Hotel Iberostar Punta Cana

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°25°
Hotel Iberostar Punta Cana
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Punta Cana voor je op een rij gezet:

260 reviews over Hotel Iberostar Punta Cana in het Nederlands

Adinda Gorsele
22-11-2018

Het hotel was echt super! Zeker het animatie team is echt geweldig! Iedere dag doen ze ontzettend veel activiteiten en verrassende acts, maar als je gewoon aangeeft dat je geen zin hebt staan ze niet steeds aan je bedje opt strand. Het hotel heeft alle mogelijkheden voor een zorgeloze vakantie in de caribbean. Kamers waren super netjes, ruim en schoon. En met de vele alla carts en buffet restaurants is er voldoende keus aan eten. Dit hotel is zeker een aanrader! Ik ga zeker terug!

Gereisd Met vrienden in november 2018

fantastisch

jo Reigwein
13-3-2017

prachtig resort,dit jaar gaan we weer,hele goede aanrader. heerlijk eten,schone kamers,vriendelijk personeel. komen hier voor de 9 de keer.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slechtste vakantie ooit! Zeker geen 5* waard!

Bianca Mulder
22-5-2016

Wij raden Iberostar Punta Cana en/of Dominicane ten strengste af aan iedereen die het overweegt om deze resorts te boeken. Dit is volgens opgave een 5 resort maar dat betekent dan wel dat de service, faciliteiten, schoonmaak e.a. zaken ook allemaal 5 zouden moeten zijn. Maar als je verder onze ervaring leest dan begrijp je vast waarom wij deze resorts niet meer dan 3* zouden geven.

Tijdens onze vakantie bij Iberostar Punta Cana en Dominicana in februari 2016 hebben we zulke slechte ervaringen gehad die we graag willen delen met iedereen. Op basis van deze ervaringen kunt U dan zelf uw eigen keuzes maken. Ik zou U adviseren om ook veel reviews te lezen e.a. websites aangezien veel van onze ervaringen bij meerdere gasten zijn voorgekomen. Tijdens ons verblijf hebben we meermaals excuses briefjes ontvangen met een flesje Domincaanse Rum (wat wij niet eens lekker vinden) en in plaats van dat na de excuses de problemen werden opgelost bleven deze maar voortslepen. Volgens het resort moesten we een klacht indienen in Nederland bij ons reisbureau, dit hebben we uiteraard gedaan maar helaas tot op heden 3 maanden verder nog steeds geen tevreden oplossing vanuit de lokale Iberostar resorts maar ook niet vanuit Iberostar hoofdkantoor. Lees verder om onze ervaring te begrijpen en om te begrijpen waarom wij dit resort zo ongelofelijk slecht beoordelen en we hebben vele vakanties gemaakt dus weten echt wel hoe het hoort want er zijn 3 resorts die het veel beter doen dan Iberostar 5.

De problemen welke wij hebben ervaren tijdens ons verblijf en die zelfs met moeite werden opgelost of niet na gesprekken met hotel managers!: - Kamer niet op orde en niet conform boeking - Geen babybed aanwezig wel vermeld op boeking - Duurt uren voordat je kunt worden overgeboekt (ze laten je gewoon voor een dichte kamer een half uur wachten) - Rustige kamer gevraagd maar niet gekregen, in tegendeel met een kind van 3 geplaatst worden vlak bij de Star Band die tot 12u s'avonds speelt. - Hotel hygiëne extreem beneden de maat in de gemeenschappelijke delen - Hygiene in de kamer te slecht voor woorden, kots werd niet opgeruimd. - Dochter is ziek geworden van het zwembad! Smerig met gasten die alcohol en eten meenemen het zwembad in - Man is ziek geworden van het eten of drinken (lees reviews zijn meer gasten die dit hebben ervaren) - Onze eigen buggy is vies gemaakt door het schoonmaak team met zoete vloeistof - Leen buggy van het hotel zat onder de schimmel - Uitchecken en betaling gedaan maar we mochten van de beveiliging het complex niet verlaten want bij uitcheck naast een bon geen "vetrek" bewijs ontvangen - Ala carte restaurants altijd volgeboekt bij navraag maar altijd maar half vol als je uiteindelijk er wel kunt gaan eten - Eten qua variatie is slecht dit is er nagenoeg niet. Elke dag hetzelfde en soms bij lunch hetzelfde als bij ontbijt! - Veelvuldig geen water voorzieningen gehad in kamer en gehele complex - Veelvuldig stroom uitval gehad en moeten douchen met mobiele telefoon verlichting - Geen heet water gehad een aantal dagen en werd amper lauw - Waterdruk na problemen steeds extreem laag dus douchen was niet fijn - Op het strand zijn zwarte markt verkopers die gasten tours aansmeren, hotel doet hier niets aan en wijst naar de lokale reisagent. Wordt zelfs niet door het hotel gemeld bij inchecken. - Ligbedden op het strand zijn aan vervanging toe want zeker meer dan de helft is stuk of er ontbreken onderdelen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Geweldig

AN
8-5-2016

Goed: heerlijk eten,ook voor mensen met glutenvrij dieet. Hele uitgebreide buffetten, met kerst was het helemaal geweldig! Ontzettend goede sportschool je kijkt uit op zee, veel animatie, kidsclub helemaal perfect, alleen in de avond was er niet zo veel te doen , veel live music weinig shows(2014) .

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genieten

Fam. Verkoelen
13-2-2016

Een mooi resort, waar je niks te kort komt! Voor de eerste keer in de Dominicaanse Republiek, en het is ons zeer goed bevallen. Blij dat we de keuze hadden gemaakt voor Iberostar, hier zijn ze echt actief bezig, om je alles naar wens te maken. Het is geen nieuw resort, maar wel zeer goed onderhouden. Het eten was zeer goed, zeer gevarieerd, bediening top(Clara 'restaurant Hispaniola'). In het hele resort en hele goede en relaxte sfeer(geen 'russische' toestanden, die je vaak in Turkije en Epypte tegenkomt). Het merendeel van gasten kwamen uit Amerika, Canada, Argentinie,Chili,Peru..wat wij als prettig ervaarden. Animatie ook heel goed, voor kids als zowel volwassenen. Als het aan ons ligt, was dit zeker niet de laatste keer, dat we voor Iberostar hebben gekozen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Mooi

Maaike
17-1-2014

Wij waren hier op huwelijksreis. Heerlijk eiland, prachtig! All inclusive formule is perfect, hele dag door van alles te eten en te doen. Zwembad mooi en groot. Altijd wel ruimte om te liggen. Direct aan zwembad. Service goed Animatie en shows perfect. Keuze uit diverse restaurants met lekkere menukaart.

Kortom: genoten!

Gereisd Met partner in oktober 2003

Geweldig,super hotel.

Jo en Greet Reigwein
31-7-2013

Geweldig hotel super We zijn inmiddels voor de zesde keer geweest, volgend jaar zeker weer. wij raden het iedereen aan.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 4-8-2013

Geachte klant, Namens de hotelmanager, Helena Santos, we bedanken voor de herziening op Zoover en voor uw trouw met Iberostar Punta Cana als uw vakantiebestemming. We zijn blij om te weten dat u uitstekende vakantie onlangs genoten bij ons dankzij de vriendelijkheid van onze medewerkers. In het Iberostar ons doel is te zorgen voor een onvergetelijke vakantie aan onze lieven gasten als je zes keer hebt gewoond. We hopen terug te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Geert
20-5-2013

Iberostar Punta Cana en iberostar Dominicana zijn 2 hotels die op hetzelfde resort naast elkaar liggen.De zwembaden en strand en ook een deel van de restaurants zijn gemeenschappelijk. Echter, toen wij boekten lag er een prijsverschil tussen de beide hotels. De punta cana is iets duurder dan de dominicana. Wij boekten het duurdere Punta cana, maar dit is echt nergens voor nodig, want eten en diensten en ontspanning zijn allemaal gemeenschappelijk. Er wordt in beide restaurants net hetzelfde geserveerd.De bediening in het duurdere punta cana is zelfs slechter dan in dominicana. Een pluim voor de animatie s'avonds in het hotel.Werkelijk super artiesten die je dan te zien krijgt. Anderzijds is er in de nabije omgeving van het hotel weinigte doen. Je moet algauw een taxi nemen om ergens te geraken en taxis zijn hier wel aan de dure kant. Voor een rustige vakantie wel een aanrader, maar niet voor mensen die graag eens gaan shoppen...van winkelcentra te ver afgelegen.

Gereisd Met partner in april 2013
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 4-6-2013

Geachte klant, Bedankt voor het kiezen Iberostar Punta Cana. Namens de hotelmanager Mevrouw Helena Santos, bedankt voor de herziening op Zoover. We zijn erg blij met uw vriendelijke woorden te lezen over de schoonheid van ons hotel, de verscheidenheid van ons voedsel en de vriendelijkheid van onze medewerkers. dat zijn onze uitgangspunten Iberostar. Wij hopen dat uw volgende bezoek. Alstublieft schrijven voor uw bezoek. Met vriendelijke groet,

leuk maar niet al te bijzonder hotel

royzwierlink
1-5-2013

hotel is prima, maar zeker niet uitsekend na ons oordeel. eiland is overigens erg mooi, trek er vooral op uit!

Gereisd Met partner in januari 2013
Quality Manager Iberostar Republica Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 6-5-2013

Geachte klant, Bedankt voor het kiezen Iberostar Dominicana. Namens de hotelmanager Helena Santos bedankt voor de herziening op Zoover. We zijn erg blij om te weten dat uw verblijf in ons hotel was onvergetelijk dankzij de vriendelijkheid van onze medewerkers. Bij Iberostar “geniet ervan een Ster te sijn”. We hopen terug te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

tweede keer, een stuk minder....

janneke_sloot
19-11-2012

We zijn hier 3 jaar geleden ook geweest. Eerlijk gezegd was het toen veel beter. De kwaliteit van het eten lag veel hoger als nu. ook was er veel minder te verkrijgen als toen. Het strand was vies, lag onder het zeewier. Moet er wel bij vermelden dat het hotel elke dag probeerde dit weg te halen, maar het was gewoon niet te doen. ook het personeel was een stuk minder vriendelijk als voorheen, behalve als je een fooi gaf, dan waren we ineens de leukste van het park. Toch wel jammer. De kamers bijven geweldig, niets van te zeggen.

Gereisd Met partner in oktober 2012
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 21-11-2012

Geachte klant, Bedankt voor het kiezen Iberostar Punta Cana onlangs. Namens de hotelmanager Mevrouw Helena Santos, bedankt voor de herziening op Zoover. Wij waarderen uw positieve beoordeling van de schoonheid en de onderhoud van onze faciliteiten. Bij Iberostar een van onze leidende principes is het handhaven van onze gebouwen. Bovendien, het spijt ons te lezen dat de vriendelijkheid van onze medewerkers en onze diverse gastronomie niet voldeed aan uw verwachtingen. Zullen we zeker rekening een objectieve benadering om na te gaan hoe we het beste kunnen verhelpen deze. We hopen terug te verwelkomen in ons hotel en tonen onze verbeteringen. Met vriendelijke groet,

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Mexicaans, Oosters
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Punta Cana in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.