Hotel Iberostar Punta Cana

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°26°
Hotel Iberostar Punta Cana
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

260 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad!

Cynn
8-10-2012

Erg fijn hotel, eten van zeer goede kwaliteit en veel keuze. Heerlijk a-la carte aziatisch restaurant!! Zeer de moeite waard! Kamers schoon en ruim!

Omgeving is niets te doen, maar daar kwamen wij ook niet voor! Heerlijk hotel om te genieten van je rust! Animatie ook top!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2012

Mooi voor onze huwelijksreis

erik-en-ine
29-8-2012

Geweldig hotel! Goede service en hele mooie kamers in kleine gebouwen. Je kon overal gebruik van maken. Het eten was goed, alleen kreeg je minimaal 1x buikloop. Kan bijna niet anders met deze temperaturen. Wat je wel miste was een goed stuk kaas bij het ontbijt. Maar dat is niet aan hun te verwijten, blijf een hollander! Het strand is super met het witte zand.

Het personeel doet er alles aan om het jou naar je zin te maken.

Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2004

Tophotel

Henk
20-7-2012

Wij zijn met een groep van 9 personen van 28-6 tot 13 juli 2012 in dit hotel geweest. We hebben dit hotel gekozen omdat de kamers opnieuw ingericht zijn. Onze ervaringen in vergelijking met 4 jaar geleden (toen in Dominicana) zijn dat het eten verbeterd is, wel wat minder keuze maar er is nog genoeg variatie. Ook de thema avonden brengen de variatie. Voor de avond annimatie kan je kiezen uit 2 mogelijkheden, de shows die druk zijn of de muziekkant waar minder mensen zijn maar wat ook gezellig is. Verder hebben we een excursie geboekt bij een Belg, wat we 4 jaar geleden ook hebben gedaan, toen hebben we er 3 gedaan. Is prima verzorgd, en je komt wat meer in contact met de lokale mensen. Verder zijn de stranden schitterend en kun je fijn langs het strand wandelen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig !! ook voor de 2e keer

Stal
11-7-2012

Het is een zeer mooi hotel waar je echt een vakantie gevoel mee krijg. Het personeel is lief en behulpzaam.Het is schoon en ruim opgezet. De hotel kamer is ruim en van alle gemaken voorzien. Het restaurant is keuze genoeg uit warm /koud buffet en vis en vlees,en natuurlijk zeer veel keuze uit toetjes!! Het strand is geweldig en genoeg bedden voor de gasten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Goed hotel

willy.remmers
6-7-2012

Buiten het hotel kun je niet veel, behalve excursies. Het hotel heeft echter genoeg te bieden.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke plek

marlous_eline
17-6-2012

Dit is de derde keer dat we hier waren. En weer een heerlijke vakantie gehad. Helaas erg lang over gedaan. Vanaf Schiphol tot Punta cana bijna 20 uur met een tussenstop op Cuba. We kwamen echt geroken aan met 2 kleine kinderen (1 van 1 en 1 van 6 jaar) verder was alles perfect. lekker eten, maar toch wel een beetje van hetzelfde. Mooie kamers met heerlijke grote bedden. groot zwembad en een prachtig wit strand. Je kunt er leuke excursies doen (wel erg prijzig) op loopafstand leuke souvenir winkeltjes aan het strand. Wel jammer dat je in het hoog seizoen vroeg je bed uit moet, anders is er geen bedje meer te vinden. Met met 2 kleine kinderen was dat voor ons geen probleem. Heerlijke toetsjes en taartjes bij het diner, en het oriëntal restaurant is echt een aanrader. heerlijk gegeten, maar wel even van te voren reserveren. vol is vol. En een lange broek verplicht. Zonder kom je echt niet binnen. Al met al weer een top vakantie gehad. en hopelijk gaan we snel weer :-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een super, zorgeloze vakantie!!

Shirley & Yannick
28-5-2012

Voor ons was het de eerst keer op de Dominicaanse Republiek. T was een zalige ervaring. Alles was netjes verzorgd, kamers dagelijks gepoetst, propere handdoeken, mini-bar die ze vullen. Ook het eten was super lekker en ruime keuze. Super vriendelijk personeel, alles was netjes onderhouden. Een echte aanrader! Ook op stap gaan met Hans via de touroperator is geweldig! Een super leuke kerel met een vlotte babbel.

Gereisd Met partner in mei 2012

goed hotel

Kas
7-1-2012

7 jaar geleden ook in punta cana gezeten was toen zeer goed daarom toch weer voor deze vakantie gekozen voor iberostar punta cana bij aankomst wat problemen gehad met de kamer geen extra bed op de kamer maar de hostes van touroperator heeft dit netjes opgelost. We vinden wel dat de kwaliteit van het hotel na 7 jaar wel terug is gegaan (eten) het animatieteam is nog steeds super goed voor de rest was alles naar tevredenheid we hebben 2 excursies gedaan. dit is een geweldige keuze wat is dit gezellig.

Gereisd Met partner in Mon Dec 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!

Joyce
20-10-2011

Een geweldige plek om te relaxen. Mooi, ruim opgezet hotel. Kamer zijn schoon en voldoende ruim. Elke dag word er goed schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en vrolijk. De tuinen rond de gebouwen zijn mooi en goed verzorgd. Ook leuk dat er flamingo's loslopen. Het zwembad is aan de kleine kant, maar het strand daarentegen is fantastisch. Je kunt ook prima een wandelingetje langs het strand maken. Wij hebben een snorkelexcursie gedaan, dit was erg mooi. Alleen zijn de excursies, via de reisbureau's best prijzig. Het werd ons daarnaast afgeraden om zelf het terrein van Iberostar te verlaten ivm onveiligheid, maar daar hadden wij ook geen behoefte aan. Het eten in het restaurant is ook prima. Veel keuze en lekker eten. Kortom een geweldig plek om van je vakantie te genieten.

Gereisd Met partner in april 2010

Geweldig hotel

Dorrith
26-9-2011

Voor de eerste keer 2 weken naar DR: fantastisch! Het hotel was tip top in orde. De hele dag werd alles schoongemaakt en de tuinmannen ook de hele dag aan het werk. De kamers waren zeer proper en heel netjes. Kamer werd iedere dag (heel goed) gepoetst. Hotel beschikt over 5 a la cart restaurants die je gratis mag gebruiken (tegen reservering). Het eten, ook in de buffetrestaurants, was fantastisch. Iedere dag iets anders en ook luxe hapjes. Personeel allemaal ontzettend vriendelijk. Iedereen lacht en maken bijna allemaal een praatje met je. Animatie van het hotel nog nooit zo goed gezien. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat allerlei acts en shows waar je vrijwillig naar kon kijken of meedoen. Je kon ook een rustig plekje opzoeken zonder animatie. Voor ieder wat wils. In het parkje van het hotel leven dieren zoals kippen, flamingo's, schildpadden, vogels, etc. Zeker de moeite waard. We gaan er nog een keer naar terug.

Gereisd Met partner in september 2011

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.