Hotel Majestic Colonial

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag28°23°
Hotel Majestic Colonial
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Colonial voor je op een rij gezet:

244 reviews over Hotel Majestic Colonial in het Nederlands

fantastisch

Agnieszka Wycech,
15-11-2018

geweldig ressort, goed eten, aardige mensen

Gereisd met partner in november 2018

Een paradijsje.

Heidi van den Heuvel,
6-8-2018

Heerlijk hotel,mooie en schone kamers en geweldig eten. Personeel wat de hele dag met een big smile op hun gezicht rond liep en je altijd van dienst wilde zijn.

Wij hadden geboekt in een Colonial club kamer/suite met eigen VIP lounge en eigen butler en hadden zo enorm veel geluk dat wij Jeffrey als butler hadden,wat een schat van een man die alles oploste als er problemen waren maar ook alle reserveringen maakte en je iedere dag opzocht om te vragen of alles naar wens was. Enig minpunt waren de hoeveelheid luidruchtige Amerikanen die maar voor 1 ding kwamen en dat was de hele dag door Zuipen en veel onnodig kabaal maken,erg jammer. Excursies niet boeken bij touroperator maar bij Wimpy Punta Cana of Seafish. Beide ook Nederlands sprekend.

Gereisd met partner in juli 2018

Uitmuntend, schoon en erg luxe!! Waanzinnig!

Fam van Gestel,
9-5-2018

Hadden een junior suite in het 18+ Clubgedeelte van Majestic Colonial geboekt. Het Clubgedeelte met de daarbij behorende extra's (en tevens eigen butler) is zeker een aanrader! De suites zijn groot en brandschoon, zoals de rest van het hotel. Prachtig aangelegde tuinen met mega grote zwembaden die door heel het complex doorliepen. Wel jammer dat de zwembaden niet diep zijn. Heerlijk luxe eten van kreeft tot Chateau Briand! 6 restaurants à la carte wat wij erg fijn vonden. De lekkerste cocktails. Superlief en hardwerkend personeel. Altijd een glimlach. Zij maken een feest van je vakantie en leggen je echt in de watten. Een prachtig strand!! Hotel ligt in bocht van strand wat een prachtig zicht geeft. Je bevindt je werkelijk in een paradijs! Ook altijd wel een bedje en parasol beschikbaar op zwembad en strand. Meeste gasten waren Amerikanen en Canadezen. Niks dan lof en complimenten voor dit waanzinnige luxe en brandschone resort!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Heerlijk hotel !!

GAA,
22-8-2017

Heerlijk hotel met grote- ruime kamers. Prachtig groot en schoon (!) zwembad met voldoende ligbedden rondom. Erg vriendelijke bediening. Mooi strand met ook daar voldoende ligbedden. Reserveren van bedden in vroege ochtend niet nodig, wordt ook iet gedaan. Dit hotel is een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aanrader

An,
16-7-2017

Prachtige ligging ideale vertrekbasis voor uitstappen. Upgrading kamer, namelijk kamer aan het zwembad is een aanrader. Upgraden naar kant enkel voor volwassen raad ik niet aan want is niet echt een meerwaarde

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Richard En Patricia,
5-5-2017

Het is een geweldig hotel. Mooie kamers, mooie tropische tuinen en een geweldige zwembad van 400 meter.

Het eten is goed en gevarieerd. Het personeel is uiterst vriendelijk en niets is teveel.

Wij komen hier al 4 jaar en verblijven er altijd 4 weken. Het gaat niet vervelen. Tussendoor noch een keer naar een ander hotel in punta cana geweest maar toch weer terug naar Majestic Colonial.

Wij verblijven wel in het club gedeelte, adults only.

Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch hotel

Jacob en Tineke
6-12-2016

Een fantastisch hotel. Het resort ligt aan de atlantische kust. Dit vonden wij wel wat jammer omdat we daar niet konden snorkelen. Dat is echter alleen mogelijk aan de Caribische zee kant. Behulpzaam personeel. Geen enkel moment het gevoel gehad dat het personeel " onecht" acteerde. Grote schone kamers met goede bedden. Wij zaten in een junior suite met 2 jacuzzi. En direct gelegen aan het zwembad met daarbij eigen strandbedden. Zowel bij het zwembad als op het strand meer dan genoeg strandstoelen. Wij waren inderdaad de enige Nederlanders, maar we hebben dat niet als een probleem ervaren. En wb de fooien...dat zijn de vele Amerikanen gewend en wij hebben nooit daarom lang moeten wachten of ons achtergesteld gevoeld. Eigenlijk hebben wel fantastische dagen gehad met het oprechte gevoel dat de mensen het geweldig vonden om het ons naar de zin te maken. Het eten heeft iedere dag gesmaakt en er werd steeds gevarieerd aangeboden. Kortom heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in november 2016

fantastisch

Sandra en Wibo
5-9-2016

Zijn hier van 24 augustus tot 3 september 2016 geweest. Dit hotel is gewoon top.Eten was super,kamer goed,entertainment geweldig. Meteen aan een mooi strand. Service super. Beste hotel waar ik ooit geweest ben. Hier is voor jong en oud genoeg te beleven. Mocht ik echt een minpuntje moeten verzinnen is het dat er veel Amerikanen komen die echt voor alles een fooi geven met als gevolg dat b.v. bij de poolbar je langer moest wachten gezien hun " gooiden" met de fooi. Service was zo goed ,wij hadden 1x kakkerlakken op onze kamer meteen gemeld en hebben dit heeel snel opgelost ( kan altijd gebeuren in een warm land). Ze vonden dit zo vervelend voor ons dat ze ons de Spa gratis aanboden. Dus problemen werden meteen opgelost.

Gereisd met partner in augustus 2016

Schitterend resort !

Ronald
2-6-2016

Wij zaten in het 'Club' gedeelte en dat is ons erg goed bevallen! Mooie grote kamers met een (gratis) mini-bar. Het zwembad was geweldig, mega groot! Je hoefde 's morgens niet vroeg op om een ligbedje te 'reserveren' er was plek genoeg. Er waren ook nog 2 zwembaden die alleen door de 'Club' gasten gebruikt mochten worden. Personeel was zeer vriendelijk en het eten was goed. Mooi strand met prima ligbedjes. Entertainment was redelijk/goed, niet spectaculair. Groot voordeel vond ik dat er overal op het resort (gratis) wifi was, ook op de kamers! Veel voornamelijk Amerikaanse en Canadese gasten, maar die waren over het algemeen erg vriendelijk. Er is buiten het resort niet veel te doen, er lagen links en rechts om ons heen diversen andere resorts maar geen stadje of iets dergelijks. Om weg te willen moet je echt een excursie boeken. Goede vakantie gehad op dit resort !!!

Gereisd met partner in mei 2016

Uitstekend eten, met vriendelijke bediening. Je kunt resereveren in verschillende restaurants, dan geen buffet vorm. Kamers schoon, elke dag nieuwe handdoeken, mooi opmaak en een leuk welkom met champagne. Resort aan de kust, goede strandwandeling. s' Avonds volop vertier. Ook onze bijna volwassen kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Excursies makkelijk ter plekke te boeken. Een echte aanrader.

Half uur reizen vanaf het vliegveld.

Geen negatieve dingen mee gemaakt. Ondanks dat er veel amerikanen en canadezen daar waren. Veel honeymoners uit de usa. Geen dronken mensen gezien. Drank alleen te krijgen vanaf 18 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic Colonial in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic Colonial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.