Hotel Sunscape Punta Cana

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel Sunscape Punta Cana
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sunscape Punta Cana voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Sunscape Punta Cana in het Nederlands

Prima

Van den Berk,
30-10-2018

Prima prijs kwaliteit verhouding. Personeel is vriendelijk en geef je ze fooi dan gaan ze voor je door het vuur. Fijne locatie. Wi-Fi overdreven duur, 15 dollar per dag, maar 20 meter verderop zit een kleine supermarkt met een balie waar je voor 15 dollar onbeperkt data kunt kopen voor minimaal 2 weken. Voor deze prijs een net hotel en prima, geen uitblinker.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Heerlijk hotel aan een fantastisch strand.

Erik Sanders
10-12-2009

Ondanks soms wat mindere berichten over dit hotel, hebben wij hiervan niets gemerkt. Prima eten, met zeer uitgebreide en gevarieerde keus. Koffie bij het ontbijt is slecht, bediening vriendelijk en persoonlijk. Goed gegeten in het visrestaurant en de bbq voor het hele hotel op het strand was onovertroffen. Heerlijk langgerekt zwembad, met een mooi aangelegde tuin. Het strand is super. Excursies naar Hispaniola en een dag snorkelen voor de kust zijn aan te raden. Wij komen graag terug om meer van de Dominicaanse Republiek te zien.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

SUPER HOTEL !!!!!!

simone
31-7-2008

Wij zijn vorig jaar naar het resort geweest, het was echt allemaal super !!

Veel keus qua eten, zowel in de ochtend als middag en avond, en het was allemaal goed en lekker !

Kamer zijn mooi ruim en worden goed schoongemaakt (vergeet niet de huishouding fooi te geven, ze verdienen werkelijk waar bijna niets en leven soms onder erbarmelijke omstandigheden).

Resort doet schoon aan in het aangezicht en is groot veel om te doen.

De excursie naar het Saona eiland is echt een aanrader, wat een prachtig strand, echt een bounty eilannd, je weet niet wat je ziet, zo mooi !!

Mocht je twijfelen, niet doen, dit is echt een super hotel met goede service van het personeel, echt een aanrader !!!! We gaan volgend jaar weer...

Gereisd met partner in Thu Jul 31 2008 16:25:54 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

Goede tijd gehad, er word veel aan entertainment gedaan. Lekker eten en vers fruit/ toetjes. De a-la carte restaurants zijn ook all-in. wel is een fooi daar gebruikelijk voor de bediening. Regelmatig thema avonden en bbq op het strand etc. Nix negatiefs te melden.

Gereisd met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

slecht tot geen angels sprekende receptie daardoor gaat veel mis en worden vragen en verzoekem niet goed afgehandeld. ik vond een 41/2 ster niet waard zeker gezien de kwaliteit van de kamers en een aantal voorzieningen. starnd en watersporten zijn wel in orde. mocht je vragen hebben mail me maar

Gereisd familie in januari 2008
2007

Van 2 tm 14 september hebben we in dit resort vertoefd. Onze ervaring met dit resort is zeeeeer goed te noemen. Eten: Buffet altijd gevarieerd. Ook de restaurants zijn zeer goed. Alleen hierbij wel ruim van te voren reserveren. Vooral het ontbijt is zeer uitgebreid, wel 10 soorten broodjes, warm eten, scrumbled eggs, ommelet, toetjes en taartjes en veel fruit. Drinken zoveel je wil!! Animatie: Dit is Super geregeld. Overdag veel animatie, niet irritant overigens. Allerlei vermaak in de vorm van dansen spelletjes en sporten. De mensen van de animatie (Pepito, Cappuchino, Mamajuana, Bebeto etc) zijn ook erg leuk. De meeste spreken goed engels, duits en spaans uiteraard. 's avonds zijn er verschillende shows in de vorm van musicals. Zeer goed allemaal. Soms wat belachelijk makende spelletjes zoals mister sexy e.d. De kamers zijn groot en zeer schoon. Geen last van vocht of ongedierte. Vraag naar een kamer op de 1e of 2e verd. Minpuntje: Het zwembad is warm en niet erg verfrissend

Gereisd met partner in september 2007

Wij zijn net teruggekomen van 10 dagen Dominicaanse republiek en dan in resort Occidental Allegro. We kunnen bijna alleen maar lovende kritieken geven. Een mooi resort met een zeer mooi wit zandstrand met palmbomen, zeer goed en afwisselend eten, vreinedlijke mensen en een super sfeer. Absoluut de 4 sterren waard die het heeft. Over amusement en recratie heb je niets te klagen. Mensen die twijfelen hoeven dit niet te doen, zeker een aanrader. In het verleden waren wij na 10 dagen vaker uitgekeken, maar nu vonden we het jammer om te gaan. Verder doe de tocht met Monstertruck, dan zie je ook nog wat van de omgeving en binnenlanden. Enig puntje van kritiek zijn misschien de paar mieren die wij op de kamer hadden maar dat is te verwaarlozen. Gr Pascal en Kim.

Gereisd met partner in Mon Sep 10 2007 17:03:18 GMT+0000 (UTC)

Als je het hier niet naar je zin hebt dan weet ik het ook niet meer.... Het is hartstikke schoon, mensen zijn supervriendelijk, mooi strand, goede animatie, lekker, goed en veel eten en een nette kamer. wat wil een mens nog meer???? Hele fijne en leuke tijd hier gehad en zitten nu alleen maar te denken wanneer we weer kunnen gaan....

Gereisd anders in Wed Mar 28 2007 18:12:20 GMT+0000 (UTC)

Hallo ik ben het helemaal eens met de vorige schrijver de

Tonny van den Dobbelsteen
15-3-2007

Hallo ik ben het helemaal eens met de vorige schrijver marco want de prijs kwaliteits verhouding is echt wel goed . wij zijn in de periode 14-02-2007 tot 21-02-2007 geweest. vochtigheid heefd ook met klimaat daar te maken .wij hebben het goed naar ons zin gehad een resort vind ik meestal voor een week toch voldoende . het eten was prima vooral het ontbijtbuffet. tussen de middag het beachrestaurant en s,avonds kon je kiezen als je het s,morgens had geregeld in de centrale lounge . wij vonden de italaan prima heel goed .wij zijn echte strand mensen dus over het zwembad kan ik je niets vertellen een prachtig strand met voldoende ligbedden .inderdaad die time sharing vonden wij ook vervelend hebben wij ook daar doorgegeven .maar wij hebben een prima vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar het entertainment was ook heel goed en zag er erg profesioneel uit .

Gereisd anders in Thu Mar 15 2007 21:25:37 GMT+0000 (UTC)

Gezien de wat mindere reacties van anderen had ik wel wat bedenkingen zo vlak voor vertrek maar trek je daar niets van aan! Dit is echt een aanrader en een zeer goede prijs klasse verhouding. De mensen die welicht wel klagen moet maar naar een 5 sterren resort gaan denk ik dan maar! Zwembad en strand op loopafstand. O ja, lat je niet verleiden door de man die bij het buffetrestaurant je proberd te verleiden om met korting terug te komen naar dit resort want dit is gewoon timeshare. Buiten het hotel is er weinig te doen, hou je v een wandeling met winkeltjes en meer dan kun je beter naar Puerto Plato gaan in debuurt v Grand Ventana!
Minpuntje is de vochtige badkamer, maar het is wel schoon leidingwater.Een handdoekje extra erop en geen problemo!De restaurants zijn prima en het buffetrestaurant voor een week ook prima tot goed! Aanraders seafood en de grill ! Italiaans is luxe maar zakelijke bediening. Langer dan een week zou je het wellicht wat gaan vervelen maar het eten is goed gevarieerd. Leuke aardige bediening. Het entertainment team is echt klasse! Er is ook in de vroege avond een kinderdisco op het podium voor de kleintjes. Zwembad voor de kleintjes is 50cm diep en groot! Heerlijk gewoon weg om op je ligbed je kleintje in de gaten te houden. Bewaking aanwezig maar niet irritant aanwezig.

Gereisd anders in Fri Feb 23 2007 02:35:10 GMT+0000 (UTC)

• RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.