Hotel Luxury Bahia Principe Esmeralda Don Pablo Collection

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Luxury Bahia Principe Esmeralda Don Pablo Collection voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Luxury Bahia Principe Esmeralda Don Pablo Collection

• 10Laura21-10-2015

luxe gedeelte Ambar wat een geweldige rijs

3 weken huwelijksreis Wij zaten in de luxe gedeelte Ambar Ga je zonder kinderen is dit echt een aanrader Je betaald iets meer maar krijg ook zoveel meer Je word bedient op het strand bij het zwembad in het zwembad aan tafel Je mag over al gratis eten en drinken bij gedeelte punta cana en esmeralda want het complex bestaat uit meerderen gedeelten a la carte restaurant het eten aan het strand is en aanrader Met het treintje over het complex rij je overal heen Er is een disco er zijn shows

• 5Vicky Martens28-07-2015

geen VIP Selection waardig

Niet VIP waardig!

Eten lekker maar niet uitgebreid, zwembad niet echt proper door de poolbar (zelfs 2u gesloten geweest door drijvende faecies)

Properheid was ook niet echt 100/100 en personeel neemt alles opzijn gemakje ...

Geen tweede keer !!!

• 5Fam. Claes21-06-2015

voor ons geen Luxury Bahía Príncipe Esmeralda meer

We krijgen te weinig karakters om onze mening te uiten dus enkele dingen heel kort: bladeren blazen en hagen scheren aan het zwembad bij het beste zwem-zon moment. Kreeg zelfs wat dingen tegen me aan. Veel lawaai op de gangen. Late en slechte schoonmaak. Onze slaapkleding in een propje naast de tv. Borden en tafel linnen niet zuiver. Te weinig stoelen waardoor het soms een stoelen dans leek. 6u opstaan om een stoel aan het zwembad te hebben. Aan het strand lig je net niet op elkaar en toch geen plaatsje te vinden. Engels van het personeel zeer slecht of moeilijk waardoor je regelmatig iets anders kreeg of helemaal niets. Als je geen dollars geeft zijn ze na een aantal dagen al veel minder vriendelijk. Wel goed: restaurants die je met veel geluk kan boeken. De premium club in de dreamliner was geweldig, één en al verwennerij.

• 8TR11-01-2013

Prachtig Groot resort met prive gedeeltes

Hotel Resort bestaat uit 4 Hotels,waar van Esmeralda & Ambar de twee beste zijn ook wel Donpablo collectie!Als je in deze hotels zit mag je tevens gebruik maken van Gran Bahia pricipe bavaro & punta cana.Deze zijn we; groter opgezet dus meer drukte!Het verschil met de luxere hotels is meer allacarte eten,luxere kamers meer service bij bars en restaurant!Kamers zijn verder prima en lux,maar als naar zijn waarden. Eten en drinken is gewoon goed,personeel spreekt echter soms slewcht engels maar zeker zeer vriendelijk!

• 9Philippe20-10-2012

Top Hotel

Hotel Gran Bahia Principe Esmeralda is top.Alles wordt zeer netjes gehouden.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De a la carte restaurants zijn zeer lekker.(bij aankomst moet je wel onmiddellijk reserveren). Het buffet restaurants is ook van een goede kwaliteit. Kamer is ook dik in orde. Alle dagen schoon gemaakt en opgeruimd.

• 10Geoffrey_Isabelle22-08-2012

Perfecte vakantie!

Net terug van vakantie! Dit was de 2de maal in Punta Cana. Eerste maal verbleven we in RIU palace bavaro. Maar dit hotel is helemaal top! Zeker 5 sterren waard!! Het eten is heerlijk, alles is netjes en goed schoongemaakt en de bediening van het personeel is fantastisch! Ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Butlerservice op het privéstrand van het esmeralda hotel is pure verwennerij.Mooie aangelegde tuinen in het resort waarbij een treintje je op de gewenste plek afzet (geweldig met kleine kinderen) Het kinderbadje en animatie is ok. Leuk is dat je gebruik kunt maken van alle faciliteiten in het hele resort. Zeker een aanrader!!!

• 6Amy02-03-2012

Er zijn zo veel betere resorts daar

Oke resort.Kamers schoon en erg ruim, begaande vloer gehorig. Het resort voelt niet gezellig/vrolijk. het is klein, wat op zich fijn is maar voelt druk omdat het zwembad klein is,iedereen licht dicht bij elkaar. Eten is oke,voor een all inclusive. Groote teleurstelling is het strand. er staan rijen stoelen voor de kust lijn en het Esmeralda strand ligt daarna, huisje en een groote stellage waarop kinderen kunnen bungelen aan elastieken belemmeren het zicht op zee. Ben 5x in de DR geweest en dit strand was echt slecht. Je kunt goedkoper naar MajesticColonial dat bijna dezelfde kamers heeft en een enorm zwembad en een van de ruimste/mooiste stranden heeft. Het is niet dat dit hotel niet goed is maar er is geen sfeer.Ik zou dit resort nooit aanbevelen.Bavaro heeft geweligde resorts en uit alle keuze , kies niet deze. Bijvoorbeeld beide Majestic's zijn zo veel beter.

Alleenreizend

• 10rudy weytens21-05-2010

heerlijk hotel

wij hadden geboekt in premier club bij gran bahia bavaro. Bij aankomst kregen wij onmiddellijk een upgrade gratis aangeboden naar de bahia esmeralda. Dit deel is de tegenhanger van bahia ambar in het reuze complex. Alles is gloednieuw en luxieus afgewerkt, ruime kamers, grote badkamer. De service in de kamers is perfect. Het restaurant is van topklasse in de Dominikaanse Rep met zeer verzorgde themaavonden. Aan het zwembad is het heerlijk vertoeven(rustig) en het ligt vlak bij het strand. Echt een topper.

0 tips over Hotel Luxury Bahia Principe Esmeralda Don Pablo Collection

1 vraag over Hotel Luxury Bahia Principe Esmeralda Don Pablo Collection

• Frank, 13-09-2014

Toegang andere gedeeltes in hotel

Als je een gast bent in Esmeralda gedeelte en geen kinderen hebt, mag je dan ook terecht in het Amber gedeelte.

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Brasilian, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen