Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°23°
Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino
8,2

Omschrijving
In Royalton Punta Cana Resort & Casino op de Dominicaanse republiek beleef je een compleet verzorgde vakantie. Je verblijft all-inclusive en kunt eten in verschillende restaurants. Probeer elke dag een andere cocktail van de cocktailkaart. De schuimparty is leuk voor kids. Royal Punta Cana Resort & Casino ligt op 30 minuten van Punta Cana.

We hebben een aantal aanbieders voor Royalton Punta Cana Resort & Casino voor je op een rij gezet:

Kenmerken

42 reviews over Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino in het Nederlands

Geweldig

Michel de Man,
9-11-2018

Weet dat je gewoon alles kan vragen, niets is te gek! Schroom niet om een andere kamer te vragen en verwacht inderdaad 5 sterren service!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastische vakantie gehad

Roxy,
29-10-2018

Mooi schoon resort voorzien van alle gemakken met super medewerkers. Heerlijk genieten in het zwembad of op het strand. Eten is ook top. En kamer netjes.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Weinig kwaliteit voor teveel geld

Gerrit,
4-9-2018

Bedden zijn goed. Aanbod buffet is divers. Kwaliteit voedsel is matig. Elke dag zeer luide muziek en vals zingende artiesten. ZEN restaurant ronduit slecht. Veel kabaal en slechte show en goedkope ingrediënten en slechte smaak.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Anoniem,
6-8-2018

Wauw!

Alles is er, van 9 verschillende restaurants van top kwaliteit,

Tot coffeeshop en bakker!

Wauw wat hadden wij een fantastische vakantie!

Mijn 2 zoons hebben zich enorm goed vermaakt!

Goede animatie, leuke shows en nog veel meer!

Er ligt ook een waterpark waar je naartoe kan met een treintje, dan ben je maar 30 seconden aan het rijden, compleet gratis!

Hier zijn ook enorm leuke glijbanen en er is genoeg te doen.

Het personeel is enorm vriendelijk en heel grappig!

Ze maken grapjes met je kinderen en helpen/bedienen je goed!

Al met al hadden wij een fantastische vakantie!

Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Nooit meer

Evert,
24-5-2018

13 dagen hier geweest. Heerlijk resort als je van drukte houd. Als je geen diamond club of hideaway geboekt heb zul je heel veel kinderen zien en horen. Aan eten en drinken zal je niets ontbreken. Alles is aanwezig. Er is 1 minpunt op het resort, wat betreft de bediening . Ze zijn niet te genieten, kunnen de mond haast niet opentrekken, reageren bot. Pas als je ze tip geeft dan kunnen ze een beetje aardig doen. Ze dwingen het gewoon af. Ook proberen ze je van alles aan te smeren op het resort met een smoes. Dit zijn zijn wij niet gewend van de royalton keten. Vergeleken met Roaylton Cuba was dit een tegenvaller voor ons. Mocht je naar Royalton Punta Cana gaan, zorg dat je genoeg US dollars bij je hebt. Betaal niet met Dominicaanse peso want je krijgt dollars terug. Wil je een relaxte vakantie geef iedereen heel de dag door tip. Kamers zijn ruim en mooi.

Gereisd met partner in mei 2018

Sfeervol en kindvriendelijk hotel

Berlinda,
20-5-2018

Plus :Het royalton is een sfeervol hotel met super vriendelijk personeel die je altijd vriendelijk helpen .

Het eten is van een zeer goede kwaliteit bij zowel de buffet als de restaurants . Heerlijke cocktailkaart en goede merk dranken .

Prachtig strand en super lekkere Ligbedden ...vooral bij de diamondclub die wij hadden !

Genoeg te doen voor o.a foamparty , white beachparty , kickbocks lezen , yoga enz

Ook een leuk waterpark aanwezig en teenclub en kidsclub .

minpunt:

Hotel is op bepaalde plekken toe aan onderhoud ...er waren ook al wat schilders en klussers bezig

Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken en kast aan de kleine kant ( vooral als je met 2 volwassen en kinderen bent )

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Paradijs, zeker een aanrader

Marco,
12-5-2018

Prachtige luxe resort, aan parel wit poeder zandstrand. Absoluut aan te bevelen om Diamond Club bij te boeken —> bij aankomst wordt er voor je ingecheckt terwijl je met een hapje en drankje kan wachten in de diamond club lounge voordat alles voor je geregeld wordt.

Zwembaden zijn top, met schuimparty en al. Glijbanen van Memories zijn ook erg leuk.

Avondeten geweldig zowel in de a la Carte restaurants als het zeer uitgebreide buffetrestaurant.

Als we de kans krijgen gaan we hier zeker nog een keer naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Eline,
9-5-2018

Super goed en fijn hotel. Veel afwisseling in restaurants en super vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Koning te rijk

Thom,
8-4-2018

Tal van vakanties gehad, maar Royalton Punta Cana met stip op 1. Verblijf in Diamond room in de Hide away. Je hebt dan net iets meer luxe dan de standaard kamers. Kamers worden als je wilt 2x per dag schoongemaakt. Eten is in alle restaurants fantastisch. Op een paar vrouwen in de bediening na fantastisch personeel dat er alles aan doet jou de zorgen uit handen te nemen. Ober staat al op strand voor je drankje op is. Diamond club is een aanrader. Maar de mensen zonder diamond club zien er ook gelukkig uit ;).

Park is brandschoon, net als het strand. Buiten hotel is NIKS te doen. Maar dat heb je dan ook niet nodig. Excursies vrij duur via touroperator. Excursies bij lokaal bureau is beter betaalbaar en NLse gids.

Wij komen terug. Hoe dan ook.

Gereisd met partner in april 2018

Een zgn 5* resort met valse noten !

Koppel,
7-4-2018

De goede punten zijn zeker het eten, de kamer (badkamer mag groter en beter belicht) en de WiFi-kwaliteit tot op het strand. Het personeel is over het algemeen vriendelijk maar informeren je niet altijd correct. Wij boekten de Diamond Club in de Hideway-section. Dit omvat een voorbehouden (zeer goed) a la carte restaurant, een apart zwembad (met slechts 8 parasols voor 60 bedden, wat voor de nodige discussies zorgde en ergerlijk is als je voor een upgrade betaald hebt) en strandgedeelte met dezelfde problematiek. Handdoeken leggen mag niet langer dan 45 min maar enkel als je klaagt, wordt er gereageerd. De butler service lijkt op papier zeer persoonlijk maar moet met een serieus korreltje zout genomen worden. We werden 2x in het ootje genomen in de restaurants mbt de wijn. Het meest ergerlijke is de aanwezigheid van een Time Sharing in het hotel waar ze je met verkeerde info naartoe proberen lokken. Praktijken die absoluut niet kunnen!

Gereisd met partner in april 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royalton Punta Cana Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.