Hotel Majestic Elegance

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Elegance voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Majestic Elegance

• 9Robin Timmers02-01-2019

fantastisch

Super heerlijk eten en luxe

Met jonge kinderen

• 9minnete07-06-2016

geweldig

wij waren voor het eerst zo ver weg van huis het was echt geweldig mooie grote kamer werden elke dag schoon gemaakt ze waren erg vriendelijk het zwembad en bij het strand was het ook super goede bediening het eten was ook super,ook bij de resteranten wij hebben een super tijd gehad die twee weken het is zeker een aanrader en komen zeker nog eens terug

• 7Jaco29-08-2014

Lekker hotel, aanrader, maar na 1 keer wel gezien.

Heerlijk hotel, zeker met de Elegance club.waar deze review ook over gaat. Kamers zijn netjes maar kan schoner. Jammer dat de badkamer open in de kamer zit waardoor de kamer verlicht is als je in de nacht naar het toilet wil. wel leuk dat er 4 flessen drank op de kamer staan en een koffie apparaat aanwezig is. zwembad is heerlijk ruim opgezet en handdoekje leggen is echt niet nodig. Zelfs niet bij een vol hotel. strand ook heerlijk met veel bedjes tafeltjes en rieten dakjes en altijd een briesje. Bediening in elegance club perfect bij zwembad en strand.( zeker als Maxima rond loopt) Restaurants: Italiaan netjes maar kleine porties ( we moesten er na nog naar het buffet) Sea and see perfect voor lunch , diner waardeloos ( op zondag buffet) Japanner niet geweest, Algemeen buffet redelijk maar vaak erg koud ,voorproeven tijdens het scheppen- En het steakhouse was helemaal super. zelfs een apart gedeelte voor 18+ /elegance club. Butler service stelt niets voor, je moet er achter jagen.

• 8Thomas08-07-2014

prachtig hotel

Majestic Elegance Punta Cana is een leuk all in hotel, maar buiten het hotel is er niks

• 9Ton van Walsem16-01-2014

Geweldig resort, droombestemming.

In september 2013 met z'n tweetjes naar hotel majestic elegance geweest. Wat een feest. Prachtige ruime kamers met jacuzzi. Geweldig uitzicht over de zwembaden. Fantastisch eten, franse chefkok in buffetrestaurant. Droomstrand met wit zand en een azuurblauwe zee.Volgend jaar weer. Topvakantie.

• 10Claudia02-01-2013

Fantastiesch resort

onze huwelijksreis gevierd in dit geweldige resort. we zaten in het club gedeelt in een hele mooie swim-up kamer met een eigen tuintje met ligbedden waaruit je zo in het zwembad gleed:)

• 9Jarno14-11-2012

Ultiem genieten, luxe al om!

Een weekje heerlijk genoten in dit resort. Om het 25 jarige huwelijk van mijn ouders te vieren zijn we met het hele gezin op vakantie geweest.

Buiten het seizoen is dit resort redelijk te betalen, in het hoogseizoen schrikbarend duur!

Eten is heerlijk, gratis en onbeperkt gebruik maken van de verschillende restaurants maar ook het buffet restaurant is uitmuntend!

Veel americanen in het resort die veel drinken, relatief weinig last van gehad.

Op het strand veel verkopers, maar waar is dat tegenwoordig niet?

Buiten het resort niet veilig om alleen wat te gaan doen, licht vrij afgelegen van al het leuks.

Met vrienden

• 9Erwin24-10-2012

Fantastische vakantie

Het is een mooi hotel, met een schitterend zwembad en strand. De service is goed en het personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt in de hotelzone bij Bavaro. Het hotel heeft 6 restaurants, waarvan 1 buffet restaurant. Het eten is zeer goed te noemen met veel afwisseling.

• 9Brenda13-09-2012

In één woord....geweldig

Wij zijn net terug en hebben een topvakantie gehad. Je wordt zeer hartelijk ontvangen bij de receptie met een heerlijke Majestic cocktail en ze proberen echt al je voorkeuren qua kamer voor je te realiseren. Zelf zaten wij in het derde gebouw en dat is, als je van rust houdt, echt een aanrader. Gebouwen 1 en 2 zitten toch wel vrij dicht bij de bars en restaurants. Hele dag door animatie maar als je rustig bij het zwembad wilt liggen is dat ook geen probleem. De kamer was ook super. Lekker groot en van alle gemakken voorzien. Ook erg schoon. Het eten is ook erg goed. Iedere dag een ander thema en er is altijd wel iets wat je lekker vindt. Ik zou zeker niet twijfelen.....gewoon boeken!

Eén minpuntje vonden we de gehorigheid van de kamers. Je kon de buren bijna letterlijk verstaan.

Qua excursies zijn de Hispanola Explorer en Sanoa Island Crusoe (met speedboot) aanraders.

• 10Fam. Kikkert Alink25-06-2012

Top hotel beter dan Riu of Iberostar

Op zoek naar iets anders dan Riu of Iberostar dan is dit the place to be! Super keuken onder leiding van chefkok uit Frankrijk! Alles in de Elegance club met butler service tot in de puntjes geregeld goed management onder leiding van Mr Guzman,goede specialiteiten restaurants reserveren zonder wachten of gedoe, en ook echte "internationale" dranken. Toplokatie op het strand kortom niet over twijfelen gewoon boeken als je een top vakantie wil hebben, have fun!!

3 tips over Hotel Majestic Elegance

• Erwin, 24-10-2012

Soana vip cruise van Seavis is een echte aanrader.

• Tamara, 02-06-2012

Neem genoeg dollars mee, ter plekke kunnen er alleen peso's worden gepint en deze willen ze niet omwisselen voor dollars!

• Jaco, 29-08-2014

Boek je excursie van te voren in Nederland. google even en je vind er een paar, sea vis was super.

8 vragen over Hotel Majestic Elegance

• Lynn, 10-02-2013

Vraagje

Hey Kathy, Zou je me mss de info over die belg-gids kunnen bezorgen? Dank je wel!!!

• ton, 27-08-2012

wat is er te doen buiten het resort

Hallo Wij denken er over om naar dit resort te gaan we zijn nog nooit die kant op geweest dus paar vragen Zijn er dingen te doen buiten het resort shoppen bijvoorbeeld is het er veilig buiten je hoor van die rare verhalen hoor het graag

Tompoesje, 06-09-2012

Wil je shoppen? Dan moet je niet daar naar toe. Neem een gids mee als je buiten het resort wil gaan, het is niet veilig als toerist alleen. De natuur is prachtig. Hoewel de Noordkust qua natuur nog mooier is. Voor de rest genieten van het resort: zon, goede muziek, drinken en eten. Leer de Bachata!

Amy, 03-09-2012

Hi,

Er is niet echt iets te doen buiten het resort. Punta cana heeft ook geen centrum of zo, het is een lange rij met resorts op het strand en veder niets. Je kunt wel prima excursies boeken, daar is genoeg keuze in. Als je wilt shoppen kun je beter naar resorts in Mexico.

In de resorts ben je wel heel erg veilig, ik ga er als vrouw alleen heen en heb me nog nooit onveilig gevoeld. Het is een heerlijke vakantie als je niet zo veel wilt doen, lekker op het strand liggen en drankjes laten bezorgen, beetje voetballen of volleyballen op het strand of een keertje boogschieten... dat soort dingen. Vooral lekker luieren en genieten van de zon en het prachtige strand.

Amy

• Mike M, 06-07-2012

Elegance club gedeelte

Hoi,

Ik ga in september op huwelijksreis naar majestic elegance. Nu hoor ik veel mensen praten over de Elegance club (zonder kinderen). Is dit een plek waar je heen kan gaan of moet je hiervoor reserveren? Of misschien boeken bij je kamer? kan iemand me dat aub vertellen?

Catharina, 03-08-2012

Dit kan je in Nederland speciaal boeken volgens mij, vraag het even aan je reisbureau.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV