Hotel Iberostar Punta Cana

Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag32°25°
Hotel Iberostar Punta Cana
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana in het Nederlands

Slechtste vakantie ooit! Zeker geen 5* waard!

Bianca Mulder
22-5-2016

Wij raden Iberostar Punta Cana en/of Dominicane ten strengste af aan iedereen die het overweegt om deze resorts te boeken. Dit is volgens opgave een 5 resort maar dat betekent dan wel dat de service, faciliteiten, schoonmaak e.a. zaken ook allemaal 5 zouden moeten zijn. Maar als je verder onze ervaring leest dan begrijp je vast waarom wij deze resorts niet meer dan 3* zouden geven.

Tijdens onze vakantie bij Iberostar Punta Cana en Dominicana in februari 2016 hebben we zulke slechte ervaringen gehad die we graag willen delen met iedereen. Op basis van deze ervaringen kunt U dan zelf uw eigen keuzes maken. Ik zou U adviseren om ook veel reviews te lezen e.a. websites aangezien veel van onze ervaringen bij meerdere gasten zijn voorgekomen. Tijdens ons verblijf hebben we meermaals excuses briefjes ontvangen met een flesje Domincaanse Rum (wat wij niet eens lekker vinden) en in plaats van dat na de excuses de problemen werden opgelost bleven deze maar voortslepen. Volgens het resort moesten we een klacht indienen in Nederland bij ons reisbureau, dit hebben we uiteraard gedaan maar helaas tot op heden 3 maanden verder nog steeds geen tevreden oplossing vanuit de lokale Iberostar resorts maar ook niet vanuit Iberostar hoofdkantoor. Lees verder om onze ervaring te begrijpen en om te begrijpen waarom wij dit resort zo ongelofelijk slecht beoordelen en we hebben vele vakanties gemaakt dus weten echt wel hoe het hoort want er zijn 3 resorts die het veel beter doen dan Iberostar 5.

De problemen welke wij hebben ervaren tijdens ons verblijf en die zelfs met moeite werden opgelost of niet na gesprekken met hotel managers!: - Kamer niet op orde en niet conform boeking - Geen babybed aanwezig wel vermeld op boeking - Duurt uren voordat je kunt worden overgeboekt (ze laten je gewoon voor een dichte kamer een half uur wachten) - Rustige kamer gevraagd maar niet gekregen, in tegendeel met een kind van 3 geplaatst worden vlak bij de Star Band die tot 12u s'avonds speelt. - Hotel hygiëne extreem beneden de maat in de gemeenschappelijke delen - Hygiene in de kamer te slecht voor woorden, kots werd niet opgeruimd. - Dochter is ziek geworden van het zwembad! Smerig met gasten die alcohol en eten meenemen het zwembad in - Man is ziek geworden van het eten of drinken (lees reviews zijn meer gasten die dit hebben ervaren) - Onze eigen buggy is vies gemaakt door het schoonmaak team met zoete vloeistof - Leen buggy van het hotel zat onder de schimmel - Uitchecken en betaling gedaan maar we mochten van de beveiliging het complex niet verlaten want bij uitcheck naast een bon geen "vetrek" bewijs ontvangen - Ala carte restaurants altijd volgeboekt bij navraag maar altijd maar half vol als je uiteindelijk er wel kunt gaan eten - Eten qua variatie is slecht dit is er nagenoeg niet. Elke dag hetzelfde en soms bij lunch hetzelfde als bij ontbijt! - Veelvuldig geen water voorzieningen gehad in kamer en gehele complex - Veelvuldig stroom uitval gehad en moeten douchen met mobiele telefoon verlichting - Geen heet water gehad een aantal dagen en werd amper lauw - Waterdruk na problemen steeds extreem laag dus douchen was niet fijn - Op het strand zijn zwarte markt verkopers die gasten tours aansmeren, hotel doet hier niets aan en wijst naar de lokale reisagent. Wordt zelfs niet door het hotel gemeld bij inchecken. - Ligbedden op het strand zijn aan vervanging toe want zeker meer dan de helft is stuk of er ontbreken onderdelen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Geweldig

AN
8-5-2016

Goed: heerlijk eten,ook voor mensen met glutenvrij dieet. Hele uitgebreide buffetten, met kerst was het helemaal geweldig! Ontzettend goede sportschool je kijkt uit op zee, veel animatie, kidsclub helemaal perfect, alleen in de avond was er niet zo veel te doen , veel live music weinig shows(2014) .

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genieten

Fam. Verkoelen
13-2-2016

Een mooi resort, waar je niks te kort komt! Voor de eerste keer in de Dominicaanse Republiek, en het is ons zeer goed bevallen. Blij dat we de keuze hadden gemaakt voor Iberostar, hier zijn ze echt actief bezig, om je alles naar wens te maken. Het is geen nieuw resort, maar wel zeer goed onderhouden. Het eten was zeer goed, zeer gevarieerd, bediening top(Clara 'restaurant Hispaniola'). In het hele resort en hele goede en relaxte sfeer(geen 'russische' toestanden, die je vaak in Turkije en Epypte tegenkomt). Het merendeel van gasten kwamen uit Amerika, Canada, Argentinie,Chili,Peru..wat wij als prettig ervaarden. Animatie ook heel goed, voor kids als zowel volwassenen. Als het aan ons ligt, was dit zeker niet de laatste keer, dat we voor Iberostar hebben gekozen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

heerlijke plek

marlous_eline
17-6-2012

Dit is de derde keer dat we hier waren. En weer een heerlijke vakantie gehad. Helaas erg lang over gedaan. Vanaf Schiphol tot Punta cana bijna 20 uur met een tussenstop op Cuba. We kwamen echt geroken aan met 2 kleine kinderen (1 van 1 en 1 van 6 jaar) verder was alles perfect. lekker eten, maar toch wel een beetje van hetzelfde. Mooie kamers met heerlijke grote bedden. groot zwembad en een prachtig wit strand. Je kunt er leuke excursies doen (wel erg prijzig) op loopafstand leuke souvenir winkeltjes aan het strand. Wel jammer dat je in het hoog seizoen vroeg je bed uit moet, anders is er geen bedje meer te vinden. Met met 2 kleine kinderen was dat voor ons geen probleem. Heerlijke toetsjes en taartjes bij het diner, en het oriëntal restaurant is echt een aanrader. heerlijk gegeten, maar wel even van te voren reserveren. vol is vol. En een lange broek verplicht. Zonder kom je echt niet binnen. Al met al weer een top vakantie gehad. en hopelijk gaan we snel weer :-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Zonde van vakantiedagen

Fam. De Vries
26-8-2011

Wij zijn ook vooral op de positieve beoordelingen van Zoover afgegaan om dit hotel te boeken. Wij begrijpen niet hoe deze mensen dit zo goed kunnen beoordelen. Vriendelijkheid is op een enkeling na in dit hotel ver te zoeken. Zelfs als je fooi geeft kan er geen lach af. Onze dochter ( 8 jaar) viel overal een beetje buiten de boot. De kidsclub is meer een kindercrèche, en de rest van de animatie is alleen voor volwassenen. Kinderen tussen de 6 en 16 moeten zichzelf zien te vermaken. Het zwembad water is veel te warm waardoor het halve park met oorontsteking rondloopt. Eten zeer eentonig en als je echt ziek wilt worden moet je de suhsi in het oriental à la carte restaurant proberen. Wij begrijpen niet hoe dit hotel aan zoveel sterren komt. Voorheen 2 keer Mexico geweest waarvan 1x ook iberostar en dat was 20 beter dan dit. De kamers zijn netjes alleen de airco maakt zo'n herrie dat je er niet van kunt slapen, doe je de airco uit zweet je je bed uit.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Geweldig

