Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°24°
Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in het Nederlands

2008

Zeker de moeite waard om te gaan

Joany Town
7-12-2008

Wij zijn in oktober 2008 geweest het en hebben het zeker naar onze zin gehad het is er zo groot dat we nog niet alles hebben kunnen zien. De mensen zijn vriendelijk het strand prachtig, eten niet geweldig maar goed genoeg, service v.d. kamers wat minder maar zolang het maar schoon is en dat was het ook. Ook buiten het resort is het een prachtig land maar ja weer die armoede he daar moet je maar tegen opgewassen zijn. Er is een persoonlijk minpuntje ze kwamen om de paar dagen foto's, maken met dieren waarvan een met een albino slang en dat heeft het hele resort geweten: whaaah HELP !!! Ik heb een fobie voor slangen.

Gereisd Familie in december 2008

Suuuupeerrrrr!!!

Yvonne van Haaften
14-10-2008

Tja, het wordt wel eentonig maar wij (zus en ikke) zijn 11 september week geweest en kan eigenlijk maar weinig minpunten bedenken. Ja toch... ut was veel te kort! Mooie kamers/prachtig complex met mooie zwembaden (ook villadorp gezeten, stukje lopen naar beach is nie erg, juist wel goed voor het lijf!), prachtige beach, zalige zee, heerlijk afwisselend eten, relaxte mensen! (gaan jullie al gapen?). Ook naar Saona geweest en dag boottrip (incl. snorkelen, cuba libres drinken, eten, zwemmen... heurlijk!) Inderdaad volgende keer wat meer dollars mee! (tip!) Tja... wanneer gaan we weer!? Hopelijk snel en dan ook ZEKER weer dit resort! Trudy & Yvon

Gereisd Familie in september 2008

Super gezellig

Fam. Derksen
20-9-2008

Wij waren er van 21-8 tot 5-9 hotel complex mooi en schoon. strand echt wit en zee mooi blauw. Weer was onstuimig en de orkanen waren volop in het nieuws, maar gelukkig geen last van gehad. Wel twee dagen regen en dan komen de muren wel op je af want dan is er toch niets om je te vermaken. Verder moet je het toch zelf doen om er iets leuks van te maken.

Gereisd Familie in Sat Sep 20 2008 20:52:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

Peter
11-9-2008

Ik begrijp deze commentaren niet. Wij waren daar de eerste helft van juli. Prima tijd gehad; vriendelijk personeel; goede schoonmaak; lekker eten! Wij gaan zeker nog een keer die kant uit. Wat een mooi eiland! We zijn voor de dere keer geweest en inderdaad: Iberostar steekt hier bovenuit. Dit resort is ondaks negatieve kritieken wat ons betreft een aanrader.

Gereisd Familie in Thu Sep 11 2008 21:56:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima resort; service en eten/drinken toppie! Jammer dat

Peter & Jansje
15-7-2008

Prima resort; service en eten/drinken toppie! Jammer dat er geen schaduwplekken zijn gemaakt aan strand en zwembad; enige minpuntje. Tijdens ons verblijf brandde het beachrestaurant/disco af. Compliment voor het management: binnen 12 uur draaide de bar weer en werden de snacks weer (heerlijk) geserveerd. De disco was 48 uur later op een andere plek weer 'in de lucht'. Een echte disco voor de jeugd is het zeker niet (middelmatige annimatie). Onze lastminute was zeker zijn geld waard, bij normale prijzen zouden we toch weer hebben gekozen voor de Iberostar keten (Punta Cana).

Gereisd Familie in juli 2008

Wij zijn 12 mei teruggekomen van van dit mooi resort

Familie Vonk
20-5-2008

Wij zijn 12 mei teruggekomen van van dit mooi resort. De ligging is prima, vlakbij het vliegveld en een goede uitvalsbasis voor diverse excursies.

Service is in de restaurants heel goed, bij de receptie iets minder, de taal is dan een probleem, men spreekt uitstekend spaans, maar engels is een stuk minder.

De bedden zijn te klein, het zijn geen 2 persoonsbedden maar tewijfelaars die ook nog aan de korte kant zijn.

Het eten is heerlijk, redelijke variatie en vooral de toetjes en koekjes zijn heerlijk!

Het strand is super, veel bedjes en veel palmbomen. Op het strand is ook altijd wind zodat het er prima uit te houden is.

