Hotel Iberostar Punta Cana

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

394 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana

• 2sylvia24-09-2011

Laatste keer Iberostar PC

Voorheen altijd naar iberostar in Mexico, Cuba, Jamaica en Puerto Plata. Daarna paar keer naar riu geweest in Mexico, Jamaica en Punta Cana en nu vanaf Brussel naar iberostar Punta Cana. Dit hotel is echt een tegenvaller. Kamers niet schoon en ruikten muf. Ook 2e kamer precies hetzelfde. Personeel minder vriendelijk als dat we gewend waren van andere iberostars en riu's. Eten was matig veel was lauw en elke dag bijna hetzelfde,luxe dingen als zalm etc zie je amper meer.personeel in resturant niet vriendelijk.Internet hier belachelijk duur, in andere hotels veelal gratis met je laptop. Zwembad was vies. werd weinig schoongemaakt of in ieder geval niet goed.veel nl-ers gesproken en vonden het hotel enorm achteruit gaan. veel mensen gehoord die zeiden dat dit hun laatste keer was. ik kom er ook niet meer. na vele keren riu en nu weer eens iberostar weer ik het wel en ga ik voor de riu-s.

• 4Fam. De Vries26-08-2011

Zonde van vakantiedagen

Wij zijn ook vooral op de positieve beoordelingen van Zoover afgegaan om dit hotel te boeken. Wij begrijpen niet hoe deze mensen dit zo goed kunnen beoordelen. Vriendelijkheid is op een enkeling na in dit hotel ver te zoeken. Zelfs als je fooi geeft kan er geen lach af. Onze dochter ( 8 jaar) viel overal een beetje buiten de boot. De kidsclub is meer een kindercrèche, en de rest van de animatie is alleen voor volwassenen. Kinderen tussen de 6 en 16 moeten zichzelf zien te vermaken. Het zwembad water is veel te warm waardoor het halve park met oorontsteking rondloopt. Eten zeer eentonig en als je echt ziek wilt worden moet je de suhsi in het oriental à la carte restaurant proberen. Wij begrijpen niet hoe dit hotel aan zoveel sterren komt. Voorheen 2 keer Mexico geweest waarvan 1x ook iberostar en dat was 20 beter dan dit. De kamers zijn netjes alleen de airco maakt zo'n herrie dat je er niet van kunt slapen, doe je de airco uit zweet je je bed uit.

Met jonge kinderen

• 9bianca06-08-2011

Geweldige lokatie

Met kerst daar geweest, erg mooi. De kamers waren goed verzorgd, net als de omgeving. Leuke animatie en eten goed verzorgd. Op en top tevreden!

• 10erik30-07-2011

mooi hotel

zeer goed hotel met alles erop en eraan,mooie witte stranden,eten goed,meer zon dan hier,goed personeel,zeker een aanrader alleen aan de dure kant p/p.

• 8Kim en Junior28-07-2011

Leuk om eens geweest te zijn.

Dit complex heeft 4 hotels met 3 verschillende klasses. 2 de redelijk normale klasse, 1 wat luxere klasse met roomservice en een poolbar en nog eentje de grand versie waar je je eigen bediende en prive tentje hebt. Liggen alle 4 naast elkaar en komen samen aan het zelfde strand, dus je kan ze alle 4 bewonderen ;) Eerlijk gezegt had ik veel meer verwacht van deze vakantie. Deze hotels liggen aan de Atlantische Oceaan en NIET aan de Caribische zee. Dus als je goed wilt duiken of snorkelen moet je al op excursie gaan (wat wij dus ook 1 dag van de 2 weken gedaan hebben). Super genoten van deze dag. Maar het was eigenlijk de bedoeling dat het een duik/snorkel vakantie zou worden, dus dat viel al in het water. Namelijk als het in een plaatsje verder op wat minder en ruiger weer is, is daar de zee troebel en zie je dus niks anders dan omhoog gekomen zand. Strand was daar in tegen wel mooi. Personeel top. Kan nog een heel verhaal schrijven met problemen enz maar helaas geen plaats voor.

• 10Jo en Greet Reigwein25-07-2011

Geweldig Hotel

We zijn hier voor de vijfde keer geweest,3 weken en, gaan volgend jaar weer,supper de bediening,personeel,annimatie bar,en andere medewerkers,geweldig vriendelijk. Jo en Greet

• 8Ivo en Sandra05-06-2011

zeker geen score van 9 waard

dit hotel is niet slecht maar zeker geen 9,2 wij hebben reeds vele 5 sterren gedaan maar dit is zeker geen 5 sterren hotel . Geen variatie bij het eten de bufetten zijn dagelijks hetzelfde , kamers zijn zeker goed te noemen . tuin is proper aangelegd , echt vriendelijk zijn ze niet allemaal te gemaakt. buiten het domein is er op loop afstand niks te zien je bent als het ware gevangen door iberostar. wil je wat zien moet je excursies boeken en dan nog liefst met een inlandse gids die nederlands(vlaams) spreekt.

• 9saskia kaptein01-02-2011

grandioos!!! topper in paradise

alles wat je van een goed hotel mag verwachten!!! service goed, kamers mooi, personeel vriendelijk, anematie leuk!

• 9Carine19-11-2010

Super formidabel !!

Verbleven met 2 tieners in 1ste week november. Helaas 4 dagen regen wegens orkaan Thomas. Niettemin fantastische vakantie. Hotel is zeker ok prijs/kwaliteit. Kamers zeer ruim en heel netjes (geen énkel beestje). Badkamer ruim en heel proper. Dagelijks verse handdoeken. Eten voortreffelijk, alles wordt gewassen met mineraal water. Ruime keuze maar wel dagelijks ongeveer hetzelfde in variatie dan. Showcooking.Ontbijt is super, smoothies zijn heel lekker. De à la carte restaurants moet je zeker doen, de moeite waard (steak is minder)Personeel is héél vriendelijk. Zwembaden van Punta Cana en Dominicana liggen naast elkaar. Voldoende ligzetels en rieten parasols. Voortdurend bediening van drank. All-in 24h met alle merken. Alles wordt gedaan om je vakantie super te maken ! Werken bezig naast hotel maar zonder last. Ook werken in Dominicana en daardoor zijn een aantal faciliteiten dicht.Iedereen eet in Punta Cana (wel druk). Soms lawaaihinder in restaurant. Prachtige tuin, kortom TOP !!

Met oudere kinderen

• 9Dennis Tuk11-10-2010

Heerlijke zonvakantie met een geweldige service

In dit hotel word je op je wenken bediend door de zeer gastvrije obers. Er is eten genoeg en er worden veel activiteiten georganiseerd door het hotel. Verder ligt het hotel direct aan het strand en kun je daar ook activiteiten doen, zoals parasailing en een rit op de banana-boot. Tevens is het hotel erg kindvriendelijk (het personeel doet er alles naar om zowel jong als oud te vermaken) en de sfeer is er helemaal fantastisch. Een top zomervakantie dus!

0 tips over Hotel Iberostar Punta Cana

8 vragen over Hotel Iberostar Punta Cana

• Bo, 07-10-2011

kamers

Hoi, ik ga eind okt. 2011 naar Iberostar Punta Cana. Ik lees dat er renovaties gaande zijn in het Dominicana gedeelte. Heb je last van deze renovaties en welke kamers kun je het beste in Iberostar Punta Cana hebben om o.a. geen last te hebben van deze renovaties?

Kas, 07-01-2012

we zijn er in december geweest geen last gehad van de renovaties

• demi, 01-07-2011

vakantie

hoi, ik ben 14 jaar en ga 29 juli voor 18 dagen naar dit resort, zijn er nog meer kinderen rond die tijd. Hoop het wel, tot dan. groetjes Demi

• Ricardo, 19-01-2011

Zwembadbar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of dit hotel een zwembadbar heeft? En dan bedoel ik zo'n bar waarvoor je niet het water uit hoeft ;)

Bedankt, Ricardo

henriette, 16-02-2011

HOi, er is geen zwembadbar. Je moet ff het water uit en dan heb je binnen 2 stappen alle drinken wat je wil. Op het strand is ook een bar met alle mogelijke drankjes. Het is een supergoed hotel,ik ga er in april voor de 2e x naar toe.

Veel plezier !!!

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht