Hotel Meliá Caribe Tropical Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°25°
Hotel Meliá Caribe Tropical Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Caribe Tropical Resort voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Meliá Caribe Tropical Resort in het Nederlands

Wij gaan nu voor de zevende keer naar dit hotel en dat dat

Zenda
16-1-2006

Wij gaan nu voor de zevende keer naar dit hotel en dat bewijst maar weer dat we het erg naar ons zin hebben. 11 Restaurants, Dominicaans, Mexicaans, Amerikaans,Japans,Chinees,Italiaans. Noem maar op. Onwijs vriendelijke mensen. Wij gaan altijd in Oktober en dan is daar lekker vertoeven. In de avond kan je naar de show elke avond. Of aan de bar zitten en lekker merenque of bachata of salsa dansen.Dit is ook elke avond met een bandje(live). Het park (de tuin) is in een woord geweldig zo mooi.Voor ons heeft het park een dikke 10 en we gaan altijd met onze twee kinderen van 12 en 14 jaar, en die hebben het ook reuze naar hun zin.

Gereisd Anders in januari 2006
2005

wij zijn nu voor de 4e keer geweest en het was weer erg en

de goede
4-12-2005

wij zijn nu voor de 4e keer geweest en het was weer erg goed. Wij vinden alleen dat het ontbijt en lunch steeds minder wordt maar ja iedereen moet bezuinigen. Maar er is wel degelijk elke dag verse jusdórange en als het er niet is dan maken ze het wel voor je . Volgend jaar gaan wij weer wij gaan elk jaar in oktober met de kinderen en het is er heerlijk.

Gereisd Anders in Sun Dec 04 2005 16:39:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren in oktober in dit hotel en vonden het geweldig

Wil
13-11-2005

Wij waren in oktober in dit hotel en vonden het geweldig. Het park is prachtig met veel groen. We hebben elke avond a la carte gegeten en dat was altijd erg goed. Het personeel was vriendelijk. Het hotel is een van de beste van Punta Cana dus RIU, Iberostar kunnen daar NIET tegenop! Jammer dat ze geen vers geperste jus d'orange hebben. We hadden geboekt bij Touroperator en vlogen Touroperator en dat was zeker aan te raden (We konden lekker de benen strekken en bewegen en de Economy-classers hingen scheef in hun stoelen met de benen in het gangpad) DUS AANRADER

Gereisd Anders in november 2005

Van 7 okt

Fam. Klock en Thérèse Mulder
10-11-2005

Van 7 okt. t/m 21 okt. verbleven wij in Melia Caribe. Voorheen altijd hotels van RIU keten. Als wij dan een vergelijk. maken vinden wij de service met name van de receptie erg matig. Een aantal medew. beheerste niet (voldoende) de Engelse taal. Wij hebben nogal eens gebruik moeten maken van de receptie i.v.m. de kluis die niet funct., tel. werkt niet, en ongedierte (hagedissen) op de kamer. Maar verder zijn we heel enthousiast over dit hotel. Het park is schitterend opgezet, mooie tuinen, mooie zwembaden, mooi strand, en overheerlijk eten. Ga zoveel mogelijk a la carte eten (wij vonden dit wel 5 sterren). Zorg dat je altijd een dag van tevoren reserv. dan lukt het bijna altijd. Maar het eten is echt geweldig. Let wel op als je naar Ned. wilt bellen. Collect-call is afgesloten en de kosten zijn ong. 4 Amer. dol. per min. Een echte aanrader!

Gereisd Anders in november 2005

Het is alweer even geleden maar wij zijn hier in april met

Jan & Monique
2-8-2005

Het is alweer even geleden maar wij zijn hier in april 2003 geweest met "Honeymoon" nou wij denken er nog regelmatig met heimwee aan terug en zo gauw we de mogelijkheid hebben gaan we zeker nog een keer terug. Prachtig strand, prachtig zwembad, prima restaurants (hebben geen één keer hoeven te reserveren). Mooie hotelkamer, alleen de douche vonden we niet zo geweldig maar dat is vaak zo in het buitenland. Wij vonden het in één woord "GEWELDIG" en het enigste minpunt wat we kunnen verzinnen waren de muggen maar daar kan Melia niets aan doen natuurlijk.

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij zijn net terug 2/5-13/5 met 2 kinderen en 2 volwassenen

saskia&eric
14-5-2005

Wij zijn net terug 2/5-13/5 met 2 kinderen en 2 volwassenen. erg mooi resort prachtig onderhouden maar je ontdekt pas na 4 dagen hoe eea werkt wbt reserveren restaurants, doen ze vaak moeilijk over terwijl de helft maar bezet is.eten is goed maar geen 5 * niveau,perfect gedekte tafels alleen jammer dat het personeel niet weet wat te doen met al het bestek. animatie voor de kids is matig en gezellige muziek is ook ver te zoeken, tips wbt massage klopt. vervelend is wel dat je de 1ste paar dagen steeds lastig wordt gevallen met timeshare geleuter.barste van de russen met hun veel te jonge vriendinnen erg onbeschofte lui vooral tegen het personeel! tropical kamers erg schoon, gewoon keurig verzorgt.leuke excursies naar bv caribische zee met speedboot en catamaran prijzig maar zijn geld waard. het was erg warm dus niet te veel meenemen alleen maar zon gehad, kortom een leuke vakantie!!

Gereisd Anders in mei 2005

Ik ben hier begin april geweest, het is echt een geweldig

marjo
4-5-2005

Ik ben hier begin april geweest, het is echt een geweldig resort heel ruim opgezet prachtige tuinen prima kamers erg schoon. Het eten was prima je moet inderdaad wel vroeg in de ochtend even reserveren maar alle restaurants waren even goed vooral het japanse restaurant.Er is ook een medisch centrum op het resort, nou kan je daar beter niet komen in je vakantie , wij hebben daar helaas wel even gebruik van moeten maken, maar ook daar was alles prima verzorgd. Goede arts,spreekt goed engels legt alles heel goed uit en is 24 uur per dag open. Zonnebrand zou ik inderdaad voldoende meenemen wij waren het vergeten en kostte ons inderdaad 30 dollar, maar je wil wel want je bent zo verbrand een prachtig strand en genoeg bedden parasols of palmbomen om onder te liggen. Er is genoeg te doen op het strand. Ik zou er zo weer naar toe gaan, en voor wie nog gaat heel veel plezier!!

Gereisd Anders in mei 2005

Service matig(voor 5 sterren)Strand top, veel restaurants,

Illy en Pat
12-4-2005

Service matig(voor 5 sterren)Strand top, veel restaurants, maar van tevoren reserveren. Regelmatig "volgeboekt". Dus vroeg bellen. Eten goed (echter GEEN 5 sterren) Zwembad 'fantastic' met prima poolbar. Hele dag cocktails. Vraag echter wel om de bekende merken alcohol, anders krijg je een lokaal alternatief. De SPA-faciliteiten extreem duur. Tip: wil je een massage, maar geen 65 dollar voor een half uur betalen...Loop 10 minuutjes langs het strand (linksaf) en daar tref je op het strand twee witte tentjes aan (bij Los Corales) waar je voor USD 25 per 40 min. een uitstekende massage kan krijgen. TOP! Verder is bijna alles wat niet inclusief is zeeeer duur. Geen ongedierte. Kamers ruim maar niet bijzonder. Neem voldoende zonnebrand en aftersun mee (hier 30 dollar). Zeer internationaal publiek. Zowel qua leeftijd als afkomst. Weinig nederlanders... Al met al prima, maar geen 5 sterren.

Gereisd Anders in april 2005

We zijn eind febr 05 9 dagen naar dit mooie resort geweest

Peter
7-3-2005

We zijn eind febr 05 9 dagen naar dit mooie resort geweest. Een en al luxe straalt het uit, prachtige restaurants, tuin, lobby´s, bars en mega zwembaden. Ontbijten met zicht op het strand en zee.Het zwembad ligt verscholen tussen de tropische planten en er zijn overal bedjes genoeg. Ruime kamers en keurig schoon. We hebben alle dagen a la carte kunnen eten.Beste restaurants zijn Capri en Le Gourmet. De leukste bar is in Tropical, iedere avond een live band. Entertainment is er ook maar onopvallend aanwezig, je wordt dus niet constant gestoord voor volleybal oid. Publiek: Veel Amerikanen (moet je tegen kunnen) Per saldo ietwat chiquer volk wat s avonds echt gekleed uit eten/drinken gaat. Prijs ligt volgens hostess iets hoger dan gemiddeld en daarom weinig Nederlanders...Ook vond ze het een van de beste en mooiste resorts in Punta Cana en daar sluit ik mij bij aan!!!

Gereisd Anders in maart 2005

Het is echt een geweldig hotel! Ben er nu 2x geweest en 2x

Marlie
23-2-2005

Het is echt een geweldig hotel! Ben er nu 2x geweest en het was 2x de beste vakantie ooit. Het personeel is super vriendelijk. Buiten hun werktijden blijven ze vaak nog even hangen voor een drankje en een praatje. Verder kan je alles eten en drinken op alle tijden van de dag, dus je loopt nooit iets mis. De variatie in het eten is ook super, het gaat van kreeft tot frietjes dus er is voor iedereen wat. Ik hoop zeker nog eens te gaan!

Gereisd Anders in februari 2005

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan8, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Caribe Tropical Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Caribe Tropical Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.