Hotel VIK Arena Blanca ****

Hotel VIK Arena Blanca
7,9

28 tips over Hotel VIK Arena Blanca

MvdH, 9-3-2017
Ga je in februari / maart boek via seavis de walvis tour. De Nederlandstalige gids Cisko neemt je mee de zee op om walvissen te spotten. Een onvergetelijke ervaring.
kazban, 16-7-2015
boek een excursie naar saona en santa domingo
xlaura_nx, 14-7-2015

Boek een excursie: Saoa Vip Crusoe bij http://www.seavisbayahibe.com/Saona_nl.htm

Het is prijzig maar echt waar voor je geld. Als je bij Arke boekt vaar je met heel veel toeristen naar plekken waar alle boten aankomen. Bij deze organisatie kom je met een NL sprekende gids op de niet-toeristische plekjes!

Er zijn ook mensen op Vik Arena die excursies aanbieden. Wij hebben een buggytour gedaan. Best leuk alleen ga je met een groep van ongeveer 100 man..Dat was minder leuk. Tip: boek alleen Saevis

L. Molenaar, 8-4-2015

De wifi is betaald voor Arena Blanca maar de gasten van Cayenna hebben gratis wifi. De wifi code van Cayenna is: cay123landa voor als je even je mail wil checken of een app naar het thuisfront wil sturen.

Zorg dat je voor 08:30 bij het zwembad bent als je een ligbedje wil met parasol want handdoekje leggen is hier (in drukke periode) heel erg!

Nathasja, 25-10-2014
Als je via Arke fly hebt geboekt boek dan daar de excursie saona. Het is wel iets duurder dan als je via het hotel of op het strand boekt maar het is zeker de moeite waard met de extra dingen die je krijgt te zien.
Jolien, 14-1-2014
Wij hebben de excursie naar Saona eiland gedaan, enorme aanrader! Prachtige excursie in het Caribisch gebied, je krijgt zeker waar voor je geld. Wij hebben geboekt bij Seavis bayahibe, dit is een Nederlandse organisatie. Zeesterren vast gehouden midden op zee, heerlijke bbq op een eilandje in de Caribische zee en.... het snorkelen is fantastisch mooi!

Miranda Mulder, 6-10-2013
Boek uw excursies thuis al bij Seavistours of Buggy.com want daar word er van alles aangeboden maar je weet dan niet wat je krijgt.
Dijkman, 24-8-2013
Bezoek Pelicano Watersport; gratis snorkelen,gebruik maken van body board en kano's. Tevens perfecte organisatie om duikexcursie of snorkle excursie te boeken!
Sophie, 30-7-2013
Neem een paraplu mee,meestal als je naar het eten gaat is er wel eens een hoosbui, dus niet dat je voor verrassingen komt te staan..
Ranald en Chalana, 30-6-2013
Boek/vraag om een kamer in het gerenoveerde gedeelte bij het inchecken. Dit kost 7 dollar per persoon, per dag.

Onze bezoekers bekeken ook: