Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casinostersterstersterster

8.2Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Royalton Punta Cana Resort & Casino voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

In Royalton Punta Cana Resort & Casino op de Dominicaanse republiek beleef je een compleet verzorgde vakantie. Je verblijft all-inclusive en kunt eten in verschillende restaurants. Probeer elke dag een andere cocktail van de cocktailkaart. De schuimparty is leuk voor kids. Royal Punta Cana Resort & Casino ligt op 30 minuten van Punta Cana.

46 reviews over Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino

• 2019
    6Honing02-10-2019

Nooit meer!!

Vriendelijk personeel, heerlijk eten , chaotische ontvangst, alles draait om geld , bij aankomst borg betalen , hebben we niet gedaan , handtekening was voldoende, we konden een upgrade krijgen naar diamantclub ( wij zaten Hideaway) maar moesten dan wel veel bijbetalen , kamer was erg slecht vooral het sanitair, onze kamer keek uit naar de weg van de bevoorrading van de keukens ,dus vrachtwagens kwamen steeds voorbij! geen föhn op de kamer, heel weinig kastruimte ,zeker als je zoals wij 3 weken blijft! We vroegen om een andere kamer en moesten ook weer veel bijbetalen. Strand was zeer smal en bedden dicht tegen elkaar aan. Zwembad niet mooi, donkere steentjes dat is dan zo somber, luide muziek , moeilijk een bedje te bemachtigen , erg druk! Na vier dagen hadden we het wel gezien en wilden weg , in een ander super mooi hotel hebben we een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. P.26-06-2019

Een super vakantie gehad

Mijn vrouw en ik hebben een geweldige vakantie gehad op dit geweldige resort. We hebben in het Luxury Diamond Club Hideaway-sectie kamer 1214 gezeten. Als Hideaway gast heb je de beschikking tot een adults-only gedeelte van het resort. Een apart zwembad en een apart gedeelte van het strand heb je tot je beschikking. Je hebt de beschikking over een butler die o.a. de reserveringen voor jou regelt in de diverse á la carte restaurants. Je kan bij de butler altijd terecht voor vragen of als je wat nodig hebt. Hij regelt alles voor jou. Het resort was heel netjes en hardwerkend en zeer vriendelijk personeel doen er alles aan om jou van een onbezorgde vakantie te laten genieten. Een aanrader is het Dorado-restaurant waar je als Hideaway-gast kan ontbijten, lunchen en dineren op een terras pal naast het strand met uitzicht op zee. Wanneer je van een relax-vakantie wil genieten waar alles voor jou wordt geregeld dan is dit resort the place 2 be

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Eefje Swinkels05-05-2019

Ontspannen, mooi, schoon, vriendelijk, hotel

Fantastisch verblijf, ontspannen sfeer, zeer vriendelijk personeel. Leuke activiteiten, het animatieteam vraagt je om mee te doen maar dringt niet aan. Ruim voldoende bedjes bij zwembad en zee. Ondanks dat het hotel bijna vol zat was het nergens druk (rustig zelfs). Jammer dat je voor het hotel geen koraal of rotsen hebt om te snorkelen, maar dan wel een prachtig strand en zee. Aquapark is echt leuk met veel toezicht en wordt geen alcohol geschonken in het aquapark, daardoor is er ook een rustige sfeer. Het eten is echt superrrrr er worden elke ochtend middag en avond verse producten/maaltijden voor je gemaakt, dus je eten hoeft nooit koud te zijn. Zelf ben ik van gezond eten en dat is hier geen probleem. Ook voor de kinderen is er een kidsbuffet. Fruit en verse shakes in alle varianten. Schone kamer en fijne bedden. Elke avond kwamen ze nog vragen of we extra handdoeken nodig hadden en of ze de kamer extra moesten poetsen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Armand Frenken22-03-2019

Fantastisch verblijf in luxe resort

In maart dit resort bezocht met gezin (oudere kinderen). Opzet van het resort is zeer goed doordacht waardoor je weinig tot geen last hebt van het aantal bezoekers. Eten goed verzorgd in alle restaurants; van het grote buffet restaurant tot en met de a la carte restaurants. Vooral het steakhouse en het Aziatische restaurant zijn echte aanraders. Voldoende plek aan alle zwembaden en de lazy river en de flow rider zijn erg leuk. Strand is mooi verzorgd en ruim van opzet. We hadden een kamer in de Diamond Club. Mooi ingericht en erg ruim. Vier volwassenen in een kamer is geen probleem. Diamond Club vonden wij echt het geld waard. Hiermee heb je toegang tot een pool en een restaurant die exclusief voor members toegankelijk zijn. De bijbehorende butler was erg behulpzaam en regelde bijv all reserveringen van de a la carte restaurants. Verder een member only ontbijt restaurant direct aan het strand. We gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 2018
    7Michel de Man09-11-2018

Geweldig

Weet dat je gewoon alles kan vragen, niets is te gek! Schroom niet om een andere kamer te vragen en verwacht inderdaad 5 sterren service!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Roxy29-10-2018

Fantastische vakantie gehad

Mooi schoon resort voorzien van alle gemakken met super medewerkers. Heerlijk genieten in het zwembad of op het strand. Eten is ook top. En kamer netjes.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 6Gerrit04-09-2018

Weinig kwaliteit voor teveel geld

Bedden zijn goed. Aanbod buffet is divers. Kwaliteit voedsel is matig. Elke dag zeer luide muziek en vals zingende artiesten. ZEN restaurant ronduit slecht. Veel kabaal en slechte show en goedkope ingrediënten en slechte smaak.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Anoniem06-08-2018

Fantastisch!

Wauw! Alles is er, van 9 verschillende restaurants van top kwaliteit, Tot coffeeshop en bakker! Wauw wat hadden wij een fantastische vakantie! Mijn 2 zoons hebben zich enorm goed vermaakt! Goede animatie, leuke shows en nog veel meer! Er ligt ook een waterpark waar je naartoe kan met een treintje, dan ben je maar 30 seconden aan het rijden, compleet gratis! Hier zijn ook enorm leuke glijbanen en er is genoeg te doen. Het personeel is enorm vriendelijk en heel grappig! Ze maken grapjes met je kinderen en helpen/bedienen je goed! Al met al hadden wij een fantastische vakantie! Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Evert24-05-2018

Nooit meer

13 dagen hier geweest. Heerlijk resort als je van drukte houd. Als je geen diamond club of hideaway geboekt heb zul je heel veel kinderen zien en horen. Aan eten en drinken zal je niets ontbreken. Alles is aanwezig. Er is 1 minpunt op het resort, wat betreft de bediening . Ze zijn niet te genieten, kunnen de mond haast niet opentrekken, reageren bot. Pas als je ze tip geeft dan kunnen ze een beetje aardig doen. Ze dwingen het gewoon af. Ook proberen ze je van alles aan te smeren op het resort met een smoes. Dit zijn zijn wij niet gewend van de royalton keten. Vergeleken met Roaylton Cuba was dit een tegenvaller voor ons. Mocht je naar Royalton Punta Cana gaan, zorg dat je genoeg US dollars bij je hebt. Betaal niet met Dominicaanse peso want je krijgt dollars terug. Wil je een relaxte vakantie geef iedereen heel de dag door tip. Kamers zijn ruim en mooi.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Berlinda20-05-2018

Sfeervol en kindvriendelijk hotel

Plus :Het royalton is een sfeervol hotel met super vriendelijk personeel die je altijd vriendelijk helpen . Het eten is van een zeer goede kwaliteit bij zowel de buffet als de restaurants . Heerlijke cocktailkaart en goede merk dranken . Prachtig strand en super lekkere Ligbedden ...vooral bij de diamondclub die wij hadden ! Genoeg te doen voor o.a foamparty , white beachparty , kickbocks lezen , yoga enz Ook een leuk waterpark aanwezig en teenclub en kidsclub . minpunt: Hotel is op bepaalde plekken toe aan onderhoud ...er waren ook al wat schilders en klussers bezig Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken en kast aan de kleine kant ( vooral als je met 2 volwassen en kinderen bent )

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

6 tips over Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino

• GertS, 28-03-2014

Ga zeker es op uitstap om de échte Dominicaanse Republiek wat beter te leren kennen. Je kan dit doen met een Belg die er al 20 jaar woont (Wim). Hij toont je authentieke zaken die anderen je niet tonen. Wie meer info wil, mail gerust.

• Leon, 01-05-2015

Diamond club is zeker relaxed ivm luxe bedden op strand en je hebt een apart strand gedeelde en bar waar alleen Diamond Club mag komen. Maar ook als je wat minder wilt besteden en bijvoorbeeld in het Memories gedeelte boekt is het een schitterend resort. Je kan overal lopen op beide resorts en de service overal echt geweldig!

• Liers Gwen , 21-09-2014

Er ligt een klein shopping gedeelte naast het hotel, je moet wel tegen de 'opdringen' van de mensen kunnen .. & als je 1 winkel binnengaat, moet je ze allemaal doen! :)

17 vragen over Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino

Maria

Wie gaat er in augustus 2018?

• Leeuw, 03-03-2018

Augustus

Weet iemand hoe het weer hier is in augustus ?

• lvdvelde77, 09-02-2017

Muggen

Hebben we malaria pillen nodig? Als we bijvoorbeeld de uitstap naar Saona zouden doen of een andere uitstap geregeld door de touroperator? Zitten er veel muggen aan het Hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden