Hotel Iberostar Dominicana

Hotel Iberostar Dominicana
9,5

21 tips over Hotel Iberostar Dominicana

Jo, 5-1-2015
WIFI is veel te duur gewoon gratis doen. Eten in buffetrestaurants moeten veel beter gecontroleerd worden en gevarieerder. Niet moeilijk doen over a la carte restaurant als er ruimte is gewoon toestaan en niet aankomen met maar 3 x per week reserveren.
monica85, 4-4-2014

Mensen verdienen heel erg weinig en moeten fooi afstaan.

Wil je ze iets achter laten,geef het in de kamer met gesloten deur aan de kamermeisjes.

Zij werkn 12 uur per dag voor 300 euro per maand

Daniël, 12-7-2013
Neem een laptop mee en vraag om e modem op de kamer als je wifi neemt dan kan je van je laptop een wifi hotspot maken want normaal is de wifi alleen in de lobby te gebruiken en als je meerdere apparaten op wifi te gelijk wil gebruiken dan wordt het wel erg duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Dominicana voor je op een rij gezet:

Inez Hek, 31-3-2013
Geen trips gedaan deze keer, maar we kunnen de trip naar Saona aanbevelen die we eerder gedaan hebben.
Ruud, 13-3-2013
Excursies regelen via Wimpy (Google even). Vooral contrast- en Sanoa-toer zeker doen. Wimpy weet heel veel te vertellen over de DR. Kleine groepen dus veel directer. Neem genoeg Dollars of euros mee. Pinnen op resort of erbuiten bijna niet mogelijk. Bezoek aan disco DC6 is zeker aan te raden. Ook kan men 2x per week een kijkje nemen in IB Bavero Grand Hotel, regelen via bellboy.
freddammer, 15-2-2013
neem een tropische eilanden tour met de belg Wimpy, dat is onvergetelijk!!!

Ingrid, 14-1-2013
Via nederland excursie opgezocht en geboekt wij wimpy tours. Super dag gehad en scheelt hoop geld. Alles Top geregeld.
Chris, 26-10-2012
Probeer rechtstreeks te vliegen op Punta Cana. Wij hebben slechte ervaringen met overstappen. Bij ons waren alle Nederlanders hun koffer kwijt die vanuit Amsterdam via Parijs vlogen.
Joost E, 21-10-2012
Probeer absoluut het star rock restaurant, geen reservering nodig. De excursie naar Soana is de moeite waard, wat een prachtige stranden en water. De buggy/quad safari door de boerenweggetjes was erg vermakelijk. Koop zelf een snorkelsetje en neem die mee, geen gedoe met lenen en fijn je eigen schone spullen.
Lies Billet, 9-10-2012
Neem zeker deel aan enkele uitstappen. Saona en Samana gaan bezoeken zijn een echte aanrader!