8 vragen over Hotel Iberostar Punta Cana

• Bo, 07-10-2011

kamers

Hoi, ik ga eind okt. 2011 naar Iberostar Punta Cana. Ik lees dat er renovaties gaande zijn in het Dominicana gedeelte. Heb je last van deze renovaties en welke kamers kun je het beste in Iberostar Punta Cana hebben om o.a. geen last te hebben van deze renovaties?

Kas, 07-01-2012

we zijn er in december geweest geen last gehad van de renovaties

• demi, 01-07-2011

vakantie

hoi, ik ben 14 jaar en ga 29 juli voor 18 dagen naar dit resort, zijn er nog meer kinderen rond die tijd. Hoop het wel, tot dan. groetjes Demi

• Ricardo, 19-01-2011

Zwembadbar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of dit hotel een zwembadbar heeft? En dan bedoel ik zo'n bar waarvoor je niet het water uit hoeft ;)

Bedankt, Ricardo

henriette, 16-02-2011

HOi, er is geen zwembadbar. Je moet ff het water uit en dan heb je binnen 2 stappen alle drinken wat je wil. Op het strand is ook een bar met alle mogelijke drankjes. Het is een supergoed hotel,ik ga er in april voor de 2e x naar toe.

Veel plezier !!!

• Jan Kok, 27-03-2010

Excursie

Ik ga eind april naar iberostar Punta Cana. Voor het grootste deel een luie vakantie, maar wil toch wel 1 excursie maken. Wie kan mij vertellen wat ik dan ECHT moet gaan zien?

Rebecca Koorevaar, 12-01-2011

Wij zijn al een aantal keren naar de Dominicaanse Repybliek geweest. Ook komende zomer gaan wij weer drie weken. En elke keer doen we weer de excursie naar Saona Island. Prachtig! Met de speedboot heen en de catamaran terug. Wij gaan zelf altijd met Wimpy, een belg die daar woont en excursies regelt. Volgens mij als je de wimpy punta cana intypt bij google vind je hem wel. Heel veel plezier alvast!

henriette, 16-02-2011

Hoi,

ik ga in april voor de 2e x naar dit hotel. Heb in 2008 niks kunnen doen ivm orkaan die toen over Punta cana zou komen. (gelukkig ging ie uiteindelijk over Haïti) Nu ga ik op excursie met SEAVIS,ziet er echt super uit.Lees ook goeie reactie"s !! Ga de Saona vip tour doen........ Zie SEAVIS PUNTA CANA,dan wijst het zich vanzelf',

Veel plezier

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

Tjingo
    Tjingo
    BeachCheck
    BeachCheck

• henk Zandvliet, 01-02-2010

tranfer van en naar vliegveld in de dominicaanse r

we willen naar dit hotel (iberostar punta cana echter lwe nergens over de tranfer van en naar het vliegveld en hotel. wie kan ons vertellen hoe het daarmee zit ? is het erbij of moet je zelf transport regelen?

caribbeanlover, 08-03-2010

Als je een pakketreis neemt, dan zit de transfer erbij in deze is ongeveer 30 min. dus niet erg lang.

• K.Z., 18-01-2010

neckermann & martinair?

Hallo,

Ik heb begrepen dat het hotel super is..maar hoe zit het met Neckermann (volgens mij een van de weinigen waarbij dit hotel te boeken is) en Martinair? Is Neckermann een prima reisorganisatie? heb hier geen ervaring mee, is de hostess regelamatig bereikbaar voor onvoorziene calamiteiten. En is vliegen met Martinair goed te doen? hoelang is de vlucht met een tussenstop op Aruba? en geld dit alleen voor de heenreis?

Alvast bedankt Groetjes

Caribbenlover, 08-03-2010

De kans dat je een tussenstop hebt is groot, maar ik weet niet hoe lang die duurt. Je kan dat het beste even vragen bij de organisatie waar je boekt. Overigens is dit hotel bij velen te boeken hoor. Voor de periode dat wij willen is het bij straus het voordeligste.

Rebecca Koorevaar, 12-01-2011

Hallo, Neckermann is een prima reisorganisatie. Ook Martinair is een prima maatschappij! Er zijn wel meerdere organisaties die de reis aanbieden. Wij gaan meestal met Arke/HI of Neckermann. De vliemaatschappij is dan (meestal) Arkefly of Martinair. De tussenstops zijn pas bekend op het moment dat het nieuwe vluchtseizoen ingaat. Meestal mag je blijven zitten met de tussenstop, soms moet je er even uit. Dat is niet langer dan een uurtje...

• B., 23-06-2009

internetcafe

Jojo, 17-08-2009

[quote user='B.']ik ga binnenkort op vakantie naar dit resort, ik heb gelezen dat er een internetcafe is. Alleen vroeg ik mij af hoeveel dollar het per half uur/uur kost? En werken de computer ook? Vorig jaar was ik ook in de DR in een ander resort van Iberostar, daar deed het internet het wel, maar was de computer supertraag waardoor het mailen naar het thuisfront mij best wat geld heeft gekost. bedankt alvast, groetjes![/quote]

B. Het internet werkt er prima, alsook de pc's zijn nieuw. Voor een uurtje betaalde ik 10$.

succes

• Marlous, 16-03-2009

Weer?

Ik vertrek op 24 Maart naar dit hotel in Punta Cana en was een beetje aan het kijken naar voorspellingen van het weer. Nu zie ik op verschillende sites ook totaal verschillende voorspellingen. Van goed tot slecht en alles wat daar tussen zit. Nu vroeg ik me af of er iemand net terug is of onlangs in Punta Cana is geweest en mij kan vertellen hoe het is gesteld met het weer. Ik hoor het heel graag.. Groeten

Caribbeanlover, 08-03-2010

Trek je niks aan van die weerberichten. Soms is er een buitje van hooguit 30 min. en daarna is het weer heerlijk droog. Maak je geen zorgen. Veel plezier!

Rebecca Koorevaar, 12-01-2011

Daar sluit ik mij volledig bij aan! Meestal is het overdag schitterend weer en 's avond een regenbui...Heel veel plezier!