Hotel Iberostar Grand Bavaro

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag28°23°
Hotel Iberostar Grand Bavaro
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Grand Bavaro voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Iberostar Grand Bavaro in het Nederlands

Super!

sawij
3-3-2015

Alleen maar positief wat een luxe! Geen beter hotel te vinden. (Al 12 gehad!)

Gereisd met partner in maart 2015

Super :),luxe

dimx
19-10-2012

Zeer mooi hotel met mooie kamers en zeer lekker eten,jacuzi en "butler"

Het hotel kost wat meer en is dus niet voor iedereen maar als je het doet is het wel de moeite.Na deze grand hebben we ook de grand in mexico gedaan en deze is even goed,ik ga zeker nog terug maar de prijs is wat hoog voor elk jaar te gaan:)

Voor alles max score alleen kindvriendelijk niet,kinderen zijn dan ook niet toegelaten dus logische score,je hebt er wel de rust :)

Gereisd met partner in oktober 2010

"Paradise"

Sandy en Niels
27-12-2011

Geweldig hotel, beetje jammer dat je om 7 uur een handdoek moet gaan leggen om een cabana tot je beschikking te hebben. Verder geen negeatieve dingen.

Gereisd met partner in november 2011

TOP HOTEL!!!

Michel
28-9-2011

Nog steeds een vam de betere zoniet beste hotels waar wij zijn verbleven.

Alles is top aan dit hotel en complex. Indien men in het meest luxe gedeelte verblijft kan men ook gebruik maken van de twee andere zwembaden en andere faciliteiten van de aaneengesloten hotels. Heerlijk gevarieerd eten, prachtige kamers en gezellig complex. Animatieteam is plezierig aanwezig. Heerlijke cocktails en een proffessionele avondshow met regelmaat. Ik zeg DOEN!!

Gereisd met partner in november 2007

Erg luxueus, misschien net te

Guido en Claudia
30-8-2011

Perfect, kan niet beter. We zijn ervaren Caribische vakantiegangers, maar dit sloeg alles. Nooit eerder zo in watten gelegd, deze luxe gezien. Maar, voor ons over de top, te stil en soms ongemakkelijk. Liever te mooi en chicque dan andersom natuurlijk. Op de TE momenten, gingen we naar aangrenzende Bavaro, dat mag. Andersom niet.

Dit jaar Hacienda Dominicus, als Irene het heel heeft gelaten

Gereisd met partner in januari 2011

over de top

stien en dries
5-7-2011

2e keer grand bavaro,(1e keer juli 2009}stranden en personeel al een + t.o.v. grand paraiso en in de bar en theater {balkon} kan men gewoon roken. Animatieteam goed,vermaken alle gasten op een ongedwongen manier, BOOM BOOM was onze favoriet We gaan zeker terug,beter is er niet op de Dom.Rep.

Gereisd met partner in juni 2011

Aanrader

brasem
19-4-2011

Het hotel is schitterend, de service is ook in orde. Voor maximaal 9 dagen ws dit voor ons een heerlijke locatie.

Enige minpuntje: Het reserveren van de a la carte restaurants ging niet echt soepel. In eerste instantie konden we maar 3 van de 8 avonden in 1 van de 4 a la carte restaurants eten. Na een bezoek aan het kantoor kon het toch voor 6 avonden.

Gereisd met partner in januari 2011

super geweldig hotel!

SANDRA
7-3-2011

Wij hadden het geluk dat bavaro overboekt was waardoor wij in het Grand hotel terecht kwamen. Wat een luxe in 1 woord geweldig! voor iedereen aan te raden.

Minpuntje vond ik dat je 's ochtends, al rond 6.30 uur je handdoek klaar moet leggen wil je een cabana hebben, dat had ik toch anders verwacht bij zo'n luxe hotel.

Dit was een paar jaar geleden bij Iberostar Punta Cana opvallend, daar mocht je pas vanaf 8.00 uur je handdoek klaarleggen. Dat is nog een nog redelijke tijd.

Verder niets dan lof over dit hotel en het personeel. Ik vermoed dat we niet meer minder willen........

Gereisd met partner in februari 2011

Prachtig hotel, fantastisch mooi ingerichte kamers, zeer verfijnde buffetten en uitstekende à la carte restaurants, zeer aangenaam animatieteam (hoewel we niet zo animatie-minded zijn), wondermooi domein, maar vooral de mensen die er werken maken dit hotel zo groots. Iedereen is supervriendelijk en heeft maar 1 missie: het je naar je zin maken. Butlerservice in de juniorsuites is uitstekend, kwaliteit van eten en dranken bijzonder goed. Als veeleisende reiziger kan je overal wel een detail vinden, doch zeker niets noemenswaardig. Twijfel zeker niet tussen dit hotel en de buurhotels (Iberostar Bavaro, Dominicana & Punta Cana), het Grand Bavaro is absoluut de top, pure wereldklasse voor een verfijnde, luxueuze, kinderloze verwenvakantie!! We will definitely be back!!!

Gereisd met partner in februari 2011

Te duur voor verwachting

Mirjam
4-2-2011

Het Grand Bavaro is een mooi hotel maar de prijs / kwaliteit staan niet tot verhouding. Veel te duur voor hetgeen geboden en daarbij de kamers erg klein met weinig opbergruimte voor je bagage vooral als je drie weken verblijft. Is meer ingericht op Amerikanen die voor een paar dagen of hooguit een weekje komen.

Gereisd met partner in november 2010

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Grand Bavaro in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Grand Bavaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.