Bij het zwembad inderdaad geen parasols, een minpuntje, maar er waren wel schaduwbedjes te vinden alleen moest je door het draaien van de zon 's middags wisselen van plaats.

De zon is erg fel, wij hebben heel veel verbrande mensen gezien. Zorg dus voor een goed zonnebrandproduct met minstens factor 30!

Kortom, prim a resort voor deze prijs!

Gereisd Familie in mei 2008

Pas terug 10 mei Prima goed hotel word nog een klein aan 4

Mariska Baas van den Engel
12-5-2008

Pas terug 10 mei Prima goed hotel word nog een klein beetje aan verbouwd.Word echt super ,kamers heel erg netjes schoon elke dag schone handdoeken 4 flessen water foffie potje op de kamer prima airco die het doet anders eventjes doorgeven word het gelijk verholpen animatie team doet erg zijn best toppie .7 restaurants 3 reserveren zijn erg goeg strand is een plaatje en de excursie naar saona moet je echt doen echt mooi.Voldoende variatie aan het eten mijn zoontje van 4 vond de pizza"s erg lekker.Personeel is wel erg vriendelijk en totaal niet arrogant wat ik verder op had gelezen,wat ben je zelf dan denk ik wij vonden het qua prijs en kwaliteit een zeer goed en gezellig resort en ik spreek namens 5 personen in de leeftijd 4 tot 39. Succes met boeken en neem je tijd ,want alle hotels in de dominicaanse republiek scoren erg goed. Mariska en de rest van de familie

Gereisd Familie in mei 2008

We zijn hier van 3 april tot 17 april gezweest

Katinka
20-4-2008

We zijn hier van 3 april tot 17 april gezweest. we hebben het geweldig gehad. De kamers zijn prima, het eten is goed, de stranden zoals op de foto's. Het is er gwoon super. Het enigste nadeel vonden wij dat de animatie tot 3 uur 's nachts doorging en dan was de muziek erg hard. Maar voor de rest een aanrader

Gereisd Familie in april 2008

Van dit gedeelte zeggen ze dat dit het rustige deel is

Marian
20-3-2008

Van dit gedeelte zeggen ze dat dit het rustige deel is. Overdag klopt dit redelijk, als er niet geoefend hoeft te worden voor een show die avond.Vanaf 17:30 is de herrie er vreselijk!!Gelukkig niet tot al te laat, rond 23:30 is het stil.Leuke bungalowtjes, staat altijd een fles water.Eten is prima en afwisselend, vriendelijk personeel. Je kunt de hele dag door drinken halen. Snacks zijn wat minder te krijgen, dit vonden wij niet erg. Lekker stukje fruit op het strand smaakt ook prima! Op inschrijving kun je naar de restaurants, de Japanner was een drama. Het kan een kwestie van smaak zijn,maar met uitzondering van mijn hoofdgerecht was het absoluut niet te eten.De verbouwingen zijn bijna klaar,Ocean is bijna af en naast de receptie zijn ze nog bezig.Nauwelijks last van gehad.De massages zijn duur. Uitstapjes: als je van een rum-disco tour houdt moet je de Eco tour doen anders absoluut niet. Vanaf 10 uur 'smorgens alcohol aangeboden in de bus, korte stops, veel harde muziek in de bus.

Gereisd Familie in februari 2008

Bezocht in de eerste week van februari 2008

Kees en Diana
23-2-2008

Bezocht in de eerste week van februari 2008. Faciliteiten waren top. Kamer mooi ingericht,schoon en netjes verzorgd. Sommige delen van het resort worden nog verbouwd, maar daar is nagenoeg geen hinder van. Buffet- en a la cartrestaurants waren goed tot zeer goed. Heel gevarieerd eten. Personeel was met enkele uitzondering zeer vriendelijk en behulpzaam. Resort was vol, maar dat was nauwelijks merkbaar. Mooi strand met meer dan voldoende ligbedden. Bij de zwembaden werden best gesitueerde ligbedden al vroeg ingenomen door "handdoekenleggers", vervelend, maar hoort kennelijk bij deze tijd. Dit resort is een echte aanrader voor mensen die niet van het massale houden. Prijs/kwaliteitverhouding meer dan goed.

Gereisd Familie in februari 2008

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.