Hotel Grand Sirenis Punta Cana Resortstersterstersterster

8.8Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Punta Cana / Playa Bavaro

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Sirenis Punta Cana Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

37 reviews over Hotel Grand Sirenis Punta Cana Resort

• 2019
    9Mijke06-05-2019

Fantastisch resort; echt een aanrader!

Grand Sirenis is een jaar dicht geweest voor een renovatie en is pas sinds enkele maanden weer open. Wij vonden het er fantastisch: prachtig resort, mooie kamers met comfortabele bedden, een leuk aquapark voor de kinderen en de medewerkers zijn allemaal erg behulpzaam en vriendelijk. Het resort ligt vrij afgelegen maar er is voldoende te doen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• Oude reviews

8Jeroen08-03-2017

Geweldig

Alles naar wens. Ligging perfect. Alles netjes en verzorgd. Eten en drinken ook goed. Een tip is wel om vooraf alvast wat excursies te boeken.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 1simone hartemink04-11-2016

nooit nooit meer al krijg ik een miljoen toe

alles was slecht is geen een goed woord voor . Eerste dag dat we er waren kregen we de verkeerde kamer toegewezen we hadden een 2x2 persoons kamer besteld en kregen een 2 persoonskamer met 4 man .Na veel klagen hadden ze een kamer voor ons een suite maar moesten we wel 45 euro bij betalen per nacht en aangezien wij 13 dagen waren waren we ff 500.00 euro kwijt .maar we hadden een mooie ruime kamer alleen het nadeel was we waren met zijn 4 en er stond maar een een persoons bed dus kregen we opklapbedden waar we de veringen van voelde. Het zwembad wat gewoon warm bij het barretje in het zwembad wat na urine stonk.Het eten wat gewoon elke dag hetzelfde was en koud was .Een kamer die gewoon muf stonk en waar we zelf geurbuiltjes in de airco hadden gedaan zodat we wat frisse lucht kregen .Een mini bar die nooit gevuld was bedden die ze gewoon rechttrokken en waar het zand nog gewoon inlag niet verschoond natuurlijk al met al we hebben 13 dagen lang alleen maar ellende gehad geboekt bij touroperator nooit meer wat hebben hun een service van lek me de voetjes denk als hier de smaakpolitie komt dat ze de hele tent kunnen sluiten ben geen piepert maar dit resort slaat alles. Touroperator Bedankt voor de ellendige 13 dagen ben alweer aan vakantie toe.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 2Ronald03-04-2016

Gelukkig overplaatst vanuit dit slechte resort

De reisorganisatie was snel overtuigd dat we overgeplaatst moesten worden vanuit dit verschrikkelijke resort. Het heeft officieel vier sterren, maar we hebben in 0-sterren-hotels gezeten waar we met veel plezier verbleven.

Kort overzicht. 1. Onze toegewezen kamer was smerig en rook goor 2. Onze tweede kamer was smerig 3. Onze derde kamer was smerig 4. Onze vierde kamer (wel upgrade) was smerig. Na twee uur soebatten gingen we akkoord. 5. Terwijl wij gingen eten en drinken zou de kamer worden schoongemaakt. Is niet gebeurd. 6. Lamp deed het niet; de oplossing die werd aangereikt was dat een andere lamp het wel deed. 7. De dagen er op de volgende defecten: lekkende koelkast, telefoon werkte niet, leuning van tuinstoel liet los, WC spoelde niet en werd laat gerepareerd. 8. Los daarvan: betalen voor WIFI in 2016??? 9. Service van de balie was zeer beroerd. Ondanks alles kon er geen excuus vanaf. 10. Nog nooit zoveel stomdronken figuren rond zien lopen. 11. Personeel was laks, weinig belangstellend, soms ronduit chagrijnig en probeerde zich er gemakkelijk van af te maken.

Eerlijkheid gebiedt dat het eten prima was.

De maat was vol en touroperator reageerde zeer behulpzaam en regelde een kosteloze upgrade in een ander resort en de transportkosten. Pas bij vertrek werd er naar ons geluisterd.

Dit hebben we nog nooit gemaakt, zorg dat je Sirenis links laat liggen.

Gereisd met partner in maart 2016

• 6Maureen02-06-2014

Voldoende voor een week

Ligging van de accommodatie is prima maar het is wel een eindje lopen van het strand naar eetzaal, lounge etc. Er rijden golfkarretjes rond maar die zijn alleen bestemd voor de Timeshare klanten en die mogen ook alleen gebruik maken van het afgesloten deel bij t zwembad en strand, dus luxe ligbedjes alleen voor hun bestemd (zie foto). 70% van de gasten waren RUSSEN!!! Eten was vaak koud en eentonig. Van de 9 restaurants alleen maar 4 open dus weinig keuze a la carte te eten. Waterpark 2 dagen per week gesloten i.v.m. laagseizoen. Avond shows van de animatie waren daarentegen top!

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Carla21-02-2014

Mooi hotel met een fantastisch strand!

We hebben een zeer leuke en goede vakantie gehad in dit hotel. De grootte van het hotel is aangenaam, alles is goed te lopen door een mooi aangelegde tuin. Een prachtig breed strand met veel palmbomen, je kan hier fijn wandelen en je hebt echt het idee dat je in de natuur loopt omdat er geen andere hotels omheen liggen. Het zwembad is mooi en ook leuk voor kinderen, achter het hotel ligt het aquapark waar je vrij toegang tot hebt. Het eten in het buffetrestaurant is prima en er is iedere avond ook wat anders betreft vlees/vis. De kamers zijn wel wat gedateerd naar worden wel prima schoon gehouden. Wij hadden geboekt via touroperator maar deze verzorgen niet de excursies en hierdoor zijn helaas niet alle excursies te boeken. (Ivm verre ligging van hotel).

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 2MJ van de Ps28-12-2013

dit hotel nooit meer

Wij zijn met ons gezin een paar dagen in dit hotel geweest en ook de laatste keer. We kregen een kamer in het verouderde gedeelte. De kamers waren smerig en zeer gedateerd. De stank in de kamer was verschrikkelijk zelf de lakens stonken. We hadden tot onze verbazing ook geen kussenslopen om de kussens. De bedden zijn slecht van kwaliteit in deze kamers Na twee dagen in deze kamer te hebben gelegen hebben we gevraagd om een andere kamer want we wilde niet langer in deze kamer verblijven. Met bijbetaling van 30 euro kregen we een kamer direct aan zee. Deze kamers zijn gerenoveerd en zien er beter uit. ook de bedden in deze kamer zijn van betere kwaliteit Het eten in dit hotel was ook van bijzonder slechte kwaliteit. De eetzaal ziet eruit als een oude fabriekshal . Het enige pluspunt was de italiaan waar we heerlijk hebben gegeten maar daar kun je maar een keer gebruik van maken en moet je reserveren Nooit geen sirenis tropical suites meer dit hotel verdiend geen 4 sterren hooguit 3

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 1vandeweyer kristof13-11-2013

wat een ramp

De naam van het hotel vermeld Suites, dit was de 6de maal dat wij op de dom. rep. verbleven, dus wij boekten een suite. Eenmaal aangekomen begon de verwondering ( zacht uitgedrukt ). Geen welkomst aperitief bij de receptie, dan maar snel zelf even verkoeling zoeken in de bar. We worden naar onze SUITE gebracht, totaal geschokt wat we daar aantroffen. In elke voeg in de vloer was schimmel te bemerken, de kamer was zo vochtig dat je door de condens niet eens door de ramen kon kijken. Het bad in de badkamer voelde ruw en vuil aan, alles was afgewerkt met kit waar de schimmel ook al aan de slag was gegaan ( zag groen-bruin ). Hebben ons daarom ook niet durven verfrissen. Eten was koud en zag er niet smakelijk uit. De tegels in het zwembad zaten los of waren gewoon niet aanwezig. Geen enkel lachend gezicht gezien bij de andere vakantie gasten.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6annamaria04-04-2013

leuke ligging geen 4sterren waard.

slecht eten vooral koud en lauw.doe maar in microwave volgens kok.geen service bediening maakt zich druk over tafels afruimen.en de restaurants met reservering matig.kamermatig wij hadden 2keer lekkage in de badkamer van boven koelkast stuk verlenghaspel electr stuk.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Jacqueline18-07-2012

Was zeker moeite waard

Mooi Hotel met prachtige zee en zwembaden , genoeg keuze in eten. tevens gebruik gemaakt van waterpark wat bij het hotel ligt mochten hier 1x gratis gebruik van maken . zeker de moeite waard echter vlieg wel via punta cana en niet via santa domingo anders zit je ruim 3 uur in een busje over slechte wegen en heb je een tussenstop in madrid van 6 uur .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

3 tips over Hotel Grand Sirenis Punta Cana Resort

• Maureen, 02-06-2014

Buggy tour direct geboekt in het hotel, was aardig wat goedkoper dan via de reisleiding.

• wim fraiponts, 19-06-2012

safe is niet all in . 3 dollar/dag en met een sleutel waarvoor je 50 dollar deposit betaald.

• Carla, 21-02-2014

Ga eten in het steakhouse!

0 vragen over Hotel Grand Sirenis Punta Cana Resort

Hotel Grand Sirenis Punta Cana Resort info