Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

704 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• 2017
    8Herfstkindje20-09-2017

Geniet van dit paradijsje...

Het is een prachtig en zeer groot resort. Keurig schoongehouden. Er lopen constant mensen te poetsen. Wij zaten helemaal achteraan in het villagedeelte en dan is ongeveer 5 minuten lopen naar de receptie. Maar er rijden om de 7 minuten golfkarretjes die je zowel naar de receptie als naar het strand brengen. Onze kamer was pas gerenoveerd en zag er keurig uit. Flatscreen tv met veel zenders en een goede airco. Ook werden de kamers elke dag heel goed schoongemaakt. Het strand is lang (150 meter ongeveer) en heel breed en wordt goed verzorgd. Elke dag wordt het helemaal schoongemaakt. Er liggen inderdaad wel boten voor de kust maar dit vonden wij niet hinderlijk. De boten liggen gewoon voor anker dus geeft ook geen geluidsoverlast of zo. Het zwembad was iets minder. Ik zag dat deze inderdaad niet altijd helemaal goed schoon was, maar omdat wij altijd naar het strand gaan, heb ik er verder niet meer op gelet. Wifi is prima, vooral de betaalde. Op het strand en de kamer had ik nog gewoon vol bereik. Het buffetrestaurant is meer dan prima met gevarieerd en lekker eten en de a la carte restaurants top! Als je niet in de rij wil staan voor een reservering, bel dan even vanuit je kamer 's morgens. En als je een tijdje wilt blijven in zo'n restaurant en niet te snel wil eten, geef dit dan even aan bij de bediening. Dan zullen ze echt iets langzamer het eten serveren. Het is een andere cultuur: ze willen de mensen graag zo goed mogelijk van dienst zijn dus denken ze dat het eten er snel moet zijn. En laten we eerlijk zijn, alles moet toch ook altijd snel in Nederland? Dus geef het gewoon even aan... Nogmaals: het is een superleuk hotel maar in een Dominicaanse cultuur. Dat wil zeggen, andere gewoonten. Als je daarmee rekening houdt, zul je zeker een leuke tijd hebben!!!

• 5Evelien14-09-2017

Prima resort voor strandvakantie

Nette kamers met goede airco. Beide zwembaden waren te vies, je ziet het vuil erop drijven en hierdoor blaasonsteking opgelopen! Eten in het buffetrestaurant is goed, bij de a la carte restaurants sta je in drie kwartier weer buiten.

• 3H. Hopmans13-09-2017

nooit meer

Er is niet één enkele parasol te vinden op het resort dus je kunt niet schuilen voor de brandend hete zon en je verbrandt dus zelfs met factor 50. Toiletten staan zéér ver uit elkaar dus vooral de kinderen plassen in het zwembad. Te weinig ventilatie vooral in het buffetrestaurant zodat je bij elke hap moet oppassen dat je geen vlieg mee opeet (je hebt dan wel vlees), als het al te eten valt. Zéér weinig variatie in het eten. en vaak koud. De villa's zijn mooi en schoon.

• 4Peter10-09-2017

Nooit meer

Doe geen moeite om een superior kamer te betalen want de standaard kamers zijn wel iets kleiner maar zijn onlangs vernieuwd en vééél properder en rustiger gelegen. Wij hadden een superior kamer geboekt, vol schimmel, stofnetten, kapotte wc-bril, niet regelbare airco die vééél lawaai maakte en een raam naar het frans balkon! dat amper openging. Na reclamatie én inspectie door de guest service een andere kamer aangeboden gekregen mits opleg van 750$. Uiteindelijk na 1 dag discussie ed naar een standaardkamer verhuist maar ook nog 250$ moeten bijbetalen. Wij waren met 3 en hebben 4x moeten "smeken" om een extra handdoek, want kregen er maar 2. 3x moeten gaan vragen of ze aub de kamer wilden poetsen en bedden opmaken. Als ze dan kwamen was dit rond 18.00u a 18.30u de tijd dat je aankomt van excursie en wil douchen... Enkel de laatste nacht propere lakens gekregen!! Tegen ons principe moesten we meedoen aan handdoekleggen wilden we plaats aan het zwembad, om 7.00u 'smorgens ten laatste!!!

Geen 4* waardig!

Met oudere kinderen

• 8Aly27-08-2017

Leuke vakantie voor het hele gezin!

Ontzettende leuke vakantie gehad. Wij zijn verbleven in het villas gedeelte. Nette kamers die elke dag schoon werden gemaakt. Soms wel laat in de middag maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Eten was goed, personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het weer was gelukkig ook goed. Wij hebben regelmatig snachts of in de ochtend een regenbui gehad. Overdag konden wij genieten van de zon.

Excursies hebben wij geboekt bij Wimpie Punta Cana, scheelt ongeveer de helft met de prijs dan als je via je touroperator boekt. Wij hebben deze vakantie geboekt bij een Duitse touroperator. Dit scheelde ons ruim € 2000,- voor 2 volwassen en 2 kinderen (vergeleken met de touroperator in NL).

Voor mensen die dit resort willen of hebben geboekt: maak je geen zorgen over de negatieve reacties en geniet van de vakantie!

Met jonge kinderen

• 7Rene26-07-2017

redelijk tevreden

Wij waren hier met 5 personen, 2 Superior kamers geboekt, op allebei de kamers stonden 2x2 persoonsbedden. Eten is redelijk, genoeg keuze, wel een nadeel is dat je voor de 4 thema restaurants apart moet boeken, dus vanaf 08.00 in de rij staan om voor dezelfde dag te boeken. Zwembad is vrij groot, maar vooral de Latino's staan de hele dag te drinken, inhoud van de bekers wordt weleens in het water gegooid ( en de rest ), in de avond zie je dat ook vaak een soort olie laag op het water drijven. Strand en zee zijn groot en mooi, worden heel veel activiteiten aangeboden, prijzen zijn best pittig. Dit geldt ook voor de excursies, tussen de 50 en 180 US$ p/p, dus met 5 man tikt dat lekker aan. Je kan afdingen bij de lokale mensen die op het park ook deze trips aanbieden, net als reisorganisatie zelf. Voor de wat oudere jeugd is er na 21.00 weinig vertier, 1 disco vanaf 23.00 en er is elke avond een show in het Theater. Volgende keer zou ik liever wat meer betalen maar dan gaan voor 5 sterren. Oh ja, er zat een hele grote spin in de gordijnen op 1 van de kamers, door de bewaker doodgeslagen, dus de dagen erna was het constant controleren............Vrije Internet op het park stelt niets voor, apart een pakket gekocht, kost 40 US$ voor 1 week p/p. Maar ook dat werkte niet altijd. Neem alleen US$ mee, is niet nodig om Peso's te wisselen, alle prijzen zijn in Dollars

Met vrienden

• 8Benny Geleyn06-07-2017

Een prijs/kwaliteit zeer goed hotel , het ligt aan zee met aan zee enorm veel palmbomen waaronder men kan schuilen voor de zon , de zee roept echt op je zo helder en warm . De kamers zijn wat aan vernieuwing toe maar daar waren ze tijdens ons verblijf volop mee begonnen en men probeert de hinder echt wel te minimaliseren , het zwembad mag ook wel een up-date krijgen alsook de lap grond die tussen de zee en het hotel gedeelte ligt ( kleine puinhoop qua afval etc ) Het eten was voortreffelijk enorm veel keuze zowel s'morgens s'midags als s'avonds ook zijn er ala-cart restaurants die je zeker moet gedaan hebben Wat ons echt wel tegen viel waren de enorm dure excursie prijzen ... maar dat moet ieder voor zich uitmaken . Het duiken met de helm is een absolute aanrader die zijn geld dan wel waard is de andere ..... eerder niet Voor de rest een hotel waar wij zeker nog terug naartoe zullen gaan

• 9TOP vakantie!!!25-06-2017

Genoten in het IFA Villas Bávaro resort

Weinig minpunten voor ons :) Ik vind de meningen in de recensies erg verdeeld maar ben blij geweest met onze keuze. Wij zaten in het villa gedeelte, in een gerenoveerde bungalow. Zag er allemaal netjes uit. Mooie schone kamers met een goed werkende airco en ruim genoeg voor twee. Resort is verder vrij groot maar met genoeg plekjes om de rust op te zoeken. Met de golfkarretjes die de hele dag rondrijden ben je zo op het strand of bij de hoofdingang. Eten voor ons was goed, ontbijt met heerlijke verse fruitsappen. Lunch aan zee met veel keuze aan salades en s' avonds in één van de a la carte restaurants en dit zonder extra kosten. Vriendelijk vlot personeel, met een hoge service en een lach. Strand erg mooi, heerlijke wandelingen gemaakt, goede ligbedjes en dan mogen we de cocktails niet vergeten. Voor ons nog een plus punt: resort ligt 20 min. van het vliegveld en bij ophalen excursies telkens als laatste opgehaald en als eerste weer afgezet. Eén verbeterpunt en dat is de route naar het strand, de tuinen daar zijn niet zo mooi en goed onderhouden als op de rest van het resort. Jammer want je loopt of rijdt er iedere dag langs. Reis (vlucht en accomodatie) geboekt bij touroperator. Prijs -Kwaliteit zeer goed. Al met al dus zeker de moeite waard om dit resort te bezoeken!

• 1Glenn Bloemen20-06-2017

Verschrikkelijk

Op het eerste zicht een mooi resort met vernieuwde gebouwen, maar wij kregen een kamer in 1 van de 3 resterende oude gebouwen. Deze kamer zat onder de schimmel, de kamer was totaal niet schoongemaakt. De schimmel kon je gewoon van de kast afvegen. Geen mogelijkheid om kleren op te hangen: kast stonk en helemaal bestofd. Zelfs het onderlaken van het bed was beschimmeld. We waren ook met 3 en er waren maar 2 bedden. Dit allemaal gemeld bij de reisleiding, die meteen een telefoontje deed. Een dag later nog altijd geen verbetering merkbaar.

Personeel over het algemeen onvriendelijk. Eten kan veel beter. Zwembad met een vuile ondergrond. Animatie was triestig. Je kon niet ver in de zee op het aangrenzende strand. Gelukkig was er uitstekende pizza.

Hier komen we nooit meer terug.

Met vrienden

• 9Amanda Smans24-05-2017

Heerlijke vakantie gehad!

In januari naar dit hotel geweest en heerlijk genoten! We kwamen niets te kort, overal werd uitgebreid voor gezorgd. Volgens ons zeker de moeite waard!!

108 tips over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• joyce vd bruggen, 09-05-2012

aanraders zijn eilandentoer en binneland in te gaan 2 totaal verschillende excursies maar zeker de moeite waard!!!

• pipke41, 06-05-2014

Buiten het hotel is niets

• N.J.A., 20-06-2014

Tip 1: Indien honeymoon, neem bevestiging mee. Je krijgt vele kortingen en/of gratis behandelingen bij sauna, een romantisch diner en zicht op de oceaan. Tip 2: Ding af bij de marktkraampjes (10-25% v/d 1e vraagprijs betalen) en ding af bij excursies (scheelt tientallen dollars). Massage etc. 20% korting is standaard. Tip 3: Geef 1 dollar aan vriendelijk personeel. Je krijgt veel voor terug.

142 vragen over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• Marije, 11-10-2017

Ligbedden strand

Zijn er (gratis) ligbedden op het strand?

• shirley, 09-08-2017

wifi

ga naar ifa villas is wifi gratis

• C Broekhuizen, 31-03-2017

Schaduw

Wij gaan met 4 personen in september naar dit hotel is er voldoende schaduw te vinden.Zie namelijk nergens parasols!

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen