Hotel Riu Bambu

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Op de Dominicaanse Republiek vind je Hotel Riu Mambu in Punta Cana. In de tuinen vind je vele palmen en kun je wakker worden met een verse smoothie. Dankzij de vele themarestaurants is er voor ieder wat wils. Drankjes worden in Clubhotel RIu Bambu 5* geserveerd aan je tafel. De shows zijn top. Pak de taxi naar Punta Cana (30 minuten).

330 reviews over Hotel Riu Bambu

• 5P Strasters24-02-2020

Ongezelligheid ten top

Riu claimt een 5 sterren resort te zijn, dit resort is maximaal 3,5 ster waard. Het eten is zeer eentonig en er waren heel veel vliegen in alle restaurants. Als je niet tipt, wordt je gewoonweg niet geholpen, de vele chefs laten dollarbiljetten van meer dan een dollar in hun eigen zaken verdwijnen. De service van de receptie was abominabel, onze passen van drie kamers werkten regelmatig niet, dit was volgens de receptiedesk medewerkers altijd onze eigen schuld. De leidinggevende van de receptiebalie liep gewoon midden in een gesprek weg. 7 restaurants? Dat klopt, wat ze alleen niet melden is dat er altijd wel 2 a 3 per avond gesloten zijn. De shows waren absoluut de slechtste die we ooit gezien hebben in een resort, saai , eentonig en absoluut amateuristisch. Ik heb nog nooit zoveel stomdronken toeristen gezien in een resort, het bar personeel blijft maar door-schenken. Riu Bambu is een kille vakantiefabriek geworden. Heel jammer.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Jolanda Spijker15-02-2020

FANTASTISCH!

Voor de 2e keer een super mooie vakantie gehad bij Riu Bambu. Mooie kamers lekker eten & drinken. Heel vriendelijk personeel. Gaan hier zeker nog eens naar toe. 🏖🍹😎

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    6Monique Broekhart18-09-2019

Never nooit meer

5 sterren echt niet. Resort 🤔 hotel op stuk grond😥 kamers schoon "park"schoon. Vrijdags komen de locals weekend vieren je word overspoeld had wel gemeld mogen worden. Entertainment gewoon ruk animatie oog voor locals of jonge meiden🤨🤨. Met andere woorden gewoon een piepresort geen sterren waardig.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ank08-09-2019

Optimaal genieten!

Het hele hotel is 2 jaar geleden gerenoveerd en het is prachtig (let op er zwerven veel oude foto’s rond). Aangezien oma ook mee was, hebben we voor een familiekamer deluxe connected gekozen. Let op: deze staat bij de meeste aanbieders niet duidelijk omschreven. Hierbij zijn twee deluxekamers verbonden middels een halletje met aparte voordeur. Ideaal! Er zijn 5 zwembaden. Drukkere en rustigere. Daarnaast nog een kinderbad met glijbanen, een babybad en een gezamenlijk waterpark achter het hotel. We hebben heerlijk gegeten. Er is keuze voor iedereen in de 7 restaurants. De bedden zijn heerlijk. Luxe matrassen en lekker groot. Neem een bananenmilkshake aan de bar! Het strand is mooi breed en er is genoeg schaduw door de palmbomen. Wij hebben er heerlijk gelegen! Vlakbij zijn 2 bars. Kortom: heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Sdekker22-05-2019

Fijn hotel!

Het is een groot resort, maar echt een fijn hotel, met een gemoedelijke sfeer! Veel restaurants en het eten is goed. Kamers zijn iets gedateerd maar wel schoon. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Familie van de Ven15-05-2019

Genoten

ik zet dit alleen als aandachtspunt bovenaan: Zoontje kreeg 2 dagen na aankomst flinke koorts en erge uitslag ((vocht)bultjes) op zijn benen, armen en billen. Hij had de hand-voet-mondziekte opgelopen. Gelukkig is erger hem bespaard gebleven. Het is erg besmettelijk! Meerdere kindjes bleken hier last van te hebben. Had ik dit geweten, dan waren we misschien naar een ander hotel gegaan. Maar de kans dat hij het daar op zou lopen bestond denk ik ook.

