Hotel Paradisus Punta Cana Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°25°
Hotel Paradisus Punta Cana Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Punta Cana Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastische ervaring

Claudia van Deutekom,
24-10-2016

Hotel Paradisus Punta Cana is een super mooi resort waar je geheel tot rust komt. Het is een groot resort maar alles is echt wel aan te lopen. En wil je niet lopen dan zijn er golfkarretjes/treintjes die je overal naar toe brengen. Heel groot zwembad, heerlijke restaurants (zowel a la carte als buffet) en veel sfeervolle hoekjes. Wil je de drukte opzoeken kan dat altijd en ga je gewoon naar het theater/receptie gedeelte en anders kan je heerlijk ontspannen in de vele hoekjes die gecreëerd zijn. Ik zou zeker zo nog een keer terug gaan en dit hotel is voor een aanrader voor stellen, honeymooners, maar evt ook gezinnen. Het is niet een mega kindvriendelijk hotel maar er wordt wel degelijk voor de kids het een en ander georganiseerd. Ik zeg doen!

Kenmerken

24-10-2016

Prachtig mooi resort

daphne
28-4-2016

Het resort is abnormaal groot, er rijden de hele dag golfkarretjes om je naar het strand of receptie te brengen. Wat jammer is als je incheckt dat ze meteen beginnen over upgrades. De foto's van het hotel laten wel mooiere zwembaden zien dan het daadwerkelijk is. Je hebt ook het reserve gedeelte wat nog luxer is, en daar zit het mooie zwembad met ligbedden in het water bij. Ook heb je als reserve of services gast ook meer privileges. Aparte zwembaden, en strand. Hier mag je als 'normale' gast ook geen gebruik van maken. Een kinderbad heb ik niet gezien. Cocktails zijn super goed, drank in alle merken aanwezig en zo ook het eten super goed! Ten alle tijden iedere dag kan je a la carte eten wat zeker aan te raden is. Ook in de middag kan je a la carte eten. De kamers zijn ruim, wij hadden een junior suite. Op de eerste kamer wel kakkerlakken gemeld en kregen meteen een andere kamer.

geweldig hotel

priscilla Mol
10-6-2014

Afgelopen 22mei t/m 2juni zijn wij in Paradisus Punta Cana verbleven in een normale kamer. Er is werkelijk niets negatiefs aan te merken op dit resort. Zowel personeel als de gasten zijn ontzettend vriendelijk, dit heb ik nog nooit zo op deze manier meegemaakt. Hele dagen zingen en dansen. Totaal niet opdringerig, niemand is asociaal etc.

De service die je krijgt is van hoog niveau. Ze schuiven je stoel aan, houden de deur voor je open, dragen je spullen maar ook de service op je kamer door de schoonmaakster. Iedere keer komen ze weer in je kamer als je er zelf in bent geweest. Of het bed opnieuw opgedekt kan worden, of er vuile handdoeken liggen etc. De gewone kamer is dus zeker goed genoeg!

Het eten is er ook echt fantastisch. Vele restaurants in Nederland kunnen er een lesje van leren. Met name Fuego, die vonden wij het lekkerst.

Kortom wij gaan zeker een keer terug! En we raden het aan iedereen aan.

versleten

Alexandra
7-4-2014

Zeer mooi strand maar daar blijft het ook bij. De kamers zijn uitgeleefd, vochtig en versleten. Wij hadden nochtans een gerenoveerde kamer geboekt maar de renovatie betrof enkel het meubilar en de verlichting. De ramen konden niet afgesloten worden door eerdere inbraak, er kwam amper water uit de douche omdat de leidingen vol kalk zaten en het water was ook lauw, zeker niet warm genoeg om te douchen. Verder heeft het hotel vocht- & schimmelproblemen, ook in de andere kamers die ons nadien voorgesteld werden. Gelukkig konden we mits bijbetalen wel in het aanpalende resort van dezelfde hotelgroep terecht.

Heerlijk hotel

Jiltdejong
17-1-2014

Wij hebben 2 weken heerlijk vertoefd in dit hotel.

We hadden een kamer in het gerenoveerde gedeelte en die was enorm en van alle gemakken voorzien (zelfs een jacuzzi op het balkon)

Het hotel bestaat uit 3 delen

1. The Royal service (adults only, niet heel veel extras als je het mij vraagt )

2. The Reserve(ligt verder van het strand af)

3. Gewone kamers.

Er rijden bijna 24u golfkarretjes over het resort zodat je niet hoeft te lopen mocht je dat niet willen.

Verder is het hotel ruim,schoon en heeft het prachtige tuinen.

Het eten is ,met name in de al la cart restaurants erg goed. Het buffet restaurant viel af en toe tegen qua keuze en warmte maar dat hou je altijd wel.

Het strand is ruim, de zee wat ruiger als in bijvoorbeeld Mexico maar desondanks hebben we goed kunnen zwemmen.

Plus:

- Mooi. Parkachtig. Veel groen. Mooi stand. Niet volgepropt met bedden.

- Op strand keus in ligbedden met of zonder muziek.

- Ruime openingstijden restaurants b.v. lunch tot 16.00 uur.

- Veel wind, dus uit te houden in zon.

Min:

- Eten o.k. Maar kwaliteit wisselde b.v. koffiesmaak aan thee, slappe patat, verbrande hamburger.

- Service wisselde b.v. meerdere dagen vergeten handdoeken in kamer te leggen.

- Zee is ruw. Snorkelen aan stand kan niet. Zwemmen kan wel. Ook bodyboarden.

Een echte aanrader

Natalie
5-11-2013

Dit hotel heeft alles om je reis in een droomreis om te toveren! Een prachtig domein met verzorgde volgroeide tuin, 12 restaurants (waarvan 2 tegen extra betaling, maar zeker aan te raden), vriendelijke en vrolijke service, een groot zwembad en een droomstrand om u tegen te zeggen!

De kamers zijn zeer verzorgd. De oudste kamers worden momenteel gerenoveerd. De gerenoveerde kamers die je op de foto 's op internet aantreft zijn Royal service suites, maar de gewone gerenoveerde kamers zijn zeker in orde en naar onze mening is het niet nodig bij te betalen voor een Royal service room.

Het eten is heel verzorgd en lekker. Ontbijt en middagmaal kan je in buffetvorm terugvinden in de Gabi beach club met zicht op zee, 's avonds kan je a la carte eten (mediterraans, Mexicaans, Italiaans, Japans, Caribisch, grill,...). Tegen bijbetaling kan je ook terecht in het sjieke passion restaurant, geïnspireerd door sterrenchef Martin berasategui, zeker een aanrader (45 USD/pp, 30 USD drank).

prachtige accomodatie

ilse heusdens
29-9-2012

Het paradisus is een zeer groot en verzorgd hotel. Met een immens mooie en volgroeide tuin.

Er waren ligzetels voldoende en zelfs de loungebedden waren nooit allemaal ingenomen. We hebben zelfs van de 'Royal Service' diensten kunnen gebruik maken op het strand en dit zonder meerkost (fooi voor concierge opent vele mogelijkheden). Toch was het personeel daar niet openlijk op uit. Ze waren gedienstig en enthousiast zonder meer. Vooral Roberto van de loungebar verdient een eervolle vermelding!!!!!!

Door de onderbezetting was het avondeten wel een rommeltje: menu's van één restaurant werd geserveerd in ander restaurant en het buffetrestaurant was nooit open. De dresscode die we bij aankomst hadden ontvangen hebben we dus na dag 2 aan de kant gesmeten.

Het Japanse restaurant was het lekkerst; het vismenu in Luna was allemaal overgaar. Fuego (bijbetalen) was buitengewoon; naar Westerse kwaliteit!

Prima resort

dominiek
22-9-2011

Prima resort. Een all inclusive om u tegen te zeggen, champagne, sigaren en sigaretten op aanvraag staat nergens vermeld maar je krijgt er. De kamers waren ruim en goed, enkel jammer dat er geen jaccuzi in was. Een zevental a la carte restaurants, minpunt je kon alles al reserveren op voorhand maar daar waren we niet van op de hoogte. Dus problemen om te reserveren in de a la carte restaurants. Dit is dan toch nog opgelost geweest door de klantenservice.

teleurgesteld

govaert tania
2-6-2010

Naar aanleiding van een vakantie in het zusterhotel op Cuba het jaar ervoor hadden we besloten ook hier deze hotelgroep te nemen, jammer genoeg was dit teleurstellend. Bij aankomst was de kamer niet gereed en hebben we uren moeten wachten tot dit het geval was. Inchecken verliep tergend traag omdat iedereen een armbadje om moest gedaan worden en het personeel er wel erg veel tijd voor nodig had. Kamer was goed, maar niet zoals de folder wou doen geloven. Hoofdkussenslopen ontbraken, kinderbedje was niet opgezet en kussens voor de stoelen op het terras waren ook verdwenen en zijn gedurende ons 7 dagen verblijf ook niet geleverd. Restaurants goed, maar indien niet op voorhand gereserveerd had je meestal geen plaats op een kindvriendelijk uur.

Tuin was daarin tegen ronduit prachtig, alsook het zwembad.

Zou dit hotel niet meer opnieuw boeken, ik denk dat men veel beter kan vinden hier.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradisus Punta Cana Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradisus Punta Cana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.