Hotel Occidental Grand Punta Cana

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°25°
Hotel Occidental Grand Punta Cana
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Grand Punta Cana voor je op een rij gezet:

395 reviews over Hotel Occidental Grand Punta Cana in het Nederlands

Fantastisch hotel

Chandra
26-4-2019

Het is een super schoon hotel. Het personeel is erg klantvriendelijk en als je om hulp vraagt qua het wisselen van geld zijn ze eerlijk naar welke bank je het beste kunt gaan. Ze geven leuke tips om te doen en de kamervrouwen die de kamers schoonmaken zijn ook erg lief. Het is gewoon een top hotel met ook super lekker eten! Het is een echte aanrader als je op vakantie wilt gaan met je partner, maar je kan hier ook gezellig met je kinderen naar toe. De kamers zijn erg ruim en alles van het hotel is goed onderhouden.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Elma
21-3-2019

Grandioos hotel vriendelijke mensen en een geweldige omgeving

Gereisd Met vrienden in september 2018

Helemaal tot rust gekomen.

Iris
26-11-2018

Heerlijke vakantie gehad. Ontzettend genoten. Kamers groot en schoon. Eten wel wat minder, niet veel variatie.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig!

Dennis
15-9-2016

Occidental is echt een top hotel. De royal club is ook een aanrader: privézwembadje, de hele dag a la carte eten, zeer nette kamer met minibar, vriendelijk en behulpzaam personeel en een super mooi apart stukje strand met een luxe bed! De Saona excursie vanuit touroperator moet je ook echt gedaan hebben, prachtige bounty eilanden!! Niks op aan te merken!

Gereisd Met partner in mei 2013

fantastische plek

Monique Meester
15-8-2016

Goed hotel, mooie grote kamers inderdaad iets verouderd maar kom op zeg! Veel negatieve reacties gelezen wat echt niet terecht is!!!! Wat eten betreft: er is zoveel keus en zoveel lekkers dat hebben we nog niet veel gezien! S'avonds lekker gegeten in de a la carta restaurants! Direct geserveerd bij aankomst! Tuurlijk zijn er kleine verbeterpunten maar dat is overal wel! Mensen gewoon boeken goed hotel, prachtig aangelegd en goed eten!!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Goed vertoeven

Tia
20-6-2016

Wat ik goed en fijn vond : Zeer vriendelijk personeel. Heel mooi strand wat ook dagelijks schoongemaakt en opgeruimd werd. Mooie en schone zwembaden en heerlijk warm zeewater. Het eten was goed.Iets meer afwisseling had gemogen. Elke avond leuke shows Kamer was schoon maar zeker niet luxe Wat ik niet fijn vond Het inchecken bij aankomst Wat duurde dat een eeuwigheid Er stond toch wel 6 man personeel Eerst 10 minuten staren op de enveloppen met namen Dan gevonden en kopie van ons paspoort maken wat heeeel lang duurde.Dan de twee kopie's van mij en m'n man aan elkaar nieten Nietmachine zoeken en zoeken blijven zoeken Naar andere ruimte gaan en heel lang wegblijven. Er stond een hele bus Russen voor ons dus we hebben al bij al een uur gewacht en door geschuifeld voor we aan de beurt waren Dat valt dan erg tegen na zo'n lange vliegreis. Dan naar de kamer Vooraf gevraagd en betaald voor zeegezicht en beneden ivm slecht ter been. Geen zee te zien en kom maar mee de trap op naar eerste verdieping Nou, nee. Dus weer terug naar receptie Weer in de rij want nieuwe reizigers zijn aangekomen. Na half uur weer aan de beurt. Een andere kamer nee kan echt niet want jullie hebben je kamer toch al lang betrokken. Nee hoor mevrouw we zijn niet eens mee naar boven geweest dus kamer niet gezien. Tenslotte de juiste kamer gekregen . Pasje van de deur werkte steeds een week, tot de wisseldag. Fout ingevoerd door dereceptie.Excursies zijn schandalig/belachelijk duur dat is niet nodig en jammer. We zijn ook n keer niet opgehaald. En dan wil het baliepersoneel geen telefoontje voor je plegen, en wij maar wachten en wachten. Dat mag beter. Verder vind ik het te zot voor woorden dat n kluisje huren zoals in ons geval voor 3 weken zo ongeveer 100 euro moet kosten en dat Wifi niet gratis is in de lobby. Op het vliegveld zijn we tenslotte beroofd van de E-smokers Iedereen moest ze inleveren. Ze hadden er al n stuk of honderd in een bak liggen, achterovergedrukt. Mooi handelswaar!! De bandieten.

Gereisd Met partner in november 2015

Super vakantie gehad

Mevrouw
16-3-2016

Bij aankomst kregen we weinig informatie, kamer erg gedateerd. Bed was prima, douche/toilet vies maar warm water en een goede straal. Alle kamers zagen er zo uit. Minibar op de kamer is inclusief, wordt alleen niet aangevuld. Wel elke dag flessen water op de kamer.

Minpunt was dat de kamersleutel elke keer blokkeerde waardoor we elke dag naar de receptie moesten om de pas te resetten.

Het eten was super, veel variatie en voor ieder wat wils, elke dag verse bereiding van pasta pizza vis en vlees. Alle buffetten erg uitgebreid en elke dag verse smoothies en veel fruit. Niet ziek geweest van het eten.

5 restaurants waar je zovaak kan reserveren als je wil.

Veel coctails. Kortom over het eten en drinken is niets aan te merken! Degene die dit wel doen daar heb ik geen idee van wat die normaal dan eten, want het was echt goed en lekker!

Zwembad lag er goed bij, resort word goed onderhouden. Veel activiteiten van zumba tot voetbal.

Genoeg ligbedjes bij het zwembad en op het strand en handdoekenservice.

Personeel erg vriendelijk.

Min puntje is dat er na het uitchecken geen douche meer beschikbaar is behalve de douches bij het strand/zwembad. Omkleden moet je dus doen in de toiletten. Kamer kan je bij boeken mits deze beschikbaar is voor 10$ per uur.

Buiten het resort is op wat winkeltjes na niet veel te beleven. Wel veilig om het resort af te gaan.

De zee is prachtig en super mooi van kleur, helaas geen vissen te zien.

Het zou fijn zijn als er echt op het strand nog een bar zou zijn. Nu is er alleen een bar voor de mensen uit de First club waar de normale vakantie ganger alleen water mag halen en geen coctails.

Verder echt een fantastische vakantie gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Mooi maar sterk verouderd

sabine
14-12-2015

Over het algemeen een prima en mooie locatie. Het hotel is overgenomen door de Barcelo keten en sindsdien zijn ze druk bezig alles op te knappen. Toen wij er in nov. waren, waren ze druk bezig met het opknappen van o.a. de kamers en een paar a la carte restaurant.s Het opknappen van de kamers is zeker nodig, De kamers zijn wel ruim en degelijk. Het buffet is uitgebreid en voor ieder wat wils, zowel ontbijt, lunch als diner. A la Carte Restaurant Oriëntal is naar onze mening erg goed, de rest vonden wij onder de maat. Als je een upgrade krijgt aangeboden, check dan eerst de kamers.Op het resort kun je alleen peso's pinnen en geen dollar, peso's wisselen kan maar tegen een hele hoge koers. Het is sterk af te raden om zelf buiten het resort te gaan. Strand is mooi, maar af en toe veel last van zeewier.Al met al een goed gemiddeld 3* hotel.Indien je luxe wilt zou ik wachten om dit hotel te boeken totdat het hotel alles gerenoveerd heeft en alles op orde heeft.

Gereisd Met partner in november 2015

prachtig alleen eten valt na een week tegen

H Botter
15-1-2015

Het resort is mooi met drie zwembaden en mooi wit zandstrand. De kamers waren ruim en netjes alleen wat achterstallig onderhoud. We zijn drie weken geweest maar het eten kwam na één week je neus uit. Het personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar ga alleen nooit met de excursie naar Saona wat een aanfluiting voor 120 euro p.p. Ook moet je bespreken voor vier restaurants dan ga je er vanuit dat het eten beter is nou NEE.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Resort in een resort

Marion
11-12-2014

Wij verbleven in de royal club. Geboekt via een Amerikaanse site. Hier is een apart a la carte restaurant met gevarieerde menukaart (dagelijks andere kaart voor lunch en diner. Het eten is erg goed voor tropische begrippen. We hebben de andere restaurants in het resort daarom ook niet geprobeerd. Mede vanwege de slechte reviews. In het royal club gedeelte is een aparte bar, luxer strand gedeelte en eigen zwembad. De kamers zijn ruim, maar zijn aan renovatie toe. Daar is het hotel nu wel mee bezig. Volgens vaste (time-share) gasten wordt het ieder verbeterd. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Vooral Jesus en Samuel zijn erg leuk.

Gereisd Met partner in Sun Nov 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Grand Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Grand Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.