Hotel Tropical Princess

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°22°
Hotel Tropical Princess
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Princess voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Tropical Princess in het Nederlands

Perfect!

Fan. Mulder,
6-5-2017

Vriendelijk personeel. Goede service. Eten is goed. Elke dag vers. Water en ijs uit flessen. Parc is schoon en netjes. Echt top!

Mooi strand.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

hmmm

monique-1966
23-4-2011

eerste keer punta cana,complex is vrij groot,kamers gedateerd,kamermeisjes onvriendelijk,personeel restaurants erg aardig,eten was lekker.mooi strand,3 zwembaden,aan het eind van de dag erg vuil en warm.gebruik moeten maken van de dokter,was erg ziek,maar met hun wondermiddel er zo bovenop.veel amerikanen en italianen,zeer luidruchtig volk,weinig sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2007

geweldig!

julia
18-7-2010

Het is echt een prachtig hotel! heel vrolijk van de buitenkant. Mooie zwembaden, die goed onderhouden zijn. Het personeel is zeer vriendelijk. Mooi strand ook en de kamers worden zeker goed onderhouden. Enige nadeel was volgens ons de entertainment, de shows ´s avonds waren niet bepaald goed voorbereid en niet altijd leuk om naar te kijken. Maar we hebben er echt een fantastische vakantie gehad, we gaan zeker nog een terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

nooit weer

maryvisser
14-8-2009

heel slecht onderhouden,borden en bestek ,smerig,personeel aardig,maar dom,park mooi,treintje zitting kapot wil scheef,gevaarlijk.zwembaden heel vies water,en warm water weinig verlichting,zee prachtig,s`avonds heel rustig,geen koelkast bij de strand tenten,drinken koelen met ijsblokjes,mag nooit 4 sterren hebben,2voldoende

Gereisd met partner in augustus 2009

dit is relaxen zoals het hoort

leon
28-6-2009

Het is een prachtig resort met mooie zwembaden, een mooi strand met een heldere zee. Het eten is echt lekker, gevarieerd en goed bereid. De service is beleefd en vriendelijk. je kunt aan het strand uitstapjes boeken. Deze zijn goed verzorgd en zijn de helft goedkoper als bij het reisbureau. De catamarantoch waarbij je gaat zwemmen met haaien is leuk om te doen. Uiteten van het resort bij Captain Cook is ook aan te raden. Hier krijg je zee gerechten vers uit de keuken bereid!! Wij hebben een echte relax vakantie gehad...

Gereisd met partner in Sun Jun 28 2009 21:17:29 GMT+0000 (UTC)

De beoordeling is misschien een beetje laat aangezien ik hier vorig jaar (juli 2008) ben geweest, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Ik lees hier toch ook wel redelijk kritische berichten en ik ga niet alles goedpraten omdat iedereen er een andere waarde aan hecht maar ik heb nergens last van gehad. De ligging aan het strand was perfect! Daarnaast vond ik het personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. De airco was kapot en binnen een kwartiertje stonden ze dan ook op de stoep om hem te maken. Verder was het eten ook prima, maar ik kan me indenken dat als je veel luxe gewend bent je wat aanmerkingen kan hebben op het feit dat de standaard gerechten elke dag werder voorgeschoteld naast andere dingen. Kamers waren ook prima en schoon. Verder klopt het van het reserveren van de bedden, maar dit is vooral in de zomer. Tja en het overschot aan Italianen helaas ook, maar als je die gewoon negeert heb je ook nergens last van.

Al met al een topvakantie en snel weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

hotel aan bountystrandvoor een rustige vakantie

ine Mutsaers
19-3-2009

Tropical princess ligt echt prachtig aan de oceaan, een hagelwit, schoon wit strand met mooie palmbomen waaronder de strandbedjes uitnodigend staan en onder de palmbladergedekte parasolletjes. De kamers zijn schoon, maar wel wat achterstallig onderhoud; Wel goed schoongemaakt en schone handdoeken en beddegoed. De diverse gebouwtjes liggen echt heel mooi.Ook van buiten achterstallig onderhoud; op een gegeven moment zagen we dat de dakpannen los lagen. 3 zwembaden met ieder een eigen sfeer ( van rust tot herrie). Eten was o.k. 2 jssr geleden in Bahia Principe geweest (5*) en dat hotel is echt geweldig, op alle fronten meer als een ster meer waard!! Heerlijke vakantie gehad. Vorige keer diverse excursies gedaan met de B..., was geweldig, dit jaar ook weer!!Doen!!

Gereisd met partner in maart 2009

Een aanrader !!!

De Smitjes
3-3-2009

Super resort in mooi aangelegde tuinen, strak aan de zee met mooi schoon strand. Prima restaurant met veel keuzes en variaties. Braziliaans restaurant is een aanrader. Zeer vriendelijk en correct personeel.

Gereisd met partner in Tue Mar 03 2009 20:38:38 GMT+0000 (UTC)

niet goed en niet slecht

Jan en Mirjam Mussers
26-2-2009

van 3 t/m 24.02.09 hier geweest. gevraagd om kamer in 5000 serie. de 300o serie is een soort kazerne waarin veel groepen jongeren (Spanjaarden)geplaatst worden die zich nergens iets van aantrekken en zingend en lallend 's nacht thuis komen. Laten alle zooi op strand achter. ook na melden werd hieraan niets gedaan. Inderdaad mooie zwembaden maar kamers zijn zeker aan onderhoud toe. 1e week eten meer dan uitstekend maar onze 2e en 3e week kwamen veel Italianen en Spanjaarden en wordt de keuken blijkbaar op hen afgesteld. Animatie is waardeloos en vragen toeristen om drank voor hen te halen. Overig personeel erg vriendelijk. Na uitchecken mochten wij gebruik maken van kamer, vies en goor. Gebruikte handdoeken, niet doorgespoeld toilet en toen wij dit gingen zeggen werden wij uitgelachen. Nog nooit meegemaakt. Niet voor herhaling vatbaar, zijn wel betere en mooiere hotels voor minder geld.

Gereisd met partner in februari 2009

prima accomodatie

J. Adams
19-2-2009

Hotel prinses in bavaro was ronduit goed, niet overdreven maar de 4 waard. dagelijkse schone bedden en handdoeken, prima. Kamer kan iets groter, die wij hadden was net goed mocht iets groter zijn, als het 3de bed eruit was was het mogelijk al goed geweest. Geen apart zitje in de kamer is jammer.

Gereisd met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Caribisch, Brasilian, Chinese, Amerikaans, Europees-Aziatisch, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Princess in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.