Hotel Riu Naiboasterstersterster

Tonen op kaart

270 reviews over Hotel Riu Naiboa

• 6Brenda De Block09-01-2020

Volgende keer naar een 5 sterren hotel

we hebben een andere kamer gekregen de volgende dag vanaf 14.00 uur omdat de eerste kamer uitkeek op een weg. Niet gezellig. Geen probleem daarna een leuke kamer met zicht op het zwembad. Het eten was spijtig genoeg niet zo warm. Er was ook maar 1 keuze restaurant. De kamers waren wel proper maar 4 sterren waardig.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Chantal28-11-2019

Fijn verblijf, heerlijke vakantie gehad

We hebben een fijn verblijf gehad. Het is een middenklasse hotel en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. De kamers zijn ruim. Wij kregen zelfs een gratis upgrade naar de juniorsuite. Het eten is lekker en er is voldoende keuze. Er is ook een a la carte restaurant aanwezig. In het a la carte restaurant mag de bediening wel wat vriendelijker zijn. Het andere personeel is wel vriendelijk en proberen het iedereen naar hun zin te maken. De animatie vond ik een beetje tegen vallen. Maar misschien komt dit omdat het best wel rustig was in het hotel. Onderweg naar het strand loop je door het Caribische straatje met wat winkeltjes. Op het strand is het heerlijk vertoeven. Genoeg ligbedden en schaduw onder de palmbomen. Ook is er een beachbar aanwezig waar je ook lekker kan lunchen. Het zwembad is ook heerlijk om aan te liggen. Ook genoeg ligbedden en parasols of je zoekt de schaduw op onder de palmbomen. Al met al een geslaagde vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Fam Weersch09-07-2019

Geweldig!

Mooi resort met alle voorzieningen op loopafstand. Waterpark, discotheek, caribisch straatje met winkels, strand, apotheek en dokter. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Denk hierbij aan het bar personeel, de mensen om de keuken, aan de receptie, de poetsvrouw en het geweldige animatieteam zorgen ervoor dat je een top tijd gaat beleven en heerlijk kunt ontspannen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Marly19-11-2018

Super hotel

Heel goed hotel, dicht bij het strand, lekker eten.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Mirthe18-11-2018

In dit hotel heb je geen zorgen. Genoeg eten en ook afwisselend. Je kan relaxen aan het zwembad, maar het strand is ook om de hoek. Ook leuk om met de shuttlebus van het hotel op pad te gaan of een excursie te doen.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 7Maxime02-11-2018

Ontspannen relax vakantie

De mensen zijn super vriendelijk. Het animatie team is geweldig. Er is alleen in de omgeving van het hotel niet veel te doen, erg belangrijk om rekening mee te houden. Er os verder genoeg te beleven in het hotel! Helaas ging onze airco stuk na 3 dagen en dit bleek niet te repareren, met astma was dit niet erg prettig, het hotel was afgeladen dus een andere kamer zat er ook niet in. Ze deden wel erg hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken ondanks ongemakken.

Gereisd met partner in september 2018

• 6Patricia24-10-2018

Gemiddeld

Het hotel is aan een opfrisbeurt toe. Kamers zijn niet erg luxe, maar hebben alles wat je nodig hebt. Veel Russen in het hotel en het eten is hier ook op afgestemd. Ik heb me niet erg gestoord aan deze dingen, omdat je een niet extreem duur hotel boekt. Je weet dus dat er wat gebreken zullen zijn.

Er is overdag maar één bar open en het eten in de 'snackbar' is er bijna niet. Deze is ook op erg vreemde tijden open.

Wat ik heel erg vond, waren de "verkopers" op het strand met levende dieren zoals aapjes en vogels. Er stond een folder in de hotelkamer met hierop informatie over het milieu en dat je dieren met rust moet laten. Zorg dan ook dat het strand dat bij je hotel hoort vrij is van dierenmishandeling!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 4I14-08-2018

Nooit meer

Dit hotel voor ons nooit meer!! Wij hadden vier kamers gereserveerd en alle kamers zaten vol met schimmel, elke dag bijna geen electra en warm water + kapotte airco. Kamers zeer slecht onderhouden. last van beesten in het bed wij hadden allemaal uitslag en bulten!! Dit aangekaart bij de receptie en werd ons verteld dat het van de zee kwam. Klopt van geen kant, want alleen snachts werden we gebeten door de beesten in bed. Personeel van de receptie zei dat als je in een vreemd land bent dat je je maar moet aanpassen en dat je overal wel wat hebt.

Buiten dit slechte hotel , heb je ook nog een discotheek PACHA dit is voor alle riu gasten. Zit vol met pooiers en prostituées, medewerkers van verschillende riu hotels proberen jonge toeristen mee buiten het resort te lokken. De medewerkers vormen een netwerk! Ze seinen alles door, spelen informatie door van klanten aan mannen! Zeer gevaarlijk voor jonge meiden alleen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 4Anoniem19-07-2018

Nooit meer

Het hotel is het goedkoopste van de RIU, maar echt de naam RIU is het niet waard. Kamer is schoon, maar in de badkamer is schimmel aan de plafond. Het zwembad is lawaai en plezier voor jongeren, de strand is zonder schaduw plekken. Veel Russen in het hotel. Voor rust en ontspanning moet je hier echt niet zijn. Eten is niet warm, vaak het zelfde.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Eli11-06-2018

Nooit meer

Slechte recentie’s gelezen nadat we het hotel geboekt hadden en inderdaad na aankomt in het hotel was alles waar. Hotel kamer vies douche vies het gordijn vies bedden vies echt alles was smerig eten elke dag het zelfde douch water word of te warm of te koud geen tussenweg. Personeel wel heel vriendelijk maar het hotel geen 4 sterren waard! Niet schoon en last van mensen die in de gang lopen met deuren slaan en lawaai maken alles hoor je heel duidelijk. Geen aanrader

Gereisd met partner in juni 2018

10 tips over Hotel Riu Naiboa

• Anna Oostra, 29-10-2013

De Jungle Eco Tour is een echte aanrader via http://www.seavisbayahibe.com. Dit is stukken goedkoper dan via Arke en verder exact hetzelfde met een enthousiaste Nederlandstalige gids.

Verder de Carnaval in het Caribisch straatje, erg gezellig!

Koop je souvenirs niet in het Caribische straatje maar aan het einde van het strand en betaal nooit meer dan de helft van de prijs!

• Anne, 14-03-2012

Wanneer je medische problemen hebt, ga dan niet naar het 'hospiten' ziekenhuis of de eerste hulp-post in de caribische straat waar de winkels zitten!! Wij moesten 400 dollar betalen om alleen te laten kijken, werdt niet gelijk door de verzekering gedekt. Later door de verzekering naar een ander ziekenhuis gestuurd, het Centro Medico in Punta Cana, 10 min rijden vanaf het hotel. Prima dokters, spreken vrij goed Engels en daar ben je snel aan de beurt, in tegenstelling tot het Hospiten in Bavaro.

• Oleg, 09-10-2013

Ga zeker een dagtocht maken, Hispanola Explorer is een aanrader. Deze Nederlandse gids ( Mama Gina ) is zo gek als een deur en verteld je de hele dag door de meest leuke weetjes van de binnenlanden.

Dagtochten worden wisselend in valuta aangeboden, tegen ons was gezegd dat Arke waarmee we reisden veel te duur was,echter zij rekenen in USD en vele andere in € !

Pas op voor cocosnoot verkopers (tuinmannen) , ze suggereren dat het gratis is totdat je de cocosnoot vast hebt.

12 vragen over Hotel Riu Naiboa

• dion, 08-09-2016

veel slechte recensies

Goedendag
    wij hadden deze accommodatie op tui gezien en hier interesse in nu zie ik hier redelijk wat negatieve reacties zijn deze terecht? meestal wanneer deze terecht zijn dan vind ik wel foto's met bewijzen maar die zie ik hier niet mensen die hier meer over kunnen vertellen die pas zijn geweest? Groeten

• Hilda strating, 20-10-2013

Stroom

Wij gaan zondag 27oktober hier heen nu is mijn vraag kun je gewoon je telefoon en iPad daar op laden of heb je een omvormer of wereldstekker nodig, ik lees dat het 110 is dus graag antwoord wie o wie weet het?

hildastrating_1, 22-10-2013

Sorry maar natuurlijk bedankt voor de snelle reaktie

hildastrating_1, 22-10-2013

Ik heb er veel zin in op onze apparaten staat 100 240

Tompoesje, 21-10-2013

Kijk op je apparaten; als er opstaat 110-240Volt, dan zit je goed. Als er 220/ 240 op staat zou je een transformator van 110 naar 220 Volt kunnen kopen; dat moet wel voldoende "zwaar" zijn, anders brandt die door. De stopcontacten zijn geschikt voor platte stekkertjes (Amerikaans model). Soms passen ook de dunne ronde stekkertjes. Of je koopt voor een paar Euro een oplader van 110-240 Volt. Ik heb er nog 1 voor Nokia, als je die wilt overnemen, mail mij persoonlijk via Zoover om in contact te komen. Succes, veel plezier en ben benieuwd naar je ervaring op Zoover als je bent geweest.

• joeri.sandy, 09-10-2013

Eten

Kan men hier in openlucht eten

Ellen, 07-12-2013

Ja, maar je kan je bord niet alleen laten want er zitten veel vogels die letterlijk een graantje komen mee pikken.

Hotel Riu Naiboa info

• Soort gerechtenItaliaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats