Géén boekingskosten

• 9Waardering

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

RIU Palace Macao is een goed verzorgd hotel waar je actief kunt zijn of juist tot rust komen. Het animatieteam organiseert leuke activiteiten zonder opdringerig te zijn. In de avond zijn er shows. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden. RIU Palace Macao vlakbij Punta Cana is een goede uitvalsbasis voor excursies, zoals naar het eiland Saona.

375 Reviews over Riu Palace Macao

• 4Ward Adriaenssens05-12-2021

Kom hier voor de 26 ste keer

Zeer slecht kom nooit meer Massa Russen die alles naarde Kloosterstraat helpen Service bar, en rond bad uiterst slecht Personeel lapt de COVID regels aan de laars Overal staan in de bar kaartjes dat de tafels ontsmet zijn, echter nergens een tafel ontsmet.controle opdragen maskers nul Rond Her bad nog 12 parasols waarvan 9 kapot,zouden over drie jaar vervangen worden, niet gebeurd. Zeer slecht management Personeel 85 percent vervangen Nieuw koks, eten niet schitterend meer Dit was de 26 ste keer dat we hier waren, als een paal boven water zeker de laatste keer, nooit meer

• 10B Bartels23-06-2019

Geweldig en je hebt een super mooue vakantie

Nou wij zitten op dit moment in dit hotel en wij geven het een dikke 10. Weet niet waar mensen dit weghalen om voor deze accommodatie een 2 te geven. Die zíjn wel erg verwend. Die kunnen beter naar een 6 sterren of 7 sterren hotel gaan. Wij hebben hier niets wat beter kan hoor en wij zijn ook best verwend maar niet twijfelen en gewoon gaan en helemaal als je een aanbieding kunt bemachtigen. Wij zitten hier 9 dagen voor 871 euro pp en dat is het dubbel en dwars waard.

• 2De Beleyr Dany18-06-2019

Nooit meer

Eten niet lekker en koud. Hotel was niet proper en zwembad ook niet. Sommige waren vriendelijk als ze een fooi kregen. Veel stoelen vuil en kapot aan het strand.het kuisen van de kamers liet veel te wensen over. Te weinig personeel om goed te kunnen doen.

• 10JT20-04-2019

Meer dan fantastisch

Sfeervol, mooi resort. Alles is compleet. Gaan dit jaar weer terug. Mooi groot strand met genoeg bedjes. Goed en lekker eten, keuze zat. Fijne bediening, de restaurants zijn groot en schoon. Zonder kinderen. Gewoon een resort waar je lekker kunt relaxen. Toppie

• 9Tessa19-04-2019

Geweldige vakantie!

Wij hebben een prachtig verblijf gehad in dit hotel! Alle Riu-hotels zijn naast elkaar gelegen, verbonden via de Caraïbisch straat. Je kan dus van het ene hotel in het andere wandelen. Met jouw bandje kan je bijna overal iets drinken en eten. Zo kan je ook vergelijken welke Riu's wat aanbieden. Ons hotel vonden wij één van de betere. De kamers in dit hotel zijn erg ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Er is ook geen geluidshinder van de kamers rondom. Het eten is erg lekker, zowel in het hoofdrestaurant als de à la carte restaurants. De cocktails vonden wij niet zo 'wauw'. Maar vraag dan gerust een Campari orange. De ober brengt deze met veel plezier naar jou op het strand of zwembad! Wat wij als jong koppel erg fijn vonden, waren de Riu-poolparties. Zowel in de namiddag als 's avonds. Dan komen alle gasten van de verschillende hotels lekker feesten in een toffe sfeer.

• 9Michel Devos04-04-2019

wij gaan terug

Gewoon super goed hotel. Lekker maaltijden. Aangename locatie (strand, tuin,...)

• 9Rafaéla van den IJssel27-02-2019

Schoon, luxe, vriendelijk, helemaal uitgerust!

Ruim, schoon en vriendelijk hotel. Heerlijk adult only. Ruime en schone kamers, goed bed, alles functioneerde goed. Buffetrestaurant is uitstekend, de à la carts zijn goed. De bars zijn gezellig en de cocktails smaken goed. Strand is geweldig, zelfs bediening op strand. 3 zembaden variërend van rustig tot druk, bij de swim up-bar iedere middag spelletjes waar voornamelijk Amerikanen aan mee lijken te doen, maar die je zonder moeite over kan slaan. De Amerikanen zijn het minst fatsoenlijke publiek, maar op de zwembadmiddag na hoor je ze niet. In de restaurants en bij de bar is het gemoedelijk en gezellig, geen braspartijen of dronken groepen mensen gezien, wel aardige en interessante mensen ontmoet. Het personeel is super vriendelijk, ze maken graag een praatje en een geintje en onthouden stuk voor stuk wat je graag drinkt.

Het hotel overtrof mijn verwachtingen en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan.

• 9Ilse26-11-2018

Prachtig resort

Een super mooi resort. Verzorging was perfect, maar we hebben wel gehoord dat je beter niet in het hoogseizoen er kunt zitten vanwege een overkill aan Amerikanen die het hele resort bij elkaar schreeuwen. Hebben wij 0 last van gehad, alleen maar gezellige mensen ontmoet en de poolbar was ons vaste plekje.

Mijn vriend en ik zijn een jong stel en voor ons was er helaas in de avonduren weinig tot niks meer te doen. Om half 12 stopt de muziek en dat is het dan.

Buiten dit was het resort echt prachtig. Het eten is goed (het sushi restaurant wat minder), het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam en alles wordt goed schoongehouden.

Een aanrader dus!

• 10Uschi Elzinga31-10-2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Super goed volwassenenhotel in Punta Cana. Lekker eten en drinken, schone kamers met goede bedden.gemengd publiek ,toen wij er waren,waren er veel ouderen die uit Canada kwamen. Leuke animatie en goed contact met iedereen, genoeg bedden zowel bij het zwembad als ook bij het brede strand, lekkere restaurants, à l'àcarte of buffet allemaal erg lekker, zelfs alcoholflessen aan de muur op de slaapkamer om zelf te tappen,mensen hartwerkend en erg vriendelijk, mooie shows en dans s'avonds . Lekkere koffie/theehoek. Je komt niets te kort. Wij hadden de goedkoopste kamer die was prima. Als jij smorgens vroeg op pad gaat kun jij al heel vroeg ontbijten in het restaurant. Wij gaan zeker nog een keer terug.Geen lawaai en geen luidruchtige dronken mensen.

• 9Wendy12-09-2018

Was een fantastische vakantie, het hotel was geweldig, super bediening en de keuze aan eten was meer dan voldoende. De service in het hotel is top, niks is teveel en ze doen zeer hun best om jou vakantie zo prettig mogelijk te maken.... wanneer je iets van het land wilt zien is de excursie yuma explorer met mama Gina zeker een aanrader!

Hotel Riu Palace Macao info

• AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)