Hotel Iberostar Grand Bavarostersterstersterster

10Fenomenaal

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Grand Bavaro voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

579 reviews over Hotel Iberostar Grand Bavaro

• 9sawij03-03-2015

Super!

Alleen maar positief wat een luxe! Geen beter hotel te vinden. (Al 12 gehad!)

Gereisd met partner in maart 2015

• 10dimx19-10-2012

Super :),luxe

Zeer mooi hotel met mooie kamers en zeer lekker eten,jacuzi en "butler" Het hotel kost wat meer en is dus niet voor iedereen maar als je het doet is het wel de moeite.Na deze grand hebben we ook de grand in mexico gedaan en deze is even goed,ik ga zeker nog terug maar de prijs is wat hoog voor elk jaar te gaan:) Voor alles max score alleen kindvriendelijk niet,kinderen zijn dan ook niet toegelaten dus logische score,je hebt er wel de rust :)

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Sandy en Niels27-12-2011

"Paradise"

Geweldig hotel, beetje jammer dat je om 7 uur een handdoek moet gaan leggen om een cabana tot je beschikking te hebben. Verder geen negeatieve dingen.

Gereisd met partner in november 2011

• 10Michel28-09-2011

TOP HOTEL!!!

Nog steeds een vam de betere zoniet beste hotels waar wij zijn verbleven. Alles is top aan dit hotel en complex. Indien men in het meest luxe gedeelte verblijft kan men ook gebruik maken van de twee andere zwembaden en andere faciliteiten van de aaneengesloten hotels. Heerlijk gevarieerd eten, prachtige kamers en gezellig complex. Animatieteam is plezierig aanwezig. Heerlijke cocktails en een proffessionele avondshow met regelmaat. Ik zeg DOEN!!

Gereisd met partner in november 2007

• 9Guido en Claudia30-08-2011

Erg luxueus, misschien net te

Perfect, kan niet beter. We zijn ervaren Caribische vakantiegangers, maar dit sloeg alles. Nooit eerder zo in watten gelegd, deze luxe gezien. Maar, voor ons over de top, te stil en soms ongemakkelijk. Liever te mooi en chicque dan andersom natuurlijk. Op de TE momenten, gingen we naar aangrenzende Bavaro, dat mag. Andersom niet.

Dit jaar Hacienda Dominicus, als Irene het heel heeft gelaten

Gereisd met partner in januari 2011

• 10stien en dries05-07-2011

over de top

2e keer grand bavaro,(1e keer juli 2009}stranden en personeel al een + t.o.v. grand paraiso en in de bar en theater {balkon} kan men gewoon roken. Animatieteam goed,vermaken alle gasten op een ongedwongen manier, BOOM BOOM was onze favoriet We gaan zeker terug,beter is er niet op de Dom.Rep.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9brasem19-04-2011

Aanrader

Het hotel is schitterend, de service is ook in orde. Voor maximaal 9 dagen ws dit voor ons een heerlijke locatie.

Enige minpuntje: Het reserveren van de a la carte restaurants ging niet echt soepel. In eerste instantie konden we maar 3 van de 8 avonden in 1 van de 4 a la carte restaurants eten. Na een bezoek aan het kantoor kon het toch voor 6 avonden.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9SANDRA07-03-2011

super geweldig hotel!

Wij hadden het geluk dat bavaro overboekt was waardoor wij in het Grand hotel terecht kwamen. Wat een luxe in 1 woord geweldig! voor iedereen aan te raden. Minpuntje vond ik dat je 's ochtends, al rond 6.30 uur je handdoek klaar moet leggen wil je een cabana hebben, dat had ik toch anders verwacht bij zo'n luxe hotel.

Dit was een paar jaar geleden bij Iberostar Punta Cana opvallend, daar mocht je pas vanaf 8.00 uur je handdoek klaarleggen. Dat is nog een nog redelijke tijd.

Verder niets dan lof over dit hotel en het personeel. Ik vermoed dat we niet meer minder willen........

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Kristof26-02-2011

Droombestemming, niet twijfelen ... gewoon doen!!!

Prachtig hotel, fantastisch mooi ingerichte kamers, zeer verfijnde buffetten en uitstekende à la carte restaurants, zeer aangenaam animatieteam (hoewel we niet zo animatie-minded zijn), wondermooi domein, maar vooral de mensen die er werken maken dit hotel zo groots. Iedereen is supervriendelijk en heeft maar 1 missie: het je naar je zin maken. Butlerservice in de juniorsuites is uitstekend, kwaliteit van eten en dranken bijzonder goed. Als veeleisende reiziger kan je overal wel een detail vinden, doch zeker niets noemenswaardig. Twijfel zeker niet tussen dit hotel en de buurhotels (Iberostar Bavaro, Dominicana & Punta Cana), het Grand Bavaro is absoluut de top, pure wereldklasse voor een verfijnde, luxueuze, kinderloze verwenvakantie!! We will definitely be back!!!

Gereisd met partner in februari 2011

• 7Mirjam04-02-2011

Te duur voor verwachting

Het Grand Bavaro is een mooi hotel maar de prijs / kwaliteit staan niet tot verhouding. Veel te duur voor hetgeen geboden en daarbij de kamers erg klein met weinig opbergruimte voor je bagage vooral als je drie weken verblijft. Is meer ingericht op Amerikanen die voor een paar dagen of hooguit een weekje komen.

Gereisd met partner in november 2010

1 tip over Hotel Iberostar Grand Bavaro

• Sandy en Niels, 27-12-2011

Als je iets wilt zien op de Domenicaanse en je houdt niet van de standaard excursies waar je met een man of 60 op stap gaat moet je zeker Hans Vanholm contacteren, deze belg woont al 21 jaar daar en doet prive tours, dus wat je zelf wilt zien, doen!!!! (001)-809-917-1922 of mail [email protected]

3 vragen over Hotel Iberostar Grand Bavaro

• tineke, 21-09-2010

wie weet

of je ook buiten kan eten, in de restaurants. of is alles binnen met airco?

Emmy, 09-01-2011

Weet niet of het nog relevant is? Ligt eraan in welk restaurant je eet. Bij het buffet 's ochtends en 's avonds kun je buiten eten of binnen met airco. Het lunch buffet restaurant bij het zwembad (= ander restaurant) is gedeeltelijk open dus geen airco. De à la carte restaurants zijn allen met airco. Ik heb er nog nooit mensen buiten zien eten, hoewel er wel enkele tafels staan. Heren dienen 's avonds een lange broek te dragen tijdens het diner en aangezien de temperatuur dan nauwelijks lager is dan overdag eet iedereen binnen.

• heidi en edje, 17-01-2010

trouwen

hoi we zouden graag trouwen op de dominicaanse we willen dit op het strand ook als is het niet corect voor europa dan trouwen we later wel hier gewoon op het stadhuis heeft er iemand ervaring met onze wens ???DANKJE Edje EN Heidi .

• achiel, 30-08-2009

internet

heeft iemand info over internet verbinding op de kamer ?

Hotel Iberostar Grand Bavaro info

• Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk