Hotel Iberostar Bavaro Suites

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°23°
Hotel Iberostar Bavaro Suites
9,8

Direct aan het strand ligt Hotel Iberostar Bavaro Suites met all inclusive formule. Je vindt hier een buffetrestaurant, verschillende themarestaurants, een zwembad, disco en vele watersporten. De animatie overdag en de avondshows zijn super. De excursie naar Saona is een aanrader, net als dolfijnen zwemmen op 20 minuten rijden van het hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bavaro Suites voor je op een rij gezet:

461 reviews over Hotel Iberostar Bavaro Suites in het Nederlands

Very good

Wim peeters
16-11-2018

Fantastische vakantie met mooi weer en lekker keuken

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastisch vakantie

Karen marjaux
16-11-2018

Fantastische vakantie met heel mooi weer

Gereisd Met partner in november 2018

Zeer goed !!

Goossens Wim
11-9-2018

Zeer goed !! We komen hier al enkele jaren, vriendelijke bediening !!

Gereisd Met partner in september 2018

BeachCheck

Voorlopig geen goede ervaring iberostar waardig

Clement ralf
1-5-2018

Wij zijn hier momenteel onze vakantie aan het door brengen Na drie dagen hebben wij wel al een paar negatieve ervaringen.Bij aankomst werd ons onmiddellijk een upgrade aangeboden voor een gerenoveerde kamer aan 30 dollar per dag,wij zijn hier niet op ingegaan en de kamer die we toegewezen kregen is inderdaad aan vernieuwing toe.Douchedeur sluit niet goed met tot gevolg dat de badkamer vol water ligt.Smorgens bij het ontbijt om 7 uur merkten wij dat het eten koud is,als eerste klanten smorgens vinden wij dat dit niet kan. Tweede punt is dat er aan de toegang van onze kamer renovatiewerken bezig zijn,daar hebben we geen problemen mee maar zoals thuis verwachten we wel dat er opgekuist word,het balkon lag en ligt vol met stof van het slijpen. Ook worden de shampoo en douchecel niet bijgevuld zodat wij verplicht waren in het winkeltje zelf deze artikelen te gaan kopen. Positieve ervaring tot nu toe zijn de avondshows Hopelijk betert de toestand zodat wij onze vakantie positief kunnen afsluiten

Gereisd Met partner in mei 2018

mooie vakantie

Broeckx Ingrid
18-1-2018

Badkamer mogen wel gerenoveerd worden voor de rest allles super goed heel vriendelijk en mooi zijn er al 10 maal terug gekeerd top

Gereisd Met partner in januari 2018

Beste vakantie ooit

Bart
11-1-2018

In 1 woord geweldig!!! Ben 16 dagen geweest en ga dit.jaar weer terug in december. Geen min puntje op te noemen. Beste hotel ooit en genoeg te beleven. Animatie is top en de avond shows ook. En alles.wat je hartje begeeft kwa eten en drinken.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig, onvergetelijk resort.

Fam. Eben-Brebels
27-7-2017

Ondanks dat de kamer niet was samengesteld zoals wij ze hadden besproken (onze dochter was als derde persoon op de kamer helemaal vergeten, maar dat werd met de glimlach en professioneel opgelost), hebben wij voor de rest zeer weinig negatiefs te melden over dit hotel. Schitterend onderhouden, lekker eten en drinken en een schitterende bediening. Maar ook letterlijk alles gebeurt met de glimlach. Themarestaurants zijn stuk voor stuk juweeltjes. Allé, om dan toch nog iets negatief te zeggen, het steakrestaurant is gevestigd in een deel van het 'open' poolrestaurant, en dat kan nogal eens 'warm' uitvallen, en daar kunnen wij koele Europeanen niet zo goed mee weg hé. Als mijne spaarpot het toelaat, ga ik zeker terug !! Behandel de mensen daar met respect (af en toe een tip) en je krijgt ongelooflijk veel terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Top hotel, geweldige service en animatie!

Erika Scheutjens
27-4-2017

Iberostar Bavaro Suites is een top hotel! Bij aankomst werden we keurig ontvangen met een heerlijke cocktail en we kregen meteen een upgrade van de kamer. Animatie is hier zo goed! Nigro Lite, binky en de rest, het hele team is top!

Excursie dolfijnen zwemmen, maar 20 minuten rijden, was super. Men neemt echt de tijd voor je en je ligt echt lang in het water, steeds de dolfijnen aaien, kunstjes doen, toppie!

Excursie naar Saona is echt een must! Prachtig eiland en terug met de speedboot 😎

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Aanrader

Yve62
11-5-2016

Goed ontvangst, vriendelijk en behulpzaam. Het resort is zeer goed onderhouden, ruim opgezet, netjes en mooi. Suites zijn ruim, goed verzorgd, schoon, mooie inloopdouche, wifi, kluis. Twee maal per dag schoonmaak en/of wisseling handdoeken. Koelkast werd iedere dag aangevuld. Spontaan kregen wij fruit met champagne. Het eten bij het self service restaurant is uitstekend. Veel keus. De grote ruimte vonden wij wel wat een onrustige sfeer geven. De diverse restaurants (bespreken) zijn prima. Bars zijn ook goed verzorgd. Mooi, goed onderhouden strand. Helaas af en toe zoeken op de drukste momenten naar een parasol en bedje, maar dat komt vanwege het in de vroegte al reserveren van de bedjes dmv handdoeken. Sommige parasols en bedjes staan dicht bij elkaar. Maar je kan het bedje ook op het strand zetten, uit de drukte. Genoeg sporten, vermaak, activiteiten voor jong en oud. Goed verzorgd. Al het personeel (van restaurant, kamers, resort, strand, bars enz.) is vriendelijk en correct; geeft een goeie sfeer. Na thuiskomst bleken wij wat vergeten te zijn om mee te nemen uit de kluis, meteen werd er een oplossing geregeld. Compliment! In de omgeving van het resort is er niets; er even op uit gaan is niet mogelijk. De kustlijn is voornamelijk volgebouwd met resorts en wegen naar deze resorts. Als je een all inclusive vakantie wilt hebben, dan is Bavaro Suites zeer zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in april 2016

zeer goed

Lambrix
2-5-2016

groot complex, buiten resort niets te doen, afhankelijk van excursies , deze zijn prijzig, rekening houden met seizoenen.

Gereisd Met partner in april 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bavaro Suites in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bavaro Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.