Hotel VIK Arena Blanca

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°23°
Hotel VIK Arena Blanca
7,8

Omschrijving
In de Dominicaanse Republiek vind je Vik Arena Blanca. Hier verblijf je op een ruime en schone kamer en geniet je elke dag van een afwisselend menu. Ook is er ‘s avonds entertainment voor de liefhebber. Vik Arena Blanca is een kleinschalig resort gelegen bij Punta Cana. Het hotel ligt wel wat afgelegen, dus een auto is wel handig.

185 reviews over Hotel VIK Arena Blanca in het Nederlands

Fijne vakantie!

Ronald,
4-1-2019

WiFi: Kamer, zwembad, lobby, niet constant, geen probleem.

Ontbijt: uitgebreid, goed brood ff in de rooster, koks voor bakken ei of omelet, veel fruit en salade.

Lunch: diverse salades, fruit, tosti’s, of vette hap

Diner: buffer zeer uitgebreid, wisselend qua gerechten, lekker. 3 soorten live cooking. Geweldig. De a la carte restaurants qua kwaliteit minder dan buffet en echt afknapper.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam, constant schoonmaken, tuin onderhoud, goede bediening, top!

Drinken: tegenvaller. Veel aangelengd met water en kilo’s ijs. Geen minibar op kamer, alleen fles water. De wijn is echt niet te drinken, betere wijn... betalen!

Animatie: 2 avonden leuk, Overdag veel activiteiten met bijv dans, sport etc.

Strand: tja... wit strand en blauwe zee 50 meter verder....

Uitje: saona eiland. Geboekt op strand. Scheelt veel geld maar...Massa toerisme met veel wachten, auto zitten drukke catamaran.

Kamer: heerlijk geslapen. wel iets op te knappen maar voor ons geen punt.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig goed voor herhaling

Vincent,
18-12-2018

Mooi complex wat verouderd kamers maar goed verzorgd personeel vriendelijk elke dag wat te doen langs het strand div lokale winkeltjes waar je wel moet afdingen op de prijs hebben een fijne vakantie gehad. Alleen excursies waren via reisorganisatie erg duur op resort en langs het strand veel goedkoper.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker nog een keer terug.

Eva Padevetova,
2-12-2018

Mooie hotel ,lekker eten heel vriendelijke personeel. Witte strand echte paradijs. Volgende jaar ga ik zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Lekkere vakantie!

Laury,
16-11-2018

12 dagen in vik arena blanca verbleven. Erg goed hotel. Lekker eten, lekkere cocktails, lekker strand, fijne kamer. In 1 woord een lekkere vakantie! Een aanrader dus.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijke vakantie!

Helen Soeten,
6-11-2018

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel en een mooi strand! Het is eten is ook erg lekker, uitgebreid en elke keer weer anders, voor ieder wat wils. Wanneer het water hoog is, is het strand af en toe wel erg kort maar wel een prachtig zicht op een geweldige blauwe zee. Hotel ligt wel wat afgelegen, je loopt niet zomaar even naar wat winkeltjes. 'S avonds is er ook niet heel veel te doen bij het hotel, al is er wel elke avond entertaiment maar dat moet je van houden. De cocktails zijn er wel overheerlijk! Ook de kamers zijn ruim, schoon en netjes! Al met al hebben we hier een heerlijke vakantie gehad en is het zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

Marian de Jong-Camfferman,
31-10-2018

Geweldig, kleinschalig resort, met veel persoonlijke aandacht van de staf. Erg schoon en goed beveiligd. 2e zwembad word op dit moment gerenoveerd maar er word rekening gehouden met de gasten. Deze tijd van het jaar is de vochtigheidgraad vrij hoog en valt er meestal savonds of smorgens vroeg een buitje, duurt even en dan kun je de zon weer in. Wel deze keer veel muggen, maar met Deet voor de tropen is dit goed goed op afstand te houden, dus advies is dit mee te nemen. WiFi alleen in de lobby. Wat je wel kan doen is bij de receptie vragen of ze een datasim kunnen leveren. Wij betaalde 70 euro voor de hele periode. Dit zijn onbeperkte bundels van 5 gig voor 5 dagen, na de 5 dagen ga je terug en waarderen ze het voor de volgende 5 dagen weer op. We draaide daar met 2 telefoons en 2 tablets op. Als je eerder door je gigs heen bent ga je gewoon eerder terug en dan waarderen ze het ook weer op. Geweldig!

Gereisd met partner in oktober 2018

R hengeveld,
31-5-2018

Fijn resort vriendelijke mensen schone kamers en gevarieerd eten dit was onze 2 keer maar we gaan zeker terug . een beetje jammer was het zeewier maar dat werd keurig elke morgen opgeruimd . Vergeleken met de duurdere resorts heeft Vic het gezelligste strand.

Gereisd met partner in mei 2018

Beetje teleurgesteld...

Danny en Arnita,
5-5-2018

De kamer was mooi. Het eten uitmuntend. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. 2 stopcontacten op de kamer waar gewoon Europese stekker in past. In het matras woont ongedierte die je bijten! Zwembad is mooi maar mist hier en daar kleine tegeltjes waardoor er scherpe randjes zijn. Het werd ook niet heel erg goed schoon gehouden. Wel voldoende ligbedjes. Ligbedjes op het strand waren al heel vroeg vol gelegd met handdoeken, waardoor er weinig tot geen bedjes met parasols over waren. Je ligt allemaal strak naast elkaar. Personeel in restaurant vond ik niet zo vriendelijk. Maar werd beter nadat je een fooi gaf. Personeel bij receptie was de ene keer wel en de andere keer niet vriendelijk! Wisselkantoor in hotel is erg duur en klopt ook nooit met de daadwerkelijke koers. Er is wel een pinautomaat bij het hotel. Geld kleiner wisselen doen ze niet, dus dat is wel lastig als je tipgeld wilt hebben. Wij gaan niet meer terug daar.

Gereisd met partner in april 2018

Prima resort!

Lisa,
13-4-2018

Het is een klein resort, dus dat is wel fijn. Alles is op loopafstand. Mooi strand, kan je ook over wandelen. Zit wel snel vol. Dus wees op tijd. Zwembad is erg groot en er is altijd plaats om te liggen. Verder is het avondeten wel gevarieerd, vooral Italiaanse en mexicaanse is wel lekker (is a la carte - All in). Maar blijft wel All in voedsel. Ontbijt is top! Veel keuze! Ook zijn er meerdere terrassen bij het eten (roken/rookvrij). Verder is de animatie wat saai, veel het zelfde, weinig variatie. En krijg je bijna gehoorbeschadiging in de discotheek. Echter, het idee was leuk. De avond met het strandfeest, is wel echt top. Verder zijn excursies wel heel duur in de Dominicaanse, maar wel een leuke toevoeging. Al met al, simpel niet al te duur resort, prima eten, maar je moet het zelf wel leuk maken. Als je van relaxen houd en weinig doen, is dit wel wat voor je.

Gereisd met partner in augustus 2016

Super vakantie!

Miriam ten Cate,
12-4-2018

In 1 woord; fantastisch! We hebben een heerlijke vakantie gehad. Prima hotel, goed eten en netjes onderhouden! Ontbijt was heerlijk, avondeten in verschillende thema’s!

Enige minpuntje; na een lange en vermoeiende reis, was er geen kamer beschikbaar in de geboekte categorie, maar werd uiteindelijke prima opgelost!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VIK Arena Blanca in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VIK Arena Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.