Hotel Meliá Caribe Tropical Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°26°
Hotel Meliá Caribe Tropical Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Caribe Tropical Resort voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Meliá Caribe Tropical Resort in het Nederlands

2007

hallo ik ben lisa blotnicki, ik ben 11 jaar oud en het is

Lisa Blotnicki
19-9-2007

hallo ik ben lisa blotnicki, ik ben 11 jaar oud en het was mijn lievelingsvakantie allertijden. mijn hartsvriendin is gitte boers en zij mocht mee. we zijn op excursie gegaan met een speedboot dat was heel erg gaaf. het hotel was super leuk. mijn ouders hadden het ook erg naar hun zin, ze heten misiu blotnicki en jolanda blotnicki. voor degene die dit leest: het is een echte aanrader. maar in het begin is het best lastig want het is zo groot dat je de weg kwijt raakt. maar daar wen je wel aan. het is echt een vakantie om er 16 dagen naar toe te gaan. want anders moet je al weg terwijl je nog niks gedaan hebt. het is dus een echte aanrader. doei!!!!! groetjes lisa blotnicki ( en gitte boers)

Gereisd Anders in Wed Sep 19 2007 22:36:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend compleet resort

Roxanne en Wil
22-2-2007

Schitterend compleet resort. Groene tropische tuinen en hagelwitte stranden. Volgens de hostess het beste resort van Punta Cana. Bedenk wel als het weer tegenvalt heb je er echt niets te doen! Excursies ontzettend duur gemiddeld 80 dollar. Verder heerlijke verwennerij!

Gereisd Anders in februari 2007
2006

bijna alles was perfect

joris
9-9-2006

bijna alles was perfect.mooi onderhouden tropische tuin,ruime kamers.prachtig strand.een echte uitrust vakantie.voor de rest is er ook niets om de resorts heen,behalfe andere resorts.maar je hoeft er ook niet af want er is genoeg te doen.enige minpunten:zeer slecht engels talig personeel,zelfs bij de receptie!ontbijt en lunch buffet zeer uitgebreid en in orde.a la carte restaurants matig.de producten die ze gebruiken van matige kwaliteit.de japanner een lachertje.bedienend personeel weinig verstand van waar ze mee bezig zijn,en de meeste niet echt gemotiveerd(maar wat wil je met 140 dollar per maand)als ze dit wat beter aan zouden pakken met wat mensen die echt verstand hebben van koken is het echt super!

Gereisd Anders in september 2006

BeachCheck

wij zijn al twee keer hier geweest en het is nog steeds is

Robin
1-7-2006

wij zijn al twee keer hier geweest en het is nog steeds schitterend. kamers kunnen wel een likje verf gebruiken, maar verde3r is het top. Eten, entertainment, hygiene lles is uitstekend

Gereisd Anders in juli 2006

Wij zijn hier begin mei 2 weken geweest en prima bevallen

Petra en Mark
25-5-2006

Wij zijn hier begin mei 2 weken geweest en prima bevallen. Mooi en groot aangelegd hotel bestaande uit 2 delen, Tropical en Caribe. Kamers in het Caribe gedeelte zijn nieuwer en moderner. Zeer ruime kamers. Het zwembad is groot met voldoende ligbedjes. Ook leuke swimupbar. Zwembad is wel wat aan het verouderen en heeft een likje verf nodig. Het strand is schitterend. Ook voldoende ligbedjes maar als je hier een parasol wilt dan moet je er vroeg uit. Prima ontbijt en lunch aan het strand. Voor het diner kan je terecht in het buffetrestaurant (geen 5*) of in een van de 8 a-la-carte restaurants (zeer goed). Hier vergeet je zelfs dat je in een all-inclusive bent. Tip: Japanner! Ook nog een excursie gemaakt naar Saona

Gereisd Anders in mei 2006

Dit is echt een superplek om naar toe te gaan

fam van poelgeest
14-4-2006

Dit is echt een superplek om naar toe te gaan.Het resort heeft 1000 kamers maar daar merk je niks van omdat alle gebouwen tussen de tropische planten "verstopt" zijn, het hele resort is heel ruim opgezet en ziet er echt uit als een tropisch paradijs. Het personeel is erg vriendelijk en goedlachs. Het resort begint hier en daar sporen van sluitage te vertonen maar daar word aan gewerkt de restaurants worden een voor een opgeknapt, vooral het mexicaanse restaurant laat goed zien hoe mooi het word als het opgeknapt is. Het eten is erg goed en gevarieerd,vooral restaurant capri en het chinese restaurant vonden we erg lekker, zelfs voor moeilijke eters is er altijd wat te vinden. Veel Nederlanders zijn er niet omdat het niet een van de goedkoopste resorts is. Al met al wel een superplek om totaal te relaxen en uit te rusten, ook voor mensen met kinderen.

Gereisd Anders in april 2006

Waanzinig, net terug van dit resort

Misiu Blotnicki
9-3-2006

Waanzinig, net terug van dit resort. Heerlijke vakantie gehad van 18-2-2006 t/m 4-3-2006. Samen met vrouw en tweeling van 9 jaar die zich hier ook prima hebben vermaakt. Voor de kinderen geweldige kids club, dus ook samen een ontspannen en heerlijke vakantie. Mensen nergens zo vriendelijk en humoristisch meegemaakt als op de DR. Koop alleen niets op het resort want als je langs het strand loopt kom je ook winkeltjes tegen waar prijzen 3x lager liggen. Op de overdekte markt rechts van de zee afpingelen tot 70% van de gevraagde prijs. Daar wij altijd een ander bestemming zoeken zullen wij niet terug gaan, maar zeker voor herhaling vatbaar. A Place To Be.

Gereisd Anders in Thu Mar 09 2006 12:38:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij gaan nu voor de zevende keer naar dit hotel en dat dat

Zenda
16-1-2006

Wij gaan nu voor de zevende keer naar dit hotel en dat bewijst maar weer dat we het erg naar ons zin hebben. 11 Restaurants, Dominicaans, Mexicaans, Amerikaans,Japans,Chinees,Italiaans. Noem maar op. Onwijs vriendelijke mensen. Wij gaan altijd in Oktober en dan is daar lekker vertoeven. In de avond kan je naar de show elke avond. Of aan de bar zitten en lekker merenque of bachata of salsa dansen.Dit is ook elke avond met een bandje(live). Het park (de tuin) is in een woord geweldig zo mooi.Voor ons heeft het park een dikke 10 en we gaan altijd met onze twee kinderen van 12 en 14 jaar, en die hebben het ook reuze naar hun zin.

Gereisd Anders in januari 2006
2005

wij zijn nu voor de 4e keer geweest en het was weer erg en

de goede
4-12-2005

wij zijn nu voor de 4e keer geweest en het was weer erg goed. Wij vinden alleen dat het ontbijt en lunch steeds minder wordt maar ja iedereen moet bezuinigen. Maar er is wel degelijk elke dag verse jusdórange en als het er niet is dan maken ze het wel voor je . Volgend jaar gaan wij weer wij gaan elk jaar in oktober met de kinderen en het is er heerlijk.

Gereisd Anders in Sun Dec 04 2005 16:39:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren in oktober in dit hotel en vonden het geweldig

Wil
13-11-2005

Wij waren in oktober in dit hotel en vonden het geweldig. Het park is prachtig met veel groen. We hebben elke avond a la carte gegeten en dat was altijd erg goed. Het personeel was vriendelijk. Het hotel is een van de beste van Punta Cana dus RIU, Iberostar kunnen daar NIET tegenop! Jammer dat ze geen vers geperste jus d'orange hebben. We hadden geboekt bij Touroperator en vlogen Touroperator en dat was zeker aan te raden (We konden lekker de benen strekken en bewegen en de Economy-classers hingen scheef in hun stoelen met de benen in het gangpad) DUS AANRADER

Gereisd Anders in november 2005

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan8, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Caribe Tropical Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Caribe Tropical Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.