Hotel Riu Bambu

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°25°
Hotel Riu Bambu
7,9

Op de Dominicaanse Republiek vind je Hotel Riu Mambu in Punta Cana. In de tuinen vind je vele palmen en kun je wakker worden met een verse smoothie. Dankzij de vele themarestaurants is er voor ieder wat wils. Drankjes worden in Clubhotel RIu Bambu 5* geserveerd aan je tafel. De shows zijn top. Pak de taxi naar Punta Cana (30 minuten).

322 reviews over Hotel Riu Bambu in het Nederlands

Fijn hotel!

Sdekker
22-5-2019

Het is een groot resort, maar echt een fijn hotel, met een gemoedelijke sfeer! Veel restaurants en het eten is goed. Kamers zijn iets gedateerd maar wel schoon. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten

Familie van de Ven
15-5-2019

ik zet dit alleen als aandachtspunt bovenaan: Zoontje kreeg 2 dagen na aankomst flinke koorts en erge uitslag ((vocht)bultjes) op zijn benen, armen en billen. Hij had de hand-voet-mondziekte opgelopen. Gelukkig is erger hem bespaard gebleven. Het is erg besmettelijk! Meerdere kindjes bleken hier last van te hebben. Had ik dit geweten, dan waren we misschien naar een ander hotel gegaan. Maar de kans dat hij het daar op zou lopen bestond denk ik ook.

Het hotel heeft verschillende buffetrestaurants, maar ook een paar a la cart restaurants. Dat laatste is zeker een aanrader. Ook genoeg keuze aan zwembaden en voldoende bedjes (ook op het strand). Medewerkers zijn vriendelijk. Heb je iets te vieren? Dan regelen zij het voor je. En elke keer weer met veel enthousiasme.

• Riu hotels liggen bij elkaar
  • dokter 24/7 bereikbaar en erg vriendelijk
  • luiers nodig? $20,00 (ik had net te weinig meegenomen)
Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Fien Stijlaart
20-4-2019

In een woord een geweldig resort aan een mooi strand het eten was geweldig en de mensen heel vriendelijk

Gereisd Met partner in januari 2019

Goed voor 1 keer maar wij zijn beter gewoon v riu

Daisy
14-4-2019

De pluspunten : goede en verzorgde zwembaden . Goede coctails. Gratis gebruik à la carte restaurants. Dicht ah strand . Eten in het algemeen goed. De negatieve punten : kamers zijn klein. Niet zo heel vriendelijk personeel. Massa toerisme . Maar 3 keer per week animatie en de rest live band( niet goed) Geen 5 sterren waardig. A la carte restaurants is niet zo als we het gewoon zijn, precies bandwerk. Geen koffie / thee faciliteiten op de kamers. Kamers ruiken duf/muf

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nu teveel massa 3 🌟 complex heel mooi 5 🌟

Marijnissen
2-12-2018

Zeker 1 tot 1,5 volledige ster achteruit na de renovatie van eind 20117/ januari 2018 . Wij komen hier al jaren maar dit was echt een tegenvaller bij aankomst vroeg ik om vino Tinto bij de maaltijd , maar nee geen vino Tinto alleen blanco of rosē . Ik vroeg op verschillende plaatsen groene thee tot 5 dagen nadien kwam er pas groene thee . We sliepen met 3 volwassenen op 1 kamer alles was en werd maar voor 2 personen geplaatst op n extra bed na . Alles doorgemaild naar thuis reisbureau zij hebben direct contact gezocht met RIU Nederland die hebben direct contact gezocht met RIU Bambu Toen is er een extra stoel op balkon geplaatst en extra handoeken , maar ik heb zelf Op de 5de dag bij de manager aangeklopt en alles uit gelegd wat er allemaal bv aan de hand was en dat de helft van de vakantie er al op zat ! Kreeg verontschuldigingen en ter compensatie een diner bij Palace Bavaro en een Diner bij Palace Punta cana !!

Gereisd Met vrienden in november 2018

Te massaal voor ons, ff geen Riu meer!

Dennis Visser
19-11-2018

Ik was hier 15 jaar geleden.Mijn weder wilde hierheen en vertelde clubhotel riu bambu is het voor ons!Hier is de meeste animatie dus erg levendig, aangezien wij beide begin 40 zijn wilde we geen stijf gedoe. Ik zeur niet snel maar als dit hotel 1.5 jaar geleden compleet onder handen is genomen dan ben ik benieuwd hoe dit hotel en over twee jaar uit ziet? De materialen die gebruikt zijn in de kamers/hotel zijn kwalitatief gewoon slecht. We zijn ook ik de nabij gelegen riu hotels geweest maar ik miste de coloniale sfeer. De stijl van de aankleding is gewoon niet mijn smaak! Over het eten kan ik alleen maar zeggen dat de keuze te over is. Bij de a la cart rest. zou t handiger zijn aan te geven wanneer deze open zijn.Ik raad wel aan een de luxe kamer te nemen deze is groter. Verder waren er een hoop mensen met diaree wat gemeld is bij touroperator. Het is gewoon niet schoon genoeg. Kortom Punta Cana top, maar geen Riu meer voor ons!

Gereisd Met partner in november 2018

Indrukwekkend relax vakantie

Cindy
17-11-2018

We hebben een hartstikke leuke vakantie gehad. De accommodatie en het verblijf voldeed aan onze verwachtingen. Hier en daar was wel een stopcontact wat niet goed werkte of de douchekop die los zat. Maar dat mocht de pret niet bederven. Alles werd iedere dag netjes schoongemaakt en aangevuld (minibar).

Het eten was redelijk. Heel lekker als je om half 7 kwam als de deuren net open gingen, maar na een klein kwartiertje was het al lauw/koud, taai en slap (buffet). Wel was er genoeg te drinken heel de dag door.

We hebben 2 uitstapjes gemaakt (Saona en de hoofdstad). Op de busreis van ruim 2 uur na was het prima met leuke gidsen.Over het algemeen waren de toeristen winkels erg duur.

Er was geen mogelijkheid om buiten je resort te gaan. Je kwam dan in een achterstands wijkje terecht. Daarintegen is er wel een heel lang strand wat je heerlijk kon aflopen in de ochtend

Gereisd Met partner in oktober 2018

Horrorvakantie!

Cindy
8-11-2018

Vakantie om snel te vergeten.het was hel!dit is geen riu waardig hotel.kamer basic.onvriendelijk personeel.hygiene een ramp!!!toiletten aan het strand, zwembad..steeds zeer vuil!eten koud, heel traag met bijvullen van eten en dit zeker na het weekend waar zeker 500 dominicanen aanwezig waren.die namen letterlijk het hotel over!na dag 1 werd ons zoontje van 7 jaar doodziek ,zware salmonella vergiftiging,met gevolg opname ziekenhuis!zowel personeel als de mensen van touroperator ter plaatse lieten ons volledig aan ons lot over.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Niet tot rust gekomen.

Aaldert
11-10-2018

Het eten was redelijk, in ieder geval niet echt te klagen, Het hoofd restaurant is ongelofelijk luidruchtig. Je kan niet eens fatsoenlijk praten met elkaar. De thema restaurants zijn beter maar wel erg warm. (geen airco). Het steak restaurant is echt de moeite waard. De accommodatie is vreselijk luidruchtig. Overal knetterharde muziek en een luidruchtig animatie team. Wie voor zijn rust komt moet echt weg blijven. Het alarm ging op een nacht af en we wisten niet hoe lang het allemaal ging duren. De directie mocht niet gestoord worden en van touroperator was er niemand bereikbaar. (alleen een bandje met noodgevallen wat niet werkte en voor de rest een fijne vakantie gewenst?? ) Dus wederom een nacht wakker en weer een tegenvaller. Het strand was redelijk, veel zeewier wat deels opgeruimd werd. Het personeel is echt vriendelijk! Maar dat was het dan ook wel. Niet RIU waardig en zeker geen 4,5 sterren.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Geweldig ❤️

Erika
9-10-2018

Wij hebben hier een topvakantie beleefd. Het personeel is hier heel aardig wij gaven wel af en toe een fooitje en je glas was nog niet leeg of er stond al een nieuwe ! Met 7 restaurants is hier kwa eten voor ieder wat wils als je hier het eten niet lekker vind dan weet ik niet wat je thuis eet. Het entertainment is ook leuk vooral the magic show en de MJackson show daarnaast heb je elke avond bingo en live muziek. De kamers en de rest van het hotel zijn zeer schoon dit wordt de hele dag bijgehouden, wij gaan hier zeker nog een keer heen!

Gereisd Met partner in september 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Japans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Bambu in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Bambu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.