Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°25°
Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in het Nederlands

fantastisch

ineke
4-3-2018

weinig vergelijkingsmateriaal met andere resorts maar deze voor 2e maal bezocht omdat we het er fantastisch vonden/vinden. Wat ons betreft een warme aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Nooit meer

Peter
10-9-2017

Doe geen moeite om een superior kamer te betalen want de standaard kamers zijn wel iets kleiner maar zijn onlangs vernieuwd en vééél properder en rustiger gelegen. Wij hadden een superior kamer geboekt, vol schimmel, stofnetten, kapotte wc-bril, niet regelbare airco die vééél lawaai maakte en een raam naar het frans balkon! dat amper openging. Na reclamatie én inspectie door de guest service een andere kamer aangeboden gekregen mits opleg van 750$. Uiteindelijk na 1 dag discussie ed naar een standaardkamer verhuist maar ook nog 250$ moeten bijbetalen. Wij waren met 3 en hebben 4x moeten "smeken" om een extra handdoek, want kregen er maar 2. 3x moeten gaan vragen of ze aub de kamer wilden poetsen en bedden opmaken. Als ze dan kwamen was dit rond 18.00u a 18.30u de tijd dat je aankomt van excursie en wil douchen... Enkel de laatste nacht propere lakens gekregen!! Tegen ons principe moesten we meedoen aan handdoekleggen wilden we plaats aan het zwembad, om 7.00u 'smorgens ten laatste!!!

Geen 4* waardig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie, resort wat minder

Bob
18-5-2016

Mooie omgeving, leuk en mooi strand, gezellig zwembad met poolbar. Echter er zijn wel degelijk punten die niet goed waren en voor verbetering vatbaar zijn. Het eten in het buffetrestaurant was echt niet goed. Wat koud moest zijn was warm en andersom, weinig afwisseling. Het ontbijt was daarentegen wel goed, vooral de omeletten die voor je gebakken worden. De restaurants (4 stuks) waren wel goed, wel smorgens rond 9 uur reserveren, maar dat is de moeite waard. Het gaat wel erg snel maar dat is logisch omdat de tafels meerdere malen bezet zijn op een avond.

De kamers zijn schoon en netjes maar zijn wel aan vervanging toe, maar daar zijn ze volop mee bezig. Tijdens ons verblijf waren ze 2 gebouwen aan het renoveren maar daar heb je totaal geen overlast van. Is zelfs wel leuk om te zien hoe ze daar verbouwen. De kamers worden totaal gerenoveerd en er komt een balkon bij, dat miste we echt wel. Verder zijn er plannen om verder uit breiden richting het strand.Als ze dan ook meteen het strand restaurant meenemen want dat is echt vergane glorie. De fontein van het zwembad waren ze ook aan het renoveren, had je ook niet veel last van.

Verder qua vermaak heel leuk animatieteam met leuke shows en een discotheek (met slecht geluid wat niet gold voor het theater want daar hadden ze daar niet op bezuinigd, maar over het algemeen kennen ze daar maar 1 stand en dat is hard tegen het vervormen aan, een paar oordoppen zijn geen overbodige luxe) die in het in het weekend erg druk is door locals, dat geldt overigens ook voor het hele resort wat in het weekend overspoeld wordt door locals die nogal aanwezig zijn.

Van het personeel waren sommige wel vriendelijk zeker naar mate je ze beter leerde kennen, maar over het algemeen straalde ze niet veel uit en waren veel de engelse taal niet machtig. In het weekend werden de locals echt voorgetrokken bij de bediening aan de bar, ook al gaf je een fooi. Was behoorlijk irritant.

Wat verder behoorlijk irritant was waren de excursie verkopers bij het zwembad, daar werd je helemaal gestoord van (snap trouwens niet dat het resort dat toelaat), dus als je dat niet wil meteen afkappen en kortaf zijn. We hebben 1 excursie gedaan naar het eiland Saona met de speedboot via touroperator, was erg leuk en mooi om te zien hoe die mensen daar leven.

Kortom een leuke vakantie zeker we met het hele gezin daar waren, veel leuke mensen ontmoet, maar of we daar nog een keer terug zouden gaan weet ik niet. Je hebt alleen maar het resort met op loopafstand (15 min) een leuk winkelcentrum met veel te dure winkels. Maar we hebben ook mensen ontmoet die daar al 7 jaar op een rij komen en daar bijna 3 weken verblijven. Dus het is net hoe je het bekijkt. Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed, maar dat is onze mening.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Top vakantie!

Nicole
9-5-2016

Reisgezelschap: 4 volwassenen, 2 jongens van 15, 1 van 13 en 1 van 7. Personeel: vriendelijk, vrolijk, oplettend. Kamer: Villas gedeelte.Leuke en frisse kamers. Netjes en schoon. Wisselende druk en temp.van de douche, maar voor ons niet storend. Eten: alle dagen van het buffet gegeten. Afwisselend, vers, fris, mooi vlees, alles warm. Elke dag wat anders; stoof, grill, bak etc. Echt niks anders dan lof. Bediening top! Drinken: Veel keuze, je wordt bediend. Heerlijke koffie. Weer: eerste 4 dagen onweer en hoosbuien gehad. Temperatuur was goed maar door het onweer blijf je binnen. Dan is er voor de kinderen niet veel te doen, omdat alle activiteiten buiten zijn. Daarna zeer goed weer. Let op: we hebben nog nooit zoveel faktor 50 gebruikt. Elk uur smeren. Wifi: te koop voor 40 dollar per week met overal bereik. Wij hebben gekozen voor de gratis wifi in het café en het theater gebied. Op bepaalde rustige momenten super snel, bij drukte geen bereik. Strand: Top! Tip; koop een snorkelmasker bij Decathlon en neem een broodje mee het water in, je ziet de meest fantastische vissen. Wat ons betreft hoeft de harde muziek van 10 tot 12 op het strand niet, hoewel het wel leuk is dat ze Yoga in zee geven. Er komen met regelmaat Party boten voorbij. Ze blijven niet voor de deur liggen maar varen door. Ook veel helikoptervluchten boven het strand. Dat vonden wij na een aantal dagen wel irritant worden. Je kunt lopend naar het strand maar je kunt ook gebracht worden in golfkarretjes. Super leuk en handig! Gasten: vele nationaliteiten: Chili, Canada, Brazilië, Amerika, Europa. Dat is een stuk fijner dan al die Russen in Turkije. Animatie: leuke groep. Spelletjes kun je aan mee doen, hoeft niet. Niet opdringerig. Shows gegeven door het animatie team leuk als je in het publiek zit, maar ga niet het podium op, want dan sta je meestal voor gek. Een aantal keer per week een werkelijk fantastische show gegeven door een dansgroep. Echt de moeite waard. Dans, muziek en verlichting perfect. Het geluid staat echter wel veel te hard. Je zou er gehoorschade door oplopen, ook in de discotheek. Muziek in Beach restaurant ook vrij hard. Omgeving: op eigen houtje niet veel te beleven en volgens de medewerkers ook niet aan te raden. excursies vonden wij erg duur. Rond de 90 euro per persoon. Hebben we deze keer dan ook niet gedaan omdat we genoeg te genieten hadden. Geld: wissel niet op het vliegveld. Wij kregen op het winkelcentrum bij de bank 10% meer. Hotel uitlopen en aan het einde van de straat rechtsaf, blijven doorlopen, dan kom je er vanzelf. Ongeveer 15 minuten lopen. Je kunt er heerlijk ijs kopen. Er zijn diverse luxere winkels en er zit een supermarkt. Het hotel ligt dichtbij het vliegveld. In de directe omgeving is er niets te doen. Je kunt niet even gezellig een stukje wandelen ofzo. Dat kun je beter aan het strand doen. Er is 60 km strand. Mensen die wat te zeuren hebben over het hotel de bediening of het eten, snappen wij oprecht niet. Wij vinden het een mooi land met lieve mensen die lol hebben met elkaar en het liefst de hele dag dansen. We hebben genoten. Kortom; het hotel is echt een aanrader, het land is mooi en de mensen zijn aardig.We zouden er zo weer heen gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Boeken!

29-3-2016

Net terug van een leuke vakantie bij ifa! Ondanks alle negatieve recenties toch gegaan. Ik heb er geen slecht woord over te zeggen. Het eten is goed, we hebben 3x a la carte gegeten caribe restaurant is een aanrader (hebben ze zelfs carpaccio), ook zodat je niet de hele week van het buffet hoeft te eten. Drinken wordt continue bijgeschonken ook als je het nog niet op hebt, je zult zeker niet uitdrogen als het aan de restaurants ligt. Verder een schitterend strand. Animatie is niet zoals in all inclusive resorts in turkije maar meer gericht op de mensen die spaans spreken. En de bedden zijn vrij hard. De supriour kamers worden gerenoveerd, je ziet dat ze aan 1 gebouw aan het klussen en slopen zijn, wij hebben hier geen last van gehad ( ja er wordt gewerkt maar zo kun je overal van een mug een olifant maken, je hebt vakantie dus waar zou je je druk over maken?).Top vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

Zeer goed verblijf!

