Géén boekingskosten

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekPunta Cana / Playa Bavaro

7.1GoedScore uit 90 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

90 Reviews over Riu Palace Bavaro

• 10Carine van reusel03-05-2022

Prachtig hotel zeer nette kamers en lekker eten

• 4Rianne10-04-2022

Ik zou omboeken als je dit al geboekt hebt haha

Met veel plezier gingen wij op reis naar de Dominicaanse Republiek. Een lekker RIU hotelletje, want hè altijd positieve verhalen. Eenmaal ingecheckt liepen we onze kamers binnen. Er lagen zwarte haren op de grond en er liepen beestjes (zandvlooien) op het nachtkastje. Wanneer je niet van stil zitten houdt en graag in de weer bent, raad ik je dit hotel aan. Je kunt de wc pot dagelijks (laten) maken (spoelt niet meer door) en slapen doe je slecht door het geluidsoverlast (suite boven het restaurant). Ook heb je gezelligheid van wat kevers in de kamer en lijken de muren van karton. O ja nog een goede tip! Personeel is om te kopen, neem wat dollars of pesos mee naar het zwembad/restaurant en je betaalt vooraf voor de service (echt te zot voor woorden, maar helaas echt waar). Overigens een aantal dagen flink ziek geweest van het eten. Het drinken, ook de smoothies in de ochtend, wordt aangemengd met water. Ik zeg: niet doen.

• 9Sandra27-12-2019

Heerlijk!!!

Fijn hotel. Het personeel is vriendelijk. Als je een beetje luxe en rust zoekt is het VIP gedeelte fijn. Het eten is zeer uitgebreid en lekker. Het strandje is mooi en schoon. Excursies zijn duur en je moet voorzichtig zijn, je wordt met een grote glimlach opgelicht. Wij zouden zeker een keer terug komen.

• 3Avp03-07-2019

Nooit meer. Geen riu hotel.

Naam riu absoluut niet waardig. Heel veel lawaai en muziek. Mensen brengen eigen muziekboxen mee, alle muziek door mekaar. Personeel, manager praat enkel spaans en doen geen moeite voor andere taal te begrijpen of te spreken. Diner in zwembroek en slippers ... geen riu hotel !!

• 7Anita06-02-2019

Een mooi hotel

Neem zo wie zo Amerikaanse dollars mee, pinautomaat werkt niet in Caribische winkelstraatje. Eten is meestal lauw/koud en voorgegaard. Drankjes te zoet. Mooi onderhouden hotel en tuin. Strand super word ook elke dag schoongemaakt om het zeewier weg te halen. Ligbedden kunnen wel vernieuwd worden. Personeel en animatie team heel vriendelijk en doet zijn uiterste best. Hebben graag een fooitje, wat ook normaal is. Zwembad gezellig en zo op het strand. Je kan ook in drukke periode een bedje reserveren bij de handddoeken service tegen een kleine fooi hebben wij ontdekt. De suites zijn gemoderniseerd en mooi maar wel met een goedkopen kwaliteit. Alles word goed onderhouden en schoongemaakt. Kamers kunnen wel wat beter schoongemaakt worden. De bedden liggen goed op de kamers. Twee keer per dag schone handdoeken. Avondshows afwisselend. Maar Riu is in loop de jaren verminderd met kleding voorschriften en kwaliteit van eten.

• 8Arienne04-11-2018

Super gave kamer! Er kan heel veel zeewier liggen op het strand. Ontbijt is heerlijk. Goede cocktails.

• 9Joyce stevelinck17-09-2018

Fantastische plek!

Zeer mooi hotel op een prachtige plek!! Zeer mooi en gezellig strand!! Het eten is goed van kwaliteit en zeer verfijnd. Kamers altijd zeer proper en leuk versierd. Het personeel was ook altijd vriendelijk en enthousiast.

• 10Brenda08-09-2018

Paradijs

Wat hebben wij genoten van deze reis. Heerlijk moderne hotel, heel vriendelijk en vooral niet bescheiden met het eten en drinken. Mini bar in appartement werd elke dag bijgevuld. Zoals een zon-vakantie hoort te zijn: lekker weer, gezellige mensen, lekker liggen aan mooie strand met een heerlijke coctail in je hand.

• 6Charlotte Bocker01-09-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ichecken was snel geregeld door genoeg personeel wat bij de receptie staat. Eenmaal op de kamer aangekomen (wij zaten in het adult only gedeelte) rook het hier muf. Het beddengoed was vochtig en klam, kamer was echt aan renovatie toe. Overal schimmel, de verf van het plafond en muren lieten gewoon los. We hadden een minibar, deze heeft het een halve week niet gedaan. De wasbak van de wastafel was lek. We hebben dit 3 keer aangegeven en nog kwam er niemand kijken. Eten was prima zowel ontbijt, lunch en avond eten. Veel variatie: warm wat warm hoort te zijn, koud wat koud hoort te zijn. Zwembaden waren mooi! Je hebt 2 zwembaden in het adult only gedeelte maar daar zaten dus wel gewoon kleine kinderen van 4 jaar in. Jammer dat ze hier niks over zeide, wij lagen bij het drukkere zwembad, was super. Animatie iedere avond hetzelfde, vrouwen met weinig kleding aan. Dus niet bestemd voor kids. Verder prima hotel maar had er meer van verwacht.

• 8Sandra11-05-2018

Nooit meer valt zwaar tegen voor een riu hotel.

Wat een saai ongezellig hotel. Ziet er uit als een kermis tent met allerlei gekke kleuren. Het hoofdgebouw is in een M gebouwd. De restaurants, spa, sportbar en animatie zijn bij dit gebouw. De juniorkamers zitten ook in dit gebouw, dus herrie. Het eten is goed en gevarieerd. Verder is er niets te doenbehalve de animatie. Geen gezellig terras waar je in de avond rustig kan zitten met een drankje. Aan het strand is niets te doen in de avond. Overdag is het gezellig bij het zwembad en strand. Er zijn 3 zwembaden( 1 grote met poolbar, 1 gewone en 1 kleinere met poolbar). als je een juniorkamer boekt krijg je een witte allinclusive bandje (mag je in het grote poolbar zwembad, is druk en ge gewone). Boek je een vipkamer dan krijg je een oranje allinclusive bandje en mag je van alle zwembaden gebruik maken. Je kamer bevind zich een andere gedeelte.

Hotel Riu Palace Bavaro info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)