Hotel Punta Cana Princess

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag32°24°
Hotel Punta Cana Princess
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana Princess voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Punta Cana Princess in het Nederlands

Toch wat tegengevallen

Stef
15-4-2019

Typische strandvakantie met veel zon en prachtig, warm zeewater. Buiten commercieel getinte excursies is er niks te doen behalve rusten. Amerikanen worden anders behandeld dan Europeanen (fooien..), er wordt je constant vanalles aangeboden (massages, prullaria, dure excursies) en buiten het hotelcomplex is er niks te doen (of je moet van casino's houden..). Punta cana Princess is een proper en net hotel met voornamelijk ouder publiek. Het eten, de drankjes en de service zijn middelmatig, de kamers goed van kwaliteit. Boek dit enkel als de prijs interessant is, anders te duur voor wat het echt is..

Gereisd Met partner in april 2019

Onvergetelijke luxe vakantie

Bas Hendrikx
26-4-2018

Geweldig mooi hotel met super vriendelijk personeel, geweldig eten, lekkere drankjes en een ruim aanbod aan faciliteiten. Daarnaast beschikt elke kamer over een jacuzzi en evt. Andere luxes (bij upgrade kamer).

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastische vakantie op een geweldig resort

Maarten Wolff
16-8-2017

Een mooi, gerestaureerd en gezellig adults only resort met zeer attent personeel. Het personeel bij de lobby, de verschillende (a la carte) restaurants en de barren (vooral Nelson bij de pool-bar) waren uiterst behulpzaam en vrolijk. Iedere dag was er een speciaal thema in het restaurant waardoor het aanbod iedere dag vers, warm en verschillend was. Een speciaal pluspunt gaat uit naar het animatieteam die iedere dag met leuke minigames de sfeer kwamen verhogen. Hierbij sprong vooral Tony eruit met zijn gezellige aanwezigheid. De twee naastgelegen hotels waren tevens van dezelfde keten, waardoor je ook hier gebruik kon maken van de faciliteiten. Ik raad zeker aan om eens door het mangrovebos te wandelen. Wij kunnen eigenlijk niets bedenken wat negatief is geweest aan ons verblijf. Zeker een aanrader voor de personen die willen genieten van een mooie Caribische vakantie!

Gereisd Met partner in juli 2017

Preisdaler

Gezellig sfeervol hotel in caribische styl

Fam. Jacobs
1-9-2016

Het hotel heeft een prachtige ligging. De kamer is eenvoudig maar net en geheel in een caribisch sfeertje. Het eten is goed en zeer gevarieerd met elke avond een ander thema buffet. Het personeel is erg vriendelijk, vrolijk en swingend. Die bij het restaurant en bar zeer attent zijn om je drankje op tijd bij te vullen.

Verder willen wij onze speciale complimenten geven aan het gezellige, enthousiast animatie team onder leiding van Joëlle.

Wij gaan niet gemakkelijk terug naar hetzelfde hotel, maar voor dit hotel maken wij graag een uitzondering.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Hemels

Cox
28-8-2016

Alles wat je van een ressort mag verwachten. Perfecte ligging. Erg vriendelijke mensen. Wat niet goed was wordt direct opgelost. (wij hagen en leek op de badkamer) Handdoekje leggen bij het zwembad was er vervelend. Het hotel stopte bij ELKE kamer een briefje onder de deur dat het niet meer was toegestaan. Zeer attent. Goed en gevarieerd eten. Wij gaan dit jaar weer terug, voor het eerst naar een zelfde plek, naar het hetzelfde hotel!

Gereisd Met partner in januari 2012

Heerlijk verblijf in prima resort

A.de Geus
26-6-2016

Mooi klein resort. Adults only. We hadden een prachtige suite. Het strand is prachtig maar ga wel op een bedje liggen. Er kunnen wel eens zandvlooitjes zitten. Prima a la carte restaurant en een goed buffet restaurant. Als je de moeite neemt te lopen naar de twee andere resorts kom je door een prachtig mangrove park.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewldig hotel

Mevr:dhr grootswagers
20-3-2016

Mooi strand en zwembad,alleen jammer dat de nederlanders dit hotel nog miet hebben gevonden.wij waren hier van 3/3 tot 19/3/16 en de enige ned. Heel goed hotel, goed eten enz

Gereisd Met partner in maart 2016

Geweldig

ferriejoyce
11-1-2014

Mooi resort ondanks de verbouwing. Eten super .

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

erik-en-ine
29-8-2012

Dit is een hotel waar alleen volwassenen welkom aijn. Lekker rustig. De medewerkers spreken weinig talen, dat is weleens lastig. Maar ze blijven vriendelijk. Het eten is echt voortreffelijk! Elke dag wat anders. We zijn er 3 weken geweest en ze kregen het voor elkaar om het elke week anders te doen.

De verkopers van de markt blijven opdringerig, dat blijft zo.

De kamer was prima, lekker luxe. Alleen liepen er wel hele kleine beestjes rond in de badkamer, maar daar had je geen last van.

Het blijft een mooi land met heerlijke temperaturen.

Gereisd Met partner in juni 2009

Boek dit niet!

Joeri
6-2-2010

Dit was een nachtmerrie!

Ik ben 5x op de dominicaanse republiek geweest, super mooi land met mooie stranden! Maar dit hotel was echt een nachtmerrie! Het eten was zooo slecht! koud, niet gaar, weinig afwisseling! Wij zijn geen stel wat zoveel waarde hecht aan het eten en geen moeilijke eters maar dit was een drama!! In de avond weinig te beleven, mits je houdt van kaarten in de lobby met opa en oma. De service is om te huilen, de deur van de kamer ging niet meer open waardoor wij na 4x bellen, na 45min eindelijk iemand zagen.

Wij hebben na 5 dagen omgeboekt naar het naast gelegen iberostar dominicana. Dit hotel was super! eten, service, animatie! Hierdoor was onze vakantie alsnog een succes geworden!

Gereisd Met partner in januari 2008

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans, Zwitsers

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Punta Cana Princess in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Punta Cana Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.