Hotel Riu Palace Punta Cana

8Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.444p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

405 reviews over Hotel Riu Palace Punta Cana

• 9Ton en Lia03-01-2020

Voor ons (65+) te druk en te veel lawaai

Prima gerenoveerd hotel. Prima eten en goed entertainment. Helaas werden de avondshows en live music slecht of niet aangekondigd. Voor de ouderen was de live music na afloop van de shows op de plaza veel te hard. Velen liepen daarom weg.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    7Familie26-08-2019

Heerlijk hotel, culinair gezien niet hoogstaand.

Prachtig opgezet hotel, het lijkt een waar paleis. Veel faciliteiten voor jong en oud. De mensen zijn vrolijk en behulpzaam. Het strand is adembenemend mooi bezaaid met palmbomen. Wel veel zeewier maar wij vonden dit niet bezwaarlijk. Kamers werden goed schoongemaakt. S’avonds is er altijd een gezellige live-band. Minpunt vonden wij het eten. Geen Riu Palace waardig. Het buffet was matig en niet gevarieerd, na dag 3 hadden we al zoiets: alweer hetzelfde?! De a la carte restaurants hebben we allemaal uitgeprobeerd. Bij Krystal kun je heerlijk eten, de overige a la cartes zijn ook onder de maat. De zwembaden zijn niet heel groot waardoor het al snel druk is.

Excursietip: laat je niet verleiden om naar Bacardi eiland heen te gaan, het Riu strand is mooier dan het Bacardi strand. Ga absoluut een excursie boeken naar Isla Katalina. Een wat minder bekend eiland maar een pareltje in de zee met het echte “bounty strand” gevoel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jill08-08-2019

Fantastisch! Ga zeker nog eens terug!

Ons verblijf was echt TOP! Het is een ruim opgezet resort waardoor het nooit echt ergens druk oogt. Bij de (buffet) restaurants hoefde je nooit in de rij te staan voor eten. Buffet restaurant was echt goed, voor ieder wat wils en zeer divers. We zijn maar 1x naar een restaurant geweest omdat we zo tevreden waren over het buffet restaurant. Super aardige obers, zorgden altijd dat "ons" tafeltje vrij was en maakten grapjes met de kinderen.

Het strand is heerlijk, altijd een bedje vrij, maakt niet uit welk moment van de dag je komt. Enige jammer was dat er heel wat zeewier was in de zee. Deze spoelde ook veel aan, maar ook tijdens zwemmen kan het vervelend zijn. Dat is eigenlijk het enige minpuntje. De zwembaden waren ook niet overdreven druk, veel vrijgezellen etc zaten bij de poolbar met muziek etc. Heel diversiteit aan nationaliteiten dat maakte het ook leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10sjef Partouns20-07-2019

Top vakantie

Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die over deze accommodatie klagen of opmerkingen over hebben, blijf dan thuis!!!. Het is een super accommodatie, het eten is van een uitmuntende kwaliteit, alles even vers middels show cooking voor je bereid. Het buffet is zo uitgebreid dat er voor ieders smaak iets te vinden is. Ik zeg er wel eerlijk bij dat het buffet beter is dan de restaurants, bij andere palace hotels zoals in Mexico is het anders om daar ga je graag naar de restaurants. De dranken zijn zoals je van een palace mag verwachten A merken dus gewoon top. Bediening van restaurant tot aan het strand allemaal even aardig en vriendelijk. Kamers zijn uitmuntend te noemen, dat er mensen klagen over geluidsoverlast op de kamers verbaasd mij zeer . Aan het stand bij de zwembad zijde wordt inderdaad muziek gedraaid en is het 1 dolle boel. Rustzoekers kunnen beter Palace Macao boeken daar is het veel rustiger.

Gereisd met partner in juni 2019

• 3Avp03-07-2019

Nooit meer. Heel veel lawaai. Geen riu hotel.

Geen riu naam.waardig. Heel veel lawaai hele dag door. Alle luide muziek door mekaar en ook muziekboxen van toeristen. Personeel spreekt enkel spaans en doet geen enkele moeite om engels of andere taal te spreken. Ook de manager niet. Geen animatie 's avonds. Diner liefst op slippers en in zwembroek ipv lange broek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam. Thomassen12-06-2019

Heerlijke zon-, zee-, standvakantie. Een paradijs!

Mooi, groot hotel en erg schoon. Ligt een een rechthoek met aan de ene kant alle zwembaden en de zee en aan de andere kant het animatieplein met de diverse restaurants. Kamers waren groot, maar niet echt luxueus; Gewoon prima. Voldoende restaurants. Personeel was vriendelijk. Ideale zon-, zee-, strandvakantie. De all-inclusive formule was erg uitgebreid; je kon t.a.t. gebruik maken van ieder restaurant, zonder te reserveren. Animatie was matig. Iedere avond simpele show en een live band. Er is ook een zeer luxe koffiebar met heeeerlijke chocolade milkshakes, ijskoffie en diverse heerlijke taartjes, waaronder cheesecake, donuts en heerlijke chocoladetaartjes. Veel Amerikanen. Excursies TUI belachelijk duur. Voor een dagexcursie al gauw 175 dollar p.p.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10George steinfelder23-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Dat ze heel vriendelijk zijn alles was goed geregeld het drinken wat je besteld wordt aan je ligbed gebracht goed eten

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Britt07-03-2019

Fijne ontspannen vakantie!

De ontvangst aan de receptie was hartelijk, ook weer afhankelijk wie je had aan de receptie. Wij hadden All-in formule en hadden gereserveerd in het vip gedeelte, kamer met zeezicht. Kamer zeer vuil, rook echt zeer muf, klamme lakens en geen zeezicht te bespeuren. Gaan melden aan de receptie en dag nadien kregen we de kamer die we gevraagd hadden. Zeer proper, geen geurhinder en mooi zeezicht. Zeer gehorige kamers, of de buren waren zeer luidruchtig? Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en lekkere dranken. Alleen jammer dat er in het hoofdrestaurant mag gerookt worden en wij dit vaak zeer storend vonden daar de tafels dicht bij elkaar staan. De shows vonden wij matig en hadden we meer van verwacht. Het vip- gedeelte vonden wij zalig en was zeer rustig, de andere zwembaden ervaarden wij als zeer druk(nooit gelegen). Uitstap gedaan naar Isla Saona. Top! Zeer fijn en mooi hotel. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Bram hermsen29-11-2018

Zeker een aanrader!

Mooie grote kamers met een gigantisch bed, nette badkamer en gelukkig een airco en een ventilator op de kamer. Top animatie, heel aardig personeel en genoeg plek om te eten en leuke shows 's avonds.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10G.Kerkhof18-11-2018

Fenomenaal!

Samen met mijn dochter 13 dagen in Riu Palace verbleven. Wat een schitterend hotel met zulk lief en behulpzaam personeel, werkelijk alles word voor je gedaan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven, fantastisch. De kamers..zo mooi, je voelt je echt welkom. Er werd geholpen met de koffers tot in de kamer, geen gebedel om een fooi, die kregen ze natuurlijk vanzelf voor hun vriendelijke hulp. All inclusive is ook echt alles, tot een midnightsnack die roomservice bracht. De restaurants, t zwembad de animatie en de avondshows..geweldig! Een prachtig wit strand met warm zeewater, waar de obers je van een heerlijk drankje voorzien. Alles is superschoon en word goed onderhouden. Shuttlebussen om te shoppen in de winkelcentrums. Het leuke Carribische straatje op t resort, je komt ogen te kort. Dit was mijn eerste vliegreis , ik ben zeker van plan dit jaar terug te gaan! Alles is precies wat er op de foto's staat, niet 1 woord gelogen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Hotel Riu Palace Punta Cana info