Hotel Sirenis Cocotal Beach Resort Casino & Aquagames

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°24°
Hotel Sirenis Cocotal Beach Resort Casino & Aquagames
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Cocotal Beach Resort Casino & Aquagames voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Sirenis Cocotal Beach Resort Casino & Aquagames in het Nederlands

Beschamend...

msumans1974
11-8-2011

Net terug van 2 weken Sirenis Cocotal en ik snap niet hoe dit hotel aan zulke hoge beoordelingen komt. De kamers waren ronduit slecht, met gaten in de lakens en gordijnen. Ook met de service geen goede ervaringen, het meerendeel van het personeel heeft er weinig zin in lijkt het. Hotel ligt zeer afgelegen wat voor de een een voordeel is (rustzoekers) en de ander als vervelend ervaart, aangezien een wandeling naar winkeltjes of iets dergelijks er niet inzit. Ook het aanbod van excursies, taxies ed is uitermate beperkt, waardoor de prijzen naar record hoogte zijn gestegen. Pluspunt is het strand (snorkelen voor het hotel!) en het animatie team werkt ook iedere dag keihard. Voor mij geen 2e keer Sirenis Cocotal.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed en degelijk hotel , wij zijn hier 21 dagen geweest over kerstmis heen .De rit naar het hotel was iets te lang na een goede vlucht maar met 2 kindjes (3 jaar en eentje van 4 maanden ) niet aan te raden .20 minuutjes stappen buiten het hotel is een klein shoppingcenter , vooral interessant voor telefoneren , internetten ,wisselen van euro's ,in het hotel was vooral de animatie nadrukkelijk aanwezig .dit gaan we weer doch iets dichterbij de luchthaven .kortom goed hotel

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

Wij (2 volwassenen en 2 kinderen) hebben hier 2 weken in januari verbleven. Het resort ligt 50 min van het vliegveld en afgelegen. Je bent dus op het resort aangewezen. Als je dit al weet is het geen probleem want het resort biedt alle gemakken. Een prachtig strand en een werkelijk enorm zwembad met grote ondiepe kinderbaden. Overal voldoende ligbedden. Eten is goed en ruime keuze in restaurants. Vooral japans is een aanrader. Het resort is bijzonder groot maar ondanks de drukte wordt je overal snel en vriendelijk geholpen zonder wachttijden. Het entertainment en avondvertier is niet bijzonder. Al met al een aanrader voor mensen met kinderen die niet voor het avontuur komen maar vooral willen genieten van een goed (kindvriendelijk) hotel aan het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Feb 03 2009 15:12:50 GMT+0000 (UTC)

2008

rustige mooie ligging, je kunt er heerlijke strandwandelingen maken, na een paar honderd meter kom je nog maar een enkele tourist tegen :) personeel heel attent, oa met bijschenken drankjes nette kamer enige minpuntje is dat het eten bij het buffet niet echt warm was TIP Japanner reserveren, heerlijk! TIP paardrijden op het strand, super!

kortom dit hotel is een hele goede keuze

Gereisd Met partner in februari 2008

Wij zijn er geweest van in de periode van 27 dec 07 t/m 04 jan 08. Wij vonden het echt een top hotel, het enige nadeel was dat je het echt alleen van het resort moet hebben. De steden en dorpjes liggen op grote afstand. Maar er zit echt een mooi groot zwembad bij en het heeft een eigen privé strand. Er is veel te doen qua aktiviteiten en animatie. Elke avond is er een show. En de hotel kamers zijn ruim en worden elke dag schoon gemaakt. De bar en discotheek vonden wij iets minder.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Wij zijn nu voor de 11de keer in de Dom.Rep geweest en elke keer in een andere hotel. Dit hotel heeft ons zeer goed bevallen,zeker het eten(ruime keuze) en van goede Kwaliteit,er werden toen wij daar waren ook controle's gehouden.Het Hotel ligt vanaf Punta Cana Vliegveld Zo'n 50 min rijden. éën min punt was de badkamer deze is toe aan op knap beurt.

Gereisd Met partner in mei 2007

2006

We zijn er geweest van 18 tot 28 sept 2006

Monbaliu-Paul
3-10-2006

We zijn er geweest van 18 tot 28 sept 2006 .Mooi hotel met prachtig strand,het eten is er lekker en de service is eveneens ok De ligging is niet goed,alles is ver afgelegen.een goed hotel voor iemand die graag rustig in de zon ligt aan een prachtig strand (800m)voor het hotel,met goeie animatie. Een negatief punt is dat er 2 bars in het zwembad zijn,waardoor er soms wel drankjes en rietjes in het water terecht komen,wat we niet zo proper vinden.Maar toch een aanrader Paul en Ingrid uit Belgie

Gereisd Anders in oktober 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirenis Cocotal Beach Resort Casino & Aquagames in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirenis Cocotal Beach Resort Casino & Aquagames zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Sirenis Cocotal Beach Resort Casino & Aquagames