Hotel Iberostar Punta Cana

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

394 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana

• 2018
    8Adinda Gorsele22-11-2018

Het hotel was echt super! Zeker het animatie team is echt geweldig! Iedere dag doen ze ontzettend veel activiteiten en verrassende acts, maar als je gewoon aangeeft dat je geen zin hebt staan ze niet steeds aan je bedje opt strand. Het hotel heeft alle mogelijkheden voor een zorgeloze vakantie in de caribbean. Kamers waren super netjes, ruim en schoon. En met de vele alla carts en buffet restaurants is er voldoende keus aan eten. Dit hotel is zeker een aanrader! Ik ga zeker terug!

• 2017
    9jo Reigwein13-03-2017

fantastisch

prachtig resort,dit jaar gaan we weer,hele goede aanrader. heerlijk eten,schone kamers,vriendelijk personeel. komen hier voor de 9 de keer.

• Oude reviews

9Henk20-07-2012

Tophotel

Wij zijn met een groep van 9 personen van 28-6 tot 13 juli 2012 in dit hotel geweest. We hebben dit hotel gekozen omdat de kamers opnieuw ingericht zijn. Onze ervaringen in vergelijking met 4 jaar geleden (toen in Dominicana) zijn dat het eten verbeterd is, wel wat minder keuze maar er is nog genoeg variatie. Ook de thema avonden brengen de variatie. Voor de avond annimatie kan je kiezen uit 2 mogelijkheden, de shows die druk zijn of de muziekkant waar minder mensen zijn maar wat ook gezellig is. Verder hebben we een excursie geboekt bij een Belg, wat we 4 jaar geleden ook hebben gedaan, toen hebben we er 3 gedaan. Is prima verzorgd, en je komt wat meer in contact met de lokale mensen. Verder zijn de stranden schitterend en kun je fijn langs het strand wandelen.

• 8Stal11-07-2012

Geweldig !! ook voor de 2e keer

Het is een zeer mooi hotel waar je echt een vakantie gevoel mee krijg. Het personeel is lief en behulpzaam.Het is schoon en ruim opgezet. De hotel kamer is ruim en van alle gemaken voorzien. Het restaurant is keuze genoeg uit warm /koud buffet en vis en vlees,en natuurlijk zeer veel keuze uit toetjes!! Het strand is geweldig en genoeg bedden voor de gasten.

• 2sylvia24-09-2011

Laatste keer Iberostar PC

Voorheen altijd naar iberostar in Mexico, Cuba, Jamaica en Puerto Plata. Daarna paar keer naar riu geweest in Mexico, Jamaica en Punta Cana en nu vanaf Brussel naar iberostar Punta Cana. Dit hotel is echt een tegenvaller. Kamers niet schoon en ruikten muf. Ook 2e kamer precies hetzelfde. Personeel minder vriendelijk als dat we gewend waren van andere iberostars en riu's. Eten was matig veel was lauw en elke dag bijna hetzelfde,luxe dingen als zalm etc zie je amper meer.personeel in resturant niet vriendelijk.Internet hier belachelijk duur, in andere hotels veelal gratis met je laptop. Zwembad was vies. werd weinig schoongemaakt of in ieder geval niet goed.veel nl-ers gesproken en vonden het hotel enorm achteruit gaan. veel mensen gehoord die zeiden dat dit hun laatste keer was. ik kom er ook niet meer. na vele keren riu en nu weer eens iberostar weer ik het wel en ga ik voor de riu-s.

• 9bianca06-08-2011

Geweldige lokatie

Met kerst daar geweest, erg mooi. De kamers waren goed verzorgd, net als de omgeving. Leuke animatie en eten goed verzorgd. Op en top tevreden!

• 10erik30-07-2011

mooi hotel

zeer goed hotel met alles erop en eraan,mooie witte stranden,eten goed,meer zon dan hier,goed personeel,zeker een aanrader alleen aan de dure kant p/p.

• 9Dennis Tuk11-10-2010

Heerlijke zonvakantie met een geweldige service

In dit hotel word je op je wenken bediend door de zeer gastvrije obers. Er is eten genoeg en er worden veel activiteiten georganiseerd door het hotel. Verder ligt het hotel direct aan het strand en kun je daar ook activiteiten doen, zoals parasailing en een rit op de banana-boot. Tevens is het hotel erg kindvriendelijk (het personeel doet er alles naar om zowel jong als oud te vermaken) en de sfeer is er helemaal fantastisch. Een top zomervakantie dus!

• 10samantha22-07-2010

Mooie Plek

In 1 woord fantastisch. Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en dat vierden we daar. Het is een mooie plek. Het eten is goed en veel keus en de hotelkamers zijn schoon en groot met een lekkere klein balkontje waar je kan genieten van de mooie dieren die daar ook rondlopen zoals flamingo's en pauwen.

• 10Evelien08-06-2009

Super hotel.

Het is een super mooi hotel,alles is verzorgt. Het weer was inderdaad wat minder maar dat heb je in deze tijd van het jaar. Ga zeker een keer terug maar dan wat eerder. Het personeel is allemaal even vriendelijk,eten is goed, kamer heel mooi en groot.

0 tips over Hotel Iberostar Punta Cana

8 vragen over Hotel Iberostar Punta Cana

• Bo, 07-10-2011

kamers

Hoi, ik ga eind okt. 2011 naar Iberostar Punta Cana. Ik lees dat er renovaties gaande zijn in het Dominicana gedeelte. Heb je last van deze renovaties en welke kamers kun je het beste in Iberostar Punta Cana hebben om o.a. geen last te hebben van deze renovaties?

Kas, 07-01-2012

we zijn er in december geweest geen last gehad van de renovaties

• demi, 01-07-2011

vakantie

hoi, ik ben 14 jaar en ga 29 juli voor 18 dagen naar dit resort, zijn er nog meer kinderen rond die tijd. Hoop het wel, tot dan. groetjes Demi

• Ricardo, 19-01-2011

Zwembadbar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of dit hotel een zwembadbar heeft? En dan bedoel ik zo'n bar waarvoor je niet het water uit hoeft ;)

Bedankt, Ricardo

henriette, 16-02-2011

HOi, er is geen zwembadbar. Je moet ff het water uit en dan heb je binnen 2 stappen alle drinken wat je wil. Op het strand is ook een bar met alle mogelijke drankjes. Het is een supergoed hotel,ik ga er in april voor de 2e x naar toe.

Veel plezier !!!

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht