Hotel Riu Palace Punta Cana

Luxe hotelWeer vandaag29°21°
Hotel Riu Palace Punta Cana
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Punta Cana voor je op een rij gezet:

386 reviews over Hotel Riu Palace Punta Cana in het Nederlands

Fijne ontspannen vakantie!

Britt,
7-3-2019

De ontvangst aan de receptie was hartelijk, ook weer afhankelijk wie je had aan de receptie. Wij hadden All-in formule en hadden gereserveerd in het vip gedeelte, kamer met zeezicht. Kamer zeer vuil, rook echt zeer muf, klamme lakens en geen zeezicht te bespeuren. Gaan melden aan de receptie en dag nadien kregen we de kamer die we gevraagd hadden. Zeer proper, geen geurhinder en mooi zeezicht. Zeer gehorige kamers, of de buren waren zeer luidruchtig?

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en lekkere dranken. Alleen jammer dat er in het hoofdrestaurant mag gerookt worden en wij dit vaak zeer storend vonden daar de tafels dicht bij elkaar staan. De shows vonden wij matig en hadden we meer van verwacht. Het vip- gedeelte vonden wij zalig en was zeer rustig, de andere zwembaden ervaarden wij als zeer druk(nooit gelegen).

Uitstap gedaan naar Isla Saona. Top!

Zeer fijn en mooi hotel. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in december 2018

Zeker een aanrader!

Bram hermsen,
29-11-2018

Mooie grote kamers met een gigantisch bed, nette badkamer en gelukkig een airco en een ventilator op de kamer. Top animatie, heel aardig personeel en genoeg plek om te eten en leuke shows 's avonds.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fenomenaal!

G.Kerkhof,
18-11-2018

Samen met mijn dochter 13 dagen in Riu Palace verbleven.

Wat een schitterend hotel met zulk lief en behulpzaam personeel, werkelijk alles word voor je gedaan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven, fantastisch.

De kamers..zo mooi, je voelt je echt welkom.

Er werd geholpen met de koffers tot in de kamer, geen gebedel om een fooi, die kregen ze natuurlijk vanzelf voor hun vriendelijke hulp.

All inclusive is ook echt alles, tot een midnightsnack die roomservice bracht.

De restaurants, t zwembad de animatie en de avondshows..geweldig!

Een prachtig wit strand met warm zeewater, waar de obers je van een heerlijk drankje voorzien. Alles is superschoon en word goed onderhouden.

Shuttlebussen om te shoppen in de winkelcentrums. Het leuke Carribische straatje op t resort, je komt ogen te kort. Dit was mijn eerste vliegreis , ik ben zeker van plan dit jaar terug te gaan!

Alles is precies wat er op de foto's staat, niet 1 woord gelogen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Tamira,
17-11-2018

Super mooi hotel! Heel groot en lekker aan het strand. Veel verschillende restaurants waar je uit kan kiezen. Echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Niet super

Riu kenner,
5-11-2018

Het strand was zeer goed

Eten eentonig

Bediening matig (kan veel beter)

Niet zo proper

Vriendelijk goed

Besluit

Geen palace hotel meer club allures

Gereisd met partner in oktober 2018

Samantha,
1-11-2018

Wat was dit een droom vakantie, alles wat je kan wensen om een geweldige vakantie te hebben was hier aanwezig. Geweldig mooi hotel super personeel, eten was top, zwembaden was super. Wil je rustig liggen ga je in de linker zwembad wil je je vermaken met muziek en een drankje dan is er ook een zwembad met bar. En uiteraard een prachtig strand. Alles is bij het hotel. Niks geen gereis of wat dan ook. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Gereisd met partner in september 2016

Hartvervullend, een onwijs mooi land

Daniëlle Munnik,
1-11-2018

Het was fantastisch.... heerlijk hotel en veel gezien... isla samoa was erg mooi...

Zou heel graag weer terug willen...

Gereisd met partner in november 2016

Richard,
11-10-2018

Het hotel is super, we zijn 13 dagen geweest. Kamers zijn erg ruim en werden 2 keer per dag schoongemaakt. Roomservice zat inbegrepen (geen extra kosten) en eten in de restaurants was goed. Bedje reserveren bij het zwembad was niet nodig, altijd plek genoeg.

Als ik een minpuntje moet noemen, is dat het in het weekend erg druk is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Mooi maar geen wauw effect

burki,
2-10-2018

Het strand was prachtig, de mensen die van alle andere hotels samen komen maakt het nog interessanter. De kamers waren goed. Het hotel was heel mooi en is een groot complex. De service was slecht, iedereen sprak liever Spaans dan Engels. En ze werken volgens het Amerikaans systeem dus ze vragen altijd naar fooi. Als je geen fooi geeft zijn ze niet vriendelijk. Het eten was redelijk, er was een ruim aanbod van verschillende soorten voeding. De animatie die zich afspeelde na het diner was zeer zwak. Dit behoort totaal niet bij een 5 sterren hotel. De stroom van het hotel was verschillende keren uitgevallen en we zaten zelfs meer als een uur zonder stroom in het gehele hotel.

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super goed

Joost Wien,
29-9-2018

Super de luxe Hotel , goede bediening ,schoon sanitair .

kamers super.

een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.