Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

704 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• 8pipke4106-05-2014

Hotel was redelijk goed

De accomodatie zag er van buiten goed uit, maar je moet niet 100 meter buiten dit hotel gaan, naar mijn idee. De armoede was net buiten het hotel al zichtbaar. Een veilig gevoel om buiten het hotel te gaan had ik niet. De grote markt op het strand is leuk voor 1x. Je hebt erg veel last van de verkopers. De kamer in het villa gedeelte vond ik erg verouderd, en het stikte van de kakkerlakken in het riete dak. Upgrade genomen naar een mooie hotelkamer

• 6Harry01-08-2010

Redelijk

Ook net terug van een toch wel gedeeltelijk teleurstellende vakantie. Eerst en vooral het weer. Eerste 8 dagen regen. Vooral 's avonds een probleem. Hotels zijn niet voorzien op regen. Animatie stelde gewoon niks voor. Paardjesspel zal ik wel zelf meenemen. Avondanimatie was er bijna niet, of het moesten de 50 mannen zijn die allemaal hetzelfde moesten doen. Begint wel te vervelen vanaf meneer 4. Themarestaurants waren redelijk, maar niet super. Sorry today no zalm! Ook spijtig van het niet verzorgde stuk landschap (?) tussen het hotel en het strand. Service aan de bar ging een stuk vlotter wanneer ik me verkleedde in een blondine. Op het strand kon je niet rondlopen of men viel je lastig met hun veel te dure excursies.

• 9Anjella en Ben van der Zwaan23-04-2009

TOP

Zeer mooi strand, schoon en voldoende schaduwplekken. Zeewater in april ca 27 gr dus heerlijk. Resort verzorgd en zwembaden mooi aangelegd. Alle restaurantjes hebben charmes maar het ontbijtbuffet is waanzinnig goed. Huisjes voldoende ruimte, let op..alles is 110 v. Je kan kiezen uit 25 cocktails die heerlijk smaken onder een palmboom in de zon. Voor herhaling vatbaar.

• 8Ronald en Wendy08-10-2008

Mooi netjes en verzorgd

Zijn hier eind juli geweest,mooi park,netjes bijgehouden,eenvoudige kamers(wij zaten achterin bij de huisjes)waar vaker de bedden verschoond mogen worden.Eten was ruime keus,alleen buffet was vrijwel elke dag hetzelfde,en weinig vlees.Er is ook een leuk pizza tentje met leuke medewerkers.Mooie zwembaden,strand was voor ons wat verder lopen,maar goed te doen.Animatie theater was net voordat wij kwamen afgebrand,en was snel iets op het strand inelkaar gezet wat als animatie show door moest gaan.(shows waren leuk,maar elke dag vrijwel hetzelfde)Na de show was er rond 00:00 uur niets meer te doen op het hele park.(je kon een afzakkertje nemen in een klein barretje dat tot rond 1:00 open was)Goed hotel voor de prijs.Tip:boek wel wat excursies.

• 4Kim02-09-2008

Zware afrader!!

Verschrikkelijk personeel, super chagerijnig, kan nog geen lachje vanaf! Spreken geen woord Engels, en s' avonds na 11.00 is er niks meer te beleven!! Echt de slechtste vakantie ooit gehad!! Heel mooi reort, maar dan houd het ook heel snel op!! In een woord "Verschrikkelijk"

• 9Jan, Hennie en Michaël20-02-2008

We zijn van 28 januari tot 12 februari 2008 in Ifa Villas Bavaro geweest. We zaten in het Villas gedeelte. Erg mooi, keurig afgewerkt huisje. Naar ons idee is het Villas gedeelte wel het mooiste stuk van het resort om te verblijven. Het is verder een heel mooi resort en vooral erg schoon. Het grootste gedeelte van de verbouwing was al gerealiseerd. Het gedeelte waar nu nog wordt gewerkt (nabij receptie) geeft geen enkele hinder. Wij hebben een prachtige vakantie gehad, veel zon. Het strand was geweldig eigenlijk geldt het voor de gehele accomodatie inclusief het eten (vooral de pizza's waren voortreffelijk). Ifa Villa Bavaro is een echte aanrader en voor een redelijke prijs.

• 10Ben 31-10-2007

Geweldig hotel. We waren er begin Oktober. Vooral het carabische restaurant is zeer de moeite waard. Het entertainment is professioneel. Elke dag bedenkt men weer een nieuwe cocktal naast de al bestaande. Kortom : een sprookje.

• 8Mirian07-07-2007

wij zijn net een week terug van dit leuke hotel! Alles is ons erg goed bevallen. Saona excursie is zeker aan te raden en ook een quadexcursie, je gaat dat ook bij mensen thuis langs om te kijken hoe zij leven. En erg veel fun als je lekker door de modde4rplassen crosst ;)! Al met al een supervakantie!

• 8Herman Jansen06-07-2007

Wij zijn van 27 juni tot 5 juli op dit resort geweest. Hadden het goed getroffen met het weer. Het eten in de restaurants is goed bevallen, er is veel keus en het is lekker. Het resort heeft zijn eigen winkels en ook een hele goede fotoshop waar je prachtige fotoreportages kunt laten maken, een aanrader! Ik zou wel het villas deel nemen omdat dit geheel is gerenoveerd. We hebben samen met de belg bekend van internet een prachtige excursie gemaakt de bergen in waarbij je de plaatselijke bevolking, scholen, prachtig uitzicht, set jurassic park, zwemplekken, paardenranche, touwbrug etc. ziet, ook een superervaring. Kijk wel uit wat je op het strand koopt want hier vragen ze te veel geld voor alles. Pas verder op het vliegtuig goed op je portemonnee en je koffers en geef ze zelf af bij de douane om narigheid te voorkomen.

• 9Patty & Dennis04-07-2007

We zijn 10 dagen daar geweest en alles waar perfect!Dit hotel is volgens mij één van de goedkoopste in Punta Cana maar is zeker niet de slechtste. Alles is prima verzorgd en het strand is super!De zwembaden zijn mooi en schoon maar wij hebben meestal aan het strand gelegen. Eten is helemaal top..verschillende restaurants en buffets. Pizzeria is zeker aan te raden, iedere dag van 12.00 tot 22.00 keuze uit 7 verschillende soorten pizza, en ook nog lekker ook!!Wij hadden een kamer geboekt in het village gedeelte maar kwamen uiteindelijk terecht in een kamer in het ocean gedeelte omdat ze aan het verbouwen waren. Dit was voor ons alleen maar beter omdat we niet voor deze kamer hadden betaald. De monstertruck safari en het eiland saona zijn 2 zeer aan te raden excursies die je echt gedaan móet hebben! Een super relax vakantie.

108 tips over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• joyce vd bruggen, 09-05-2012

aanraders zijn eilandentoer en binneland in te gaan 2 totaal verschillende excursies maar zeker de moeite waard!!!

• pipke41, 06-05-2014

Buiten het hotel is niets

• N.J.A., 20-06-2014

Tip 1: Indien honeymoon, neem bevestiging mee. Je krijgt vele kortingen en/of gratis behandelingen bij sauna, een romantisch diner en zicht op de oceaan. Tip 2: Ding af bij de marktkraampjes (10-25% v/d 1e vraagprijs betalen) en ding af bij excursies (scheelt tientallen dollars). Massage etc. 20% korting is standaard. Tip 3: Geef 1 dollar aan vriendelijk personeel. Je krijgt veel voor terug.

142 vragen over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• Marije, 11-10-2017

Ligbedden strand

Zijn er (gratis) ligbedden op het strand?

• shirley, 09-08-2017

wifi

ga naar ifa villas is wifi gratis

• C Broekhuizen, 31-03-2017

Schaduw

Wij gaan met 4 personen in september naar dit hotel is er voldoende schaduw te vinden.Zie namelijk nergens parasols!

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen