Hotel Riu Naiboa

255 reviews over Hotel Riu Naiboa in het Nederlands

Super hotel

Marly,
19-11-2018

Heel goed hotel, dicht bij het strand, lekker eten.

Gereisd met partner in maart 2017

Mirthe,
18-11-2018

In dit hotel heb je geen zorgen. Genoeg eten en ook afwisselend. Je kan relaxen aan het zwembad, maar het strand is ook om de hoek. Ook leuk om met de shuttlebus van het hotel op pad te gaan of een excursie te doen.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen relax vakantie

Maxime,
2-11-2018

De mensen zijn super vriendelijk. Het animatie team is geweldig. Er is alleen in de omgeving van het hotel niet veel te doen, erg belangrijk om rekening mee te houden. Er os verder genoeg te beleven in het hotel! Helaas ging onze airco stuk na 3 dagen en dit bleek niet te repareren, met astma was dit niet erg prettig, het hotel was afgeladen dus een andere kamer zat er ook niet in. Ze deden wel erg hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken ondanks ongemakken.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemiddeld

Patricia,
24-10-2018

Het hotel is aan een opfrisbeurt toe. Kamers zijn niet erg luxe, maar hebben alles wat je nodig hebt. Veel Russen in het hotel en het eten is hier ook op afgestemd. Ik heb me niet erg gestoord aan deze dingen, omdat je een niet extreem duur hotel boekt. Je weet dus dat er wat gebreken zullen zijn.

Er is overdag maar één bar open en het eten in de 'snackbar' is er bijna niet. Deze is ook op erg vreemde tijden open.

Wat ik heel erg vond, waren de "verkopers" op het strand met levende dieren zoals aapjes en vogels. Er stond een folder in de hotelkamer met hierop informatie over het milieu en dat je dieren met rust moet laten. Zorg dan ook dat het strand dat bij je hotel hoort vrij is van dierenmishandeling!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

I,
14-8-2018

Dit hotel voor ons nooit meer!! Wij hadden vier kamers gereserveerd en alle kamers zaten vol met schimmel, elke dag bijna geen electra en warm water + kapotte airco. Kamers zeer slecht onderhouden. last van beesten in het bed wij hadden allemaal uitslag en bulten!! Dit aangekaart bij de receptie en werd ons verteld dat het van de zee kwam. Klopt van geen kant, want alleen snachts werden we gebeten door de beesten in bed. Personeel van de receptie zei dat als je in een vreemd land bent dat je je maar moet aanpassen en dat je overal wel wat hebt.

Buiten dit slechte hotel , heb je ook nog een discotheek PACHA dit is voor alle riu gasten. Zit vol met pooiers en prostituées, medewerkers van verschillende riu hotels proberen jonge toeristen mee buiten het resort te lokken. De medewerkers vormen een netwerk! Ze seinen alles door, spelen informatie door van klanten aan mannen! Zeer gevaarlijk voor jonge meiden alleen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Anoniem,
19-7-2018

Het hotel is het goedkoopste van de RIU, maar echt de naam RIU is het niet waard. Kamer is schoon, maar in de badkamer is schimmel aan de plafond. Het zwembad is lawaai en plezier voor jongeren, de strand is zonder schaduw plekken. Veel Russen in het hotel. Voor rust en ontspanning moet je hier echt niet zijn. Eten is niet warm, vaak het zelfde.

Gereisd met partner in juli 2018

Eli,
11-6-2018

Slechte recentie’s gelezen nadat we het hotel geboekt hadden en inderdaad na aankomt in het hotel was alles waar. Hotel kamer vies douche vies het gordijn vies bedden vies echt alles was smerig eten elke dag het zelfde douch water word of te warm of te koud geen tussenweg. Personeel wel heel vriendelijk maar het hotel geen 4 sterren waard! Niet schoon en last van mensen die in de gang lopen met deuren slaan en lawaai maken alles hoor je heel duidelijk. Geen aanrader

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk

Nienke,
15-4-2018

Leuk gezellig hotel, wel klein van formaat. Prima vakantie gehad

Gereisd met vrienden in november 2017

Goed hotel voor zo'n prijs

Ber,
14-4-2018

Het schoon hotel. Personeel is erg vriendelijk. Ligging is perfect en het buffet is erg uitgebreid.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rachelle,
20-2-2018

Nadat wij dit hotel hadden geboekt, en we de recensies hadden gelezen, hadden we gehoopt dat het allemaal wel mee zou vallen. Alleen dit was helaas niet het geval. Bij ons zat er ook schimmel in de badkamer, hebben we vooral van de avond animatie last gehad, omdat onze kamer daar precies boven zat. De deuren zijn heel dun waardoor je s'ochtends vroeg wakker wordt van alle geluiden die je hoort alsof de kinderen naast je bed staan te schreeuwen. We hebben ook last gehad van braken/diarree door het lauwe eten, de vliegen en water/ijsblokjes met chloor, waardoor we 3 dagen op bed hebben gelegen. De handdoeken in de kamer en bij het zwembad zijn niet schoon, s'ochtends vroeg leggen veel mensen hun handdoek bij de bedjes bij het zwembad, zodat de bedjes met parasol bezet zijn. Het personeel is meestal aardig, maar alleen als het hun uitkomt. Veel positieve punten heb ik helaas niet, en wij gaan hier nooit meer naar toe.

Gereisd met partner in februari 2018

• Soort gerechtenItaliaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Naiboa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Naiboa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.