Hotel Iberostar Punta Cana

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

394 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana

• 9Chantal kraft28-09-2010

heerlijke vakantie

Mooi hotel.kwalitatief heel goed. kamers schoon.Eten vers en warm. Intensieve controle door directie de hele dag door.heb lang niet meer zo goed gegeten.Alles kwam vers van de gril. coctails waren super.In alle soorten en smaken. Alleen jammer dat ze in dominicana aan het verbouwen waren,waardoor een aantal facaliteiten weg vielen en de vakantie gangers daar van ons hotel afhankelijk waren.Daardoor was het drukker.Jammer.Personeel erg riendelijk m.u.v de winkeltjes rondom.en uitzonderingen natuurlijk,maar alles bij alles was het een super vakantie.Zeker een aanrader

• 9Rick27-09-2010

Heerlijke vakantie

3-18 sept.2010 Wij zijn net terug van 16 dg Iberostar Punta Cana. Een super resort met een fantastisch animatieteam. Geweldige ligging aan het prachtige groen/blauwe water. Af en toe een stevige regenbui en uitlopers van orkanen, maar dan komt weer heel snel een warme zon. Wij hebben ons goed vermaakt. Voldoende keuze in eten, echter daar ben je al snel op uitgekeken. Gelukkig mogelijkheid om ook gebruik te maken van a la carte restautants. Elke avond entertainment (de ene keer beter dan de andere -smaken verschillen-) en daarna kun je je nog goed vermaken in de disco. Enige minpuntje: duffe geur in kamer waarschijnlijk van airco. Grote pluspunt: de altijd vriendelijk lachende en dansende mensen van het personeel. Ze werken erg hard voor een schijntje, dus die beloonden we elke dag met een fooi. Echt een aanrader!

• 6Petra23-09-2010

Slechtste Iberostar die we gehad hebben!

Voorheen Iberostar Tucan (Mexico) en Iberostar Playa Dorada (Puerta Plata) bezocht. Deze 2 zijn echt veel beter! Eten zit weinig afwisseling in. Je kunt elke dag hetzelfde vlees laten bakken en er is elke dag dezelfde vis (mahi mahi). A la carte restaurants zijn wel goed. Buiten het resort is echt niets te zien. Animatie-team is leuk. Voor ons was het de 4e keer Dominicaanse Republiek, maar de eerste en de laatste keer Punta Cana.

• 9Richard14-09-2010

Prachtige zonnige omgeving

Prachtige zonnig omgeving met vriendelijke personeel. Goede kamers

Alleenreizend

• 9Tanja08-09-2010

Geweldig

een superhotel met vriendelijk personeel, schone kamers en de ligging is goed. Je kunt kiezen uit twee zwembaden en directe toegang tot het strand. minput was wel dat eten altijd een beetje lauw was en de frietjes volgens mij gewoon werden opgewwarmd. Ook begon het me te irriteren dat wannwwe je bord leeg was deze direct werd weg gehaald terwijl de rest nog niet klaar was met eten. Ik denk dat het personeel zo is verteld en aangezien ze niet hun baan willen verliezen dit dan ook trouw doen. Ook de animatie was voldoende en een superteam erg gezellig. Animatie 's avonds zeker nodig omdat jje na 12 uur niet meer van het terrein af mocht vanwege je eigen veiligheid.

Met jonge kinderen

• 1Auly V.01-09-2010

Geen goed woord!

Iberostar Punta Cana: in 1 woord VERSCHRIKKELIJK!! Het begon al vanaf het 1e moment toen we aankwamen. Het hotelpersoneel (zowel aan de receptie als het overige personeel) kan namelijk nauwelijks engels, waardoor het moeilijk communiceren is. Toen we vol verwachting onze hotelkamer binnenliepen, bleek dit een grote teleurstelling te zijn: vies! Schimmel in de badkamer, stof op het bureau, vieze bedden en het stonk er naar rioollucht. Wat een verschrikking! Na aanvraag voor een nieuwe kamer bleek deze niks te verschillen van de vorige. De 3e kamer die we kregen was nog in renovatie, maar we konden er tenminste frissere lucht ademen en de douche en het bed waren redelijke proper. Na 2 dagen bleek mijn man ziek te zijn: voedselvergifitiging. We hadden alleen nog op het resort gegeten, dus met de hygiene blijkt hier ook iets mis te zijn. Naar wat navragen bij andere Nederlandse hotelgasten, bleek dit hun ook in lichtere of zwaardere vorm voorgevallen te zijn. AFRADER!!!!

Met jonge kinderen

• 10Sandra16-08-2010

Echt een paradijs

Het hotel is echt prachtig, mooie kamers, mooie tuinen, mooi zwembad en het witte strand met de prachtige blauwe zee, in 1 woord een paradijs. De verzorging van de kamers was echt heel goed. Het eten in alle mogelijke buffetrestaurants was goed en in de al la carte restaurants ook erg goed verzorgd, het personeel is ook heel vriendelijk. Het animatieteam doet echt heel goed hun best om iedereen te vermaken, overdag en sávonds met allerlei verschillende shows, hard werkende en vriendelijke mensen. In 1 woord een geweldige vakantie.

• 9robert16-08-2010

super hotel

super hotel net terug van 18 dagen punta cana. mooi schoon hotel,superstrand jammer dat de zwemlijnen erg dichtbij liggen ,om mooi te kunnen snorkelen moet je eigenlijk buiten de lijnen en dat is levensgevaarlijk door alle boten die rakelings langs de lijnen scheuren.zwembad is ook mooi maar erg warm.voor beide moet je voor een bedje onder parasol vroeg uit je bed handoekje leggen ,anders is alles weg +/_ 07.30.lekker eten maar wel eentonig na een paar dagen.personeel erg aardig en behulpzaam(fooitje)mooie kamers alleen airco maakt erg veel lawaai.wij hebben erg genoten, maar gaan door de lange vliegreis (heen tussenlanding cuba,terug aruba) hier nooit meer naar terug.voor de rest super vakantie.

• 9hilde08-08-2010

genieten

super leuk hotel, vanalles te doen! heerlijk eten, leuke uitstapjes gedaan! echt een heerlijke strand vakantie

• 8Ben & Lara02-08-2010

Mooi Resort!

Net terug van 2 weken Ibeorstar Punta Cana. Over het algemeen goed bevallen. Eerste week hadden we minder weer, 2de week prachtig weer, maar dat weet je wanneer je na de Dominicaanse Republiek gaat. Natuur op het eiland is prachtig. Hebben via een lokale belg de excursies gedaan, heel goed bevallen, hele mooie dingen gezien, zeker een aanrader. Zee aan het hotel was mooi, ligt ook een klein rif, zijn een paar mooie vissen te zien, maar vergelijk het niet met het koraal in Egypte. Service was erg goed in het hotel, kreeg altijd ontzettend snel je drankjes. Eten is erg op de Amerikanen ingesteld, maar het is wel redelijk tot goed. Buffetrestaurant vonden wij ook goed. Zijn niet ziek geweest van het eten. TIP : vergeet het muggen spul niet, vooral als je op excursies gaat.

Veel plezier aan de mensen die nog op vakantie gaan, het zal jullie zeker gaan bevallen, aan het hotel ligt het in ieder geval niet!

0 tips over Hotel Iberostar Punta Cana

8 vragen over Hotel Iberostar Punta Cana

• Bo, 07-10-2011

kamers

Hoi, ik ga eind okt. 2011 naar Iberostar Punta Cana. Ik lees dat er renovaties gaande zijn in het Dominicana gedeelte. Heb je last van deze renovaties en welke kamers kun je het beste in Iberostar Punta Cana hebben om o.a. geen last te hebben van deze renovaties?

Kas, 07-01-2012

we zijn er in december geweest geen last gehad van de renovaties

• demi, 01-07-2011

vakantie

hoi, ik ben 14 jaar en ga 29 juli voor 18 dagen naar dit resort, zijn er nog meer kinderen rond die tijd. Hoop het wel, tot dan. groetjes Demi

• Ricardo, 19-01-2011

Zwembadbar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of dit hotel een zwembadbar heeft? En dan bedoel ik zo'n bar waarvoor je niet het water uit hoeft ;)

Bedankt, Ricardo

henriette, 16-02-2011

HOi, er is geen zwembadbar. Je moet ff het water uit en dan heb je binnen 2 stappen alle drinken wat je wil. Op het strand is ook een bar met alle mogelijke drankjes. Het is een supergoed hotel,ik ga er in april voor de 2e x naar toe.

Veel plezier !!!

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht