Hotel Majestic Colonialstersterstersterster

9.9Fenomenaal

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Colonial voor je op een rij gezet:

• Aan zee

251 reviews over Hotel Majestic Colonial

• 2018
    10Agnieszka Wycech15-11-2018

fantastisch

geweldig ressort, goed eten, aardige mensen

Gereisd met partner in november 2018

• 10Heidi van den Heuvel06-08-2018

Een paradijsje.

Heerlijk hotel,mooie en schone kamers en geweldig eten. Personeel wat de hele dag met een big smile op hun gezicht rond liep en je altijd van dienst wilde zijn. Wij hadden geboekt in een Colonial club kamer/suite met eigen VIP lounge en eigen butler en hadden zo enorm veel geluk dat wij Jeffrey als butler hadden,wat een schat van een man die alles oploste als er problemen waren maar ook alle reserveringen maakte en je iedere dag opzocht om te vragen of alles naar wens was. Enig minpunt waren de hoeveelheid luidruchtige Amerikanen die maar voor 1 ding kwamen en dat was de hele dag door Zuipen en veel onnodig kabaal maken,erg jammer. Excursies niet boeken bij touroperator maar bij Wimpy Punta Cana of Seafish. Beide ook Nederlands sprekend.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Fam van Gestel09-05-2018

Uitmuntend, schoon en erg luxe!! Waanzinnig!

Hadden een junior suite in het 18+ Clubgedeelte van Majestic Colonial geboekt. Het Clubgedeelte met de daarbij behorende extra's (en tevens eigen butler) is zeker een aanrader! De suites zijn groot en brandschoon, zoals de rest van het hotel. Prachtig aangelegde tuinen met mega grote zwembaden die door heel het complex doorliepen. Wel jammer dat de zwembaden niet diep zijn. Heerlijk luxe eten van kreeft tot Chateau Briand! 6 restaurants à la carte wat wij erg fijn vonden. De lekkerste cocktails. Superlief en hardwerkend personeel. Altijd een glimlach. Zij maken een feest van je vakantie en leggen je echt in de watten. Een prachtig strand!! Hotel ligt in bocht van strand wat een prachtig zicht geeft. Je bevindt je werkelijk in een paradijs! Ook altijd wel een bedje en parasol beschikbaar op zwembad en strand. Meeste gasten waren Amerikanen en Canadezen. Niks dan lof en complimenten voor dit waanzinnige luxe en brandschone resort!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9GAA22-08-2017

Heerlijk hotel !!

Heerlijk hotel met grote- ruime kamers. Prachtig groot en schoon (!) zwembad met voldoende ligbedden rondom. Erg vriendelijke bediening. Mooi strand met ook daar voldoende ligbedden. Reserveren van bedden in vroege ochtend niet nodig, wordt ook iet gedaan. Dit hotel is een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9An16-07-2017

Aanrader

Prachtige ligging ideale vertrekbasis voor uitstappen. Upgrading kamer, namelijk kamer aan het zwembad is een aanrader. Upgraden naar kant enkel voor volwassen raad ik niet aan want is niet echt een meerwaarde

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Richard En Patricia05-05-2017

Fantastisch!

Het is een geweldig hotel. Mooie kamers, mooie tropische tuinen en een geweldige zwembad van 400 meter. Het eten is goed en gevarieerd. Het personeel is uiterst vriendelijk en niets is teveel. Wij komen hier al 4 jaar en verblijven er altijd 4 weken. Het gaat niet vervelen. Tussendoor noch een keer naar een ander hotel in punta cana geweest maar toch weer terug naar Majestic Colonial. Wij verblijven wel in het club gedeelte, adults only.

Gereisd met partner in november 2016

• 10Jacob en Tineke06-12-2016

Fantastisch hotel

Een fantastisch hotel. Het resort ligt aan de atlantische kust. Dit vonden wij wel wat jammer omdat we daar niet konden snorkelen. Dat is echter alleen mogelijk aan de Caribische zee kant. Behulpzaam personeel. Geen enkel moment het gevoel gehad dat het personeel " onecht" acteerde. Grote schone kamers met goede bedden. Wij zaten in een junior suite met 2 jacuzzi. En direct gelegen aan het zwembad met daarbij eigen strandbedden. Zowel bij het zwembad als op het strand meer dan genoeg strandstoelen. Wij waren inderdaad de enige Nederlanders, maar we hebben dat niet als een probleem ervaren. En wb de fooien...dat zijn de vele Amerikanen gewend en wij hebben nooit daarom lang moeten wachten of ons achtergesteld gevoeld. Eigenlijk hebben wel fantastische dagen gehad met het oprechte gevoel dat de mensen het geweldig vonden om het ons naar de zin te maken. Het eten heeft iedere dag gesmaakt en er werd steeds gevarieerd aangeboden. Kortom heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in november 2016

• 10Sandra en Wibo05-09-2016

fantastisch

Zijn hier van 24 augustus tot 3 september 2016 geweest. Dit hotel is gewoon top.Eten was super,kamer goed,entertainment geweldig. Meteen aan een mooi strand. Service super. Beste hotel waar ik ooit geweest ben. Hier is voor jong en oud genoeg te beleven. Mocht ik echt een minpuntje moeten verzinnen is het dat er veel Amerikanen komen die echt voor alles een fooi geven met als gevolg dat b.v. bij de poolbar je langer moest wachten gezien hun " gooiden" met de fooi. Service was zo goed ,wij hadden 1x kakkerlakken op onze kamer meteen gemeld en hebben dit heeel snel opgelost ( kan altijd gebeuren in een warm land). Ze vonden dit zo vervelend voor ons dat ze ons de Spa gratis aanboden. Dus problemen werden meteen opgelost.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ronald02-06-2016

Schitterend resort !

Wij zaten in het 'Club' gedeelte en dat is ons erg goed bevallen! Mooie grote kamers met een (gratis) mini-bar. Het zwembad was geweldig, mega groot! Je hoefde 's morgens niet vroeg op om een ligbedje te 'reserveren' er was plek genoeg. Er waren ook nog 2 zwembaden die alleen door de 'Club' gasten gebruikt mochten worden. Personeel was zeer vriendelijk en het eten was goed. Mooi strand met prima ligbedjes. Entertainment was redelijk/goed, niet spectaculair. Groot voordeel vond ik dat er overal op het resort (gratis) wifi was, ook op de kamers! Veel voornamelijk Amerikaanse en Canadese gasten, maar die waren over het algemeen erg vriendelijk. Er is buiten het resort niet veel te doen, er lagen links en rechts om ons heen diversen andere resorts maar geen stadje of iets dergelijks. Om weg te willen moet je echt een excursie boeken. Goede vakantie gehad op dit resort !!!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jan14-05-2016

Fantastisch, vriendelijke mensen, goed vertoeven.

Uitstekend eten, met vriendelijke bediening. Je kunt resereveren in verschillende restaurants, dan geen buffet vorm. Kamers schoon, elke dag nieuwe handdoeken, mooi opmaak en een leuk welkom met champagne. Resort aan de kust, goede strandwandeling. s' Avonds volop vertier. Ook onze bijna volwassen kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Excursies makkelijk ter plekke te boeken. Een echte aanrader. Half uur reizen vanaf het vliegveld. Geen negatieve dingen mee gemaakt. Ondanks dat er veel amerikanen en canadezen daar waren. Veel honeymoners uit de usa. Geen dronken mensen gezien. Drank alleen te krijgen vanaf 18 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

6 tips over Hotel Majestic Colonial

• Wanda de Winter, 14-10-2013

Boek de excursies bij Wimpy dat is een man uit Belgie die al 20 jaar in Punta Cana woont. Hij doet de trips met kleinere groepen, en laat je meer dingen zien dan de reisorganisaties. Ook gaat er van de excursies een gedeelte aan geld naar arme kinderen/scholen. Mocht je gaan neem dan schoolspullen mee zoals pennen/viltstiften/potloden/schriften/punteslijpers enz ze zijn je dan zo dankbaar. Kijk op zijn site www.wimpypuntacana.com

• rocky thomassen, 13-06-2013

Neem genoeg singles ( $ 1,00 biljetten) voor de tips en wissel van tevoren geld in Nederland. Boek overigens nooit via de touroperator maar via het hotel. Wij hebben via onze touroperator $ 100,00 teveel betaald voor onze execursie!

• Aïcha, 15-08-2012

Let op welke tijd je gaat. Ga niet midden in het orkaan seizoen.

14 vragen over Hotel Majestic Colonial

• Heidi van den van den Heuvel, 17-07-2018

Voltage

Kunnen we onze apparaten hier gewoon gebruiken ivm ander voltage,ik bedoel dan een styltang,fohn enz.

• Jan, 08-05-2018

Begin september

Zijn er nog Nederlanders die hier naar toe gaan begin september 2018.

• jolanda schipper, 15-06-2016

stroom

heb je in dit hotel een wereldstekker nodig?

Hotel Majestic Colonial info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Bar / kantine> 10

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats