Hotel Riu Palace Macaostersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

RIU Palace Macao is een goed verzorgd hotel waar je actief kunt zijn of juist tot rust komen. Het animatieteam organiseert leuke activiteiten zonder opdringerig te zijn. In de avond zijn er shows. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden. RIU Palace Macao vlakbij Punta Cana is een goede uitvalsbasis voor excursies, zoals naar het eiland Saona.

404 reviews over Hotel Riu Palace Macao

• 2019
    10B Bartels23-06-2019

Geweldig en je hebt een super mooue vakantie

Nou wij zitten op dit moment in dit hotel en wij geven het een dikke 10. Weet niet waar mensen dit weghalen om voor deze accommodatie een 2 te geven. Die zíjn wel erg verwend. Die kunnen beter naar een 6 sterren of 7 sterren hotel gaan. Wij hebben hier niets wat beter kan hoor en wij zijn ook best verwend maar niet twijfelen en gewoon gaan en helemaal als je een aanbieding kunt bemachtigen. Wij zitten hier 9 dagen voor 871 euro pp en dat is het dubbel en dwars waard.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2De Beleyr Dany18-06-2019

Nooit meer

Eten niet lekker en koud. Hotel was niet proper en zwembad ook niet. Sommige waren vriendelijk als ze een fooi kregen. Veel stoelen vuil en kapot aan het strand.het kuisen van de kamers liet veel te wensen over. Te weinig personeel om goed te kunnen doen.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10JT20-04-2019

Meer dan fantastisch

Sfeervol, mooi resort. Alles is compleet. Gaan dit jaar weer terug. Mooi groot strand met genoeg bedjes. Goed en lekker eten, keuze zat. Fijne bediening, de restaurants zijn groot en schoon. Zonder kinderen. Gewoon een resort waar je lekker kunt relaxen. Toppie

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Tessa19-04-2019

Geweldige vakantie!

Wij hebben een prachtig verblijf gehad in dit hotel! Alle Riu-hotels zijn naast elkaar gelegen, verbonden via de Caraïbisch straat. Je kan dus van het ene hotel in het andere wandelen. Met jouw bandje kan je bijna overal iets drinken en eten. Zo kan je ook vergelijken welke Riu's wat aanbieden. Ons hotel vonden wij één van de betere. De kamers in dit hotel zijn erg ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Er is ook geen geluidshinder van de kamers rondom. Het eten is erg lekker, zowel in het hoofdrestaurant als de à la carte restaurants. De cocktails vonden wij niet zo 'wauw'. Maar vraag dan gerust een Campari orange. De ober brengt deze met veel plezier naar jou op het strand of zwembad! Wat wij als jong koppel erg fijn vonden, waren de Riu-poolparties. Zowel in de namiddag als 's avonds. Dan komen alle gasten van de verschillende hotels lekker feesten in een toffe sfeer.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Michel Devos04-04-2019

wij gaan terug

Gewoon super goed hotel. Lekker maaltijden. Aangename locatie (strand, tuin,...)

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Rafaéla van den IJssel27-02-2019

Schoon, luxe, vriendelijk, helemaal uitgerust!

Ruim, schoon en vriendelijk hotel. Heerlijk adult only. Ruime en schone kamers, goed bed, alles functioneerde goed. Buffetrestaurant is uitstekend, de à la carts zijn goed. De bars zijn gezellig en de cocktails smaken goed. Strand is geweldig, zelfs bediening op strand. 3 zembaden variërend van rustig tot druk, bij de swim up-bar iedere middag spelletjes waar voornamelijk Amerikanen aan mee lijken te doen, maar die je zonder moeite over kan slaan. De Amerikanen zijn het minst fatsoenlijke publiek, maar op de zwembadmiddag na hoor je ze niet. In de restaurants en bij de bar is het gemoedelijk en gezellig, geen braspartijen of dronken groepen mensen gezien, wel aardige en interessante mensen ontmoet. Het personeel is super vriendelijk, ze maken graag een praatje en een geintje en onthouden stuk voor stuk wat je graag drinkt.

Het hotel overtrof mijn verwachtingen en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Ilse26-11-2018

Prachtig resort

Een super mooi resort. Verzorging was perfect, maar we hebben wel gehoord dat je beter niet in het hoogseizoen er kunt zitten vanwege een overkill aan Amerikanen die het hele resort bij elkaar schreeuwen. Hebben wij 0 last van gehad, alleen maar gezellige mensen ontmoet en de poolbar was ons vaste plekje.

Mijn vriend en ik zijn een jong stel en voor ons was er helaas in de avonduren weinig tot niks meer te doen. Om half 12 stopt de muziek en dat is het dan.

Buiten dit was het resort echt prachtig. Het eten is goed (het sushi restaurant wat minder), het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam en alles wordt goed schoongehouden.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Uschi Elzinga31-10-2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Super goed volwassenenhotel in Punta Cana. Lekker eten en drinken, schone kamers met goede bedden.gemengd publiek ,toen wij er waren,waren er veel ouderen die uit Canada kwamen. Leuke animatie en goed contact met iedereen, genoeg bedden zowel bij het zwembad als ook bij het brede strand, lekkere restaurants, à l'àcarte of buffet allemaal erg lekker, zelfs alcoholflessen aan de muur op de slaapkamer om zelf te tappen,mensen hartwerkend en erg vriendelijk, mooie shows en dans s'avonds . Lekkere koffie/theehoek. Je komt niets te kort. Wij hadden de goedkoopste kamer die was prima. Als jij smorgens vroeg op pad gaat kun jij al heel vroeg ontbijten in het restaurant. Wij gaan zeker nog een keer terug.Geen lawaai en geen luidruchtige dronken mensen.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Wendy12-09-2018

Was een fantastische vakantie, het hotel was geweldig, super bediening en de keuze aan eten was meer dan voldoende. De service in het hotel is top, niks is teveel en ze doen zeer hun best om jou vakantie zo prettig mogelijk te maken.... wanneer je iets van het land wilt zien is de excursie yuma explorer met mama Gina zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Sandra Maes15-08-2018

Geweldig !

Super keuken, Mooie kamers , heel rustig.

Ligging was minder interessant aangezien het aan de Atlantische oceaan ligt en niet aan de Caraïbische zee, hierdoor is er meer branding , minder ideaal om rustig te zwemmen.

Fitness is heel basic als je een geoefend sporter bent

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

28 tips over Hotel Riu Palace Macao

• Anja en Frank uit Retie, 29-06-2014

boek een kamer met zicht op het zwembad en strand ( zoals wij hadden) want anders kijk je op de andere hotels of de voorkant,neem veel dollars mee want ze verwachten daar grote fooien(met dank aan de Amerikanen en hun 20 dollar briefje waar ze mee zwaaien) de mentaliteit en ook het eiland zelf is er op 5 jaar heel erg veranderd en niet altijd positief ( waar zijn die altijd vrolijke en dansende mensen gebleven !!) het hardrock cafe aan het Palmareal shoppingcenter is een aanrader,zeker doen.

• Marco, 06-05-2014

voor excursies boek alvast in Nederland bij Seavis Bayahibe http://www.seavisbayahibe.com wij hebben hier geboekt en daar betaald. is een tour bedrijfje van Nederlanders. En het is echt een aanrader voor vip tour Saona.

• ilse vos, 29-04-2014

Neem voldoende zonnenbrandcreme mee en alles wat je echt nodig denkt te hebben op vakantie, want de prijzen die ze hanteren in de paar winkeltjes in het hotel zijn absurd! 35 dollar voor een klein flesje zonnebrandcreme, 9 dollar voor een pakje sigaretten etc (op airport kostte een slof sigaretten 27 dollar).

36 vragen over Hotel Riu Palace Macao

• johan oomen, 07-08-2018

fooi

waar mee geef je fooi op de Dominicaanse republiek, euro munten of us dollar munten/briefjes.

• Bianca, 05-08-2017

Snorkelen

Kun je vanaf het strand zo het water in en gaan snorkelen of moet je eerst met een bootje ergens naar toe varen?

• Eeef, 15-07-2017

elektriciteit

is het nodig een omvormer mee te nemen of is een universele stekker voldoende? Alvast bedankt!

Hotel Riu Palace Macao info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats