Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°26°
Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in het Nederlands

Goed hotel prachtige bungalows

Joshe kuen
14-6-2018

Het hotel was aan het uitbreiden zodat er kamers direct aan het strand bijkomen. Het hotel is heel groot maar je hebt geen last van elkaar. Er zijn namelijk twee grote zwembaden en aan zee waren er altijd bedjes vrij!! Het eten was heerlijk altijd vers en zeker altijd voldoende was er een bak leeg dan werd dit direct aangevuld. Het strand is prachtig wit zand en een blauwe zee. Een tripje naar Samona is zeker de moeite waar voor 70 dollar. Verder kan je niet van het resort af dus uitgaan of ergens wat drinken kan daar niet.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk tevreden

Rene
26-7-2017

Wij waren hier met 5 personen, 2 Superior kamers geboekt, op allebei de kamers stonden 2x2 persoonsbedden. Eten is redelijk, genoeg keuze, wel een nadeel is dat je voor de 4 thema restaurants apart moet boeken, dus vanaf 08.00 in de rij staan om voor dezelfde dag te boeken. Zwembad is vrij groot, maar vooral de Latino's staan de hele dag te drinken, inhoud van de bekers wordt weleens in het water gegooid ( en de rest ), in de avond zie je dat ook vaak een soort olie laag op het water drijven. Strand en zee zijn groot en mooi, worden heel veel activiteiten aangeboden, prijzen zijn best pittig. Dit geldt ook voor de excursies, tussen de 50 en 180 US$ p/p, dus met 5 man tikt dat lekker aan. Je kan afdingen bij de lokale mensen die op het park ook deze trips aanbieden, net als reisorganisatie zelf. Voor de wat oudere jeugd is er na 21.00 weinig vertier, 1 disco vanaf 23.00 en er is elke avond een show in het Theater. Volgende keer zou ik liever wat meer betalen maar dan gaan voor 5 sterren. Oh ja, er zat een hele grote spin in de gordijnen op 1 van de kamers, door de bewaker doodgeslagen, dus de dagen erna was het constant controleren............Vrije Internet op het park stelt niets voor, apart een pakket gekocht, kost 40 US$ voor 1 week p/p. Maar ook dat werkte niet altijd. Neem alleen US$ mee, is niet nodig om Peso's te wisselen, alle prijzen zijn in Dollars

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Verschrikkelijk

Glenn Bloemen
20-6-2017

Op het eerste zicht een mooi resort met vernieuwde gebouwen, maar wij kregen een kamer in 1 van de 3 resterende oude gebouwen. Deze kamer zat onder de schimmel, de kamer was totaal niet schoongemaakt. De schimmel kon je gewoon van de kast afvegen. Geen mogelijkheid om kleren op te hangen: kast stonk en helemaal bestofd. Zelfs het onderlaken van het bed was beschimmeld. We waren ook met 3 en er waren maar 2 bedden. Dit allemaal gemeld bij de reisleiding, die meteen een telefoontje deed. Een dag later nog altijd geen verbetering merkbaar.

Personeel over het algemeen onvriendelijk. Eten kan veel beter. Zwembad met een vuile ondergrond. Animatie was triestig. Je kon niet ver in de zee op het aangrenzende strand. Gelukkig was er uitstekende pizza.

Hier komen we nooit meer terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Michaela
13-4-2017

De vakantie was geweldig. We waren zeer goed verzorgd door al het personeel, hygiëne, kwaliteit, eten, entertainment, tenslotte toont een droomvakantie. De dagen vlogen !!! IFA club beschikt over fantastische faciliteiten . Het personeel is super vriendelijk en willen alles voor je doen. Altijd vrolijk en hoe hard ze ook werken je zal het niet merken. Super service aan de bars. Dank jullie wel Manuel Alejandro Rafael Carlos...etc. Wij verbleven in een mooie bungalow, die zijn gerenoveerd en lag in een rustig gedeelte maar je was met 1 minuut al bij het eerste zwembad met bar waar het ook lekker rustig is, genoeg bedjes en palmbomen voor de schaduw maar als je van animatie en muziek houd kun je prima liggen aan het tweede zwembad, het resort werd perfect onderhouden , het strand is erg mooi. witte zand en palmbomen die natuurlijke schaduw bieden. genoeg bedjes en palmbomen, Het eten in de restaurants was prima, vooral de lunch aan het strand was geweldig, heel gevarieerd...wij komen hier zeker terug!!!! De animatie krijgt van mij echt een dikke 10 , als je wilt wordt je de hele dag vermaakt. Elke avond in de grote theater wordt een werkelijk fantastische show van hoog niveau gegeven door een dansgroep (20 dancers}. Echt de moeite waard. Dans, muziek en verlichting perfect. Daarna naar de disco, tot 4 uur in de nacht/ochtend. Heb eigenlijk geen minpunten . Ik begrijp de negatieve reacties echt niet. Prijs/kwaliteit is dit dus wel 100% een aanrader. Kortom: Gewoon boeken en genieten!

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Super vakantie!

Nicole
30-1-2017

Echt een heel goed resort! Ondanks dat het een groot resort is toch heel gezellig en heel vriendelijk personeel. Het eten was goed veel afwisseling, voor ieder wat wils. Entertainment was leuk, de ene show was wel beter dan de andere. Kamers zagen er heel goed uit, goed schoon en onderhouden. kortom een top vakantie! Zal zeker nog een keer terug gaan.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Fije vakantie maar geen tweede keer.

Het
28-1-2017

Heel schoon resort. Vriendelijk personeel. Prachtige gerenoveerde kamer. Zeer luidruchtige muziek van animatie. Van 10 tot 12 uur aan het strand. Van 15.00 uur bij het zwemband. Steeds dezelfde muziek en geen aandacht voor de verschillende leeftijden. Eten is gevarieerd maar lauw tot koud. De pizza's waren heerlijk en vers uit de oven Veel rondvluchten van helikopter boven het resort. Strand is ver lopen maar ze kunnen je met een golfkarretje er naar toe brengen. Excursies zijn €60.- duurder geworden vergeleken met 5 jaar geleden. Er wordt gerenoveerd. Toch overlast gehad. Zeer slechte wifi. Van 06.30 uur tot 7.30 uur beste bereik. Anders 40 dollar per week betalen. Geen enkele parasol op het resort. Ook niet aan het strand.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

GE-WEL-DIG

Brouwers
7-9-2016

Super vakantie gehad! 3 september terug gekomen en zou het liefst vandaag weer terug gaan!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Wat een top vakantie. Mis het iedere dag

Desiree
5-9-2016

Wauw wat een heerlijke vakantie heb ik hier gehad ze waren alleen aan het werk naast ons huisje maar dit was alleen overdag en dan waren we toch bij het zwembad of op het strand te vinden. En er zal ook gewerkt moeten worden zodat het een top ressort blijft! Appartement was echt niets mis mee en heerlijke bedden.

Super leuke shows en disco op het strand genoeg te doen op het ressort ik heb me geen moment verveeld.

Het eten was goed buffet mocht wat meer afwisseling per dag maar de pizza's bij het zwembad waren echt top .

Als ik weer naar de Dominicaanse ga ga ik hier weer zeker terug

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Service waardeloos / strand prachtig

Jolanda
1-9-2016

Aankomst was dramatisch. Om 15.15 uur zouden we sleutels krijgen van de kamer. De laatste sleutel kregen we om 18.15 uur. Er stonden mensen hun naam te schreeuwen omdat het zo lang duurde. En geen Dominicaan die zich drukmaakt.

Schoonmaak gebeurt op corrupte wijze. Leg je geld neer, wordt het eerst door iemand opgehaald die zogenaamd komt checken hoeveel gasten er in het appartement zitten. Schoonmaak was dramatisch. Handdoeken hebben we meerdere keren van de schoonmaakkarren moeten pikken, anders hadden we niks. We hebben het eerst meerdere malen gemeld maar geloof ons ......er is niemand die zich druk maakt in die hele "hut".

Entertainment was prachtig. Geven ze veel geld aan uit. Het is allemaal wel beetje van hetzelfde. Of een dansshow (die wordt herhaald) of een avond waarop gasten voor "joker" worden gezet (waarom vinden mensen dit leuk?).

Barjongens waren erg brutaal en vertoonden zelfs asociaal gedrag richting onze dochters.

Handdoeken voor het strand/zwembad waren ook wel eens op. Dan moesten we 5 minuten wachten. 5 minuten wachten in dit land is heel heel lang.

Eten was redelijk. Er zijn verschillende a la carte restaurants waarvan alleen de Mexicaan erg lekker is. De overige zijn ver beneden peil (vooral Italiaan).

Let op: wij waren met een groep van 8. Zwembadbedjes en de stoelen bij de shows zijn vastgeschroefd aan de grond. Er is alleen maar plek voor 2 of 4 mensen. Strand was prima.

Zwembadwater vonden wij erg smerig. Werd in gedronken, gerookt en gegeten.

Onze touroperator reisleiding klaagde ook. Hopen dat touroperator dit hotel eruit haalt. Wij snappen nog niet waarom dit niet is gedaan. Is niet touroperator waardig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Super! Alles erop & eraan

Nicolle
18-7-2016

Super hotel met een goede prijs- kwaliteitverhouding!Wanneer je de keus hebt, kies dan zeker voor het villa gedeelte.Erg mooie nieuwe frisse kamers,zeker een meerprijs waard.De overige kamers liggen idd bij het gehorige zwembad en/of bij de showarea waar tot 's avonds laat entertainment en muziek is.Erg vriendelijk personeel!Receptie en Guestservice behulpzaam.Vriendelijke restaurant en barpersoneel.1 hoofdrestaurant waar alles prima geregeld is maar waar het natuurlijk druk is op sommige tijden.Dus als je niet geduldig bent op vakantie,lekker op de rustige tijdstippen gaan eten.Genoeg variatie en keus!Zelfs de a-la carte restaurant zijn 's avonds gratis met reservering.Ook rijden er gratis busjes naar 2 shoppingmalls op maximaal 10 min.afstand van het hotel,super geregeld!Zowel naar de kamers als het strand rijden golfkarretjes,goede service!Jammer dat er geen handdoekenservice en bediening op het strand is.WIFI prijzig en matig bereik.Verder een SUPER vakantie gehad,komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.