Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

704 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• 2018
    9Nvdv17-05-2018

Fantastisch,geweldig hotel!

Het was er fantastisch, we hebben genoten! We hadden een superior kamer, deze was mooi en modern gerenoveerd. Eten was top, er zijn altijd mensen die wel wat klagen, je moet zelf variëren. Doe je thuis anders ook, je eet niet 3 dagen hetzelfde lijkt mij. Ik heb zelf ook allergieën dus mag ook niet alles eten en ik heb elke dag toch heerlijk gegeten! Mensen waren super vriendelijk, behulpzaam. Zo hadden wij na een tropische regenbui dat het water lang een rand van de muur liep 's avonds om 10 uur . dit netjes gemeld kwamen gelijk kijken, volgende dag zou het worden gemaakt. Volgende dag kwamen ze weer zoals gezegd, dit kon niet snel opgelost worden dus kregen wij een dezelfde luxe kamer alleen een andere. TOP! En wat boten betreft mensen overdrijven reuzen met 40 boten, wij lagen hele dagen op het strand en die liggen niet voor je neus maar varen ver weg en varen naar het duikpark. dus nergens last van.

• 5AL01-04-2018

Betaalbaar hotel maar zeker niet de moeite waard!

Wij zaten in een bungalow in het rustige deel van het resort. Bungalow was comfortabel. Tuinen zijn mooi onderhouden. Het zwembad bij de bungalows is rustig. Het andere zwembad zeer druk. Zwembadwater was vies, er drijft van alles in het water en de randen van het zwembad zijn groen. Er zijn geen parasols wat heel raar (en gevaarlijk!) is met zo veel zon. Je verbrand levend Het resort ligt niet direct aan het strand, er wordt een ander resort tussen gebouwd waardoor we een behoorlijk stuk moesten lopen naar het strand. Of wachten op een golfkarretje en vechten om een zitplaats. Het restaurant aan het strand zag er vies uit, het eten in de bakken was oud, het vlees op de grillplaat droog en onaantrekkelijk. Het buffetrestaurant is ok en de a la carte restaurants niet veel bijzonders. Kortom, als je een relaxte droomvakantie wilt op de Dominicaanse Republiek betaal dan liever iets meer een boek een mooi resort, niet IFA.

• 10marga oostdijck03-03-2018

een een woord geweldig

mensen doen alles voor je als je maar geen herrie gaat maken bij de balie verplaats je eens in de werkende mens daar 18 uur op voor een schijnt centje neem eens wat mee uit nederland een kleurboekje of iets anders babykleding of chocola daar niet tebetalen. Mensen verplaats je eens in hun situatie, ze blijven altijd lachen. Mijn man werd ziek daar en werd met man en macht geholpen ook ik werd ziek en werd met spoed naar zh gebracht (wat trouwens erg duur is)ps mijn man had leguaneziekte op gelopen en een herseninfacrt en een 2 dubbele longontsteking dankzij touroperator mocht hij toch mee terug vliegen in zh had hij geen dag later aan moeten komen anders was hij niet meer onder ons maar we gaan terug Dit had nl overal kunnen overkomen > Wij komen thuis als we het resort al binnen rijden.

• 8Martijn31-01-2018

Prima resort

Prima resort waarvan een groot gedeelte gerenoveerd is. Villas gedeelte is rustig, het hoogbouw gedeelte is drukker. Tussen het resort en het strand wordt een nieuw hotel gebouwd. Er rijden constant golfkarretjes die je naar de villas en het strand brengen. Gratis WiFi doet het eigenlijk nooit behalve soms in het theater. De betaalde WiFi is prijzig en werkt ook maar beperkt. Het buffetrestaurant is prima en hygienisch, er is alleen weinig variatie. De al la carte restaurants moet je reserveren door vroeg in de rij te gaan staan. De kwaliteit van het eten was niet de moeite waard om in de rij te gaan staan. Pizzabar is wel super, pizza's zijn heerlijk en warm. Zwembaden zijn goed, keuze uit een rustig en een druk zwembad met animatie. Avondanimatie in het theater is erg matig. Strand is mooi met gratis ligbedden en een beachbar. Wel veel boten en daardoor dieseldampen.

• 6Monique31-01-2018

Bouwkranen - fundering

Bouwkranen!! Mensen die komen voor het strand kunnen dit resort de komende maanden beter mijden. Tussen het resort en het bijbehorende strand is nu één grote bouwput aanwezig, met grote bouwkranen!! Het stuift en je ruikt de dieseluitlaatgassen. Voor degenen die graag aan het zwembad liggen is dit een prima resort. Wij hebben aangeboden om bij te betalen voor een overboeking naar een resort met een mooi strand. € 680 werd is iets te veel voor de resterende 5 dagen voor een gelijkwaardig resort. Wij hadden een betere service verwacht van touroperator (31-01-2018)

• 2017
    5Vdberg05-10-2017

Nooit meer

Mooi complex wij waren hier 2 weken tijdens orkaan Maria kregen weinig informatie alles zelf moeten vragen personeel spreekt bijna geen Engels of Duits en zijn onvriendelijk in het restaurant word je als een hond naar je tafel gebracht eten is iedere avond het zelfde er is iedere dag wel iets wat het niet doet geen warm water of helemaal geen water airco de deur die niet open gaat geen Wi-Fi betaalde Wi-Fi doet ook slecht bijna iedere dag meegemaakt dat er wel één van de limonademachine of koffieautomaat het niet deed en zit kwam echt niet door de orkaan

