Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°25°
Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in het Nederlands

Leuke vakantie voor het hele gezin!

Aly
27-8-2017

Ontzettende leuke vakantie gehad. Wij zijn verbleven in het villas gedeelte. Nette kamers die elke dag schoon werden gemaakt. Soms wel laat in de middag maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Eten was goed, personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het weer was gelukkig ook goed. Wij hebben regelmatig snachts of in de ochtend een regenbui gehad. Overdag konden wij genieten van de zon.

Excursies hebben wij geboekt bij Wimpie Punta Cana, scheelt ongeveer de helft met de prijs dan als je via je touroperator boekt. Wij hebben deze vakantie geboekt bij een Duitse touroperator. Dit scheelde ons ruim € 2000,- voor 2 volwassen en 2 kinderen (vergeleken met de touroperator in NL).

Voor mensen die dit resort willen of hebben geboekt: maak je geen zorgen over de negatieve reacties en geniet van de vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Huwelijksreis

Arjan
30-6-2016

Wij zijn op huwelijksreis geweest, onze dochter van 20 maanden was mee.

Accommodatie is voorzien van alle benodigdheden. Schoonmaak was eerste dagen goed, maar werd na een kleine week steeds wat minder. Bovendien hadden we veel last van mieren, dit was in andere huisjes ook het geval hoorden we van anderen.

Personeel is erg vriendelijk en heel leuk met kinderen. Daarnaast zijn de mogelijkheden tot eten/drinken en ontspanning goed. Afstand tot zee kan lang zijn, maar met de rondrijdende golfkarren hoef je niet te lopen. Het resort wordt erg goed onderhouden, dagelijks zijn ze in de weer om de tuinen en paden er netjes uit te laten zien.

Al met al een mooie huwelijksreis gehad. Excursies zijn overigens erg duur, fotoshoot ook duur. Op de hygiëne in het huisje na prima voor elkaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het kan er mee Door.

ron
30-10-2015

leuk opgezet resort.kamers worden worden schoon gemaakt maar soms laat in de middag als je terug ben op je kamer. eten kan ermee Door niet alles is even gaar.ontbijt is gewoon goed zwembad met poolbar is echt smerig.bekers drinken liggen erin .stukken pizza drijven soms in het bad. en de Amerikanen pissen in het zwembad. 2e zwembad is perfect lekker rustig geen geschreeuw. gezellige barretjes. strand is perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie!

Kim Kouters
14-4-2015

Na vier jaar weer naar Ifa en wederom top! Strand ietsje minder mooi dan toen, door aanleg boulevardje. Staan trouwens "parasols" genoeg: palmbomen. Zaten nu in het Villas gedeelte (toen Ocean) de kamers zijn daar kleiner, maar minder afgeleefd. Maar wat is het heerlijk toeven daar! Lekker rustig (Ocean is drukker en lawaaiïg) kunt er s avonds heerlijk buiten zitten en de kippen en pauwen komen uit je hand eten. Eten is ook dik in orde, voor elk wat wils en heel netjes verzorgd. Bediening is uit de kunst en super vriendelijk. Kidsclub is waardeloos en is een mooie speelruimte maar met ongemotiveerde begeleidsters je mag er geen rommel maken en geen snottebellen hebben. Animatie enkel op volwassenen gericht maar had onze kleine man van 3 niet nodig, die had zo wel de tijd van zn leven. Tip voor jonge ouders: vlakbij (loopafstand) winkelcentrum met warenhuis waar ze alles verkopen van luiers tot poedermelk. Minpuntjes: harde bedden, geen gratis wifi en rotdouche vallen in het niet!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Heerlijke bestemming qua prijs/kwaliteit!

Sandra Roso Sanchez
24-11-2013

Heerlijk hotel, maar je moet meteen de superior kamer boeken, want anders zit je achter in het resort in een verouderde kamer. Schoonmaak is wat met de franse slag en kan zeker beter! Personeel is overal zeer vriendelijk en behulpzaam, dat is echt een van de sterkste punten van het resort. Opzet en ligging is super, heerlijk strand en zwembaden. A la carte restaurants zijn super! Tip: reserveren via telefoon om 8.00 uur 's ochtends, anders sta je in een heeele lange rij. Leuk animatieteam en mooie shows 's avonds. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Heerlijk, prachtig, gemoedelijk een echte aanrader

E. van der Starre
20-11-2013

Goed ontvangst, nette kamers. Park wordt zeer goed onderhouden. De hele dag door zie je personeel het park onderhouden. Kamers worden goed schoongehouden, geen enkele op of aanmerking over. Groot park, maar door de golfkarretjes die op en aanrijden door het park is dat geen enkel probleem. Ideaal 24u concept zodat je ook in de late uurtjes nog even wat kan eten. Strand is prachtig. Loopt op het strand en in het park de gehele dag/nacht beveiliging rond. Een klein half uur rijden vanaf het vliegveld. Een ideale zon/strand/zee vakantie. Wij waren samen met onze kleine man van bijna 3 jaar. Die heeft zich kostelijk vermaakt, de gehele dag is de animatie aan het dansen en activiteiten aan het doen voor jong en oud. Tevens in de avond een zeer vermakelijke show met zeer goede dansers en danseressen. Waarbij het publiek ook wordt betrokken in de shows.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super, wat een heerlijke ple en mensen

Frans Tersmette
7-11-2013

Met maar liefst 4 kinderen naar IFA< leeftijd 18-10 jaar. Hotel super, wij zaten in het wat anderen gedateerd noemen oudere deel. Niets mis mee, eerder gelezen klachten over lange loopafstanden broodje aap. Rijdt een soort golfkarretje en met enig geduld en een glimlach kom je overal. Personeel: heerlijk! Wat een aardige mensen. Eten? meer dan in orde. Onbegrijpelijk dat mensen hier over zeuren, geniet!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

Aardig maar niet meer dan dat.

Edwin
25-7-2013

Aardig hotel, redelijk eten maar zeer magere service en vriendelijkheid van personeel. In Punta Cana draait alles om dollars en dat was goed te merken. Personeel mist de gastvrijheid en vriendelijkheid passend bij een gelijksoortig hotel, veel stinkende boten aan het hotelstrand en ook zijn de ligbedden regelmatig bezet door niet hotelgasten, bewaking stond erbij en keek erna. Ook het management vond het allemaal wel prima. Aardig strand maar niet zoals verwacht, op de foto's ziet dit er toch een stuk beter uit. Excursies aan dit deel van de kust echt duur vergeleken met de noord kust, van enig interessant achterland is sowieso al geen sprake. Veel gezien en gereisd maar Punta Cana en IFA hotel was voor een weekje meer dan lang genoeg!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooi hotel maar kan beter

Sabrina
17-10-2012

Mooi hotel, wij hadden een superior kamer, je kon wel zien dat de kamer veel gebruikt was maar was wel schoon en een fijne douche, handdoeken werden elke dag verschoond. Eten was goed maar gaat op den duur wel wat vervelen. Vele keuze uit heerlijke cocktails, deze waren het lekkerst bij Cafe dominicana. Je krijgt alleen water op de kamer tenzij je voor de tweede keer komt of op huwelijksreis bent, dan krijg allerlei extra's. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad maar ik zou voor de volgende keer voor een ander hotel gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Tegenvaller gezien de beoordeling van anderen!

Deb
22-9-2012

Onze algemene indruk was aardig, fijn was dat er een rustig gedeelte was op het park voor gezinnen. Ons uitzicht was echter op een hek wat het resort scheidde van de openbare weg, wij ademden dan ook geregeld de uitlaatgassen van alle voorbij rijdende voertuigen in. Het personeel is behulpzaam, als zij de Engelse taal machtig zijn, wat vaak niet het geval was. Zo hebben wij meerdere keren aangegeven dat de afvoer van de douche niet werkte, en op de dag van vertrek werkte het nog steeds niet naar behoren. Ook liepen er een aantal prostituees op het park rond die door bepaalde gasten waren ingehuurd. Wij werden hier samen met onze kleine kinderen ook door "vermaakt", aangezien zij het nodig vonden zeer aanstootgevende dansen uit te voeren in de publieke gedeeltes zoals het zwembad. Ook waren de dames zeer schaars gekleed zelfs op delen van het park waar dit eigenlijk niet mocht (bijv het restaurant).

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.