Hotel Meliá Caribe Tropical Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°25°
Hotel Meliá Caribe Tropical Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Caribe Tropical Resort voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Meliá Caribe Tropical Resort in het Nederlands

Mooi all inclusive hotel

dominiek
22-9-2011

Ligging aan het strand in een groot domein er rijdt zelfs een treintje naar de kamers. Zeer goede all inclusive, reservering van de a la carte restaurants kan pas 24h op voorhand. 12 restaurants beschikbaar. De kamer was goed maar viel een beetje tegen voor een 5 sterren hotel. Wel een mooie terras met uitzicht op de zee.

Gereisd met partner in Sun Sep 26 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk genieten

alice
23-7-2011

Mooi resort, groot, maar goed voor degene die niet wil lopen hoeft dat ook niet aangezien er treintjes rond rijden. Kamers ok, bedden hard, schoonmaak ok. Restaurants: keuze genoeg! Heerlijk (en snel) dineren. Verder elke avond wat te doen, voor degene met kinderen vollop animatie, speeltuinen, flinstone park noem maar op!

Gereisd met partner in januari 2011

Heerlijk hotel met "koninklijke service"

Hans Lagerweij
13-1-2011

Uitstekend hotel aan droomstrand. Uitstekende a-la-carte restaurants (9 om uit te kiezen). Buffet restaurant erg massaal en goed maar niet bijzonder. Prachtige tropische tuinen. Ruim en sfeervol opgezet met veel waterpartijen, ook in de lobby en restaurant-ruimten zelf. "Royal service" is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Prima hotel, best prijzig

tjhheijnen
24-12-2010

Mooi maar groot hotel. Maar als je dit vervelend zou vinden dan wordt dit gecompenseerd met een treintje wat over het park rijdt. Eten prima, wel leuk dat er een Italiaans restaurant buiten is. Voor mensen met kinderen zijn de cabana's aan het zwembad lekker.....

Gereisd met jonge kinderen in september 2006

4 sterren waardig hotel

Roy en Marcy
3-8-2009

Hotel Melia Caribe Tropical is een mooi, groot hotel met veel mogelijkheden.Zijn net terug van 12 dagen verblijf. Er rijden treintjes (dat je niet ver naar en van alles hoeft te lopen) maar in de piekuren is er plaatsgebrek in de treintjes. Door de verschillende restaurants worden de mensen verdeeld. Wel prettig dat er geen rijen staan. Hier moet je wel voor reserveren ! Bij de market place kun je altijd terecht voor eten. Zwembaden worden schoongemaakt als er mensen in zitten...helaas niet `s morgens vroeg. Verder ontbreekt er een bar aan het strand. Je moet kleren aan en schoeisel om drinken te gaan halen. Animatie is er volop. Personeel is niet allemaal even vriendelijk. Het bad in onze kamer was aan de kleine kant. Er waren maar weinig Europeanen. Vooral veel amerikanen en spaans sprekende mensen. Als je wilt golfen lijkt het gratis, dus niet. Je betaalt $ 37 p.p. voor de golfcart en nog eens $ 47 p.p. voor de clubs..Al met al een 4 sterren waardig hotel.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niks ontbreekt er!!!

helma
23-5-2009

Wij hebben onze huwelijkreis in dit hotel doorgebracht 9 dagen vanaf half mei 2009. Het hotel was blinkend schoon, echt heel vriendelijk personeel en het eten en de service waren werkelijk perfect. Het hotel had ons een kamer aan zee gegeven, ivm huwelijksreis. De restaurants die we geprobeerd hebben waren meer dan uitstekend en de mensen echt heel vriendelijk.Coctails zijn een aanrader. Het enigste kleine minpuntje bij het hotel was het time-sharing...maar naar een paar dagen hotel en een bruiner tintje heb je daar geen last meer van. Wij gaan er zeker nog eens naar terug!

Gereisd met partner in mei 2009

2008

Mooi groot park met veel keuze

Otto en Ingrid
22-12-2008

Kamer was prima, schoon en goed onderhouden. Kleine probleempjes worden direct verholpen. Personeel: wij misten de vrolijkheid en service van onze voorgaande reizen naar Punta Cana. Restaurants : Allemaal redelijk tot goed, behalve het Japans restaurant, dat was onder de maat. Geen echt goed restaurant gevonden. Entertainment in de avond was wisselvallig, maar gemiddeld minder dan bij andere resorts. Wij misten : douches aan het strand, bar aan het strand, vers fruit sap. Golfen: Let op lijkt gratis maar je betaalt 35 USD per persoon voor de buggy !!!!! Eindscore: max 4sterren

Gereisd met partner in december 2008

in een woord genieten !

marjon en hilda uitterhoeve
15-10-2008

Prachtig resort in enorm mooi verzorgde tuin, direct aan het strand. Zéér vriendelijk personeel, niets was teveel. Minpuntje waren de restaurants : italiaan, chinees en thai waren volledig gesloten, de andere restaurants waren ook om de beurt dicht. Tip : reserveer rond 13.00 uur, dan is er volop keuze in tijden, bij vroeger reserveren krijg je onmogelijke tijden als 18.00 uur of 22.00 uur. Eten in American Grill en Capri goed, de rest ia de 5 * niet waard. Elke avond life entertainment in de Tropic Bar en Theater. Wij hebben een prima vakantie gehad vol luxe en verwennerij, gaan zeker nog eens terug ! Hilda en Marjon

Gereisd met partner in oktober 2008

jammer

S.Peters
1-10-2008

Een heel mooi resort aan de buitenkant. Buffet redelijk goed maar eentonig.A la Carte beter maar ze hebben je binnen 45 minuten weer buiten staan.kamer gedateerd. Schoonmaak matig. Service: bel zelf maar.geen strand douches of bar. Veel opdringerig gedrag voor time sharing.Ze missen de puntjes op de i.en dit had niets te maken met het laag seizoen Hebben dan ook besloten ons over te laten plaatsen naar Iberostar Bavaro. Hostess Marloes van touroperator heel begripvol en meewerkend, complimenten konden dezelfde dag al over.Al met al jammer want eerdere ervaring met Melia waren uitstekend.

Gereisd met partner in Wed Oct 01 2008 18:32:29 GMT+0000 (UTC)

Goed resort

Jack van Oers
24-8-2008

Een fijn resort met goed eten en vlak bij het strand met voldoende stoelen (weinig parasols). Aan het starnd eten met al je kleren aan kan wel wat minder. Geen sappen van vers fruit beschikbaar. Weinig Nederlanders en veel Russen (er vliegen 2 vliegtuigen per week van Moskou naar Punta Cana). De 4 treintjes zorgen voor vervoer naar het strand en de kamers. Melia is een keten met het timeshare systeem. Ben je geinteresseerd dan kost het je een halve dag. Anders is het zonde van de tijd. De voorstellen die ze doen lijken veel beter dan de werkelijkheid. Vorig jaar zaten we bij een van de Iberostar resorts. Vonden we beter en goedkoper. Vooral aan het strand beviel dat beter. Eten lekker dichtbij, zelf drinken pakken ook verse sappen en tussen de middag een barbecue met zelfs verse krab beviel wel heel goed.

Gereisd met partner in augustus 2008

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan8, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Caribe Tropical Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Caribe Tropical Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.