Tanja
8-9-2010

een superhotel met vriendelijk personeel, schone kamers en de ligging is goed. Je kunt kiezen uit twee zwembaden en directe toegang tot het strand. minput was wel dat eten altijd een beetje lauw was en de frietjes volgens mij gewoon werden opgewwarmd. Ook begon het me te irriteren dat wannwwe je bord leeg was deze direct werd weg gehaald terwijl de rest nog niet klaar was met eten. Ik denk dat het personeel zo is verteld en aangezien ze niet hun baan willen verliezen dit dan ook trouw doen. Ook de animatie was voldoende en een superteam erg gezellig. Animatie 's avonds zeker nodig omdat jje na 12 uur niet meer van het terrein af mocht vanwege je eigen veiligheid.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Geen goed woord!

Auly V.
1-9-2010

Iberostar Punta Cana: in 1 woord VERSCHRIKKELIJK!! Het begon al vanaf het 1e moment toen we aankwamen. Het hotelpersoneel (zowel aan de receptie als het overige personeel) kan namelijk nauwelijks engels, waardoor het moeilijk communiceren is. Toen we vol verwachting onze hotelkamer binnenliepen, bleek dit een grote teleurstelling te zijn: vies! Schimmel in de badkamer, stof op het bureau, vieze bedden en het stonk er naar rioollucht. Wat een verschrikking! Na aanvraag voor een nieuwe kamer bleek deze niks te verschillen van de vorige. De 3e kamer die we kregen was nog in renovatie, maar we konden er tenminste frissere lucht ademen en de douche en het bed waren redelijke proper. Na 2 dagen bleek mijn man ziek te zijn: voedselvergifitiging. We hadden alleen nog op het resort gegeten, dus met de hygiene blijkt hier ook iets mis te zijn. Naar wat navragen bij andere Nederlandse hotelgasten, bleek dit hun ook in lichtere of zwaardere vorm voorgevallen te zijn. AFRADER!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Mooiste vakantie tot nu toe!

Danny
22-12-2009

Bij dit hotel heeft niemand wat te klagen. aardig personeel goed eten aan buffet alswel de a la carte restaurants en niet te vergeten het rock cafe waar je heerlijk kunt eten (steaks). de animatie was top de shows zijn prachtig. Dit zijn vakanties waar alle andere vakanties in het niets vallen. helaas dat de prijzen zo snel omhoog gaan, anders gingen wij 2 keer per jaar hierheen

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Echt een aanrader!

mandy
8-12-2009

Wij zaten in een junior suite, aan het strand met zeezicht, in het gedeelte van Dominicana, maar dit loopt over in Punta Cana. (is eigenlijk 1 groot geheel) wij vonden de ligging van de juniorsuite's(vlakbij het strand) mooier dan de rest..maar dat is persoonlijk. Het ziet er super verzorgt en schoon uit. veel mensen aan het werk in de tuin, klusjes mensen zie je rond fietsen, service van de bediening is echt top! genoeg(veel) annimatie. leuk voor kinderen! Wij zaten door de warmte veel op het strand, onder een parasol. Het zwembad is mooi maar iets te warm. (maar daar kunnen ze niks aan doen.) De zee was heerlijk. Het eten was prima, voor iedereen wat. goede/veel bediening. Top hotel! We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

superhotel

Jana Sierens
7-3-2009

wij zijn er ook geweest en het was een super hotel alles was goed dus de zeveraars NEEN DIT HOTEL IS SUPPER GOED ik zou er zo terug gaan en je kan er alles doen en de mensen van het eten de eetzaal is zeer goed je hebt koude gerechten warme en desserts wat ik het eenige minpunt vond was de WC's die zijn er te weinig en in de middag maken ze altijd lekkere woks met kreeft ze zijn heel vriendelijk en de Kip die bij de avondshows zit is ook super en de flamingo's om in het restaurant gaan eten is ook tof

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.