• 3F.l Veerman-Briekveld05-10-2017

Één keer nooit meer dit hotel ifa villa bavaro

Bedenk goed dat als je een hotel neemt je er geen neemt waar 40/50 boten vlak voor de kustlijn in zee liggen en langs je varen langs de scheidingslijn, bij ons hotel was dit wel het geval hierdoor stonk het zee water en aan het strand vreselijk naar benzine/diesel. De zwembaden waren wij ook niet over te spreken deze waren behoorlijk smerig werd in gegeten ,gedronken en gerookt. Er werden schoonmaakactie ondernomen na 6 dagen en veel klachten . Verder werd er gerookt in de restaurants en alle bars., dus niet geschikt voor cara patiënten . De avval verbranding zit zo dicht bij het hotel dat wij dag 4 al werden getrakteerd op een penetrante smeulende lucht van plastic dit veroorzaakte zelfs gesmolten plastic deeltjes op het water, de tafels en stoelen bij de pizzaria en de ligbedjes rond om de zwembaden. Het eten in het buffetrestaurant is uitstekend de 4 andere restaurant matig. Ga er opuit naar Jumbo/polar voor souvenirs erg goedkoop.

• 3E.C.Briekveld-Veerman29-09-2017

Geen tweede keer meer naar dit hotel!

Wij waren hier eind augustus voor drie weken honeymoon.De eerste dag gingen wij naar het strand na dat we onze bedjes hadden gingen we lekker zwemmen in de zee, echter daar waar de lijn en eerste pion liggen zo een 15 meter vanaf de vloedlijn varen er continue boten/bootjes langs al dan niet met kei harde muziek door de benziene/diesel dampen van de bootjes stinkt het enorm in de zee en aan het strand de lucht is in de zee zelfs zo sterk dat ik er een astma aanval van mijn neusgaten en lippen branden als of ze in de fik stonden er liggen zo een 40/45 boten voor het strand van het hotel ifa Vila bavaro. Teleurgesteld zijn wij stinkend van top tot teen naar benzine/diesel naar de zwembaden gegaan, helaas daar de constatering dat ook deze zeer smerig waren en slecht werden schoongemaakt, er werd gerook,gedronken en gegeten in de zwembaden,na 2 dagen beiden huiduitslag. Wij houden beiden van zwemmen maar niet in smerig stinkend water.Het eten is goed maar ook hier word weer overal gerookt.ĺl

• 8Herfstkindje20-09-2017

Geniet van dit paradijsje...

Het is een prachtig en zeer groot resort. Keurig schoongehouden. Er lopen constant mensen te poetsen. Wij zaten helemaal achteraan in het villagedeelte en dan is ongeveer 5 minuten lopen naar de receptie. Maar er rijden om de 7 minuten golfkarretjes die je zowel naar de receptie als naar het strand brengen. Onze kamer was pas gerenoveerd en zag er keurig uit. Flatscreen tv met veel zenders en een goede airco. Ook werden de kamers elke dag heel goed schoongemaakt. Het strand is lang (150 meter ongeveer) en heel breed en wordt goed verzorgd. Elke dag wordt het helemaal schoongemaakt. Er liggen inderdaad wel boten voor de kust maar dit vonden wij niet hinderlijk. De boten liggen gewoon voor anker dus geeft ook geen geluidsoverlast of zo. Het zwembad was iets minder. Ik zag dat deze inderdaad niet altijd helemaal goed schoon was, maar omdat wij altijd naar het strand gaan, heb ik er verder niet meer op gelet. Wifi is prima, vooral de betaalde. Op het strand en de kamer had ik nog gewoon vol bereik. Het buffetrestaurant is meer dan prima met gevarieerd en lekker eten en de a la carte restaurants top! Als je niet in de rij wil staan voor een reservering, bel dan even vanuit je kamer 's morgens. En als je een tijdje wilt blijven in zo'n restaurant en niet te snel wil eten, geef dit dan even aan bij de bediening. Dan zullen ze echt iets langzamer het eten serveren. Het is een andere cultuur: ze willen de mensen graag zo goed mogelijk van dienst zijn dus denken ze dat het eten er snel moet zijn. En laten we eerlijk zijn, alles moet toch ook altijd snel in Nederland? Dus geef het gewoon even aan... Nogmaals: het is een superleuk hotel maar in een Dominicaanse cultuur. Dat wil zeggen, andere gewoonten. Als je daarmee rekening houdt, zul je zeker een leuke tijd hebben!!!

• 5Evelien14-09-2017

Prima resort voor strandvakantie

Nette kamers met goede airco. Beide zwembaden waren te vies, je ziet het vuil erop drijven en hierdoor blaasonsteking opgelopen! Eten in het buffetrestaurant is goed, bij de a la carte restaurants sta je in drie kwartier weer buiten.

108 tips over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• joyce vd bruggen, 09-05-2012

aanraders zijn eilandentoer en binneland in te gaan 2 totaal verschillende excursies maar zeker de moeite waard!!!

• pipke41, 06-05-2014

Buiten het hotel is niets

• N.J.A., 20-06-2014

Tip 1: Indien honeymoon, neem bevestiging mee. Je krijgt vele kortingen en/of gratis behandelingen bij sauna, een romantisch diner en zicht op de oceaan. Tip 2: Ding af bij de marktkraampjes (10-25% v/d 1e vraagprijs betalen) en ding af bij excursies (scheelt tientallen dollars). Massage etc. 20% korting is standaard. Tip 3: Geef 1 dollar aan vriendelijk personeel. Je krijgt veel voor terug.

142 vragen over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

• Marije, 11-10-2017

Ligbedden strand

Zijn er (gratis) ligbedden op het strand?

• shirley, 09-08-2017

wifi

ga naar ifa villas is wifi gratis

• C Broekhuizen, 31-03-2017

Schaduw

Wij gaan met 4 personen in september naar dit hotel is er voldoende schaduw te vinden.Zie namelijk nergens parasols!

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen