Hotel Iberostar Punta Cana

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°23°
Hotel Iberostar Punta Cana
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana in het Nederlands

Bijv. "Wat een topper" zeker overdoen

de kock
5-6-2009

dit is af zeer goed hotel niets slecht van te zeggen. weinig te zien dat weet je op voorand. ik ga zeker terug

Gereisd Anders in juni 2009

de mooiste vakantie van leven.

Gerrit
25-5-2009

wij zijn in Mei geweest. Dit was echt een super vakantie. Het eten en de ligging was heel mooi maar vooral het pesoneel altijd zingen,dansen echt super. De kamers zijn prachtig en de bedden zijn zo groot dat je er in verdwaald. Het weer was iets minder,de eerste week zon gehad de tweede week wat meer bewolking met af en toe een bui Dus volgend jaar gaan we zeker terug maar dan iets vroeger.

Gereisd Anders in mei 2009
2007

Een super hotel met mooie tuinen en een prachtig strand

roy
13-8-2007

Een super hotel met mooie tuinen en een prachtig strand. Het strand hier is mooier dan bij iberostar Bavaro en het water is helderder. Het eten is goed, 's middags wordt er op de bqq paella of gamba's etc gemaakt. Avondbuffet is wat eentonig de a la carte restaurants zijn echter zeer goed en gezellig. Ook in mexico geweest, echt vergelijkbaar, het een is hier beter het ander daar. Omdat je hier meer op het resort aangewezen bent is er meer te doen en de hele dag gezelligheid, live muziek, een casino etc. De moeite waard om naar toe te gaan en excursies genoeg. Het is gevaarlijk maar het binnenland en saona is wel prachtig en begeleid is het prima maar niet zelfstandig.

Gereisd Anders in augustus 2007

Preisdaler

Wij zijn begin augustus terug gekomen, en het was echt Zo

Madeleine
9-8-2007

Wij zijn begin augustus terug gekomen, en het was echt super! Zo mooi is het daar, mooi strand, mooi zwembad, mooie tuin.De kamers zijn groot en de mensen zijn daar erg vriendelijk, daar zouden ze hier in nederland nog wel van kunnen leren! Ik heb er met dolfijnen gezwommen, het geld was deze excursie zeker waard. Wij zijn 9 dagen gegaan, een week daar en dat is opzich wel genoeg. 16 dagen kon ook, maar dat is te lang, je zit het meest van de tijd op t resort, want de excursies zijn te duur om er heel veel van te doen. Maar hier wil ik zeker nog wel een keer naar terug!

Gereisd Anders in augustus 2007

heey ik ben Chantal en ben er samen met mijn vader geweest

Chantal (14)
10-7-2007

heey ik ben Chantal en ben er samen met mijn vader geweest ik vondt het wrak in de zee erg special maar verder was het zandstrandt ook erg mooi en zacht we hebben veel bingo gespeelt en verder lekker gegeten het vleesrestaurant is een aanrader :)

dit wordt zeker nog een keer daarheen

Gereisd Anders in juli 2007

Hotelkamer, bediening en vooral het animatieteam was super

Peter, Andrea, Lilian en Anniek
4-7-2007

Hotelkamer, bediening en vooral het animatieteam was super. Het strand was geweldig, redelijk veel schaduwplaatsen alleen jammer dat er altijd mensen zijn die om 6 uur hun handdoek op een strandbed neerleggen en dan om 11 uur op het strand komen.

Het eten was niet echt super, en echt jammer was dat er in verschillende a la carte restaurants geen airco is!

De Jurassic safari was erg leuk, echt een aanrader. Ook naar Saona geweest, dit vonden wij een beetje tegenvallen. Erg veel mensen op zo'n mooi klein eilandje! het was er wel erg mooi.

Maar wat echt niet kan is dat we twee keer niet opgehaald zijn. Een keer voor een excursie en de tweede keer toen we opgehaald moesten worden om naar het vliegveld te gaan.

Verder is dit een heerlijk relax oord en zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan.

Gereisd Anders in juli 2007

Onze vakantie was gewoon weg super!! Super hotel, zeker

Heidi
17-6-2007

Onze vakantie was gewoon weg super!!

Super hotel, zeker een aanrader. Plek genoeg aan het zwembad of strand. een echt paradijs. De mensen zijn er super vriendelijk. Alles is tot in de details verzorgt !! Lekker eten. De oosterse keuken is een aanrader :)

Als je boekt zeker de prijzen vergelijken met iberostar Domunicana gezien het eigenlijk een groot complex is!

uitstappen:

De mega truck safari is een echte aanrader, deze uitstap was gewoon de max. al rijdend op een grote truck het land verkennen. Af en toe een cuba libre drinken op de rijdende truck is niet zo simpel, maar wel de max!!

Saono is super, gewoon prachtig!! wat zeker niet aan te raden is Soana Delux. je krijgt niet wat je verwacht voor het geen wat je betaald (+/- 150 EUR/persoon)

Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar terug.

Gereisd Anders in juni 2007

Wij hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad, goede

Jan en Sophie
9-5-2007

Wij hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad, goede bediening, goede kamers!1 Echt top, gaan volgend jaar weer.

Gereisd Anders in mei 2007

Het hotel was super! Goede bediening! Animatie was goed

Maus en Jo
4-5-2007

Het hotel was super! Goede bediening! Animatie was goed en niet opdringerig. Lekkere cocktails!(adelita) Het eten was lekker(vers)en gevarrieerd. Alla carte restaurants waren zeer goed! Saona aanrader! In onze periode (16-04tm26-04)hebben wij daar wel wat regen gehad. Tip:Neem een paraplu mee!

Gereisd Anders in mei 2007

Hebben een geweldige vakantie gehad van 24-03 t/3-04-2007

ACDJ
10-4-2007

Hebben een geweldige vakantie gehad van 24-03 t/3-04-2007. Helaas kwamen wij met regen aan en hebben ook de nodige regenbuien gehad. De accomodatie is super en het eten ok. De a la carte restaurants zijn ook goed. Saona-eiland is echt een aanrader. De zee is hier rustig. Je gaat er met de speedboot heen.Een paradijsje op aarde. De zee is hier erg rustig. In Punta Cana kan de stroming erg sterk zijn. Een topvakantie gehad. De moeite waard om lekker te relaxen.Bediening hotel super!!

Gereisd Anders in april 2007

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.