Hotel Iberostar Punta Cana

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

394 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana

• 10ilse02-10-2008

super vakantie

Wij hebben nog nooit z'n super vakantie gehad.Het is echt een geweldig hotel met alles er op en aan.wij zijn verkocht aan de dominicaanse en iberostar Punta cana.

• 10goossens12-09-2008

schitterend

zijn met 2 kinderen van 6 en 15 jaar geweest van 20 tot 28/8, volgende keer gaan we 2 weken gewoon weg fantastisch

• 0Edwin en Carmen02-09-2008

gaan hier nooit meer naar toe

Onze vakantie was nog net geen helse vakantie. Bijna 10 dagen bezig geweest met problemen op dekamer. Dire keer een andere kamer en nog problemen. Hotel is men nu aan het renoveren. Is ook wel nodig. Lift deed het steeds niet, lekkende airo, kapot toilet etc. Eten was redelijk, maar niet Iberostar waardig. Veel beter meegemaakt. Personeel was zeer vriendelijk .Reisleiding Neckerman was onvriendelijk en onbeschoft. Veel amerikanen die werkelijk denken dat de hele wereld van hun is. Animatieteam deed zijn best maar vooral op de amerikanen gericht.

• 10Familie Kivits02-09-2008

mooiste vakantie die we tot nu toe gehad hebben!

Dit was hoe een vakantie hoort te zijn,luxe,goede service,prachtige locatie,vriendelijke personeel en alles was ook zo kindvriendelijk, de kinderen horen er ook bij. Het eten was erg goed, alles was ook zo goed georganiseerd. Vonden het ook erg hygienisch en proper daar. Het is een prachtig land ,parelwitte stranden, palmbomen en kokosnoten vallen op de grond en die maken ze voor je open en daar kun je dan uit drinken. Overdags en s'avonds heb je op het resort van alles te doen,maar er zijn ook allerlei excursies waarvoor je je kan aanmelden wel met kosten verbonden bv: Ga naar Saona island voor 90 us dollar,dat is echt een bounty eiland, alleen de wegen zijn erg slecht daarnaar toe. Wij willen zowieso volgend jaar terug,want het is ons en de kids van 3 en 1 en half erg goed bevallen in de Dominicaanse republiek.

• 10bea30-08-2008

super vakantieoord

elve en hulspas nooit meer naar dit resort gaan want jullie zijn het resort niet waard,het is een super resort een geweldig land,informeer je voor je er naar toe gaat,in elk land is er criminaliteit,amsterdam is erger dan dominicana,ik ga daar zeker nog eens naar toe,alles is leuk en relax op het resort,daarbuiten is er armoe maar door het toerisme hebben de mensen werk op het resort maken ze langen dagen vergeet ze aub niet een fooitje te geven.

• 10Cissy, Mike en Sady24-08-2008

Grandioos!!

Wij hebben een perfecte vakantie gehad. Eten drinken was top. Personeel erg vriendelijk. Genoeg vermaak voor iedereen. Strand en zwembad perfect. Prijs kwaliteit verhouding is echt fantastisch. Wij gaan zeker terug als de prijs zo blijft.

Echt een aanraader.

• 10stal21-08-2008

echt fantastisch

Het is echt een paradijs!wat een mooi hotel en vriendelijke mensen.Het eten is zo veel en goed dat ik zeker een keer terug ga .

• 10miranda11-08-2008

vonden het een geweldig hotel

vrijdag thuis gekomen geweldig verblijf super vriendelijke mensen en zeker het geld dubbel en dwars waard!!!! echt een aanrader

• 9Helene en gezin10-08-2008

Een echte aanrader!!!!

Dit is echt een geweldig hotel. Ontzettende aardige bediening. Er wordt veel gezongen en gedanst. Veel barbeque aan het strand. Het eten is er ook echt heerlijk en enorm veel keus. Je komt er echt niks tekort. Het is er ook echt heel erg schoon. Zelfs het strand word geharkt met de hand. Wij hebben voor de eerste keer dat we naar een hotel terug gaan. Punta Cana en Dominicana zijn inderdaad hetzelfde, alleen in spiegelbeeld. Meer appartement idee. En Bavaro zijn echt blokken van 8 kamers in de tuin. Ziet er ook erg mooi uit. Iedereen die gaat ontzettend veel plezier want het wordt echt een topvakantie.

• 9Miriam07-08-2008

Super, geweldig

Hele fijne vakantie gehad. Super goed gegeten, van alles wat en warm. Zeer schoon, Super mooi strand en zee, en wat een vriendelijke mensen. Ik verbaas me er telkens weer over, dit was de derde keer in Punta Cana en in veel landen geweest, maar de vriendelijkheid in de DR. zie je nergens. `s morgens wordt zingend je koffie ingeschonken. Een aanrader voor iedereen die van een relax vakantie houd.

0 tips over Hotel Iberostar Punta Cana

8 vragen over Hotel Iberostar Punta Cana

• Bo, 07-10-2011

kamers

Hoi, ik ga eind okt. 2011 naar Iberostar Punta Cana. Ik lees dat er renovaties gaande zijn in het Dominicana gedeelte. Heb je last van deze renovaties en welke kamers kun je het beste in Iberostar Punta Cana hebben om o.a. geen last te hebben van deze renovaties?

Kas, 07-01-2012

we zijn er in december geweest geen last gehad van de renovaties

• demi, 01-07-2011

vakantie

hoi, ik ben 14 jaar en ga 29 juli voor 18 dagen naar dit resort, zijn er nog meer kinderen rond die tijd. Hoop het wel, tot dan. groetjes Demi

• Ricardo, 19-01-2011

Zwembadbar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of dit hotel een zwembadbar heeft? En dan bedoel ik zo'n bar waarvoor je niet het water uit hoeft ;)

Bedankt, Ricardo

henriette, 16-02-2011

HOi, er is geen zwembadbar. Je moet ff het water uit en dan heb je binnen 2 stappen alle drinken wat je wil. Op het strand is ook een bar met alle mogelijke drankjes. Het is een supergoed hotel,ik ga er in april voor de 2e x naar toe.

Veel plezier !!!

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
      • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht