Hotel Iberostar Punta Cana

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

394 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana

• 9Maaike17-01-2014

Mooi

Wij waren hier op huwelijksreis. Heerlijk eiland, prachtig! All inclusive formule is perfect, hele dag door van alles te eten en te doen. Zwembad mooi en groot. Altijd wel ruimte om te liggen. Direct aan zwembad. Service goed Animatie en shows perfect. Keuze uit diverse restaurants met lekkere menukaart.

Kortom: genoten!

• 9 Jo en Greet Reigwein31-07-2013

Geweldig,super hotel.

Geweldig hotel super We zijn inmiddels voor de zesde keer geweest, volgend jaar zeker weer. wij raden het iedereen aan.

Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 04-08-2013

Geachte klant, Namens de hotelmanager, Helena Santos, we bedanken voor de herziening op Zoover en voor uw trouw met Iberostar Punta Cana als uw vakantiebestemming. We zijn blij om te weten dat u uitstekende vakantie onlangs genoten bij ons dankzij de vriendelijkheid van onze medewerkers. In het Iberostar ons doel is te zorgen voor een onvergetelijke vakantie aan onze lieven gasten als je zes keer hebt gewoond. We hopen terug te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

• 9Geert20-05-2013

Iberostar Punta Cana en iberostar Dominicana zijn 2 hotels die op hetzelfde resort naast elkaar liggen.De zwembaden en strand en ook een deel van de restaurants zijn gemeenschappelijk. Echter, toen wij boekten lag er een prijsverschil tussen de beide hotels. De punta cana is iets duurder dan de dominicana. Wij boekten het duurdere Punta cana, maar dit is echt nergens voor nodig, want eten en diensten en ontspanning zijn allemaal gemeenschappelijk. Er wordt in beide restaurants net hetzelfde geserveerd.De bediening in het duurdere punta cana is zelfs slechter dan in dominicana. Een pluim voor de animatie s'avonds in het hotel.Werkelijk super artiesten die je dan te zien krijgt. Anderzijds is er in de nabije omgeving van het hotel weinigte doen. Je moet algauw een taxi nemen om ergens te geraken en taxis zijn hier wel aan de dure kant. Voor een rustige vakantie wel een aanrader, maar niet voor mensen die graag eens gaan shoppen...van winkelcentra te ver afgelegen.

Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 04-06-2013

Geachte klant, Bedankt voor het kiezen Iberostar Punta Cana. Namens de hotelmanager Mevrouw Helena Santos, bedankt voor de herziening op Zoover. We zijn erg blij met uw vriendelijke woorden te lezen over de schoonheid van ons hotel, de verscheidenheid van ons voedsel en de vriendelijkheid van onze medewerkers. dat zijn onze uitgangspunten Iberostar. Wij hopen dat uw volgende bezoek. Alstublieft schrijven voor uw bezoek. Met vriendelijke groet,

• 8royzwierlink01-05-2013

leuk maar niet al te bijzonder hotel

hotel is prima, maar zeker niet uitsekend na ons oordeel. eiland is overigens erg mooi, trek er vooral op uit!

Quality Manager Iberostar Republica Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 06-05-2013

Geachte klant, Bedankt voor het kiezen Iberostar Dominicana. Namens de hotelmanager Helena Santos bedankt voor de herziening op Zoover. We zijn erg blij om te weten dat uw verblijf in ons hotel was onvergetelijk dankzij de vriendelijkheid van onze medewerkers. Bij Iberostar “geniet ervan een Ster te sijn”. We hopen terug te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

• 7janneke_sloot19-11-2012

tweede keer, een stuk minder....

We zijn hier 3 jaar geleden ook geweest. Eerlijk gezegd was het toen veel beter. De kwaliteit van het eten lag veel hoger als nu. ook was er veel minder te verkrijgen als toen. Het strand was vies, lag onder het zeewier. Moet er wel bij vermelden dat het hotel elke dag probeerde dit weg te halen, maar het was gewoon niet te doen. ook het personeel was een stuk minder vriendelijk als voorheen, behalve als je een fooi gaf, dan waren we ineens de leukste van het park. Toch wel jammer. De kamers bijven geweldig, niets van te zeggen.

Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 21-11-2012

Geachte klant, Bedankt voor het kiezen Iberostar Punta Cana onlangs. Namens de hotelmanager Mevrouw Helena Santos, bedankt voor de herziening op Zoover. Wij waarderen uw positieve beoordeling van de schoonheid en de onderhoud van onze faciliteiten. Bij Iberostar een van onze leidende principes is het handhaven van onze gebouwen. Bovendien, het spijt ons te lezen dat de vriendelijkheid van onze medewerkers en onze diverse gastronomie niet voldeed aan uw verwachtingen. Zullen we zeker rekening een objectieve benadering om na te gaan hoe we het beste kunnen verhelpen deze. We hopen terug te verwelkomen in ons hotel en tonen onze verbeteringen. Met vriendelijke groet,

• 9erik-en-ine29-08-2012

Mooi voor onze huwelijksreis

Geweldig hotel! Goede service en hele mooie kamers in kleine gebouwen. Je kon overal gebruik van maken. Het eten was goed, alleen kreeg je minimaal 1x buikloop. Kan bijna niet anders met deze temperaturen. Wat je wel miste was een goed stuk kaas bij het ontbijt. Maar dat is niet aan hun te verwijten, blijf een hollander! Het strand is super met het witte zand.

Het personeel doet er alles aan om het jou naar je zin te maken.

Zeker een aanrader.

• 9willy.remmers06-07-2012

Goed hotel

Buiten het hotel kun je niet veel, behalve excursies. Het hotel heeft echter genoeg te bieden.

• 9Shirley & Yannick28-05-2012

Een super, zorgeloze vakantie!!

Voor ons was het de eerst keer op de Dominicaanse Republiek. T was een zalige ervaring. Alles was netjes verzorgd, kamers dagelijks gepoetst, propere handdoeken, mini-bar die ze vullen. Ook het eten was super lekker en ruime keuze. Super vriendelijk personeel, alles was netjes onderhouden. Een echte aanrader! Ook op stap gaan met Hans via de touroperator is geweldig! Een super leuke kerel met een vlotte babbel.

• 7Kas07-01-2012

goed hotel

7 jaar geleden ook in punta cana gezeten was toen zeer goed daarom toch weer voor deze vakantie gekozen voor iberostar punta cana bij aankomst wat problemen gehad met de kamer geen extra bed op de kamer maar de hostes van touroperator heeft dit netjes opgelost. We vinden wel dat de kwaliteit van het hotel na 7 jaar wel terug is gegaan (eten) het animatieteam is nog steeds super goed voor de rest was alles naar tevredenheid we hebben 2 excursies gedaan. dit is een geweldige keuze wat is dit gezellig.

• 9Joyce20-10-2011

Prima!

Een geweldige plek om te relaxen. Mooi, ruim opgezet hotel. Kamer zijn schoon en voldoende ruim. Elke dag word er goed schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en vrolijk. De tuinen rond de gebouwen zijn mooi en goed verzorgd. Ook leuk dat er flamingo's loslopen. Het zwembad is aan de kleine kant, maar het strand daarentegen is fantastisch. Je kunt ook prima een wandelingetje langs het strand maken. Wij hebben een snorkelexcursie gedaan, dit was erg mooi. Alleen zijn de excursies, via de reisbureau's best prijzig. Het werd ons daarnaast afgeraden om zelf het terrein van Iberostar te verlaten ivm onveiligheid, maar daar hadden wij ook geen behoefte aan. Het eten in het restaurant is ook prima. Veel keuze en lekker eten. Kortom een geweldig plek om van je vakantie te genieten.

0 tips over Hotel Iberostar Punta Cana

8 vragen over Hotel Iberostar Punta Cana

• Bo, 07-10-2011

kamers

Hoi, ik ga eind okt. 2011 naar Iberostar Punta Cana. Ik lees dat er renovaties gaande zijn in het Dominicana gedeelte. Heb je last van deze renovaties en welke kamers kun je het beste in Iberostar Punta Cana hebben om o.a. geen last te hebben van deze renovaties?

Kas, 07-01-2012

we zijn er in december geweest geen last gehad van de renovaties

• demi, 01-07-2011

vakantie

hoi, ik ben 14 jaar en ga 29 juli voor 18 dagen naar dit resort, zijn er nog meer kinderen rond die tijd. Hoop het wel, tot dan. groetjes Demi

• Ricardo, 19-01-2011

Zwembadbar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of dit hotel een zwembadbar heeft? En dan bedoel ik zo'n bar waarvoor je niet het water uit hoeft ;)

Bedankt, Ricardo

henriette, 16-02-2011

HOi, er is geen zwembadbar. Je moet ff het water uit en dan heb je binnen 2 stappen alle drinken wat je wil. Op het strand is ook een bar met alle mogelijke drankjes. Het is een supergoed hotel,ik ga er in april voor de 2e x naar toe.

Veel plezier !!!

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht