Hotel Riu Palace Macao

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag29°21°
Hotel Riu Palace Macao
8,6

Omschrijving
RIU Palace Macao is een goed verzorgd hotel waar je actief kunt zijn of juist tot rust komen. Het animatieteam organiseert leuke activiteiten zonder opdringerig te zijn. In de avond zijn er shows. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden. RIU Palace Macao vlakbij Punta Cana is een goede uitvalsbasis voor excursies, zoals naar het eiland Saona.

397 reviews over Hotel Riu Palace Macao in het Nederlands

Schoon, luxe, vriendelijk, helemaal uitgerust!

Rafaéla van den IJssel,
27-2-2019

Ruim, schoon en vriendelijk hotel. Heerlijk adult only.

Ruime en schone kamers, goed bed, alles functioneerde goed.

Buffetrestaurant is uitstekend, de à la carts zijn goed. De bars zijn gezellig en de cocktails smaken goed.

Strand is geweldig, zelfs bediening op strand. 3 zembaden variërend van rustig tot druk, bij de swim up-bar iedere middag spelletjes waar voornamelijk Amerikanen aan mee lijken te doen, maar die je zonder moeite over kan slaan.

De Amerikanen zijn het minst fatsoenlijke publiek, maar op de zwembadmiddag na hoor je ze niet. In de restaurants en bij de bar is het gemoedelijk en gezellig, geen braspartijen of dronken groepen mensen gezien, wel aardige en interessante mensen ontmoet.

Het personeel is super vriendelijk, ze maken graag een praatje en een geintje en onthouden stuk voor stuk wat je graag drinkt.

Het hotel overtrof mijn verwachtingen en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2019

Prachtig resort

Ilse,
26-11-2018

Een super mooi resort. Verzorging was perfect, maar we hebben wel gehoord dat je beter niet in het hoogseizoen er kunt zitten vanwege een overkill aan Amerikanen die het hele resort bij elkaar schreeuwen. Hebben wij 0 last van gehad, alleen maar gezellige mensen ontmoet en de poolbar was ons vaste plekje.

Mijn vriend en ik zijn een jong stel en voor ons was er helaas in de avonduren weinig tot niks meer te doen. Om half 12 stopt de muziek en dat is het dan.

Buiten dit was het resort echt prachtig. Het eten is goed (het sushi restaurant wat minder), het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam en alles wordt goed schoongehouden.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Uschi Elzinga,
31-10-2018

Super goed volwassenenhotel in Punta Cana. Lekker eten en drinken, schone kamers met goede bedden.gemengd publiek ,toen wij er waren,waren er veel ouderen die uit Canada kwamen. Leuke animatie en goed contact met iedereen, genoeg bedden zowel bij het zwembad als ook bij het brede strand, lekkere restaurants, à l'àcarte of buffet allemaal erg lekker, zelfs alcoholflessen aan de muur op de slaapkamer om zelf te tappen,mensen hartwerkend en erg vriendelijk, mooie shows en dans s'avonds . Lekkere koffie/theehoek. Je komt niets te kort. Wij hadden de goedkoopste kamer die was prima. Als jij smorgens vroeg op pad gaat kun jij al heel vroeg ontbijten in het restaurant. Wij gaan zeker nog een keer terug.Geen lawaai en geen luidruchtige dronken mensen.

Gereisd met partner in februari 2018

Wendy,
12-9-2018

Was een fantastische vakantie, het hotel was geweldig, super bediening en de keuze aan eten was meer dan voldoende. De service in het hotel is top, niks is teveel en ze doen zeer hun best om jou vakantie zo prettig mogelijk te maken.... wanneer je iets van het land wilt zien is de excursie yuma explorer met mama Gina zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig !

Sandra Maes,
15-8-2018

Super keuken, Mooie kamers , heel rustig.

Ligging was minder interessant aangezien het aan de Atlantische oceaan ligt en niet aan de Caraïbische zee, hierdoor is er meer branding , minder ideaal om rustig te zwemmen.

Fitness is heel basic als je een geoefend sporter bent

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geen 5 sterren waard

Martine Reniers,
20-7-2018

2 de keer in hotel, goede keuken !

Kamers hebben dringend opfrissing nodig ! Ijskast oud, roestig en lawaaierig.

Service is erop achteruit gegaan. Iedereen is beleefd, maar dat is het ook.

Geen Palace waardig! Veel lawaaierige mensen in de loby, die stomdronken rondlopen. Er wordt niet ingegrepen. Is dit dan Riu Palace met 5 sterren ?

Jammer 4 jaar geleden was dit een klassehotel !

Gereisd met partner in juni 2018

Mooi!

Janine,
8-7-2018

Goed hotel! Eten en drinken van goede kwaliteit en het personeel is vriendelijk. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw. De kamers zijn erg gehorig wat niet altijd je nachtrust te goede komt, neem oordoppen mee.

Gereisd met partner in juni 2018

voor herhaling vatbaar, leuke zenvakantie

wijnands patricia,
2-3-2018

zeer leuk hotel lieve mensen en rustig. vakantie is 100 % meegevallen ondanks dat ik met mijn vriendin ben vetrokken om het overlijden van haar partner te verwerken.

Dit tophotel met zeer goede service heeft ons beide tot rust gebracht en ondanks de omstandigheden toch zeer goede herinneringen nagelaten.

Gereisd met vrienden in november 2017

Mooie vakantie bij RIU !

Tom,
1-3-2018

Mooi hotel met goede service.

Kamers worden keurig bijgehouden.

Eten kon wat warmer vanuit buffet, wat overigens kwalitatief goed was.

Animatie prima voor de liefhebbers van spelletjes rondom het zwembad..

Avond animatie perfect met geweldige externe dans en showgroepen. Top !

Mooie zwembaden en strand met voldoende ligbedjes. Alleen rondom de zwembaden het alom bekend handdoekje leggen.... vooraf de schaduwplaatsen zijn het eerste weg.

Verder mooie vakantie gehad in een vriendelijke land.

Gereisd met partner in februari 2018

Geweldig daar

Phaedra,
10-2-2018

De tweede keer voor ons in het hotel,als je het hotel binnenstapt voel je u direct thuis,iedereen is supervriendelijk,we zaten in het nieuwe gedeelte en de kamer was prima,het eten is heel goed,voor ieder wat wils en het is ook altijd warm wat ik toch wel belangrijk vind,we hebben zeker en vast genoten van ons verblijf,ik zou wel nooit meer in januari naar daar gaan,het stikt er gewoon van de luidruchtige Amerikanen en Canadezen als je op het strand ligt heb je er minder last van.wij gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in januari 2018

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Macao in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Macao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.