Hotel Majestic Elegance

Hotel Majestic Elegance

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Elegance voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Majestic Elegance in het Nederlands

fantastisch

Robin Timmers,
2-1-2019

Super heerlijk eten en luxe

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldig

minnete
7-6-2016

wij waren voor het eerst zo ver weg van huis het was echt geweldig mooie grote kamer werden elke dag schoon gemaakt ze waren erg vriendelijk het zwembad en bij het strand was het ook super goede bediening het eten was ook super,ook bij de resteranten wij hebben een super tijd gehad die twee weken het is zeker een aanrader en komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk hotel, zeker met de Elegance club.waar deze review ook over gaat. Kamers zijn netjes maar kan schoner. Jammer dat de badkamer open in de kamer zit waardoor de kamer verlicht is als je in de nacht naar het toilet wil. wel leuk dat er 4 flessen drank op de kamer staan en een koffie apparaat aanwezig is. zwembad is heerlijk ruim opgezet en handdoekje leggen is echt niet nodig. Zelfs niet bij een vol hotel. strand ook heerlijk met veel bedjes tafeltjes en rieten dakjes en altijd een briesje. Bediening in elegance club perfect bij zwembad en strand.( zeker als Maxima rond loopt) Restaurants: Italiaan netjes maar kleine porties ( we moesten er na nog naar het buffet) Sea and see perfect voor lunch , diner waardeloos ( op zondag buffet) Japanner niet geweest, Algemeen buffet redelijk maar vaak erg koud ,voorproeven tijdens het scheppen- En het steakhouse was helemaal super. zelfs een apart gedeelte voor 18+ /elegance club. Butler service stelt niets voor, je moet er achter jagen.

Gereisd met partner in juni 2014

prachtig hotel

Thomas
8-7-2014

Majestic Elegance Punta Cana is een leuk all in hotel, maar buiten het hotel is er niks

Gereisd met partner in september 2013

Geweldig resort, droombestemming.

Ton van Walsem
16-1-2014

In september 2013 met z'n tweetjes naar hotel majestic elegance geweest. Wat een feest. Prachtige ruime kamers met jacuzzi. Geweldig uitzicht over de zwembaden. Fantastisch eten, franse chefkok in buffetrestaurant. Droomstrand met wit zand en een azuurblauwe zee.Volgend jaar weer. Topvakantie.

Gereisd met partner in september 2013

Fantastiesch resort

Claudia
      2-1-2013

onze huwelijksreis gevierd in dit geweldige resort. we zaten in het club gedeelt in een hele mooie swim-up kamer met een eigen tuintje met ligbedden waaruit je zo in het zwembad gleed:)

Gereisd met partner in mei 2012

Ultiem genieten, luxe al om!

Jarno
      14-11-2012

Een weekje heerlijk genoten in dit resort. Om het 25 jarige huwelijk van mijn ouders te vieren zijn we met het hele gezin op vakantie geweest.

Buiten het seizoen is dit resort redelijk te betalen, in het hoogseizoen schrikbarend duur!

Eten is heerlijk, gratis en onbeperkt gebruik maken van de verschillende restaurants maar ook het buffet restaurant is uitmuntend!

Veel americanen in het resort die veel drinken, relatief weinig last van gehad.

Op het strand veel verkopers, maar waar is dat tegenwoordig niet?

Buiten het resort niet veilig om alleen wat te gaan doen, licht vrij afgelegen van al het leuks.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Fantastische vakantie

Erwin
      24-10-2012

Het is een mooi hotel, met een schitterend zwembad en strand. De service is goed en het personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt in de hotelzone bij Bavaro. Het hotel heeft 6 restaurants, waarvan 1 buffet restaurant. Het eten is zeer goed te noemen met veel afwisseling.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In één woord....geweldig

Brenda
      13-9-2012

Wij zijn net terug en hebben een topvakantie gehad. Je wordt zeer hartelijk ontvangen bij de receptie met een heerlijke Majestic cocktail en ze proberen echt al je voorkeuren qua kamer voor je te realiseren. Zelf zaten wij in het derde gebouw en dat is, als je van rust houdt, echt een aanrader. Gebouwen 1 en 2 zitten toch wel vrij dicht bij de bars en restaurants. Hele dag door animatie maar als je rustig bij het zwembad wilt liggen is dat ook geen probleem. De kamer was ook super. Lekker groot en van alle gemakken voorzien. Ook erg schoon. Het eten is ook erg goed. Iedere dag een ander thema en er is altijd wel iets wat je lekker vindt. Ik zou zeker niet twijfelen.....gewoon boeken!

Eén minpuntje vonden we de gehorigheid van de kamers. Je kon de buren bijna letterlijk verstaan.

Qua excursies zijn de Hispanola Explorer en Sanoa Island Crusoe (met speedboot) aanraders.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel beter dan Riu of Iberostar

Fam. Kikkert Alink
      25-6-2012

Op zoek naar iets anders dan Riu of Iberostar dan is dit the place to be! Super keuken onder leiding van chefkok uit Frankrijk! Alles in de Elegance club met butler service tot in de puntjes geregeld goed management onder leiding van Mr Guzman,goede specialiteiten restaurants reserveren zonder wachten of gedoe, en ook echte "internationale" dranken. Toplokatie op het strand kortom niet over twijfelen gewoon boeken als je een top vakantie wil hebben, have fun!!

Gereisd met partner in juni 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic Elegance in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.