Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,6

108 tips over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Herfstkindje, 20-9-2017

Voor een rustige ligging boek je een villa kamer.

Boek je excursies bij Wimpy Punta Cana. Leuke excursies in kleine groepen.

Ronald, 3-4-2016
De kamers zijn prima, maar als je 's avonds rust wilt, vermijd dan de kamers bij het theater.
Mariska, 8-3-2016
Boek een excursie via Wimpy Punta Cana, een Belg welke veel verteld over het eiland en op plekken komt waar de reisorganisaties niet komen.

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

Saiem, 10-6-2015
Boek de excursies gewoon bij de mannetjes aan t zwembad. stuk goedkoper en even goed.
Kim Kouters, 14-4-2015
Voor ouders met baby'tjes en kleine kinderen! In het winkelcentrum (waar Hardrock café ligt) bevindt een warenhuis waar ze alles voor de kleine mensen onder ons verkopen: van poedermelk tot luiers!
Chantal, 3-1-2015

Ga met Wimpy mee op excursie echt super wij hebben 2 excursies met hem gedaan. ook 10 jaar geleden met Wimpy op stap geweest.

Je kunt hem bellen en dan een excursie bij hem boeken of via http://www.wimpypuntacana.com/infonl.html

Sylvia, 8-12-2014
Voor een excursie kan ik Wimpy aanbevelen! Wij zijn voor de 2de maal naar Saona met hem geweest en hadden weer een fantastische dag!
Manon2014, 9-11-2014
Je kunt erg leuke excursies boeken bij seavis. Ze komen niet bij de hotels langs, maar je kan vooraf boeken zonder aanbetaling.
N.J.A., 3-10-2014

Boek het rustige ocean gedeelte, met uitzicht op de zee.

Zonder tip geen roosjes op je bed.

Tom, 17-9-2014

*als strandzitter ocean gedeelte boeken

*als zwembadganger bungalows nemen bij het rustige zwembad

*zeker en vast alle cocktails een uitproberen waren top!!