Hotel Iberostar Bavaro Suites

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Hotel Iberostar Bavaro Suites
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bavaro Suites voor je op een rij gezet:

457 reviews over Hotel Iberostar Bavaro Suites in het Nederlands

mooie vakantie

Broeckx Ingrid, 18-1-2018

Badkamer mogen wel gerenoveerd worden voor de rest allles super goed heel vriendelijk en mooi zijn er al 10 maal terug gekeerd top

Beste vakantie ooit

Bart, 11-1-2018

In 1 woord geweldig!!! Ben 16 dagen geweest en ga dit.jaar weer terug in december. Geen min puntje op te noemen. Beste hotel ooit en genoeg te beleven. Animatie is top en de avond shows ook. En alles.wat je hartje begeeft kwa eten en drinken.

Prachtig, onvergetelijk resort.

Fam. Eben-Brebels, 27-7-2017

Ondanks dat de kamer niet was samengesteld zoals wij ze hadden besproken (onze dochter was als derde persoon op de kamer helemaal vergeten, maar dat werd met de glimlach en professioneel opgelost), hebben wij voor de rest zeer weinig negatiefs te melden over dit hotel. Schitterend onderhouden, lekker eten en drinken en een schitterende bediening. Maar ook letterlijk alles gebeurt met de glimlach. Themarestaurants zijn stuk voor stuk juweeltjes. Allé, om dan toch nog iets negatief te zeggen, het steakrestaurant is gevestigd in een deel van het 'open' poolrestaurant, en dat kan nogal eens 'warm' uitvallen, en daar kunnen wij koele Europeanen niet zo goed mee weg hé. Als mijne spaarpot het toelaat, ga ik zeker terug !! Behandel de mensen daar met respect (af en toe een tip) en je krijgt ongelooflijk veel terug.

Top hotel, geweldige service en animatie!

Erika Scheutjens, 27-4-2017

Iberostar Bavaro Suites is een top hotel!

Bij aankomst werden we keurig ontvangen met een heerlijke cocktail en we kregen meteen een upgrade van de kamer.

Animatie is hier zo goed! Nigro Lite, binky en de rest, het hele team is top!

Excursie dolfijnen zwemmen, maar 20 minuten rijden, was super. Men neemt echt de tijd voor je en je ligt echt lang in het water, steeds de dolfijnen aaien, kunstjes doen, toppie!

Excursie naar Saona is echt een must! Prachtig eiland en terug met de speedboot 😎

Aanrader

Yve62, 11-5-2016

Goed ontvangst, vriendelijk en behulpzaam.

Het resort is zeer goed onderhouden, ruim opgezet, netjes en mooi.

Suites zijn ruim, goed verzorgd, schoon, mooie inloopdouche, wifi, kluis. Twee maal per dag schoonmaak en/of wisseling handdoeken. Koelkast werd iedere dag aangevuld. Spontaan kregen wij fruit met champagne.

Het eten bij het self service restaurant is uitstekend. Veel keus. De grote ruimte vonden wij wel wat een onrustige sfeer geven.

De diverse restaurants (bespreken) zijn prima. Bars zijn ook goed verzorgd.

Mooi, goed onderhouden strand. Helaas af en toe zoeken op de drukste momenten naar een parasol en bedje, maar dat komt vanwege het in de vroegte al reserveren van de bedjes dmv handdoeken. Sommige parasols en bedjes staan dicht bij elkaar. Maar je kan het bedje ook op het strand zetten, uit de drukte.

Genoeg sporten, vermaak, activiteiten voor jong en oud. Goed verzorgd.

Al het personeel (van restaurant, kamers, resort, strand, bars enz.) is vriendelijk en correct; geeft een goeie sfeer.

Na thuiskomst bleken wij wat vergeten te zijn om mee te nemen uit de kluis, meteen werd er een oplossing geregeld. Compliment!

In de omgeving van het resort is er niets; er even op uit gaan is niet mogelijk. De kustlijn is voornamelijk volgebouwd met resorts en wegen naar deze resorts.

Als je een all inclusive vakantie wilt hebben, dan is Bavaro Suites zeer zeker een aanrader.

zeer goed

Lambrix, 2-5-2016

groot complex, buiten resort niets te doen, afhankelijk van excursies , deze zijn prijzig, rekening houden met seizoenen.

Super

Gerrit, 1-5-2016

Kom zeker terug super vakantie gehad zeer vriendelijk

Voor de negende keer naar dit heerlijke resort

Annelies, 4-2-2016

Er wordt WiFi op de kamers gemeld, maar ga hier niet op vertrouwen: het is zeer wisselvallig!

Ruim 120 TV zenders, van Oostbloklanden tot alle Zuidamerikaanse, maar geen BVN bij voorbeeld. Hopeloos! CNN verveelt gauw ...

Vorig jaar zijn we door omstandigheden niet geweest, er is in de twee jaar veel veranderd en niet allemaal ten goede, maar het is nog steeds onze favoriete vakantiebestemming.

Fantastisch hotel

Herman, 27-9-2015

Voor ons de eerste keer in de Dominicaanse Republiek en dus ook naar Iberostar Bavaro. Een geweldige keuze. Prachtige suites ( 8 stuks in grote Villa's) alles groot, schoon en compleet. Er ontbreekt je aan niets. Prachtig strand en zeer vriendelijk personeel. DR is leuk als je van een strandvakantie houdt verder is er niet zo veel te doen. Enkele leuke excursies waarvan Saona erg leuk is. Animatie is wel wat nadrukkelijk aanwezig zoals op veel ressorts, moet je van houden. Voor het eerst met touroperator gereisd, maar nooit weer. Konden niet rechtstreeks in Duitsland inchecken en erg slordig met administratie. Verder vrijwel geen hulp bij aankomst en vertrek.

Beste vakantie ooit.

A.F, 13-7-2015

Prachtig hotel, prachtig domein. Het personeel is ronduit zalig en doet alles wat je hartje begeert. Ze verdienen hier echt een dikke pluim. Beste vakantie die ik al ooit gehad heb. Het eten is super lekker, zeker de grote variatie aan fruit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bavaro Suites in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bavaro Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Bavaro Suites scoort een 9.66 uit 10 op basis van 618 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: