Hotel Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°
Hotel Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa in het Nederlands

Mooi en schoon resort

Rene,
29-1-2019

Veel Amerikanen die allemaal veel fooien geven waardoor je als Nederlander niet mee telt als je daar niet aan mee doet krijg jr veel minder aandacht!

Gereisd met vrienden in januari 2019
Gelson, Hospitality Manager, 31-1-2019

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw waardevolle opmerkingen.

Volgens zijn woorden, begrepen we dat sommige entertainers de Amerikanen betere service bieden voor tips, we willen dat je weet dat het hotel deze acties niet promoot of tolereert en dat als een servicegericht bedrijf al onze gasten belangrijk zijn, dus bieden we je een oprechte excuses en we garanderen dat we dit aspect met ons animatieteam zullen versterken.

Het zou een genoegen zijn om u opnieuw te mogen ontvangen in dit uw vakantiehuis in Punta Cana.

Met vriendelijke groet!

Gelson Zorrilla

Hospitality Manager

Nee wij gaan niet meer terug

Wh Hendricks,
23-9-2018

Hotel gaat wel. Eten is vaak lauw warm. Personeel kan moeilijk een lachje vanaf. Alleen de kok s' morgens is een leuke vent. Verder is onze poetsvrouw geen werkbeest. Liever lui dan moe. Kaartje op bed gelegd voor aub nieuwe lakens. Nee dus ouwe lakens op bed. Boulevard is te doen. Lekkere pizza tent. Strandbedjes bij strandtent zijn duur 8 euro per bed en 6 euro parasol. Wel goede bedden. Eten in die strandtent duur.

Gereisd met partner in september 2018
Sachenca N., Hospitality Manager, 28-9-2018

Dear Wh Hendricks,

Thnk Your for sharing your review.

Regarding your comments, we thinks it was posted in the wrong propertys insce in Grand Palladium Hotels & Resorts in Punta our Balinese beds and parasol are free for our Guest and the same with our Restaurants. This is an all incluse Resort.

Best regards,

Heerlijk

Bibi mo,
30-4-2018

Top resort. Lekker a la carte restsaurant. Aparte kinderbad. Echt top

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Sachenca N., Hospitality Manager, 2-5-2018

Dear Bibi Mo,

We are so glad you had an excellent time at the Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa.

We appreciate your kind tone and look very forward to welcoming you back again in the near future.

Kindest regards,

Geen 5* waard

De Smet
11-8-2016

Vorig jaar naar Gr.Palladium Kanthena in Mexico geweest waar we een ander vlaams gezin leerden kennen. Hotel goed onderhouden, prachtige omgeving, goed eten en afwisselende thema buffetten, heel verzorgd restaurant met een goede organisatie en hulpvaardig personeel. Promo kamer ok.

Deze zomer besloten we met de twee gezinnen naar Gr. Palladium Bavaro te gaan. Kamers met jaccuzi dus hogere prijsklasse. Kamers vertoonden heel wat mankementen dringend renovatie nodig. Buitenverlichting werkte amper, verlichting jaccuzi niet. Bovenblad nachttafeltje ontbrak,schuifdeuren kleerkast schoven moeilijk en kwamen uit rail en allerlei kleine zaken.

In restaurants slechte organisatie, te weinig personeel waardoor je lang op drank moest wachten en onvriendelijke bediening. Zoon van 14 mocht niet binnen omdat hij topje droeg. Eten lekker maar geen afwisseling. Teleurstelling tov Mexico!

Gereisd met vrienden in juli 2016
Banesa Maria Burque, Hospitality Manager, 29-8-2016

Dear Smet,

I appreciate your comments and your time. We are working with our staff for to improve our service and facilities.

Best regards,

Banesa Maria Burque

Resident Manager

prachtige vakantie gehad

sanne
17-7-2011

dit is een echte aanrader, schitterende reiservaring gehad , mooie kamers , mooie zwembaden , prachtig strand :-) lekker eten , hier kom je niets tekort , ook superleuke excursies gedaan naar isla saona en met de fun buggy tour

Gereisd met partner in juni 2011
Hospitality, Hospitality Manager, 29-1-2018

Dear Sanne,

We really appreciate you have taken a valuable time to share with us your experience at the hotel. We are delighted that you enjoyed the hotel services.

Kind regards,

Sachenca N.

Hospitality Service

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium Punta Cana Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.