Hotel VIK Arena Blancasterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

In de Dominicaanse Republiek vind je Vik Arena Blanca. Hier verblijf je op een ruime en schone kamer en geniet je elke dag van een afwisselend menu. Ook is er ‘s avonds entertainment voor de liefhebber. Vik Arena Blanca is een kleinschalig resort gelegen bij Punta Cana. Het hotel ligt wel wat afgelegen, dus een auto is wel handig.

197 reviews over Hotel VIK Arena Blanca

• 2019
    7Girlstrip13-12-2019

Te doen!

Animatie echt beschamend waardeloos, discotheek wordt niet gebruikt. Massage op geboekte tijd moesten we even wachten zodat ze de rommel van de vorige klant konden opruimen. masseuses waren daarna verdwenen. Ze kwamen een kwartier later terug en toen lag er een andere klant op de massagetafel.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Elly van Ouwerkerk12-12-2019

Fantastisch!

Een fijn kleinschalig hotel. Goede prijs kwaliteitverhouding. Alles was geweldig. Zelfs een paraplu in de kledingkast. WiFi is uitstekend. Goede service.

Gereisd met partner in november 2019

• 7Fam18-11-2019

Eenmalig

Een mooie accommodatie,al is er buiten het resort niks te doen. Kamers wat gedateerd,maar werden wel elke dag schoongemaakt en als je wat dollars neerlag,een strik in het gordijn of bloemen in de badkamer.Er werd in de twee weken dat wij er waren 2 keer een brief onder de deur geschoven met de mededeling het speciaal reinigen van de kamer...( waarschijnlijk bedwantsen) Personeel erg vriendelijk,jammer van de vele Russen en de lokale bevolking die ook elk weekend met hele groepen komen en erg luidruchtig zijn. We hadden prachtig weer maar voor ons geen tweede keer naar dit resort...

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 4Vera22-10-2019

Nooit meer

Slecht hotel. Kamers verschrikkelijk. Echt om te huilen als je zo'n lange reis moet maken. Drinken en cocktails slecht. Gelukkig konden we upgraden naar t VIP gedeelte tegen bijbetaling. Daar was t fantastisch...

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8J. Groenewoud03-07-2019

Fijn Kleinschalig Hotel

Het hotel was fijn kleinschalig met vriendelijk personeel goed eten schone kamers en doordat het niet zo groot was was alles goed te belopen en je kon overal op het park wel iets te eten en te drinken krijgen maar wat ik had gelezen in de beoordelingen dat de wifi slecht was en dat je moest betalen onze ervaring is dat de wifi goed was en wij hadden ook 14 dagen wifi gekocht en hadden daardoor overal op het park goed/redelijk wifi (14 dagen $15) en op het strand was ook alles goed wel steeds wier uit zee op het strand maar dat werd netjes met een tractor weg gehaald en we hadden ook niet de indruk dat de mensen op een tip uitwaren maar deze werd wel op prijs gesteld

Gereisd met partner in juni 2019

• 8andre tramper03-07-2019

prachtig

was een redelijke vak hotel eten redelijk internet verbinding slecht uitzicht en strand zwembad handoeken heel goed en mooi net een paradijs wat een mooi uitzicht kamer was goed schoonmaak perfect wel moeten ze alles een beetje opknappen brood kan verser en waren de verkopers die je alles wilt verkopen het hotel moet dit niet willen zeer brutaal en aanhoudend tot vervelens toe zeker niet met aapjes en papagaaien rond lopen zonde redelijk hotel bediening doen allemaal hun best

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Bo08-04-2019

Heerlijk genieten

Mooie kamers, eten iets minder maar de meningen zijn hier over verdeeld. Je hoeft het hier niet om te laten in ieder geval. Prachtig strand en zwembad en heerlijke cocktails. Wel veel geld mee nemen als je excursies wil doen. Excursie is gemiddeld €100 of duurder.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Dick v Dijk02-04-2019

Zeker voor herhaling

Dat de hotels perfect maar daar buiten is er weinig te beleven op de excursie na.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Ronald04-01-2019

Fijne vakantie!

WiFi: Kamer, zwembad, lobby, niet constant, geen probleem. Ontbijt: uitgebreid, goed brood ff in de rooster, koks voor bakken ei of omelet, veel fruit en salade. Lunch: diverse salades, fruit, tosti’s, of vette hap Diner: buffer zeer uitgebreid, wisselend qua gerechten, lekker. 3 soorten live cooking. Geweldig. De a la carte restaurants qua kwaliteit minder dan buffet en echt afknapper. Personeel: vriendelijk en behulpzaam, constant schoonmaken, tuin onderhoud, goede bediening, top! Drinken: tegenvaller. Veel aangelengd met water en kilo’s ijs. Geen minibar op kamer, alleen fles water. De wijn is echt niet te drinken, betere wijn... betalen! Animatie: 2 avonden leuk, Overdag veel activiteiten met bijv dans, sport etc. Strand: tja... wit strand en blauwe zee 50 meter verder.... Uitje: saona eiland. Geboekt op strand. Scheelt veel geld maar...Massa toerisme met veel wachten, auto zitten drukke catamaran. Kamer: heerlijk geslapen. wel iets op te knappen maar voor ons geen punt.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    8Vincent18-12-2018

Geweldig goed voor herhaling

Mooi complex wat verouderd kamers maar goed verzorgd personeel vriendelijk elke dag wat te doen langs het strand div lokale winkeltjes waar je wel moet afdingen op de prijs hebben een fijne vakantie gehad. Alleen excursies waren via reisorganisatie erg duur op resort en langs het strand veel goedkoper.

Gereisd met partner in november 2018

28 tips over Hotel VIK Arena Blanca

• Jolien, 14-01-2014

Wij hebben de excursie naar Saona eiland gedaan, enorme aanrader! Prachtige excursie in het Caribisch gebied, je krijgt zeker waar voor je geld. Wij hebben geboekt bij Seavis bayahibe, dit is een Nederlandse organisatie. Zeesterren vast gehouden midden op zee, heerlijke bbq op een eilandje in de Caribische zee en.... het snorkelen is fantastisch mooi!

• Ranald en Chalana, 30-06-2013

Boek/vraag om een kamer in het gerenoveerde gedeelte bij het inchecken. Dit kost 7 dollar per persoon, per dag.

• Dijkman, 24-08-2013

Bezoek Pelicano Watersport; gratis snorkelen,gebruik maken van body board en kano's. Tevens perfecte organisatie om duikexcursie of snorkle excursie te boeken!

68 vragen over Hotel VIK Arena Blanca

• Zonnetje, 12-06-2018

bedwantsen

lees in de revieuws over bedwantsen in de matrassen is dat nog steeds actueel of is het verholpen ?

• Sandra , 23-04-2018

Pinnen

Kun je in dit hotel pinnen met je gewone pinpas? Aangesloten bij Maestro.

• Anita Peters, 17-04-2018

Excursie boeken zonder creditcard

Ik probeer een excursie vanuit Nederland te boeken maar ik kan alleen betalen met creditcard en die heb ik niet. Iemand tips????

Hotel VIK Arena Blanca info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats