Hotel Riu Palace Bavaro

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Bavaro voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Riu Palace Bavaro

• 3Avp03-07-2019

Nooit meer. Geen riu hotel.

Naam riu absoluut niet waardig. Heel veel lawaai en muziek. Mensen brengen eigen muziekboxen mee, alle muziek door mekaar. Personeel, manager praat enkel spaans en doen geen moeite voor andere taal te begrijpen of te spreken. Diner in zwembroek en slippers ... geen riu hotel !!

Met oudere kinderen

• 7Anita06-02-2019

Een mooi hotel

Neem zo wie zo Amerikaanse dollars mee, pinautomaat werkt niet in Caribische winkelstraatje. Eten is meestal lauw/koud en voorgegaard. Drankjes te zoet. Mooi onderhouden hotel en tuin. Strand super word ook elke dag schoongemaakt om het zeewier weg te halen. Ligbedden kunnen wel vernieuwd worden. Personeel en animatie team heel vriendelijk en doet zijn uiterste best. Hebben graag een fooitje, wat ook normaal is. Zwembad gezellig en zo op het strand. Je kan ook in drukke periode een bedje reserveren bij de handddoeken service tegen een kleine fooi hebben wij ontdekt. De suites zijn gemoderniseerd en mooi maar wel met een goedkopen kwaliteit. Alles word goed onderhouden en schoongemaakt. Kamers kunnen wel wat beter schoongemaakt worden. De bedden liggen goed op de kamers. Twee keer per dag schone handdoeken. Avondshows afwisselend. Maar Riu is in loop de jaren verminderd met kleding voorschriften en kwaliteit van eten.

• 2018
    8Arienne04-11-2018

Super gave kamer! Er kan heel veel zeewier liggen op het strand. Ontbijt is heerlijk. Goede cocktails.

• 9Joyce stevelinck17-09-2018

Fantastische plek!

Zeer mooi hotel op een prachtige plek!! Zeer mooi en gezellig strand!! Het eten is goed van kwaliteit en zeer verfijnd. Kamers altijd zeer proper en leuk versierd. Het personeel was ook altijd vriendelijk en enthousiast.

Anders

• 10Brenda08-09-2018

Paradijs

Wat hebben wij genoten van deze reis. Heerlijk moderne hotel, heel vriendelijk en vooral niet bescheiden met het eten en drinken. Mini bar in appartement werd elke dag bijgevuld. Zoals een zon-vakantie hoort te zijn: lekker weer, gezellige mensen, lekker liggen aan mooie strand met een heerlijke coctail in je hand.

• 6Charlotte Bocker01-09-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ichecken was snel geregeld door genoeg personeel wat bij de receptie staat. Eenmaal op de kamer aangekomen (wij zaten in het adult only gedeelte) rook het hier muf. Het beddengoed was vochtig en klam, kamer was echt aan renovatie toe. Overal schimmel, de verf van het plafond en muren lieten gewoon los. We hadden een minibar, deze heeft het een halve week niet gedaan. De wasbak van de wastafel was lek. We hebben dit 3 keer aangegeven en nog kwam er niemand kijken. Eten was prima zowel ontbijt, lunch en avond eten. Veel variatie: warm wat warm hoort te zijn, koud wat koud hoort te zijn. Zwembaden waren mooi! Je hebt 2 zwembaden in het adult only gedeelte maar daar zaten dus wel gewoon kleine kinderen van 4 jaar in. Jammer dat ze hier niks over zeide, wij lagen bij het drukkere zwembad, was super. Animatie iedere avond hetzelfde, vrouwen met weinig kleding aan. Dus niet bestemd voor kids. Verder prima hotel maar had er meer van verwacht.

• 8Sandra11-05-2018

Nooit meer valt zwaar tegen voor een riu hotel.

Wat een saai ongezellig hotel. Ziet er uit als een kermis tent met allerlei gekke kleuren. Het hoofdgebouw is in een M gebouwd. De restaurants, spa, sportbar en animatie zijn bij dit gebouw. De juniorkamers zitten ook in dit gebouw, dus herrie. Het eten is goed en gevarieerd. Verder is er niets te doenbehalve de animatie. Geen gezellig terras waar je in de avond rustig kan zitten met een drankje. Aan het strand is niets te doen in de avond. Overdag is het gezellig bij het zwembad en strand. Er zijn 3 zwembaden( 1 grote met poolbar, 1 gewone en 1 kleinere met poolbar). als je een juniorkamer boekt krijg je een witte allinclusive bandje (mag je in het grote poolbar zwembad, is druk en ge gewone). Boek je een vipkamer dan krijg je een oranje allinclusive bandje en mag je van alle zwembaden gebruik maken. Je kamer bevind zich een andere gedeelte.

• 9Maureen16-03-2018

Na er in 2017 de kerst en oud/nieuw hier doorgebracht te hebben, zijn we in februari 2018 terug geweest. Bij binnenkomst wisten ze wie we waren en kreeg ik een mooie rode roos. De slechte commentaren, daar begrijp ik niets van. Wij zaten in het villa gedeelte. De kamers zijn goed schoon. Heerlijke badjassen liggen klaar. En omdat ik een koukleum ben, had ik in no time een extra deken. Het stormde de eerste dagen en binnen een zucht hadden paraplu's. Het personeel is super vriendelijk, zowel in het restaurant als aan de poolbar. Zelfs de handdoeken jongen wist na een paar dagen wie je was. Waar je graag wilde liggen etc. De wijn, tsja. In het VIP gedeelte geen klagen over gehad. Ook 's avonds bij het eten niet. Wel was de wijn aan de main pool niet te drinken. (misschien ligt het aan de kleur van je bandje?) Het eten was iedere dag vers en goed bereid. Mijn man heeft daar een kok uitgelegd hoe hij graag zijn pasta klaargemaakt zag. De kok maakte het eten volgens de aanwijzingen klaar en 2 dagen later vroeg mijn man weer om de saus. Hij kwam aangesneld, duwde de andere bediende opzij en vertelde. Ik weet wat meneer wil. Verder had ik zin in een kiwi en die lagen er niet. Geen probleem. Er werden er 2 geschild en gebracht. Ik was jarig daar. Een top serenade aan tafel, een prachtig versierde kamer met rozenblaadjes en ballonnen. Felicitaties van het management team. Een extra feestelijke tafel in het Italian Restaurant. Kortom ik ben 16 dagen koning geweest. Wat kun je nog meer wensen? Wij gaan volgend jaar winter weer terug, voor zo'n heerlijke en koninklijke winterbreak!!!

• 7Liliane01-02-2018

Nooit meer

Net terug van drie weken vakantie in riu palace Bavaro. Na drie dagen al serieuze diarree en overgeven. Dit heeft vier dagen geduurd. Nadien heeft mijn echtgenoot tot driemaal toe enkele dagen diarree gekregen. Dezelfde problemen hebben we ook van andere gasten gehoord. De wijn was van zeer slechte kwaliteit en gewoonweg niet te drinken. Het eten was eveneens van mindere kwaliteit en bovendien slecht klaargemaakt. Kruiden kennen ze blijkbaar niet, smaakloos. Het personeel was doorgaans vriendelijk. Zeker geen aanrader en hoogstens 3 sterren waard.

• 2017
    7Amber06-11-2017

Geld niet waard

Even de plussen en minnen opgesomd: + Animatieteam erg gezellig en vriendelijk + Personeel zeer vriendelijk en gastvrij + Ligging aan strand prachtig + Mooiste hotel van de RIU's binnen loopafstand + Ruime kamers

• In lobby en restaurants vocht en schimmelgeur
    • Lawaai in kamer, lijkt wel een afzuigsysteem o.i.d.
    • Kamers ontzettend koud terwijl airco uitgeschakeld stond
    • Eten niet gevarieerd en slecht van kwaliteit
    • Prijs/kwaliteit uit verhouding
    • Hele familie last van maag en darmen gehad
    • Zwembad regelmatig troebel vanwege slechte hygiene

Met jonge kinderen

29 tips over Hotel Riu Palace Bavaro

• Tompoesje, 21-12-2013

Wij kregen upgrade naar Sensimar gedeelte. Alles is Duits georiënteerd. Hebben ook eigen animatieteam, Maar je kunt je ook aansluiten bij het RIu animatieteam.

• Tompoesje, 21-12-2013

In Sensimar en VIP is wifi op hele complex inbegrepen. De code verloopt na 10 dagen. Gewoon bij de receptie nieuwe code vragen. Wifi werkt aan eind van de middag erg traag dat ligt niet aan uw apparaat

• vakantie Dominicaanse rep., 06-12-2013

Wij hebben via seafish bayahibe een Saona cruise geboekt. Scheelt in prijs vergeleken met reisorganisatie. Leuke dag gehad en werden in een groep met alleen Nederlanders geplaatst wat ook erg fijn was.

35 vragen over Hotel Riu Palace Bavaro

• Maureen Heermans-Turlings, 16-10-2017

Riu card

Wij zijn al in dit geweldige resort geweest en gaan terug in januari. Helaas komt tui ons niet tegemoet. We hebben een card aangevraagd. Keurig een nummer ontvangen, maar geen kaart gezien en daar moet ik dus punten voor inleveren. Ongehoord. Maar aangezien wij weten van eerder bezoek dat dit resort de moeite waard is gaan wij terug. Alleen wij missen de service van Tui. Terwijl D reizen en de rest echt formidabel is gebleken. Het resort is top. De service in het hotel is top. Nu tui nog!

• Vivian, 16-09-2014

stopcontact

Over 1,5 week ga ik naar dit hotel. Ik heb een vraag over het stopcontact. Ik heb nu een stekker gekocht met 2 platte pinnen (van Amerika). Alleen op de foto's van de kamer lijkt alsof er een andere stekker nodig is om de spullen mee te kunnen opladen. Of heb ik toch de goede stekker gekocht. Alvast bedankt voor het antwoord!

Tompoesje, 20-09-2014

Beste Vivian. Je hebt prima stekker gekocht. De ronde (dunnere) stekkers passen ook. Het is 110 Volt. De meeste adapters/ opladers e.d. zijn tegenwoordig 110-240 Volt. Veel plezier in Bavaro!

• Anne, 17-08-2014

Kamers

Hoi! Wij vertrekken donderdag (21 augustus) naar RIU Palace Bavaro. Ik heb een RIU card aangevraagd. Wij hebben een Junior Suite Gardenview geboekt omdat degene bij het reisbureau dit adviseerde. Maar nu lees ik toch dat veel mensen het VIP gedeelte aanbevelen. Als het mogelijk zou zijn, is het dan de moeite waard om te upgraden? En is het erg druk in deze periode? Alvast bedankt! Groetjes, Anne.

Tompoesje, 20-08-2014

Pas met riu class diamand kaart is upgraden gratis. Verschil in de kamers is er nauwelijks. Alleen heeft het vip deel een eigen zwembad. Vip deel is alleen voor volwassenen. Bekijk ter plaatse of het de prijs van de upgrade waard is. (Vraag bij receptie).

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Japans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats