Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°25°
Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in het Nederlands

fantastische tijd hier gehad!

monique
9-7-2011

In November 2007 hier 2 zeer relaxte weken vakantie gehad. E.e.a. werd toen gerenoveerd waardoor maar 1 zwembad open was en er wel wat verbouwingswerkzaamheden waren. Dit heeft de vakantievreugde echter niet beperkt. Het is een waanzinnig mooi resort met een mooi strand en zeer goeie all in service. Ook de diversiteit aan restaurants/keueze in eten viel beslist niet tegen. een aanrader!!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2007

Geen aanrader

Monique
31-3-2011

Volledig platgelopen. Voldoet niet aan de Dominicaanse standaarden. Het eten is ronduit slecht. Lange rijen overal en tekort aan alles. HEt strand is net Ibiza met veel lawaai en herrie. De bedjes aan het zwembad zijn vastgestroefd!

Voor een eerste keer DOmrep misschien wel prima, maar voor de ervaren reiziger: NIET DOEN!

Gereisd Alleenreizend in maart 2011

Goed en keurig hotel, wanneer.....

Arjen
12-5-2010

In tegenstelling tot 'patrick' vond ik het een aangenaam hotel, het is maar net hoeveel zelfvertrouwen je heb. Het is geen Iberostar / Riu, waar je drank in je minibar treft (waar ik ook ben geweest).

De eerste nacht zat ik in een villa. Dit beviel mij niet (o.a. geluid airco buren). Voor slechts 35 euro verbleef ik in een superior room, bij het zwembad, wat uitstekend was.

De drie a la carte rest. zijn goed, niet subliem. Indien je een keuze moet maken, kies dan het 'caribisch rest.'.

De bar en zwembad zijn uitstekend. De cocktails zijn zoals ze horen te zijn en er is voldoende ruimte. Al het personeel is vriendelijk, natuurlijk heb je niet altijd je dag, maar dat heb jij ook niet.

Zou ik het aanbevelen; Ja, mits je een kamer boekt bij het zwembad. Als je vragen heb, hoor ik dat graag.

Gereisd Alleenreizend in mei 2010

droomvakantie

frieda
9-5-2010

Mooi resort, vriendelijk personeel. Had een appartement (4 persoons) voor mijzelf alleen. De airco maakt idd lawaai. Deze kan je zelf uitzetten. Op het resort is een geldautomaat. Hier kan je alleen dominicaanse pesos pinnen. Neem voldoende dollars mee. De keuze van maaltijden in het buffetrestaurant is uitgebreid. Excursies zeer de moeite waard. Monstertrucksafari en Saona eiland zijn een aanrader. Op het strand is veel te doen (watersporten). Wel tegen betaling. Ben hier echt tot rust gekomen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vervolg

Do
Mon Jan 04 2010 02:29:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pluspunten waren de mooie zwembaden in het villas en village gedeelte.jacuzzi's.Ocean gedeelte stelt weinig voor.Mooi breed strand met wit zand en voldoende bomen,geen parasols.Genoeg ligbedden,aan het zwembad zijn ze vastgeschroefd,daarom ook meer mensen op het strand.Personeel doet meer dan zijn best hoor,om 7u worden de gangen geschuurd tot tegen je deur.Stoelen worden in de restaurants onder je zitvlak geschoven.Soms live muziek in het theater en disco.Handdoekwissel van 8-19u.Shoppingcenter Palma Real is op 15 min doorstappen v h hotel.Er was echter geen markt,beach party,vuurshow zoals in andere hotels.Na middernacht komt het hotelpersoneel ook naar de disco,durven weleens geld vragen voor drank daar zij moeten betalen.En bellboys en dergelijke doen moeite om mee naar je kamer te gaan,opassen dus als je alleen bent.Als dit hotel in de aanbieding is,zeker doen! Voor rust en relax vakantie ben je hier aan het juiste adres,voor ambiance en club zoek je beter iets anders.

Gereisd Alleenreizend in januari 2010

4 * hotel met pluspunten en evenveel minpunten

Do
      4-1-2010

Leuke vakantie gehad met toch minpunten.Zwarte vogels in het buffetrestaurant,onder je tafel,op stoelleuning,en eten ook van het eten.Restaurant vond ik donker en ongezellig met tralies,je plaats mocht je niet kiezen.Bijna elke dag hetzelfde buffet,geen thema's.1 buffetrestaurant gesloten en daar zijn ze ook de bar aan het uitbreken.Kamer in village gedeelte wel zeer mooi maar badkamer is geen apparte ruimte,wasbak staat in een open ruimte,wc links ervan,douche rechts ervan elk met een glazen deur die bovenaan nog een stuk open is.Kamer wordt in stukken schoongemaakt,'s morgens worden handdoeken opgehaald,later gepoetst,dan brengen v water,en soms om 18.30u nieuwe handdoeken.Chinees a la carte de laatste hap doorgeslikt en je bord is al weg,30 min voor 3 gangen menu.mexicaans is buffet.Bij het strand en zwembad telkens 2 animatoren aanwezig,4 keer per week show,wel de moeite maar de week erop identiek hetzelfde,de andere dagen spelletjes.Groot en mooi hotel maar het mist iets.

Gereisd Alleenreizend in december 2009

het was fantastisch daar

gerrit resoort
      18-6-2009

ik ben op 17 Juni terug gekomen en ik kan alleen maar zeggen dat alles perfect is daar,ik had geboekt voor de villas maar kreeg een appartement vlak bij restaurant en receptie en groot zwembad voor de deur en het was voor 4 personen en ik was alleen dus ruimte genoeg.

Gereisd Alleenreizend in juni 2009
      2006

Ben daar geweest van 21/6 tot 4/7 en ben zeer tevreden van

roger gielen
      14-7-2006

Ben daar geweest van 21/6 tot 4/7 en ben zeer tevreden van dit hotel.Het is inderdaad wel een gemak als je een woordje spaans kan spreken maar met mijn engels en duits heb ik mij ook kunnen behelpen.Misschien een kleine tip:als je te lang moet wachten op uw drankje aan de bar geef de barman dan eens een tipje van 1 dollar om de 4 dagen en ik garandeer u dat ondanks er veel volk aan de bar staat je niet lang zal moeten wachten.Kortom ik vond dit een goed hotel en ik denk zelfs dat ik er volgend jaar opnieuw heen ga.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
      • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.