Hotel Paradisus Palma Real Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°23°
Hotel Paradisus Palma Real Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Palma Real Resort voor je op een rij gezet:

Kenmerken

20 reviews over Hotel Paradisus Palma Real Resort in het Nederlands

Echt een paradijs !

Tom Dirckx
1-11-2013

Blijkbaar zijn er maar weinig mensen uit de lage landen welke dit resort boeken, en dit is toch echt wel een gemis. Zelf hebben we nooit in een beter hotel verbleven (we verbleven in het Reserve gedeelte van dit hotel incl. Family Concierge). Bij aankomst zijn we gratis geupgrade naar een master suite welke gewoon fantastisch was. Verder is het hele domein kraaknet en geweldig goed onderhouden. Het eten is overal goed. Elke avond aten we a la carte in één van de vele restaurants en het is nooit tegengevallen. Het ontbijt was zeer goed en ook voor de lunch kon je a la carte eten of gebruik maken van het buffet. We deden beiden en ook hier alles dik in orde. Wat het grootste verschil maakte was echter de service. Alles wordt hier gedaan om je het 100% naar je zin te maken. Ze gaan zelfs verder dan wat je zou kunnen verzinnen. Het personeel is uitermate vriendelijk en doet werkelijk alles voor je. Dit was nu eens echt vakantie !!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Nooit meer

melissa Hellebuyck
4-5-2010

Toen we aankwamen in het hotel waren we zo content, na zo een lange vlucht.. maar we zagen al vlug demotiveerd personeel. De kamers waren niet klaar (3u wachten). Toen we in de kamer kwamen: lampen kapot, kluis werkte niet. 'avonds roomservice besteld: 2u. wachten. Pff De service in de restaurant : mensen zijn niet degelijk opgeleid. Echt een probleem want het hotel heeft alles om bij de top te behoren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Mooi Hotel

Peter
4-11-2009

Op dit moment nog in het hotel omdat we niet echt hoogte te kunnen krijgen van het hotel waren we benieuwd wat anderen over dit hotel schrijven. Wij zijn met jonge kindjes in het hotel en ik moet zeggen dat er een mooi zwembad in het Reserve gedeelte van het hotel is. De service (los van dat iedereen zijn best doet) is niet echt wat je er van mag verwachten. De bediening is veelal erg chagrijnig en het is al snel teveel, althans dat gevoel krijg je snel. Als ze iets voor je willen regelen neem dat dan met een korreltje zout het gaat voor 99% toch mis. Voor het grootste deel een communicatie probleem tussen het personeel. Voor ons geen tweede keer meer.... zeker als je ziet wat je betaald voor dergelijk hotel mag je veel meer verwachten! Nog twee dagen te gaan... wie weet.... :)

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Mooi hotel, eten is redelijk, service slecht!

Fam. Kamerling
31-10-2009

16 dagen in dit hotel geweest, mooie ligging, redelijk lekker eten wel eentonig, maar wat een slechte service, all-inclusive formule maar je mag niets bestellen aan de pool, bediening is waardeloos een beetje exrta mayo is al een probleem. Cola is aanmaak spul, cocktails zijn shit, 1 druppel alcohol in een bekertje, de prijs kwaliteit is ver te zoeken, men probeert zo minimaal mogelijk service en eten te verdelen om zoveel mogelijk te cashen, erg jammer want het is een mooi hotel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Zeer Relax

Darek
4-5-2009

19 april 2009

Vento (italiaans) is een aanrader. Je moet wel tijdig reserveren. Tip laat je persoonlijke concierge dit regelen.

Verder een mooi en zeer schoon complex met een goede bediening.

Voor de (3 - 5 jarige) kinderen is er niet veel, Geen animatieteam. geen schaduwplek bij het zwembad en ook geen glijbanen.

Bij de reserve uiteraard wel.

Echter onze zoon van bijna 4 heeft zich uitstekend vermaakt!

Het was rustig in het hotel en zeer weinig Nederlanders.

Catalina island is mooi maar de reis ernaar toe is lang en het eten op het eiland zeer slecht.

Het zeevissen is wel leuk maar je moet een stevige maag hebben. (7 mtr hoge golven!)

Glasboot is aardig voor de kids maar dan kan je beter met ze gaan snorkelen.

Bij het Hard rock cafe krijg je korting als je in het paradisus zit.

De balibedden zijn voor 8 uur s'ochtends al bezet door middel van de befaamde handdoeken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

bedrog

Louis
17-4-2009

Verbleven tussen 28/02 en 11/03.Royale Service geboekt om gratis gebruik te kunnen maken van Gabi Beach...maar Gabi Beach was gesloten van 01/03 tot 10/03 voor de "gewone" hotelgasten.Tijdens deze periode werden er wel huwelijksfeesten en privé-feesten georganiseerd in Gabi Beach...dus tweemaal winst voor de hotelier.Bij ons noemt men dit diefstal en bedrog,voor de groep Solmelia is dit de normaalste zaak van de wereld.Geen excuses,geen compensatie,de winst en enkel de winst telt.

Denk dus tweemaal na om te boeken in dit hotel.

Gereisd met partner in april 2009

Prachtig resort, maar niet perfect

Laura-Ann
1-1-2009

Prachtig resort: luxueuze kamers, heerlijk eten, schitterende tuin, alles tot in de puntjes verzorgd. Ik was al eerder in 5*hotels op de Dom Rep, maar dit is echt onvergelijkbaar! MAAR je betaalt er ook het dubbele voor, en of dit prijs-kwaliteit nog helemaal in orde is, betwijfel ik wel. Enkele minpuntjes (voor deze prijs mag je muggenziften): we hadden op voorhand doorgegeven dat we op huwelijksreis waren, maar dat was niet genoteerd; de kamer was niet klaar bij aankomst; sommige personeelsleden zijn hautain; internet is extra te betalen; aangeduide prijzen zijn excl. btw, en dat is niet aangegeven; je mag op verschillende plaatsen niet komen omdat die voorbehouden zijn voor "royal service"; ze proberen je een soort timeshare van de Melia-groep aan te smeren,... Conclusie: prachtig resort, steekt met kop en schouders boven de andere hotels in de buurt uit, maar je betaalt ervoor.

Gereisd met partner in januari 2009
2008

Prachtig hotel met een aangename sfeer.Het zwembad is super maar helaas was het water (in december)koud."Freezing" volgens de talloze luidruchtige en boertige Amerikanen.Hieronder veel positieve commentaren van mensen die dit hotel gekregen hebben omdat hun hotel overboekt was. Ik zou dan uiteraard ook tevreden zijn.De eerste dagen waren super;perfect eten,uitstekende service maar daarna ging het bergaf.De service liet zwaar te wensen over,het eten ging zienderogen achteruit en ook de hygiëne liet sterk te wensen over.Dit kan niet voor zo'n hotel!Internet en sauna zijn vrij duur. De communicatie en organisatie in het hotel is zeer gebrekkig.Door deze vele irritaties kan ik helaas dit hotel niet aanbevelen, teveel negatieve punten voor een hotel van deze klasse.

Gereisd met vrienden in december 2008

Floor Meeuwesse
17-12-2008

Wat een ervaring, baden in luxe, heerlijk eten en top verzorging. Wij hebben voor Royal Service gekozen, en wat ons betreft zeker het geld waard. Heerlijk om helemaal in de watten gelegd te worden. Bed(den) op het (prive) strand heerlijk! Alles wordt hier gedaan om het de beste vakantie van je leven te maken. Tot het kiezen van een kussen aan toe. Butler regelt de reserveringen in de restaurants, sushi bar een aanrader! Kortom, rust en ontspanning, alle geneugtes van het leven.

Gereisd met partner in november 2008

Wat een "Top" hotel

Janine en Mark Nijenhuis
13-9-2008

We zijn hier geweest voor onze honeymoon.

Wat een geweldig resort, alles klopt.

De suite was fantastisch, het eten zeer goed, elke dag een ander thema, elke avond was er iets te doen in het theater of er was muziek, het strand en het zwembad helemaal top.

En dan de accomodatie zelf, alles was erg schoon, fris en zag er perfect uit.

Ondanks dat het hotel maar voor 25% bezet was (dit schijnbaar door de orkanen, waar wij overigens weinig last van hebben gehad) werd er van alles georganiseerd en was het personeel uiterst vriendelijk.

Wij hebben een super geweldige honeymoon gehad.

Niks anders dan lof

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradisus Palma Real Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradisus Palma Real Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.