Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag29°21°
Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Villas Bávaro Beach Resort voor je op een rij gezet:

680 reviews over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in het Nederlands

Goed hotel prachtige bungalows

Joshe kuen,
14-6-2018

Het hotel was aan het uitbreiden zodat er kamers direct aan het strand bijkomen. Het hotel is heel groot maar je hebt geen last van elkaar. Er zijn namelijk twee grote zwembaden en aan zee waren er altijd bedjes vrij!! Het eten was heerlijk altijd vers en zeker altijd voldoende was er een bak leeg dan werd dit direct aangevuld. Het strand is prachtig wit zand en een blauwe zee. Een tripje naar Samona is zeker de moeite waar voor 70 dollar. Verder kan je niet van het resort af dus uitgaan of ergens wat drinken kan daar niet.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Fantastisch,geweldig hotel!

Nvdv,
17-5-2018

Het was er fantastisch, we hebben genoten!

We hadden een superior kamer, deze was mooi en modern gerenoveerd.

Eten was top, er zijn altijd mensen die wel wat klagen, je moet zelf variëren.

Doe je thuis anders ook, je eet niet 3 dagen hetzelfde lijkt mij.

Ik heb zelf ook allergieën dus mag ook niet alles eten en ik heb elke dag toch heerlijk gegeten!

Mensen waren super vriendelijk, behulpzaam.

Zo hadden wij na een tropische regenbui dat het water lang een rand van de muur liep 's avonds om 10 uur . dit netjes gemeld kwamen gelijk kijken, volgende dag zou het worden gemaakt.

Volgende dag kwamen ze weer zoals gezegd, dit kon niet snel opgelost worden dus kregen wij een dezelfde luxe kamer alleen een andere. TOP!

En wat boten betreft mensen overdrijven reuzen met 40 boten, wij lagen hele dagen op het strand en die liggen niet voor je neus maar varen ver weg en varen naar het duikpark. dus nergens last van.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wij zaten in een bungalow in het rustige deel van het resort. Bungalow was comfortabel. Tuinen zijn mooi onderhouden. Het zwembad bij de bungalows is rustig. Het andere zwembad zeer druk.

Zwembadwater was vies, er drijft van alles in het water en de randen van het zwembad zijn groen. Er zijn geen parasols wat heel raar (en gevaarlijk!) is met zo veel zon. Je verbrand levend

Het resort ligt niet direct aan het strand, er wordt een ander resort tussen gebouwd waardoor we een behoorlijk stuk moesten lopen naar het strand. Of wachten op een golfkarretje en vechten om een zitplaats. Het restaurant aan het strand zag er vies uit, het eten in de bakken was oud, het vlees op de grillplaat droog en onaantrekkelijk. Het buffetrestaurant is ok en de a la carte restaurants niet veel bijzonders.

Kortom, als je een relaxte droomvakantie wilt op de Dominicaanse Republiek betaal dan liever iets meer een boek een mooi resort, niet IFA.

Gereisd met partner in maart 2018

fantastisch

ineke,
4-3-2018

weinig vergelijkingsmateriaal met andere resorts maar deze voor 2e maal bezocht omdat we het er fantastisch vonden/vinden. Wat ons betreft een warme aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

een een woord geweldig

marga oostdijck,
3-3-2018

mensen doen alles voor je als je maar geen herrie gaat maken bij de balie verplaats je eens in de werkende mens daar 18 uur op voor een schijnt centje

neem eens wat mee uit nederland een kleurboekje of iets anders babykleding of chocola daar niet tebetalen. Mensen verplaats je eens in hun situatie, ze blijven altijd lachen. Mijn man werd ziek daar en werd met man en macht geholpen ook ik werd ziek en werd met spoed naar zh gebracht (wat trouwens erg duur is)ps mijn man had leguaneziekte op gelopen en een herseninfacrt en een 2 dubbele longontsteking dankzij touroperator mocht hij toch mee terug vliegen in zh had hij geen dag later aan moeten komen anders was hij niet meer onder ons

maar we gaan terug Dit had nl overal kunnen overkomen >

Wij komen thuis als we het resort al binnen rijden.

Gereisd met partner in november 2017

Prima resort

Martijn,
31-1-2018

Prima resort waarvan een groot gedeelte gerenoveerd is. Villas gedeelte is rustig, het hoogbouw gedeelte is drukker. Tussen het resort en het strand wordt een nieuw hotel gebouwd. Er rijden constant golfkarretjes die je naar de villas en het strand brengen. Gratis WiFi doet het eigenlijk nooit behalve soms in het theater. De betaalde WiFi is prijzig en werkt ook maar beperkt. Het buffetrestaurant is prima en hygienisch, er is alleen weinig variatie. De al la carte restaurants moet je reserveren door vroeg in de rij te gaan staan. De kwaliteit van het eten was niet de moeite waard om in de rij te gaan staan. Pizzabar is wel super, pizza's zijn heerlijk en warm. Zwembaden zijn goed, keuze uit een rustig en een druk zwembad met animatie. Avondanimatie in het theater is erg matig. Strand is mooi met gratis ligbedden en een beachbar. Wel veel boten en daardoor dieseldampen.

Gereisd met partner in januari 2018

Bouwkranen - fundering

Monique,
31-1-2018

Bouwkranen!!

Mensen die komen voor het strand kunnen dit resort de komende maanden beter mijden. Tussen het resort en het bijbehorende strand is nu één grote bouwput aanwezig, met grote bouwkranen!! Het stuift en je ruikt de dieseluitlaatgassen. Voor degenen die graag aan het zwembad liggen is dit een prima resort. Wij hebben aangeboden om bij te betalen voor een overboeking naar een resort met een mooi strand. € 680 werd is iets te veel voor de resterende 5 dagen voor een gelijkwaardig resort. Wij hadden een betere service verwacht van touroperator (31-01-2018)

Gereisd met partner in januari 2018

Nooit meer

Vdberg,
5-10-2017

Mooi complex wij waren hier 2 weken tijdens orkaan Maria kregen weinig informatie alles zelf moeten vragen personeel spreekt bijna geen Engels of Duits en zijn onvriendelijk in het restaurant word je als een hond naar je tafel gebracht eten is iedere avond het zelfde er is iedere dag wel iets wat het niet doet geen warm water of helemaal geen water airco de deur die niet open gaat geen Wi-Fi betaalde Wi-Fi doet ook slecht bijna iedere dag meegemaakt dat er wel één van de limonademachine of koffieautomaat het niet deed en zit kwam echt niet door de orkaan

Gereisd met partner in september 2017

Één keer nooit meer dit hotel ifa villa bavaro

F.l Veerman-Briekveld,
5-10-2017

Bedenk goed dat als je een hotel neemt je er geen neemt waar 40/50 boten vlak voor de kustlijn in zee liggen en langs je varen langs de scheidingslijn, bij ons hotel was dit wel het geval hierdoor stonk het zee water en aan het strand vreselijk naar benzine/diesel. De zwembaden waren wij ook niet over te spreken deze waren behoorlijk smerig werd in gegeten ,gedronken en gerookt. Er werden schoonmaakactie ondernomen na 6 dagen en veel klachten . Verder werd er gerookt in de restaurants en alle bars., dus niet geschikt voor cara patiënten . De avval verbranding zit zo dicht bij het hotel dat wij dag 4 al werden getrakteerd op een penetrante smeulende lucht van plastic dit veroorzaakte zelfs gesmolten plastic deeltjes op het water, de tafels en stoelen bij de pizzaria en de ligbedjes rond om de zwembaden. Het eten in het buffetrestaurant is uitstekend de 4 andere restaurant matig. Ga er opuit naar Jumbo/polar voor souvenirs erg goedkoop.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geen tweede keer meer naar dit hotel!

E.C.Briekveld-Veerman,
29-9-2017

Wij waren hier eind augustus voor drie weken honeymoon.De eerste dag gingen wij naar het strand na dat we onze bedjes hadden gingen we lekker zwemmen in de zee, echter daar waar de lijn en eerste pion liggen zo een 15 meter vanaf de vloedlijn varen er continue boten/bootjes langs al dan niet met kei harde muziek door de benziene/diesel dampen van de bootjes stinkt het enorm in de zee en aan het strand de lucht is in de zee zelfs zo sterk dat ik er een astma aanval van mijn neusgaten en lippen branden als of ze in de fik stonden er liggen zo een 40/45 boten voor het strand van het hotel ifa Vila bavaro. Teleurgesteld zijn wij stinkend van top tot teen naar benzine/diesel naar de zwembaden gegaan, helaas daar de constatering dat ook deze zeer smerig waren en slecht werden schoongemaakt, er werd gerook,gedronken en gegeten in de zwembaden,na 2 dagen beiden huiduitslag. Wij houden beiden van zwemmen maar niet in smerig stinkend water.Het eten is goed maar ook hier word weer overal gerookt.ĺl

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Villas Bávaro Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.