Hotel Punta Cana Princess

8.3Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.335p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

34 reviews over Hotel Punta Cana Princess

• 9Angelique06-01-2020

Heerlijk!

Heerlijk hotel met goede service, personeel zeer behulpzaam, met name Isidor van de Security! Eten zeer goed en gevarieerd, à la carte restaurants goed! Steakhouse een echte aanrader! Cocktails lekker, iedere dag een andere cocktail van de dag! Iedere dag animatie Buiten resort niets te doen, maar er zijn excursie mogelijkheden zat. Je kunt met hotel shuttle naar winkelcentrum kosten 5 $ pp voor retour. Info bij Isidore van de Security Groot zwembad met gezellige poolbar. Voldoende lig bedden en parasols Zeer ruime kamer met jacuzzi en grote inloopdouche, toiletartikelen Minibar, kluisje en ruim balkon

Gereisd met partner in november 2019

• 2019
    7Stef15-04-2019

Toch wat tegengevallen

Typische strandvakantie met veel zon en prachtig, warm zeewater. Buiten commercieel getinte excursies is er niks te doen behalve rusten. Amerikanen worden anders behandeld dan Europeanen (fooien..), er wordt je constant vanalles aangeboden (massages, prullaria, dure excursies) en buiten het hotelcomplex is er niks te doen (of je moet van casino's houden..). Punta cana Princess is een proper en net hotel met voornamelijk ouder publiek. Het eten, de drankjes en de service zijn middelmatig, de kamers goed van kwaliteit. Boek dit enkel als de prijs interessant is, anders te duur voor wat het echt is..

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Bas Hendrikx26-04-2018

Onvergetelijke luxe vakantie

Geweldig mooi hotel met super vriendelijk personeel, geweldig eten, lekkere drankjes en een ruim aanbod aan faciliteiten. Daarnaast beschikt elke kamer over een jacuzzi en evt. Andere luxes (bij upgrade kamer).

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Maarten Wolff16-08-2017

Een fantastische vakantie op een geweldig resort

Een mooi, gerestaureerd en gezellig adults only resort met zeer attent personeel. Het personeel bij de lobby, de verschillende (a la carte) restaurants en de barren (vooral Nelson bij de pool-bar) waren uiterst behulpzaam en vrolijk. Iedere dag was er een speciaal thema in het restaurant waardoor het aanbod iedere dag vers, warm en verschillend was. Een speciaal pluspunt gaat uit naar het animatieteam die iedere dag met leuke minigames de sfeer kwamen verhogen. Hierbij sprong vooral Tony eruit met zijn gezellige aanwezigheid. De twee naastgelegen hotels waren tevens van dezelfde keten, waardoor je ook hier gebruik kon maken van de faciliteiten. Ik raad zeker aan om eens door het mangrovebos te wandelen. Wij kunnen eigenlijk niets bedenken wat negatief is geweest aan ons verblijf. Zeker een aanrader voor de personen die willen genieten van een mooie Caribische vakantie!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam. Jacobs01-09-2016

Gezellig sfeervol hotel in caribische styl

Het hotel heeft een prachtige ligging. De kamer is eenvoudig maar net en geheel in een caribisch sfeertje. Het eten is goed en zeer gevarieerd met elke avond een ander thema buffet. Het personeel is erg vriendelijk, vrolijk en swingend. Die bij het restaurant en bar zeer attent zijn om je drankje op tijd bij te vullen.

Verder willen wij onze speciale complimenten geven aan het gezellige, enthousiast animatie team onder leiding van Joëlle.

Wij gaan niet gemakkelijk terug naar hetzelfde hotel, maar voor dit hotel maken wij graag een uitzondering.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Cox28-08-2016

Hemels

Alles wat je van een ressort mag verwachten. Perfecte ligging. Erg vriendelijke mensen. Wat niet goed was wordt direct opgelost. (wij hagen en leek op de badkamer) Handdoekje leggen bij het zwembad was er vervelend. Het hotel stopte bij ELKE kamer een briefje onder de deur dat het niet meer was toegestaan. Zeer attent. Goed en gevarieerd eten. Wij gaan dit jaar weer terug, voor het eerst naar een zelfde plek, naar het hetzelfde hotel!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9A.de Geus26-06-2016

Heerlijk verblijf in prima resort

Mooi klein resort. Adults only. We hadden een prachtige suite. Het strand is prachtig maar ga wel op een bedje liggen. Er kunnen wel eens zandvlooitjes zitten. Prima a la carte restaurant en een goed buffet restaurant. Als je de moeite neemt te lopen naar de twee andere resorts kom je door een prachtig mangrove park.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Mevr:dhr grootswagers20-03-2016

Gewldig hotel

Mooi strand en zwembad,alleen jammer dat de nederlanders dit hotel nog miet hebben gevonden.wij waren hier van 3/3 tot 19/3/16 en de enige ned. Heel goed hotel, goed eten enz

Gereisd met partner in maart 2016

• 8ferriejoyce11-01-2014

Geweldig

Mooi resort ondanks de verbouwing. Eten super .

Gereisd met partner in januari 2014

• 9erik-en-ine29-08-2012

Geweldig!

Dit is een hotel waar alleen volwassenen welkom aijn. Lekker rustig. De medewerkers spreken weinig talen, dat is weleens lastig. Maar ze blijven vriendelijk. Het eten is echt voortreffelijk! Elke dag wat anders. We zijn er 3 weken geweest en ze kregen het voor elkaar om het elke week anders te doen.

De verkopers van de markt blijven opdringerig, dat blijft zo.

De kamer was prima, lekker luxe. Alleen liepen er wel hele kleine beestjes rond in de badkamer, maar daar had je geen last van.

Het blijft een mooi land met heerlijke temperaturen.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Punta Cana Princess info