Hotel Riu Palace Macao

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag31°24°
Hotel Riu Palace Macao
8,8

RIU Palace Macao is een goed verzorgd hotel waar je actief kunt zijn of juist tot rust komen. Het animatieteam organiseert leuke activiteiten zonder opdringerig te zijn. In de avond zijn er shows. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden. RIU Palace Macao vlakbij Punta Cana is een goede uitvalsbasis voor excursies, zoals naar het eiland Saona.

400 reviews over Hotel Riu Palace Macao in het Nederlands

Meer dan fantastisch

JT
20-4-2019

Sfeervol, mooi resort. Alles is compleet. Gaan dit jaar weer terug. Mooi groot strand met genoeg bedjes. Goed en lekker eten, keuze zat. Fijne bediening, de restaurants zijn groot en schoon. Zonder kinderen. Gewoon een resort waar je lekker kunt relaxen. Toppie

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Geweldige vakantie!

Tessa
19-4-2019

Wij hebben een prachtig verblijf gehad in dit hotel! Alle Riu-hotels zijn naast elkaar gelegen, verbonden via de Caraïbisch straat. Je kan dus van het ene hotel in het andere wandelen. Met jouw bandje kan je bijna overal iets drinken en eten. Zo kan je ook vergelijken welke Riu's wat aanbieden. Ons hotel vonden wij één van de betere. De kamers in dit hotel zijn erg ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Er is ook geen geluidshinder van de kamers rondom. Het eten is erg lekker, zowel in het hoofdrestaurant als de à la carte restaurants. De cocktails vonden wij niet zo 'wauw'. Maar vraag dan gerust een Campari orange. De ober brengt deze met veel plezier naar jou op het strand of zwembad! Wat wij als jong koppel erg fijn vonden, waren de Riu-poolparties. Zowel in de namiddag als 's avonds. Dan komen alle gasten van de verschillende hotels lekker feesten in een toffe sfeer.

Gereisd Met partner in november 2018

wij gaan terug

Michel Devos
4-4-2019

Gewoon super goed hotel. Lekker maaltijden. Aangename locatie (strand, tuin,...)

Gereisd Met partner in maart 2019

Preisdaler

Schoon, luxe, vriendelijk, helemaal uitgerust!

Rafaéla van den IJssel
27-2-2019

Ruim, schoon en vriendelijk hotel. Heerlijk adult only. Ruime en schone kamers, goed bed, alles functioneerde goed. Buffetrestaurant is uitstekend, de à la carts zijn goed. De bars zijn gezellig en de cocktails smaken goed. Strand is geweldig, zelfs bediening op strand. 3 zembaden variërend van rustig tot druk, bij de swim up-bar iedere middag spelletjes waar voornamelijk Amerikanen aan mee lijken te doen, maar die je zonder moeite over kan slaan. De Amerikanen zijn het minst fatsoenlijke publiek, maar op de zwembadmiddag na hoor je ze niet. In de restaurants en bij de bar is het gemoedelijk en gezellig, geen braspartijen of dronken groepen mensen gezien, wel aardige en interessante mensen ontmoet. Het personeel is super vriendelijk, ze maken graag een praatje en een geintje en onthouden stuk voor stuk wat je graag drinkt.

Het hotel overtrof mijn verwachtingen en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan.

Gereisd Met partner in februari 2019

Prachtig resort

Ilse
26-11-2018

Een super mooi resort. Verzorging was perfect, maar we hebben wel gehoord dat je beter niet in het hoogseizoen er kunt zitten vanwege een overkill aan Amerikanen die het hele resort bij elkaar schreeuwen. Hebben wij 0 last van gehad, alleen maar gezellige mensen ontmoet en de poolbar was ons vaste plekje.

Mijn vriend en ik zijn een jong stel en voor ons was er helaas in de avonduren weinig tot niks meer te doen. Om half 12 stopt de muziek en dat is het dan.

Buiten dit was het resort echt prachtig. Het eten is goed (het sushi restaurant wat minder), het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam en alles wordt goed schoongehouden.

Een aanrader dus!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Uschi Elzinga
31-10-2018

Super goed volwassenenhotel in Punta Cana. Lekker eten en drinken, schone kamers met goede bedden.gemengd publiek ,toen wij er waren,waren er veel ouderen die uit Canada kwamen. Leuke animatie en goed contact met iedereen, genoeg bedden zowel bij het zwembad als ook bij het brede strand, lekkere restaurants, à l'àcarte of buffet allemaal erg lekker, zelfs alcoholflessen aan de muur op de slaapkamer om zelf te tappen,mensen hartwerkend en erg vriendelijk, mooie shows en dans s'avonds . Lekkere koffie/theehoek. Je komt niets te kort. Wij hadden de goedkoopste kamer die was prima. Als jij smorgens vroeg op pad gaat kun jij al heel vroeg ontbijten in het restaurant. Wij gaan zeker nog een keer terug.Geen lawaai en geen luidruchtige dronken mensen.

Gereisd Met partner in februari 2018

Wendy
12-9-2018

Was een fantastische vakantie, het hotel was geweldig, super bediening en de keuze aan eten was meer dan voldoende. De service in het hotel is top, niks is teveel en ze doen zeer hun best om jou vakantie zo prettig mogelijk te maken.... wanneer je iets van het land wilt zien is de excursie yuma explorer met mama Gina zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig !

Sandra Maes
15-8-2018

Super keuken, Mooie kamers , heel rustig.

Ligging was minder interessant aangezien het aan de Atlantische oceaan ligt en niet aan de Caraïbische zee, hierdoor is er meer branding , minder ideaal om rustig te zwemmen.

Fitness is heel basic als je een geoefend sporter bent

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geen 5 sterren waard

Martine Reniers
20-7-2018

2 de keer in hotel, goede keuken ! Kamers hebben dringend opfrissing nodig ! Ijskast oud, roestig en lawaaierig. Service is erop achteruit gegaan. Iedereen is beleefd, maar dat is het ook. Geen Palace waardig! Veel lawaaierige mensen in de loby, die stomdronken rondlopen. Er wordt niet ingegrepen. Is dit dan Riu Palace met 5 sterren ? Jammer 4 jaar geleden was dit een klassehotel !

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooi!

Janine
8-7-2018

Goed hotel! Eten en drinken van goede kwaliteit en het personeel is vriendelijk. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw. De kamers zijn erg gehorig wat niet altijd je nachtrust te goede komt, neem oordoppen mee.

Gereisd Met partner in juni 2018

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Macao in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Macao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.