Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

6,6

142 reacties Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Ligbedden strand

Marije, 11-10-2017
Zijn er (gratis) ligbedden op het strand?

wifi

shirley, 9-8-2017
ga naar ifa villas is wifi gratis

Schaduw

C Broekhuizen, 31-3-2017
Wij gaan met 4 personen in september naar dit hotel is er voldoende schaduw te vinden.Zie namelijk nergens parasols!
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

Excursies

Tanja, 11-2-2017
Waar kan ik mijn excursies het best boeken?

handoeken

karin, 11-2-2017
zijn de handdoeken bij het zwembad en bij de zee gratis ?? en onze 2 zonen gaan mee van 17 en 19. is er ook uitgaansgelegenheid voor hun. mag die van 17 daar ook binnen ??

Winkelcentrum vlakbij hotel

Helma, 5-2-2017
In de omschrijving van het hotel bij de touroperator staat dat er vlakbij een winkelcentrum zit met cinema. Is dit op loopafstand? Wat is de afstand naar dit winkelcentrum ongeveer? Is het veilig om 's avonds het resort af te gaan (en eventueel naar dit winkelcentrum te lopen) of is dit niet raadzaam in verband met berovingen?

telefoonopladers?

karin, 16-1-2017
kan ik mijn telefoonoplader gewoon meenemen of moet ik speciale stekker hebben. en de flesjes water in de mini bar zijn die gratis?

rum

marc, 14-9-2016
weet er iemand of men kortbij rum aan goede prijs kan kopen
1 reactie

zwembad renovatie

J.Pijpers, 4-9-2016

Wij gaan 14 september naar IFA nu kregen wij mail van onze reis bureau dat een van de zwembaden wordt gerenoveerd .

Mijn vraag is dat het zwembad bij de superieur kamers.

renovatie

[email protected], 4-8-2016
hallo wij gaan 19 aug naar ifa bavaro beach maar kregen vandaag te horen van de renovatie en kunnen kosteloos omboeken maar weet iemand of je er veel hinder van hebt want vind t wel n heel mooi resort en zou t jammer vinden maar met overlast is ook niet alles en t is voor ons de 1 ste keer dat we daar naar toe gaan laten jullie die daar nu zijn of pas terug zijn even iets weten aub met vdg theana