Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°26°
Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

680 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in het Nederlands

Mooi strand maar dit resort nooit meer

Demi
7-9-2016

Het eten was echt super slecht. voedselvergiftiging gehad en een dokter was al gauw 400 tot 1400 doller. Echt belachelijk dat ze hier niets aan doen in het resort. Ik was blijkbaar niet de enige met voedselvergiftiging toen ik bij de dokter was lag er een lijst waar je dan je naam op moest vermelden en ik was al nummer 30 die avond. Het leek er op dat ze het hier om deden aangezien dit wel erg makkelijk geld verdienen is zo. De bedragen die ze vragen rond uit belachelijk hoog, Marktlui die daar hun spulletjes mochten verkopen op het resort hadden Altijd special prise for you! Trap er niet in. Ook de jongens die leuke activiteiten verkopen zijn echt pure oplichters doe dit niet maar doe dit via je reisorganisatie . Mocht je namelijk boeken via de jongens en er gebeurt iets ben je namelijk niet verzekerd. Ze zijn niet uit op je leuke verblijf, maar je bent een doller teken in hun ogen

Gereisd Met partner in januari 2016

Wat een top vakantie. Mis het iedere dag

Desiree
5-9-2016

Wauw wat een heerlijke vakantie heb ik hier gehad ze waren alleen aan het werk naast ons huisje maar dit was alleen overdag en dan waren we toch bij het zwembad of op het strand te vinden. En er zal ook gewerkt moeten worden zodat het een top ressort blijft! Appartement was echt niets mis mee en heerlijke bedden.

Super leuke shows en disco op het strand genoeg te doen op het ressort ik heb me geen moment verveeld.

Het eten was goed buffet mocht wat meer afwisseling per dag maar de pizza's bij het zwembad waren echt top .

Als ik weer naar de Dominicaanse ga ga ik hier weer zeker terug

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Service waardeloos / strand prachtig

Jolanda
1-9-2016

Aankomst was dramatisch. Om 15.15 uur zouden we sleutels krijgen van de kamer. De laatste sleutel kregen we om 18.15 uur. Er stonden mensen hun naam te schreeuwen omdat het zo lang duurde. En geen Dominicaan die zich drukmaakt.

Schoonmaak gebeurt op corrupte wijze. Leg je geld neer, wordt het eerst door iemand opgehaald die zogenaamd komt checken hoeveel gasten er in het appartement zitten. Schoonmaak was dramatisch. Handdoeken hebben we meerdere keren van de schoonmaakkarren moeten pikken, anders hadden we niks. We hebben het eerst meerdere malen gemeld maar geloof ons ......er is niemand die zich druk maakt in die hele "hut".

Entertainment was prachtig. Geven ze veel geld aan uit. Het is allemaal wel beetje van hetzelfde. Of een dansshow (die wordt herhaald) of een avond waarop gasten voor "joker" worden gezet (waarom vinden mensen dit leuk?).

Barjongens waren erg brutaal en vertoonden zelfs asociaal gedrag richting onze dochters.

Handdoeken voor het strand/zwembad waren ook wel eens op. Dan moesten we 5 minuten wachten. 5 minuten wachten in dit land is heel heel lang.

Eten was redelijk. Er zijn verschillende a la carte restaurants waarvan alleen de Mexicaan erg lekker is. De overige zijn ver beneden peil (vooral Italiaan).

Let op: wij waren met een groep van 8. Zwembadbedjes en de stoelen bij de shows zijn vastgeschroefd aan de grond. Er is alleen maar plek voor 2 of 4 mensen. Strand was prima.

Zwembadwater vonden wij erg smerig. Werd in gedronken, gerookt en gegeten.

Onze touroperator reisleiding klaagde ook. Hopen dat touroperator dit hotel eruit haalt. Wij snappen nog niet waarom dit niet is gedaan. Is niet touroperator waardig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Tjingo

Nooit meer!!! GA HIER VOORAL NIET NAARTOE!!!

Marjolein Bakelaar
8-8-2016

Gezien de omschrijving op touroperators website bij ons geboekte resort: "Alles klopt bij IFA villa's" hadden we hoge verwachtingen. Helaas hebben we een vreselijke vakantie gehad, ik kan er niks anders van maken. Bij aankomst kregen we een vies en oud appartement toegewezen ipv de door ons geboekte Villa. Grote bloedvlek in het bed, lampen kapot, asbak met peuken op tafel.. We moesten het er maar mee doen werd er bij de receptie gezegd. Onze touroperatorhost heeft ons moeten helpen om uiteindelijk toch een Villa te krijgen. Niet 1x is er schoongemaakt of ons bed opgemaakt, we moesten zelf regelmatig om schone handdoeken vragen.

De hele vakantie zijn we verschrikkelijk onsympathiek behandeld door het personeel. Enkele voorbeelden: - Bij aankomst werd de sleutel zonder enig woord op de balie gegooid. Toen we vroegen waar onze Villa precies was werd er naar een shuttle bus gezwaaid. De receptionist heeft bij het inchecken geen woord terug gezegd. - De kok vijlde eerst de rest van zijn nagels voor ik mijn pasta kon bestellen. - Geen wake-up call gekregen na aanvraag. Vervolgens werd er doodleuk gezegd dat we dit niet hadden doorgegeven, terwijl het wel in het systeem stond. - Bij het bestellen van een hotdog greep de barman in zijn kruis en zei hij dat hij nog wel een lekkere hotdog voor me had. - Niet 1x is er schoongemaakt of ons bed opgemaakt, zelfs niet nadat ik hier meerdere keren om gevraagd heb. Nieuwe handdoeken werden buiten voor onze Villa op het gras gegooid.

Het resort ziet er heel mooi uit, maar daar is ook alles mee gezegd. Touroperator geeft IFA Vila's 4 sterren, maar ik vraag me af waarop dit gebaseerd is. De op de site omschreven luxe en gastvrijheid is ver te zoeken. Ik zou werkelijk NIEMAND aanraden om hier naartoe te gaan.

Gereisd Met partner in mei 2016

Super vakantie

Sarina van de genachte
2-8-2016

Super service gehad aan de bars Supertoffe show 's avonds, en leuke animatie. Je kan ook kiezen om te liggen aan het rustig zwembad of aan het zwembad met animatie Wij hadden een vernieuwde bungalow die in het rustige gedeelte lag, echt prachtig. Aangenaam dat de golfkarretjes je overal naartoe brengen. A la carte restaurant zijn zeer goed, en tof om wat variatie te hebben. Zeker zijn prijs waard.

Gereisd Met partner in februari 2016

Super! Alles erop & eraan

Nicolle
18-7-2016

Super hotel met een goede prijs- kwaliteitverhouding!Wanneer je de keus hebt, kies dan zeker voor het villa gedeelte.Erg mooie nieuwe frisse kamers,zeker een meerprijs waard.De overige kamers liggen idd bij het gehorige zwembad en/of bij de showarea waar tot 's avonds laat entertainment en muziek is.Erg vriendelijk personeel!Receptie en Guestservice behulpzaam.Vriendelijke restaurant en barpersoneel.1 hoofdrestaurant waar alles prima geregeld is maar waar het natuurlijk druk is op sommige tijden.Dus als je niet geduldig bent op vakantie,lekker op de rustige tijdstippen gaan eten.Genoeg variatie en keus!Zelfs de a-la carte restaurant zijn 's avonds gratis met reservering.Ook rijden er gratis busjes naar 2 shoppingmalls op maximaal 10 min.afstand van het hotel,super geregeld!Zowel naar de kamers als het strand rijden golfkarretjes,goede service!Jammer dat er geen handdoekenservice en bediening op het strand is.WIFI prijzig en matig bereik.Verder een SUPER vakantie gehad,komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Huwelijksreis

Arjan
30-6-2016

Wij zijn op huwelijksreis geweest, onze dochter van 20 maanden was mee.

Accommodatie is voorzien van alle benodigdheden. Schoonmaak was eerste dagen goed, maar werd na een kleine week steeds wat minder. Bovendien hadden we veel last van mieren, dit was in andere huisjes ook het geval hoorden we van anderen.

Personeel is erg vriendelijk en heel leuk met kinderen. Daarnaast zijn de mogelijkheden tot eten/drinken en ontspanning goed. Afstand tot zee kan lang zijn, maar met de rondrijdende golfkarren hoef je niet te lopen. Het resort wordt erg goed onderhouden, dagelijks zijn ze in de weer om de tuinen en paden er netjes uit te laten zien.

Al met al een mooie huwelijksreis gehad. Excursies zijn overigens erg duur, fotoshoot ook duur. Op de hygiëne in het huisje na prima voor elkaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

allas wa er super!

gunther-petra
26-5-2016

heb eigenlijk geen minpunten er wordt heel de dag door gepoetst, dus alles is er super netjes onze kamer was heel mooi.. eten was zeer goed.. gezellige bar en ook s' avonds echt leuke shows van hoog niveau..

Gereisd Met partner in mei 2016

Leuke vakantie, resort wat minder

Bob
18-5-2016

Mooie omgeving, leuk en mooi strand, gezellig zwembad met poolbar. Echter er zijn wel degelijk punten die niet goed waren en voor verbetering vatbaar zijn. Het eten in het buffetrestaurant was echt niet goed. Wat koud moest zijn was warm en andersom, weinig afwisseling. Het ontbijt was daarentegen wel goed, vooral de omeletten die voor je gebakken worden. De restaurants (4 stuks) waren wel goed, wel smorgens rond 9 uur reserveren, maar dat is de moeite waard. Het gaat wel erg snel maar dat is logisch omdat de tafels meerdere malen bezet zijn op een avond.

De kamers zijn schoon en netjes maar zijn wel aan vervanging toe, maar daar zijn ze volop mee bezig. Tijdens ons verblijf waren ze 2 gebouwen aan het renoveren maar daar heb je totaal geen overlast van. Is zelfs wel leuk om te zien hoe ze daar verbouwen. De kamers worden totaal gerenoveerd en er komt een balkon bij, dat miste we echt wel. Verder zijn er plannen om verder uit breiden richting het strand.Als ze dan ook meteen het strand restaurant meenemen want dat is echt vergane glorie. De fontein van het zwembad waren ze ook aan het renoveren, had je ook niet veel last van.

Verder qua vermaak heel leuk animatieteam met leuke shows en een discotheek (met slecht geluid wat niet gold voor het theater want daar hadden ze daar niet op bezuinigd, maar over het algemeen kennen ze daar maar 1 stand en dat is hard tegen het vervormen aan, een paar oordoppen zijn geen overbodige luxe) die in het in het weekend erg druk is door locals, dat geldt overigens ook voor het hele resort wat in het weekend overspoeld wordt door locals die nogal aanwezig zijn.

Van het personeel waren sommige wel vriendelijk zeker naar mate je ze beter leerde kennen, maar over het algemeen straalde ze niet veel uit en waren veel de engelse taal niet machtig. In het weekend werden de locals echt voorgetrokken bij de bediening aan de bar, ook al gaf je een fooi. Was behoorlijk irritant.

Wat verder behoorlijk irritant was waren de excursie verkopers bij het zwembad, daar werd je helemaal gestoord van (snap trouwens niet dat het resort dat toelaat), dus als je dat niet wil meteen afkappen en kortaf zijn. We hebben 1 excursie gedaan naar het eiland Saona met de speedboot via touroperator, was erg leuk en mooi om te zien hoe die mensen daar leven.

Kortom een leuke vakantie zeker we met het hele gezin daar waren, veel leuke mensen ontmoet, maar of we daar nog een keer terug zouden gaan weet ik niet. Je hebt alleen maar het resort met op loopafstand (15 min) een leuk winkelcentrum met veel te dure winkels. Maar we hebben ook mensen ontmoet die daar al 7 jaar op een rij komen en daar bijna 3 weken verblijven. Dus het is net hoe je het bekijkt. Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed, maar dat is onze mening.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Heerlijke heerlijkheid!

Sanne
11-5-2016

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad! Het personeel is super vriendelijk en willen alles voor je doen. Altijd vrolijk en hoe hard ze ook werken je zal het niet merken. Het was een echte relax vakantie. Elke ochtend rond 9u kon je reserveren voor de ala carte restaurants. dit mag zovaak als je maar wilt. Wij hebben 's avonds maar 2x bij het buffet gegeten. De 2e keer vonden we iets minder, sommige dingen waren koud. Verder was het eten prima en allemaal vers. Zijn er niet ziek van geweest. Je kan ook heerlijk lunchen bij het strand. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand maar prima te doen. Ook de golfkarretjes rijden elke 5 min en hoe harder je lacht hoe harder ze rijden ;) De poolbar in het centrale zwembad is altijd erg gezellig en kun je heerlijk zitten. Er zijn genoeg ligbedjes en geen "gevecht" hierom. 's avonds zijn er leuke shows. Er is ook een discotheek eerste zaterdag waren er veel locals want die hadden ook vakantie. Later de week zijn we nog 3x geweest en dit was erg gezellig en leukere muziek. Je kan ook nog naar een winkelcentrum lopen hier hebben ze alleen dure merkkleding dit is ongeveer 15 min lopen vanaf het resort. Kamers in het hotel waren net verbouwd. waren erg mooi en super luxe. er staat op de site dat ze bezig zijn met verbouwen hier heb je totaal geen hinder van. Kortom: Boeken en genieten! Wij hebben het super leuk gehad. Ga het liefst meteen weer terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.