Het hotel heeft verschillende buffetrestaurants, maar ook een paar a la cart restaurants. Dat laatste is zeker een aanrader. Ook genoeg keuze aan zwembaden en voldoende bedjes (ook op het strand). Medewerkers zijn vriendelijk. Heb je iets te vieren? Dan regelen zij het voor je. En elke keer weer met veel enthousiasme.

• Riu hotels liggen bij elkaar
    • dokter 24/7 bereikbaar en erg vriendelijk
    • luiers nodig? $20,00 (ik had net te weinig meegenomen)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Fien Stijlaart20-04-2019

In een woord een geweldig resort aan een mooi strand het eten was geweldig en de mensen heel vriendelijk

Gereisd met partner in januari 2019

• 7Daisy14-04-2019

Goed voor 1 keer maar wij zijn beter gewoon v riu

De pluspunten : goede en verzorgde zwembaden . Goede coctails. Gratis gebruik à la carte restaurants. Dicht ah strand . Eten in het algemeen goed. De negatieve punten : kamers zijn klein. Niet zo heel vriendelijk personeel. Massa toerisme . Maar 3 keer per week animatie en de rest live band( niet goed) Geen 5 sterren waardig. A la carte restaurants is niet zo als we het gewoon zijn, precies bandwerk. Geen koffie / thee faciliteiten op de kamers. Kamers ruiken duf/muf

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    7Marijnissen02-12-2018

Nu teveel massa 3 🌟 complex heel mooi 5 🌟

Zeker 1 tot 1,5 volledige ster achteruit na de renovatie van eind 20117/ januari 2018 . Wij komen hier al jaren maar dit was echt een tegenvaller bij aankomst vroeg ik om vino Tinto bij de maaltijd , maar nee geen vino Tinto alleen blanco of rosē . Ik vroeg op verschillende plaatsen groene thee tot 5 dagen nadien kwam er pas groene thee . We sliepen met 3 volwassenen op 1 kamer alles was en werd maar voor 2 personen geplaatst op n extra bed na . Alles doorgemaild naar thuis reisbureau zij hebben direct contact gezocht met RIU Nederland die hebben direct contact gezocht met RIU Bambu Toen is er een extra stoel op balkon geplaatst en extra handoeken , maar ik heb zelf Op de 5de dag bij de manager aangeklopt en alles uit gelegd wat er allemaal bv aan de hand was en dat de helft van de vakantie er al op zat ! Kreeg verontschuldigingen en ter compensatie een diner bij Palace Bavaro en een Diner bij Palace Punta cana !!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 7Dennis Visser19-11-2018

Te massaal voor ons, ff geen Riu meer!

Ik was hier 15 jaar geleden.Mijn weder wilde hierheen en vertelde clubhotel riu bambu is het voor ons!Hier is de meeste animatie dus erg levendig, aangezien wij beide begin 40 zijn wilde we geen stijf gedoe. Ik zeur niet snel maar als dit hotel 1.5 jaar geleden compleet onder handen is genomen dan ben ik benieuwd hoe dit hotel en over twee jaar uit ziet? De materialen die gebruikt zijn in de kamers/hotel zijn kwalitatief gewoon slecht. We zijn ook ik de nabij gelegen riu hotels geweest maar ik miste de coloniale sfeer. De stijl van de aankleding is gewoon niet mijn smaak! Over het eten kan ik alleen maar zeggen dat de keuze te over is. Bij de a la cart rest. zou t handiger zijn aan te geven wanneer deze open zijn.Ik raad wel aan een de luxe kamer te nemen deze is groter. Verder waren er een hoop mensen met diaree wat gemeld is bij touroperator. Het is gewoon niet schoon genoeg. Kortom Punta Cana top, maar geen Riu meer voor ons!

Gereisd met partner in november 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Japans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats