Hotel Vista Sol Punta Cana

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Sol Punta Cana voor je op een rij gezet:

161 reviews over Hotel Vista Sol Punta Cana in het Nederlands

• 8Fam. Autar09-09-2019

Fantastic!

Als je echt de tijd (of terwijl quality time) met je gezin wilt doorbrengen, dan moet je hier zijn. Genoeg variatie aan eten, privé strand aanwezig. Vriendelijk personeel!!

Many special thanks to miss Karina and Genesis and all the crew! Big hugs from us and Molly ;-)

7Kamers
    8Zwembad
    7Hygiëne

• 8Fam Ferdinand13-05-2019

Heerlijk!

N.a.v. de toch veelal slechte reviews heb ik erg lang getwijfeld over het boeken van deze accommodatie. Wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben! Samen met mijn partner en dochtertje van bijna 6 hebben we 10 heerlijke dagen gehad op dit resort! Het is een mooi en groot resort met een prachtige tuin wat dagelijks goed en netjes onderhouden wordt. Personeel werkt hard en zet zich dagelijks in voor de gasten. Wij verbleven in de junior suites en hadden daardoor toegang tot het privé gedeelte van het strand, toegang tot de VIP bar aan het strand en kregen bruine (wat luxere) handdoeken ipv de standaard blauwe handdoeken. Dit was heerlijk maar we hebben ook vaak genoeg aan het niet privé gedeelte gelegen. Het is eten waar de meeste klachten over zijn is inderdaad niet altijd om over naar huis te schrijven maar er is genoeg keus en daardoor voor ieder wat wils. Verhongeren doe je daar zeker niet. Voor herhaling vatbaar, we hebben genoten!

7Eten
    9Kamers
    10Zwembad

• 2018
    9Claudia03-08-2018

Geweldig

Een prima resort, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Elke dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken. Fijne zwembaden en een mooi strand. Als je niet van heel onbeschofte russen en oostblokkers houd, met je hier niet zijn, die waren er helaas teveel. Heb verschillende keren tot 10 moeten tellen om er niets van te zeggen. Ze behandelden het personeel zo onbeschoft, die waren allemaal zo lief. Zo behandel je nog geen beest!!! En geweldige vakantie gehad die nog wel wat langer mocht duren

9Ligging

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Lien van der Steen06-03-2018

Waanzinnig

Fantastisch hotel. Onze mooiste vakantie ooit. Wat een waanzinnig fijne plek om met familie en vrienden op vakantie heen te gaan. Je komt hier volledig tot rust. Hotel was prima verzorgt, schoon, vriendelijke mensen,heerlijk eten, prachtige tropische stranden, fijne zwembaden en heerlijke cocktails. Een aanrader voor iedereen, voor zowel groot als klein.

9Kindvriendelijk
    9Service
    9Ligging

Met vrienden

• 9Stefan26-08-2016

Relaxed ressort!:)

Ik lees een heleboel negatieve comments mbt het eten en de kamers, maar dit is nu eenmaal niet europa/nederland en de verschillen zullen blijven en goed ook anders hoef je de deur niet uit. Het personeel en service was erg goed en voor wat betreft de dominikanen erg snel:) wij hebben hier 2 weken met vol plezier gezeten met elke dag wel wat anders te doen...er zijn excursies genoeg die allen erg goed verzorgd zijn. Echt een aanrader!

9Kamers
    10Ligging

• 4Demi02-08-2016

Onder de maat, nooit meer!

Wij verbleven in het Vista Sol resort in juli van dit jaar. De kamers worden niet fatsoenlijk schoongemaakt. De badkamer zat vol schimmel en het eten is onder de maat, koud en vaak op. Wij kregen na veel gezeur een nieuwe kamer maar dit was dezelfde ellende.. Na overleg met de leidinggevende werden wij overgeplaatst naar een gerenoveerde kamer welke wel aan de verwachtingen voldeed. De schoonmaak liet ook hier weer te wensen over.

Wij raden jullie af om naar dit hotel te gaan. Jammer voor zo'n mooi land.. Het is een echt paradijs.

4Zwembad
    2Eten
    2Kamers
    3Prijs/kwaliteit
    5Service
    7Ligging

• 8Francoise28-01-2014

Vista Sol is prima (voorheen Carabela resort)

Als je van All Inclusive resorts houdt en niet van plan bent om echt het resort af te komen is dit een prima resort. Niet overdreven luxe maar wel zeer goed onderhouden en schoon. Je kan de hele dag eten en drinken. Op het resort zijn 3 restaurants, Italiaanse- , Mexicaanse-, en Franse keuken. Deze restaurants horen ook bij het All Incusive pakket, je moet alleen van te voren reserveren (tussen 9 en 10.00 's morgens). Daar moet je dan wel even voor in de rij staan. Het buffet gaat toch snel vervelen hoewel er echt genoeg keuze is, is het toch wel steeds een beetje hetzelfde. De prijs kwaliteitsverhouding is goed. Kamers dagelijks schoon, flessen water worden aangevuld in je koelkastje. Zelfs het flesje rum op de kamer wordt verwisseld voor een volle ! Wel heel erg veel Russen, die niet 'zo netjes' zijn tegen bijvoorbeeld het personeel. Twee weken op het resort is echt genoeg. Je kan wel van het resort af maar de verkopers in de winkeltjes zijn erg opdringerig en alles is erg duur.

6Kindvriendelijk
    8Zwembad
    7Eten

• 7Robby13-01-2014

Prijs kwaliteit zeker ok

Niet het meest luxe hotel in Punta cana. Alles aanwezig wat er moet zijn. Eten zeker ok. Uiteraard opletten met rauwe groenten. Zelf enkele dagen ziek geweest. Dokter heeft heel goede medicijnen. Badkamer was minder van kwaliteit. Niet goed onderhouden. Mensen dat schrik hebben van insecten kunnen hier ook wel verschieten. Geko's vind je ook regelmatig in je kamer/kleerkast.

Punta cana en de volledige strandwinkels voel je dat beheerd wordt door een maffia. Prijzen zijn hoog en niemand gaat onder een bepaalde prijs.

6Ligging
    7Service
    6Kamers
    5Kindvriendelijk

• 7J. Cox21-07-2013

Redelijk tot goed hotel in verhouding tot prijs

De ligging van het hotel is uitstekend en de (sport)faciliteiten zijn goed. De keuze wat betref eten is minder dan in de duurdere en luxere resorts. Hoewel de kwaliteit van het eten wel goed is. De bediening van het personeel is onder de maat. Kamers zijn enigszins gedateerd. Kamerprijzen zijn erg aantrekkelijk waardoor prijs/kwaliteit goed is.

6Eten
    6Kamers
    6Service
    10Ligging

• 8Simone20-03-2013

Goed Hotel

Ik ben afgelopen februari 9 dagen met een vriendin naar de Dominicaanse Republiek geweest. Voor mij de 2de keer in de Dominicaanse Republiek.

Het hotel is gewoon goed onderhouden, personeel is vriendelijk, onze kamer was een beetje verouderd maar er was niks kapot en het was schoon, je zit toch niet de hele dag op je hotelkamer, het eten was gewoon goed. Het enige nadeel vrij veel russen.

De animatie viel tegen maar kan natuurlijk komen dat we niet in een druk seizoen zijn geweest. Personeel is gewoon vriendelijk en doet zijn best om je te helpen.

Wil je gewoon lekker voor je rust gaan dan is dit een perfect hotel over het algemeen iets goedkoper dan de andere resorts. Mooi strand en lekker veel schaduw door de palmbomen die hier staan.

7Kamers

Met vrienden

1 tip over Hotel Vista Sol Punta Cana

• Steve en wendy, 04-07-2012

Neem contact op met uw reisbureau en blijf als je wil genieten van de vakantie ver weg van carabela!

1 vraag over Hotel Vista Sol Punta Cana

• rex rutte, 14-02-2011

badkamer carabella beach

Wie kan mij vertellen of er dagelijks zeep, shampoo enz in de badkamer wordt aangevuld

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Caribisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen