Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand

271 Reviews over Riu Naiboa

• 3Michel S17-03-2022

Minder goed hotel met veel lawaai

Met niet al te veel verwachtingen, vanwege een groot aantal slechte reviews, zijn we naar dit hotel gegaan, met de gedachte 'zo erg kan het toch niet zijn'. Van alle hotels welke wij in de afgelopen jaren bezocht hebben is dit toch zeker de minste. Er zijn veel russen, hier hebben we op zich geen last van gehad. Het grootste minpunt wat mij betreft was de extreem gehorige kamer. Zonder goede oordopjes (te koop voor 7 dollar bij het winkeltje) was het niet te doen. De muziek van het theater was met de ramen dicht net alsof het op het balkon plaats vond. Daarna veel lawaai tot diep in de nacht van schreeuwende en feestende mensen, wat ze goed recht is want ze zijn op vakantie, maar alles is te horen op de kamer. Je hoort ook alles op de gangen en van de buren, ook als ze zachtjes praten. Meestal ging alles met veel lawaai gepaard omdat niemand rekening hield met vakantiegangers welke wel probeerden te slapen.

• 6Brenda De Block09-01-2020

Volgende keer naar een 5 sterren hotel

we hebben een andere kamer gekregen de volgende dag vanaf 14.00 uur omdat de eerste kamer uitkeek op een weg. Niet gezellig. Geen probleem daarna een leuke kamer met zicht op het zwembad. Het eten was spijtig genoeg niet zo warm. Er was ook maar 1 keuze restaurant. De kamers waren wel proper maar 4 sterren waardig.

• 9Chantal28-11-2019

Fijn verblijf, heerlijke vakantie gehad

We hebben een fijn verblijf gehad. Het is een middenklasse hotel en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. De kamers zijn ruim. Wij kregen zelfs een gratis upgrade naar de juniorsuite. Het eten is lekker en er is voldoende keuze. Er is ook een a la carte restaurant aanwezig. In het a la carte restaurant mag de bediening wel wat vriendelijker zijn. Het andere personeel is wel vriendelijk en proberen het iedereen naar hun zin te maken. De animatie vond ik een beetje tegen vallen. Maar misschien komt dit omdat het best wel rustig was in het hotel. Onderweg naar het strand loop je door het Caribische straatje met wat winkeltjes. Op het strand is het heerlijk vertoeven. Genoeg ligbedden en schaduw onder de palmbomen. Ook is er een beachbar aanwezig waar je ook lekker kan lunchen. Het zwembad is ook heerlijk om aan te liggen. Ook genoeg ligbedden en parasols of je zoekt de schaduw op onder de palmbomen. Al met al een geslaagde vakantie gehad.

• 9Fam Weersch09-07-2019

Geweldig!

Mooi resort met alle voorzieningen op loopafstand. Waterpark, discotheek, caribisch straatje met winkels, strand, apotheek en dokter. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Denk hierbij aan het bar personeel, de mensen om de keuken, aan de receptie, de poetsvrouw en het geweldige animatieteam zorgen ervoor dat je een top tijd gaat beleven en heerlijk kunt ontspannen.

• 8Marly19-11-2018

Super hotel

Heel goed hotel, dicht bij het strand, lekker eten.

• 9Mirthe18-11-2018

In dit hotel heb je geen zorgen. Genoeg eten en ook afwisselend. Je kan relaxen aan het zwembad, maar het strand is ook om de hoek. Ook leuk om met de shuttlebus van het hotel op pad te gaan of een excursie te doen.

• 7Maxime02-11-2018

Ontspannen relax vakantie

De mensen zijn super vriendelijk. Het animatie team is geweldig. Er is alleen in de omgeving van het hotel niet veel te doen, erg belangrijk om rekening mee te houden. Er os verder genoeg te beleven in het hotel! Helaas ging onze airco stuk na 3 dagen en dit bleek niet te repareren, met astma was dit niet erg prettig, het hotel was afgeladen dus een andere kamer zat er ook niet in. Ze deden wel erg hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken ondanks ongemakken.

• 6Patricia24-10-2018

Gemiddeld

Het hotel is aan een opfrisbeurt toe. Kamers zijn niet erg luxe, maar hebben alles wat je nodig hebt. Veel Russen in het hotel en het eten is hier ook op afgestemd. Ik heb me niet erg gestoord aan deze dingen, omdat je een niet extreem duur hotel boekt. Je weet dus dat er wat gebreken zullen zijn.

Er is overdag maar één bar open en het eten in de 'snackbar' is er bijna niet. Deze is ook op erg vreemde tijden open.

Wat ik heel erg vond, waren de "verkopers" op het strand met levende dieren zoals aapjes en vogels. Er stond een folder in de hotelkamer met hierop informatie over het milieu en dat je dieren met rust moet laten. Zorg dan ook dat het strand dat bij je hotel hoort vrij is van dierenmishandeling!

• 4I14-08-2018

Nooit meer

Dit hotel voor ons nooit meer!! Wij hadden vier kamers gereserveerd en alle kamers zaten vol met schimmel, elke dag bijna geen electra en warm water + kapotte airco. Kamers zeer slecht onderhouden. last van beesten in het bed wij hadden allemaal uitslag en bulten!! Dit aangekaart bij de receptie en werd ons verteld dat het van de zee kwam. Klopt van geen kant, want alleen snachts werden we gebeten door de beesten in bed. Personeel van de receptie zei dat als je in een vreemd land bent dat je je maar moet aanpassen en dat je overal wel wat hebt.

Buiten dit slechte hotel , heb je ook nog een discotheek PACHA dit is voor alle riu gasten. Zit vol met pooiers en prostituées, medewerkers van verschillende riu hotels proberen jonge toeristen mee buiten het resort te lokken. De medewerkers vormen een netwerk! Ze seinen alles door, spelen informatie door van klanten aan mannen! Zeer gevaarlijk voor jonge meiden alleen.

• 4Anoniem19-07-2018

Nooit meer

Het hotel is het goedkoopste van de RIU, maar echt de naam RIU is het niet waard. Kamer is schoon, maar in de badkamer is schimmel aan de plafond. Het zwembad is lawaai en plezier voor jongeren, de strand is zonder schaduw plekken. Veel Russen in het hotel. Voor rust en ontspanning moet je hier echt niet zijn. Eten is niet warm, vaak het zelfde.

Hotel Riu Naiboa info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)