Hotel Majestic Colonial

Hotel Majestic Colonial
9,7

6 tips over Hotel Majestic Colonial

Marion Quist, 6-12-2014

Boek je excursies online voor je vakantie bij Seavis.

Dit bedrijf heeft een Nederlands management en excursies.

Schitterende all inclusive touren die je met veel plezier al het moois van het eiland laten zien zonder verkoop trucs.

En betalen doe je pas bij aanvang van de excursie, dus geen risico.

Wanda de Winter, 14-10-2013
Boek de excursies bij Wimpy dat is een man uit Belgie die al 20 jaar in Punta Cana woont. Hij doet de trips met kleinere groepen, en laat je meer dingen zien dan de reisorganisaties. Ook gaat er van de excursies een gedeelte aan geld naar arme kinderen/scholen. Mocht je gaan neem dan schoolspullen mee zoals pennen/viltstiften/potloden/schriften/punteslijpers enz ze zijn je dan zo dankbaar. Kijk op zijn site www.wimpypuntacana.com
rocky thomassen, 13-6-2013
Neem genoeg singles ( $ 1,00 biljetten) voor de tips en wissel van tevoren geld in Nederland. Boek overigens nooit via de touroperator maar via het hotel. Wij hebben via onze touroperator $ 100,00 teveel betaald voor onze execursie!

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Colonial voor je op een rij gezet:

pemaboys, 3-11-2012

alleen bij de safari tour is een nederlands sprekende gids van neckermann.

de saona gold tour is 3 uur bus 2 uur catamaran 2 uur strand 2 uur catamaran 3 uur bus. Veel te duur

Aïcha, 15-8-2012
Let op welke tijd je gaat. Ga niet midden in het orkaan seizoen.
m_ameling, 8-1-2012
Het Gourmetrestaurant! Heerlijk eten, maar wel sneller dan wij gewend zijn, 7 gangen kerstdiner deden wij in minder dan 1.5 uur.