Lobbens
17-8-2015

Mooi resort met rustige ligging (ad kant vd mooie villa's) en actief gedeelte aan de kant van de blokken met kamers, die niet al te groot zijn, kunnen wat opfrissing gebruiken maar wel proper. Gedegen & veelal heel vriendelijk personeel, excursieverkopers op het resort die wel proberen verkopen maar na afwijzing toch vriendelijk blijven - eten buffetrestaurant ok maar keuzes ietwat beperkt - mooie zwembaden, leuke animatie (beergame, salsa & merengue dansen, "bolley"ball, aquagym...), s'avonds live orkestmuziek en vanaf 22u shows dr animatie, mooi rustig strand, goed te bereiken via aanrijdende hotelcars, uitstappen vrij duur maar "Mama Gina" zeker aanrader!!! Minpunt = niets te doen buiten het resort en s'avonds beter niet alleen hotel verlaten! Aan te bevelen hotel!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Was weer fantastisch

Hedwig
14-8-2014

Voor de tweede keer naar dit resort geweest. Eerste keer in de villa's gezeten en nu in de Ocean kamers, het verschil is dat je bij de villa's een zitje hebt en bij de Ocean en superieur kamers niet. En ook geen balkon dat is dan wel jammer, maar echter wel iets achterstallig onderhoud wat wel verholpen kan worden. ( los zittende kraan,handvat van de kast e.d kleine dingen) Ook jammer dat de animatie niet echt Engels spreekt. Verder was het eten weer super en het park wordt netjes onderhouden. Petje af voor de mensen die daar werken, ze maken lange dagen en lachen op het eind van de avond nog. Ik zou zo weer terug willen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Top!!!

Manon
12-10-2013

Echt een top tijd gehad vorige zomer. Erg mooi resort met vriendelijk personeel. Het strand en de zee komen regelrecht uit een catalogus zo mooi! Animatie is leuk savonds, wel vaak het zelfde. Genoeg keuze qua eten, ik wil hier zeker terug komen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Fantastische vakantie gehad

JacquelineDubben
26-9-2013

Wij zijn van 8 september t/m 23 september naar dit hotel geweest. Het was een super vakantie. Het hotel is mooi, netjes, schoon en een goede ligging. Het hotel is groot, maar hier merk je niets van. Je kunt er heerlijk door heen lopen ( zowel bij de Villages als bij de Ocean gedeelte ). Wij zaten zelf in de Ocean gedeelte echt een top plekje. Ook het personeel is erg vriendelijk, ze staan direct voor je klaar en werken erg hard en maken lange dagen. Ook schenken ze direct je lege ( half volle ) glas weer bij. TOP!

Het strand is ook echt het strand wat je op de plaatjes ziet. Je kunt er heerlijk zwemmen. Het zwemgedeelte waar wij veilig kunnen zwemmen wordt afgeschermd met een lijn, daarachter komen bootjes langs waar je echt geen last van hebt.

Ook het eten is goed. Zowel bij dinerbuffet als bij de andere restaurants ( maar dit is ieder zijn eigen mening ) Ook de pizzaria bij het zwembad is een aanrader.

Het was echt een super vakantie! We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2013

gewoon goed!

mark
13-7-2013

Ik haak even in op de 2 voorgaande reacties.wij zijn er op dit moment,ik weet niet wat de voorgaande mensen hebben meegemaakt maar wij hebben het hier goed,personeel vriendelijk,elke dag voor 11uur kamer goed en netjes schoon ook bij mijn dochters.ook wij gebben een superior room,niks te klagen.het schijnt dat nederlanders altijd moeten zeiken en klagen,ik ben benieuwd of ze thuis 12soorten brood hebben,gebakken eieren,gekookte en ook roereieren.7soorten smoothies,diverse soortenrvleeswaren,5soortrn vers gesneden fruit.je wordt aan tafel bedient,ook voor je drankjes. In de middag hetzelfde en in de avond ook.tevens is er livecooking.en als voorgaande mensen hadden opgelet hadden ze kunnen lezen dat er een telnummer is waar je kon reserveren voor de alacarterestaurants. maar ondrstaande negatieve reacties kunen beter naar centerparcs gaan met hun eigen brood en pindakaas,of gewoon thuisblijven want ja nederlanders morten nu eenmaal klagen,daar staan we nu eenmaal om bekend.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.